Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt gigantische kramp in mijn kaken, dafuq.
jawel, eigen risico compensatie voor je pillen jonge! 56 euro per jaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
En ik krijg helemaal nergens geld...
Ja, van de frietboer, maar daar werk ik zelf voor
whehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?
Niet dat ik weet, ik sliep alleenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?
Ohja!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, eigen risico compensatie voor je pillen jonge! 56 euro per jaar
Yes plzquote:
Wrom las ik "Heb gigantische kramp bij het kakken". Ik dacht nog: Tjah... da ken !quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt gigantische kramp in mijn kaken, dafuq.
you haz teh dirtiest mind everquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yes plz
[..]
Wrom las ik "Heb gigantische kramp bij het kakken". Ik dacht nog: Tjah... da ken !
Tja, als ik straks fulltime werk, zal ik ook wel nergens recht meer op hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
En ik krijg helemaal nergens geld...
Ja, van de frietboer, maar daar werk ik zelf voor
quote:
Meh... Ik ben ook wel een vies wijfquote:
Ik studeer ook nog hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, als ik straks fulltime werk, zal ik ook wel nergens recht meer op hebben.
Uhm, ja, ik kan niet iets liefs zeggen om dat te verzachten. Het is gewoon zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Meh... Ik ben ook wel een vies wijf
Zelfkennisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik kan niet iets liefs zeggen om dat te verzachten. Het is gewoon zo
Ja, maar dat maakt het niet minder kut om nergens recht op te hebbenquote:
Ja, omdat ik samenwoon, helaas...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik neem aan dat jij een toeslagpartner hebt?
Ola!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Zit er in breda ook een lush trouwens?
Liiiiiin heb je uberhaupt tijd om wat te shoppen vlg week donderdag? Ik heb een buy all tze things urge
Oke maar Dwyn moet alles zelf doen. Snap dat het niet leuk uit om vanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het niet minder kut om nergens recht op te hebben
Ik kan van mijn werkgeld precies mijn collegegeld en verzekering betalen per maand. De rest moetbetalen. Niet altijd even leuk
(meestal heb ik er geen last van though...SPEND ALL THA MONEY!!)
Trein? Jongeuh ik kom je toch gewoon ophalen en rijden toch zo doorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ola!!
Nope, pas de lush in Breda. Maar we kunnen ook wel naar Den Bosch, daar hebben ze sephora én lush![]()
Dan kom ik wel met de trein
+1.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik kan niet iets liefs zeggen om dat te verzachten. Het is gewoon zo
Het kan wel ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oke maar Dwyn moet alles zelf doen. Snap dat het niet leuk uit om vante leven maar het kan wel.
quote:
En ik hou van jullie tettersquote:
Weet je hoe ver om jonguh, gek??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trein? Jongeuh ik kom je toch gewoon ophalen en rijden toch zo door
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
waarom heb ik varkjes in mijn banner?
Owjah.. euh.. ok spreken we dan gewoon aan het station af in den bosch? hmm moet ik even kijken hoe die transferium zooi dingesen werkt daaro... Euh...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe ver om jonguh, gek??
Ik ben in 16 minuten in den bosch, 5 ekkies voor een retourtje
Lentequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
waarom heb ik varkjes in mijn banner?
JIJ BENT GEKquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Hm den bosch is wel een stuk dichter als ik 's avonds weer naar huis moetEn dan eten we ook een beetje op tijd.
Lin; we gaan wel naar den bosch. Ik zoek wel parkeergarage in het centrum bij het station oid
(Als het voor jou niet zoveel uitmaakt tenminste)
Ik noem het liever luiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BENT GEK
transferium is 2.50 (met bus erbij) en je kunt dan de hele dag parkeren. Het staat overal vet duidelijk aangegeven en er zijn er 2/3 oid.
Dan ga je toch geen 15+ euro betalen voor parkeren in het centrum?
Hahahahahhaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Hm den bosch is wel een stuk dichter als ik 's avonds weer naar huis moetEn dan eten we ook een beetje op tijd.
Lin; we gaan wel naar den bosch. Ik zoek wel parkeergarage in het centrum bij het station oid
(Als het voor jou niet zoveel uitmaakt tenminste)
Ik zoek het wel op speeskeesje van mequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Google.nl --> transferium denbosch --> route --> tomtom --> rijden?
Goeden ideequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zoek het wel op speeskeesje van me![]()
Even kijken waar je lekker en goeikoop kan eten daaro
Uhm, dinges! kutquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zoek het wel op speeskeesje van me![]()
Even kijken waar je lekker en goeikoop kan eten daaro
quote:
Ik ga er vanmiddag langs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hoe is het met je schoonzus?
!!! Die heb ik heul nooit never thuis liggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
komkommer in je tas! Stelt nooit teleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
FF kwijlen hoor, maar ik ben zo blij dat er zon is![]()
![]()
![]()
BoahhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Geyl!!!!!Don't come closer, I might hurt you
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welken is dat?
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
![]()
![]()
GaspSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gimme polish including nails plz kthxbye
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
WANTZZZZZ!!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nfu oh 64! de meeste geile holo die er is
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw!
Mijn moeder snapt er niets van. Ik zei, ik wil ook een pakketje, met nagellak. "Heb je niet nodig joh". Snapt er niets van, die moeder van me![]()
Moeders...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]Wauw!
Mijn moeder snapt er niets van. Ik zei, ik wil ook een pakketje, met nagellak. "Heb je niet nodig joh". Snapt er niets van, die moeder van me
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lol.quote:
Een hunger games lakje!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil vanavond ook lakken.. voor den film morgen.. kweenie wa.. Straks maar eens mijn kast doorspitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef RenRen- het volgende:
Ik was trouwens laatst ergens die zei dat Nfu Oh hetzelfde is als Golden Rose (Flakies, holo's)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een hele set million styles voor mezelf gekocht
Ik deed ook een "Oh. Joh." Wtf heeft ze het over.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Echt nietde holo's van Golden Rose zijn niet zo holo als die van Nfu Oh
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een hunger games lakje!
Oh wait!FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |