Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt gigantische kramp in mijn kaken, dafuq.
jawel, eigen risico compensatie voor je pillen jonge! 56 euro per jaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
En ik krijg helemaal nergens geld...
Ja, van de frietboer, maar daar werk ik zelf voor
whehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?
Niet dat ik weet, ik sliep alleenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?
Ohja!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, eigen risico compensatie voor je pillen jonge! 56 euro per jaar
Yes plzquote:
Wrom las ik "Heb gigantische kramp bij het kakken". Ik dacht nog: Tjah... da ken !quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt gigantische kramp in mijn kaken, dafuq.
you haz teh dirtiest mind everquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yes plz
[..]
Wrom las ik "Heb gigantische kramp bij het kakken". Ik dacht nog: Tjah... da ken !
Tja, als ik straks fulltime werk, zal ik ook wel nergens recht meer op hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
En ik krijg helemaal nergens geld...
Ja, van de frietboer, maar daar werk ik zelf voor
quote:
Meh... Ik ben ook wel een vies wijfquote:
Ik studeer ook nog hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, als ik straks fulltime werk, zal ik ook wel nergens recht meer op hebben.
Uhm, ja, ik kan niet iets liefs zeggen om dat te verzachten. Het is gewoon zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Meh... Ik ben ook wel een vies wijf
Zelfkennisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik kan niet iets liefs zeggen om dat te verzachten. Het is gewoon zo
Ja, maar dat maakt het niet minder kut om nergens recht op te hebbenquote:
Ja, omdat ik samenwoon, helaas...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik neem aan dat jij een toeslagpartner hebt?
Ola!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Zit er in breda ook een lush trouwens?
Liiiiiin heb je uberhaupt tijd om wat te shoppen vlg week donderdag? Ik heb een buy all tze things urge
Oke maar Dwyn moet alles zelf doen. Snap dat het niet leuk uit om vanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het niet minder kut om nergens recht op te hebben
Ik kan van mijn werkgeld precies mijn collegegeld en verzekering betalen per maand. De rest moetbetalen. Niet altijd even leuk
(meestal heb ik er geen last van though...SPEND ALL THA MONEY!!)
Trein? Jongeuh ik kom je toch gewoon ophalen en rijden toch zo doorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ola!!
Nope, pas de lush in Breda. Maar we kunnen ook wel naar Den Bosch, daar hebben ze sephora én lush![]()
Dan kom ik wel met de trein
+1.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik kan niet iets liefs zeggen om dat te verzachten. Het is gewoon zo
Het kan wel ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oke maar Dwyn moet alles zelf doen. Snap dat het niet leuk uit om vante leven maar het kan wel.
quote:
En ik hou van jullie tettersquote:
Weet je hoe ver om jonguh, gek??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trein? Jongeuh ik kom je toch gewoon ophalen en rijden toch zo door
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
waarom heb ik varkjes in mijn banner?
Owjah.. euh.. ok spreken we dan gewoon aan het station af in den bosch? hmm moet ik even kijken hoe die transferium zooi dingesen werkt daaro... Euh...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe ver om jonguh, gek??
Ik ben in 16 minuten in den bosch, 5 ekkies voor een retourtje
Lentequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
waarom heb ik varkjes in mijn banner?
JIJ BENT GEKquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Hm den bosch is wel een stuk dichter als ik 's avonds weer naar huis moetEn dan eten we ook een beetje op tijd.
Lin; we gaan wel naar den bosch. Ik zoek wel parkeergarage in het centrum bij het station oid
(Als het voor jou niet zoveel uitmaakt tenminste)
Ik noem het liever luiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT GEK
transferium is 2.50 (met bus erbij) en je kunt dan de hele dag parkeren. Het staat overal vet duidelijk aangegeven en er zijn er 2/3 oid.
Dan ga je toch geen 15+ euro betalen voor parkeren in het centrum?
Hahahahahhaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Hm den bosch is wel een stuk dichter als ik 's avonds weer naar huis moetEn dan eten we ook een beetje op tijd.
Lin; we gaan wel naar den bosch. Ik zoek wel parkeergarage in het centrum bij het station oid
(Als het voor jou niet zoveel uitmaakt tenminste)
Ik zoek het wel op speeskeesje van mequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Google.nl --> transferium denbosch --> route --> tomtom --> rijden?
Goeden ideequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zoek het wel op speeskeesje van me![]()
Even kijken waar je lekker en goeikoop kan eten daaro
Uhm, dinges! kutquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zoek het wel op speeskeesje van me![]()
Even kijken waar je lekker en goeikoop kan eten daaro
quote:
Ik ga er vanmiddag langs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hoe is het met je schoonzus?
!!! Die heb ik heul nooit never thuis liggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
komkommer in je tas! Stelt nooit teleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
FF kwijlen hoor, maar ik ben zo blij dat er zon is![]()
![]()
![]()
BoahhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Geyl!!!!!Don't come closer, I might hurt you
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welken is dat?
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
![]()
![]()
GaspSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gimme polish including nails plz kthxbye
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
WANTZZZZZ!!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nfu oh 64! de meeste geile holo die er is
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw!
Mijn moeder snapt er niets van. Ik zei, ik wil ook een pakketje, met nagellak. "Heb je niet nodig joh". Snapt er niets van, die moeder van me![]()
Moeders...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]Wauw!
Mijn moeder snapt er niets van. Ik zei, ik wil ook een pakketje, met nagellak. "Heb je niet nodig joh". Snapt er niets van, die moeder van me
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lol.quote:
Een hunger games lakje!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil vanavond ook lakken.. voor den film morgen.. kweenie wa.. Straks maar eens mijn kast doorspitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef RenRen- het volgende:
Ik was trouwens laatst ergens die zei dat Nfu Oh hetzelfde is als Golden Rose (Flakies, holo's)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een hele set million styles voor mezelf gekocht
Ik deed ook een "Oh. Joh." Wtf heeft ze het over.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Echt nietde holo's van Golden Rose zijn niet zo holo als die van Nfu Oh
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een hunger games lakje!
Oh wait!FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe excuus
* PriemGirl RAMT OP DE BESTELKNOPquote:
6 BH´s, een hele stapel maat L ondergoed, een winterjas, een herfstjas, twee vesten,drie shirtjes. Valt nog wel mee eigenlijk. Er hingen al wel wat lege hangers hoor. Maar dit is wel errug leeg, voor een vrouw...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw! Wat heb je er allemaal uit gehaald joh?
LEquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl RAMT OP DE BESTELKNOPO nee toch niet... Ik zit nog steeds in dubio
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:
Omdat hoarder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Dwyn het volgende:
Waarom kan ik wel zo 60 euro neerkwakken voor lakjes maar niet 35 euro voor een boek dat ik nodig heb?
+1quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Dwyn het volgende:
Waarom kan ik wel zo 60 euro neerkwakken voor lakjes maar niet 35 euro voor een boek dat ik nodig heb?
Nee joh touch is fijnquote:
Alleen een hele oude denk ik. Ik heb net nieuwe nagelwielen bestellen om een nieuwe lijst te gaan samenstellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Heb jij een stash list? I haz a curious
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen een hele oude denk ik. Ik heb net nieuwe nagelwielen bestellen om een nieuwe lijst te gaan samenstellen.
Babystashquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I luv my stash.![]()
[ afbeelding ]
Foto van een paar weken geleden (iig voor Hollands)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I luv my stash.![]()
[ afbeelding ]
Foto van een paar weken geleden (iig voor Hollands)
DUH!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo eens opnieuw mijn stash inruimen in mijn helmer, want er klopt geen reet meer van er er staat overal nagellak omdat het niet meer in de lades past...
Iemand interesse in pics daarna?
Joah tuuk !!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo eens opnieuw mijn stash inruimen in mijn helmer, want er klopt geen reet meer van er er staat overal nagellak omdat het niet meer in de lades past...
Iemand interesse in pics daarna?
Uhm, dat wil ik wel een keer doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef Mss het volgende:
Jaaaa stashpics. Ik ga er straks ook maken!
Lindy, doe je ook make-up stash pics?
Ik heb heul geen plek voor een helmer. Het zijn er rond de 170. Ik heb ergens anders een klein swapbakje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Babystash
Jij bent heul geen eckten hoarder
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheheh cif wil onze rekeningen toch maar eens anders gaan doen... Nu hebben we een eigen rekening; met daarnaast een eigen spaarrekening.. en daarnaast 1 gezamelijke rekening.
Nu wil ie gewoon 1 gezamelijke en 1 spaar...
Op zich maakt het niks uit want wij houden niet echt potjes apart; maar met mijn aparte rekening kon ik nog eens falen zonder dat hij wist hoe of wat.
Met die nieuwe ziet ie alles wat ik faalI have a scared
WUT, is dit 170?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb heul geen plek voor een helmer. Het zijn er rond de 170. Ik heb ergens anders een klein swapbakje.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik heb laatst gezegd dat ik iets gewonnen had
Die voorste rij is al 21 lang ofzo. Ik maak wel ff een foto nu.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WUT, is dit 170?
Ik heb zo geen inschattingsvermogen, ik dacht echt 50
Dat vond ik eigenlijk best ernstig van mezelfquote:
Peheheheh herkenbaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik heb laatst gezegd dat ik iets gewonnen had
Kan ook als je getrouwd bentquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
single zijn en geen verantwoording hoeven af te leggen![]()
True thatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Eenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga op bezoek bij m'n schoonzus.
Daaag!
Ja doe mij die ventquote:
Single zijn????quote:
Kopen wat je wiltquote:
GOEDEN VENT!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kopen wat je wilt. Als ik een duurder lakje wil en ik twijfel, dan zegt ie die wil je toch graag
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Laatst met de W7's. Ik: "Kijk eens hoe mooi ze zijn, en ze zijn heel goedkoop". Hij: "Waarom koop je ze dan niet?" Ik: "Ik heb geen CC". Hij "Dan koop ik ze wel voor je".
Datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OKAY OKAY IK STOP WEL MET SINGLE ZIJN
Liefquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Laatst met de W7's. Ik: "Kijk eens hoe mooi ze zijn, en ze zijn heel goedkoop". Hij: "Waarom koop je ze dan niet?" Ik: "Ik heb geen CC". Hij "Dan koop ik ze wel voor je".
Oh er is net een opening vrij voor 28 aprilquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg wel lakjons van mijn
Ik heb toen die orly fx collectie van hem gehad, en a englands. En makeup ook
Ik zit gebakken, snel trouwen zodat hij niet meer van me af kan einz![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh er is net een opening vrij voor 28 april
Ik had jaws nog nooit gezien...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..].........!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Ah snapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg wel lakjons van mijn
Ik heb toen die orly fx collectie van hem gehad, en a englands. En makeup ook
Ik zit gebakken, snel trouwen zodat hij niet meer van me af kan einz![]()
[..]Silence of the lambs is een bazenfilmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die gaan we samen wel een keer kijken, mag je m'n handje vasthouden
Don't come closer, I might hurt you
Even lui van mn blog gekopieerdquote:Op het internet zijn ze o.a. te vinden op Cindy’s Accessories en op FragranceMad. Bij beide webshops kost een flesje £3,49. Cindy’s Accessories heeft geen verzendkosten binnen de EU, maar op dit moment zijn de Metallic lakjes uitverkocht dus even goed opletten wanneer ze weer te krijgen zijn. Bij FragranceMad vraagt tot 500g £1,99 verzendkosten en kun je alleen betalen met creditcard.
Dealquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Silence of the lambs is een bazenfilm![]()
![]()
Die gaan we samen wel een keer kijken, mag je m'n handje vasthouden
FragranceMad had ook 3e gratis oidquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
Wat doet Fok opeens kut!
Dwyn:
[..]
Even lui van mn blog gekopieerdbij die links hebben mensen van hier al besteld. Maar er waren toen wel problemen met de voorraad, moet je even kijken.
vergeet SHARKTOPUS nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:34 schreef Lindytje het volgende:
Dinoshark, ik lollerde heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard![]()
![]()
Wacht, die ga ik ook even kijkenquote:
Bwhaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahaha!!!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja joh die film is een emoslinger waard
en natuuuuurlijk Dinocrockquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahaha!!!!!!![]()
![]()
Oh my god... in 1960 hadden ze nog betere special effects dan in die 'films'quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja joh
Met 80's POPSENSATIONS JONGE!!! tifanny .. wait ... wie?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Le kast met de nagellaktroep
[ afbeelding ]
OPI, W7, Revlon, indie brands
[ afbeelding ]
China glaze, zielige nfu oh en orly
[ afbeelding ]
Kleankolors, Nubars, Etude house, Moddols etc.
[ afbeelding ]
Vierkante lade
[ afbeelding ]
Ronde zooilade die ik ga opruimen
[ afbeelding ]
Chanel en (not) forever alone dior
[ afbeelding ]
Wat nog opgeruimd moet worden![]()
Her en der slingeren nog lakjes rond die ik op moet ruimen
Ja joh, vooral wanneer die octopussharkdinges gewoon uit het water het strand oploopt, LIKE A BAWSSSSS!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh my god... in 1960 hadden ze nog betere special effects dan in die 'films'
Ik lach me kapot man!!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK MOET MEER OPI'Sjij mag niet meer langskomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker jonguh!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja joh, vooral wanneer die octopussharkdinges gewoon uit het water het strand oploopt, LIKE A BAWSSSSS!!!
Jup had ik ook zoiets. Was de shipping tracked ja? Niet eens gedaan, was er super snelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
19 pond voor 6 lakjes met tracked shipping.![]()
En nice stash!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jazeker jonguh!!
Nee, de slang die een trein op eet
Insert emoslinger please
Damn, bedankt voor den goeden vermaeckquote:
Nee, dat is niet standaard. Maar dat vind ik altijd wel fijn, maar 41 buren in het gebouw. Kwam het met TNT?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup had ik ook zoiets. Was de shipping tracked ja? Niet eens gedaan, was er super snel
Uuuuuh, dat is een goeden vraagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, dat is niet standaard. Maar dat vind ik altijd wel fijn, maar 41 buren in het gebouw. Kwam het met TNT?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Le kast met de nagellaktroep
[ afbeelding ]
OPI, W7, Revlon, indie brands
[ afbeelding ]
China glaze, zielige nfu oh en orly
[ afbeelding ]
Kleankolors, Nubars, Etude house, Moddols etc.
[ afbeelding ]
Vierkante lade
[ afbeelding ]
Ronde zooilade die ik ga opruimen
[ afbeelding ]
Chanel en (not) forever alone dior
[ afbeelding ]
Wat nog opgeruimd moet worden![]()
Her en der slingeren nog lakjes rond die ik op moet ruimen
quote:
Sweet!quote:
quote:
Welkon is datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Pwetty polish
Dankjewel voor het bestellen Bambi!
Oeehhhh idd pwetty !!! Die krijg ik ook nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Pwetty polish
Dankjewel voor het bestellen Bambi!
Oja sorry!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O spees kan jij mij lid maken van de SC FB dan kan ik mijn foto's er even bij zetten
Damnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:26 schreef Loqi het volgende:
alleen t feit dat ik bijna 100 euro aan printkosten kwijt was heeft me weerhouden![]()
(4 keer scriptie printen, veel kleurenfotos)
jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik heb net Dutch Ya Just Love Opi gelaktpaars
Nu even cleanuppen en foto's maken
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Aawhhh net een bloemetje en 2 cadeau bonnen gekregen
mwaah beetje raar maar was wel leuk veel lieve mailtjes van collega'squote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel lief
Goede laatste dag gehad?
En welke lak kun je er van kopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Aawhhh net een bloemetje en 2 cadeau bonnen gekregen
Snap ik, dat dat ook heel raar is...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
mwaah beetje raar maar was wel leuk veel lieve mailtjes van collega's
Niksquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snap ik, dat dat ook heel raar is...
Fijn dat je ook veel lieve dingen hebt gehad
Slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niksbol bonnen maar wel e-books
Ja man ze weten toch dat ik helemaal lakjes fanaat benquote:
Welke?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:13 schreef Lindytje het volgende:
Film gevonden die ik al jaren zocht![]()
En al binnen ook!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Top & Basecoat etc
[ afbeelding ]
Opi
[ afbeelding ]
China Glaze & Orly
[ afbeelding ]
Diverse duurdere lakjes (RBL, CND, Butter London, Models Own etc)
[ afbeelding ]
De rest van de lakjes
[ afbeelding ]
Back up, nail art en andere rotzooi
I never promised you a rose gardenquote:
Oeh een oldiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I never promised you a rose garden
Heb dat boek gelezen en was heel benieuwd naar de film, maar kon m nooit vinden (is uit 78 ofzo), maar nu heb ik hem
Bonnetjes bewaren en volgend jaar van de belasting aftrekken!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:26 schreef Loqi het volgende:
alleen t feit dat ik bijna 100 euro aan printkosten kwijt was heeft me weerhouden![]()
(4 keer scriptie printen, veel kleurenfotos)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Top & Basecoat etc
[ afbeelding ]
Opi
[ afbeelding ]
China Glaze & Orly
[ afbeelding ]
Diverse duurdere lakjes (RBL, CND, Butter London, Models Own etc)
[ afbeelding ]
De rest van de lakjes
[ afbeelding ]
Back up, nail art en andere rotzooi
yeshquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bonnetjes bewaren en volgend jaar van de belasting aftrekken!
Mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
yesh![]()
ik zie nu ook dat ze maar 3 keer de kosten voor het binden heeft aangeslagen
neenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is niet gezellig. En wat een geld voor dat printen en inbinden
all the toppers?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb riveting op mn nagels, welke catrice topper zal ik eroverheen gooien?
Jaaaa die bedoelde ik zaterdag (ik weet niet meer aan wie ik het vertelde overigensquote:
Goeden sig Debsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa die bedoelde ik zaterdag (ik weet niet meer aan wie ik het vertelde overigens).
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa die bedoelde ik zaterdag (ik weet niet meer aan wie ik het vertelde overigens).
Met dank aan Speesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden sig Debs
Oh, btw, ik heb morgen om 19.30 met priemke afgesproken op het station. Kom je dan ook al daar heen (priem weet hoe we moeten lopen) of kom je dan later naar de bios?
DINOSHARKquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Had je maar dinoshark moeten downloaden![]()
![]()
![]()
![]()
Wait ik weet heul niet hoe we moeten lopenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden sig Debs
Oh, btw, ik heb morgen om 19.30 met priemke afgesproken op het station. Kom je dan ook al daar heen (priem weet hoe we moeten lopen) of kom je dan later naar de bios?
wel met gebouwen erin maken, net als joey in friendsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait ik weet heul niet hoe we moeten lopenMaar ik druk wel een kaartje af en loop als nen mongol er mee rond
Zo:
[ afbeelding ]![]()
Joah !! En kecke hoedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel met gebouwen erin maken, net als joey in friends
Welk boek?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
balen dat ik het boek nog niet heb gelezen
Dat is goed babe, zien we je daarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met dank aan Spees.
Ik fiets half 8 weg dan, ben ik rond dezelfde tijd bij de bios als jullie. Kunnen we daar alvast zitten
.
Jaaaaaaaaa, wie unnen eckten baasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel met gebouwen erin maken, net als joey in friends
Jonguh, ik heb ook heul het boek niet gelezen. Gewoon mee gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
balen dat ik het boek nog niet heb gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |