Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
M'Bwia van Montpeillerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Valbuena en Gourcuff zijn okee, maar Sakho is wel iets van 2,5k.
Heb je daar nog een andere suggestie voor?
Ja dat is een goeie.quote:
Graag gedaan, moet toch iets op een vrije middagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie.
Thnx, heb nu inderdaad wel een leuk team bij elkaar
Elke keeper maakt wel een blunder. Bij mij blundert hij ook weleens maar hij is vaker goed dan slecht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, alles was beter dan Cech op dat moment. Maar aantal goals die er in gingen waren dacht ik toch wel ff van "kom eens op zeg.."
Ja maar net 1 match gespeeld en speel nu 2e.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Elke keeper maakt wel een blunder. Bij mij blundert hij ook weleens maar hij is vaker goed dan slecht.
Je hebt nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Doe ff normaal man. Je lijkt GJE wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar net 1 match gespeeld en speel nu 2e.
Vorige match: 2 schoten op goal. 1 goal
Nu bij half time. 1 schot op goal. 1 goal
En dan zijn het niet eens 100% kansen.. Het is dat ik zelf meer scoor anders had ik m al meteen de deur gewezen denk ik
Vandaag zeg ik toch. Heb m al paar dagen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Doe ff normaal man. Je lijkt GJE wel.
DAN MOET JE BETER VERDEDIGEN JONG. JE BENT GEWOON SLECHT.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vandaag zeg ik toch. Heb m al paar dagen.
nu 2 schoten op goal, 2 goals
Blablablaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
DAN MOET JE BETER VERDEDIGEN JONG. JE BENT GEWOON SLECHT.
Dan was ik het nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
Nu een potje tegen een nederlander met een Feyenoord badge en trainingkaartjes op zn UP Hunt RvP en IF Heitinga pieters Lens
na 5 minute ragequit
Gamberini vond ik erg tegenvallen eigenlijk. Santacroce en Caceres waren beide een stuk beter.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef DannyDeko het volgende:
Haal Gamberini, die doet het prima als een van die 2 ff moet rusten
Haalt het hele idee van FUT weg, het is juist leuk om het uit te vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef Alovenac het volgende:
Misschien een idee om voor de nieuwkomers, ook wat cheap teams in de OP te plaatsen?
Ja heb ze beide, en voor budget zijn ze goed. Maar vergeleken met Lucio/Chiellini is het een hele stap terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef laucas het volgende:
In mijn budget serie A had ik Gamberini en Caceres centraal staan.
Je zou maar een eigen team moeten bouwen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haalt het hele idee van FUT weg, het is juist leuk om het uit te vinden.
Snap je reactie niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zou maar een eigen team moeten bouwen.
Ja potverdorrie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zou maar een eigen team moeten bouwen.
Ik ook, alleen heb nog niet veel coins.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het leuk om teams te bouwendus als iemand hulp nodig heeft
Degelijke CM uit BPL?... Moric, vd vaart..?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het leuk om teams te bouwendus als iemand hulp nodig heeft
Voor sommige is dat heel moeilijk hoor. Kijk bijvoorbeeld naar SB. Die kiest gewoon per positie een speler uit en gaat dan hier vragen of die hem moet halen.quote:
Beide, ik vind ze beide van hetzelfde niveau, Modric is wat sneller maar VdV kan beter schieten. Ik zou in eerste instantie Modric doen. Mijn middenveld van BPL was Modric - VdV - Gerrardquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef fetss het volgende:
[..]
Degelijke CM uit BPL?... Moric, vd vaart..?
Je hebt een betere alternatief. Dat heet Silvaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide, ik vind ze beide van hetzelfde niveau, Modric is wat sneller maar VdV kan beter schieten.
Ik vond hem nooit zo opvallen als Modric, VdV en Gerrard, die 3 scoorden veel meer dan Silva die zich wat afzijdig hield.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt een betere alternatief. Dat heet Silva
ik heb het zo en ze scoren allemaal evenveel, Gerrard wel iets meer die moet je ook niet op links of rechts zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem nooit zo opvallen als Modric, VdV en Gerrard, die 3 scoorden veel meer dan Silva die zich wat afzijdig hield.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor sommige is dat heel moeilijk hoor. Kijk bijvoorbeeld naar SB. Die kiest gewoon per positie een speler uit en gaat dan hier vragen of die hem moet halen.
[ afbeelding ]
Wie is SB?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor sommige is dat heel moeilijk hoor. Kijk bijvoorbeeld naar SB. Die kiest gewoon per positie een speler uit en gaat dan hier vragen of die hem moet halen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik kan hier echt zo van genieten, jammer dat hij niet meer in Europa te bewonderen is.
Met zijn rechterquote:
Hij is ook rechtsbenigquote:
Toen vond ik barca op zijn best, leuk voetbal, leuke spelers en geen opgeheemelde steletje flikkers zoals nu... Hele tijd highclass arogantie afstralen en nederig doen tegen de rest van de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik kan hier echt zo van genieten, jammer dat hij niet meer in Europa te bewonderen is.
Net nu ik weinig geld hebquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Op EA forum zeggen ze dat er een Serie A toernooi komt. Ik heb geen PS3 hier dus kan het niet, maar dus snel inkopen dan maar denk ik ?
hoax zeggen ze..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Op EA forum zeggen ze dat er een Serie A toernooi komt. Ik heb geen PS3 hier dus kan het niet, maar dus snel inkopen dan maar denk ik ?
ja oke maar na zo'n aanname verwacht je toch dat ie met zn andere been schiet ;P Echt brilliantquote:
Zeker weten?quote:
Ik kan nu toch ook zeggen dat er een Koreaans toernooi aankomt. Je moet niet iedereen geloven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker weten?
Dat St Patricks is ook eerst op het forum aangekondigd
En hoeveel mensen hier riepen toen dat we een keer een fake tournament moesten aankondigen om rijk te worden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker weten?
Dat St Patricks is ook eerst op het forum aangekondigd
Haha iemand loopt hier toch allemaal Koreanen in te slaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan nu toch ook zeggen dat er een Koreaans toernooi aankomt. Je moet niet iedereen geloven.
Kunnen we hem wel mee helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Haha iemand loopt hier toch allemaal Koreanen in te slaan
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Haha iemand loopt hier toch allemaal Koreanen in te slaan
Dat EA account zit toch gekoppeld aan die pass?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:12 schreef diedjuh het volgende:
Misschien moet je dan die pass opnieuw kopen?
Dit idd. Je kan toch ook online spelen als je een keer de CD van je vriend speelt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat EA account zit toch gekoppeld aan die pass?
Ja, een dubbele ninja-edit!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
Ik wordt zo hard gehandicaped met RonaldoIk ga maar halve ster omhoog.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
UP Benzemaziek goed die vent, Ronaldo ook eindelijk gescoord
4x gelijk maar
12-0 winst
Halve ster ging ik omhoog en ineens alles raakquote:
Morgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:47 schreef Johnbon het volgende:
Team of the week al bekend? Kan m niet vinden
Zullen we een potje spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, dit is echt zo fucking retarded, ik heb 19 schoten op doel en Hart haalt alles eruit, hij 5 schoten totaal en 2 goals1 cutback en 1 lucky strike
Zo triest Ik speel met bijna compleet zilver team en hij gouden pace
quote:Yee 10 rating on Hart!I clearly had the luck this match
Ja, kan nu een beetje alles maken en heb ook wel gemaakt wat ik wilde maken. Misschien dat het tots over ren tijdje wat meer uitdaging gaat geven..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:20 schreef BDIL het volgende:
Ik heb respect voor diegene die FUT nog steeds leuk vinden en al vanaf het begin meedoen... Weet zelf echt niet meer wat ik moet. Ben uitgekeken naar alle teams en weet zelf niet wat je nieuws kan bedenken...
jij ging toch Street spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:46 schreef Doublepain het volgende:
Ik speel meer H2H dan FUT..![]()
Waarom moest ik persé Messi enzo kopen, nu is het niks meer aan
QFTquote:
Zoek je uitdaging juist bij zilveren spelers die je niet kent, dan kun je onbevangen een team bouwen wat je helemaal ligt i.p.v. voor grote namen uit het echt te gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:46 schreef Doublepain het volgende:
Ik speel meer H2H dan FUT..![]()
Waarom moest ik persé Messi enzo kopen, nu is het niks meer aan
Dus Fifa Street verveelt nu al?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, maar een beetje afwisseling jwz
Ik heb al een top Silver team waar geen ander aan kan tippenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoek je uitdaging juist bij zilveren spelers die je niet kent, dan kun je onbevangen een team bouwen wat je helemaal ligt i.p.v. voor grote namen uit het echt te gaan.
Neuh, lang nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus Fifa Street verveelt nu al?
Mooi team, alleen zonde van 7 chem op Messiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:46 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/234636
Wat vinden jullie hiervan?
Dan bouw je er nog één? Ik heb er driequote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al een top Silver team waar geen ander aan kan tippen
Ik heb full Ere IF, Full Milan en silver team..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan bouw je er nog één? Ik heb er drie
Als je de hele tijd met 1 of 2 teams blijft spelen kan ik wel begrijpen dat het gaat vervelen, daarom heb ik ook een stuk of 10 teams.
Het is alleen standaard als je de standaard spelers paktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb full Ere IF, Full Milan en silver team..
Ik heb al zoveeeel teams gemaakt.. Maar ik maak never een brasilvers ofzo.. Standaard kut team
Daar kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi team, alleen zonde van 7 chem op Messi
En full Milan is geen standaard teamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb full Ere IF, Full Milan en silver team..
Ik heb al zoveeeel teams gemaakt.. Maar ik maak never een brasilvers ofzo.. Standaard kut team
Ik heb al best wat fut-wedstrijdjes gespeeld, maar nog nooit tegen een full Milan teamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En full Milan is geen standaard team
omdat niemand zo'n standaard team wil makenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al best wat fut-wedstrijdjes gespeeld, maar nog nooit tegen een full Milan team
Echt niet, sinds 10 heb ik al een Full Milan.. Een beter team bestaat niet en ik heb Thiago Pace Silva niet..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is alleen standaard als je de standaard spelers paktzoals full Milan, dat zou ik nou saai vinden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat niemand zo'n standaard team wil maken
Nee, City wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar als niemand zo'n standaard team heeft, is het toch geen standaard team?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Begin aan een andere formatie. Ga met een andere rating"range" spelen. Bedenk leuke hybrids met je favo spelers irl. Gooi bronze silver gold door elkaar etc etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:20 schreef BDIL het volgende:
Ik heb respect voor diegene die FUT nog steeds leuk vinden en al vanaf het begin meedoen... Weet zelf echt niet meer wat ik moet. Ben uitgekeken naar alle teams en weet zelf niet wat je nieuws kan bedenken...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt niet, sinds 10 heb ik al een Full Milan.. Een beter team bestaat niet en ik heb Thiago Pace Silva niet..
paradox much? Maar als je met milan wil spelen, ga dan lekker H2H doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als niemand zo'n standaard team heeft, is het toch geen standaard team?
Eninho is OP jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
Walgelijk, ik was zoveel beter en hij wint 5-4 5x UP Eninho en alles kijken en alle pauzes gebruikenDie kan een berichtje verwachten die vuile lul.
Ga toch weg met die opaquote:
Maar dan speel je tegen Shittyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
paradox much? Maar als je met milan wil spelen, ga dan lekker H2H doen.
Kom eigenlijk alleen maar complete teams op laag niveau tegen, mannetjes die Portsmouth gemaakt hebben ofzo, vind ik altijd wel grappig. Heb aan een AZ team zitten denken, maar met Viergever en Macellis tegen de snelle mannen lijkt me niet zo'n vreselijk strak plan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
paradox much? Maar als je met milan wil spelen, ga dan lekker H2H doen.
daar zit wat in. Maar het leuke aan FUT is dat je juist niét met de gewone teams speelt maar met zelf verzonnen teams.quote:
inderdaad, bij silver niveau kom je ze nog wel eens tegen met Nottingham Forrest etcquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom eigenlijk alleen maar complete teams op laag niveau tegen, mannetjes die Portsmouth gemaakt hebben ofzo, vind ik altijd wel grappig. Heb aan een AZ team zitten denken, maar met Viergever en Macellis tegen de snelle mannen lijkt me niet zo'n vreselijk strak plan.
Ja, samen met Vorm een keeper die alles doorlaatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:08 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met IF Al-Habsy?
Het is juist leuk om een heel team te hebben. Die BPL teams ken ik ondertussen wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom eigenlijk alleen maar complete teams op laag niveau tegen, mannetjes die Portsmouth gemaakt hebben ofzo, vind ik altijd wel grappig. Heb aan een AZ team zitten denken, maar met Viergever en Macellis tegen de snelle mannen lijkt me niet zo'n vreselijk strak plan.
Was het ook, maar handicap verneukt allesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zit wat in. Maar het leuke aan FUT is dat je juist niét met de gewone teams speelt maar met zelf verzonnen teams.
Hmmmm, wie moet ik dan als keeper gebruiken in mijn SuperNegerteam?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, samen met Vorm een keeper die alles doorlaat
Als zijn landenteams wel erg populair natuurlijk. Die kan je ook vaak in H2H kiezen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zit wat in. Maar het leuke aan FUT is dat je juist niét met de gewone teams speelt maar met zelf verzonnen teams.
EN het gekke is dat niemand op mijn Nederlands elftal zo heeft gereageerd, terwijl je ook H2H met een Nederlands elftal kunt spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het is juist leuk om een heel team te hebben. Die BPL teams ken ik ondertussen wel.
lol, dit dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als zijn landenteams wel erg populair natuurlijk. Die kan je ook vaak in H2H kiezen!
IF Mandandaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmmm, wie moet ik dan als keeper gebruiken in mijn SuperNegerteam?
Marcelo op de LB lijkt je niets?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:11 schreef dion_v_k het volgende:
Die met Messi kan ik helaas nog niet betalen, toch maar deze dan
http://www.futhead.com/12/squad/234636
2x 7 chem, who gives a fuck
Ik heb liever een BPL-Neger. Weet iemand of Howard een beetje donker is in FIFA? Anders ga ik voor Gomes.quote:
Hij moet taiwo op LB zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Marcelo op de LB lijkt je niets?
Kan ook, ik vind Marcelo fijner tbhquote:
Taiwo heb ik helemaal niks mee en Marcelo zit op de bankquote:
Competitie/landenkaartjes zou vet zijn. Inderdaad, ultimate team, mits onder voorwaardes is geen ultimate team.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
En het is eigenlijk geen create your ultimate team
Aangezien mijn team dan:
CR7--Zlatan
-----Messi
Sneijder--Xavi--Robben
Cole--Chiel-Terry--Dani
-----------Caslias
Wat uiteraard moeilijk is met 100 chem
Dus dan kan je je eigen ultieme team niet maken
Het zou wel vet zijn als je 5 spelers uit een andere competitie in je team + bench mocht hebben met 9 chemistryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Competitie/landenkaartjes zou vet zijn. Inderdaad, ultimate team, mits onder voorwaardes is geen ultimate team.
Ronaldo - Ibrahimovic - Robbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het zou wel vet zijn als je 5 spelers uit een andere competitie in je team + bench mocht hebben met 9 chemistry
Moet gewoon een apart speltype bijkomen in FUT, eentje waar je met dat soort teams mag spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef BlaBla87 het volgende:
Dan krijg je alleen maar teams met ronaldo messi robben rooney
Lijkt mij niets meer aan!
Tuurlijk, iedereen gaat dan teams maken met een voorhoede van 1,8 miljoenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef BlaBla87 het volgende:
Want we hebben nu zoveel originele teamsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef BlaBla87 het volgende:
Last... Wij hebben hard gewerkt om tegen jouw pauper team te mogen spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet gewoon een apart speltype bijkomen in FUT, eentje waar je met dat soort teams mag spelen.
Op die manier krijgen de mid-class spelers geen last van dat soort dure teams
Haters overalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Last... Wij hebben hard gewerkt om tegen jouw pauper team te mogen spelen
Torres in de spits, CF... geen idee. heb je nog iets van 10K over. Dan Bent ofzo, al krijg je dan hier ook weer een emmer stront over je heenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:24 schreef BlaBla87 het volgende:
Ja oke dat is ook wel weer zo
Maar vind juist het leuke aan FUT dat je ook een beetje aan de regels moet houden
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fG1xU7aWbc8OB
Als je een 50 k verbetering aan dit team mocht doen waht would it be?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:24 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand of Howard een beetje donker is in het spel?
Weetniet of jij een ander plaatje ziet maar Torres staat al in de spits?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Torres in de spits, CF... geen idee. heb je nog iets van 10K over. Dan Bent ofzo, al krijg je dan hier ook weer een emmer stront over je heen
Nee, vind ik niet, het feit dat je stukje bij beetje dichter bij je top team komt, heeft als beloning dat je iets makkelijker wint van budget teams, en daardoor verder komt in toernooien. Althans, zo zou het moeten zijn dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind wel dat GJE gelijk heeft, een type waar je gewoon echt je eigen top team kan bouwen. Of een toernooi waar dat kan of iets dergelijks.
Ik zie het mexicaantje, met naast zich een leeg plaatje, en op de CF een leeg plaatje?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Weetniet of jij een ander plaatje ziet maar Torres staat al in de spits?
Je mist een CF en een STquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Weetniet of jij een ander plaatje ziet maar Torres staat al in de spits?
save, en dan share, ik haal dan meestal de oude links weg, en dan create new shared urlquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef BlaBla87 het volgende:
Oh lol hij pakt een oud team die is allang veranderd? :S
Hoe krijg ik een nieuwe link?
Bedankt voor het antwoord, dat was echt fantastisch!quote:
Het vergroot gewoon het aantal teams dat je kan maken... Bovendien kan je dan beter je ultimate team nastreven dan nu, zoals Toefjes ook zei niet iedereen heeft 1,5 miljoen om even een voorhoede te halenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef BlaBla87 het volgende:
Leuk team toch? Ik zou er niks aan veranderenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef BlaBla87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bbJgWO8Cbc9zf
Sorry was verkeerde linkje!
Open een single game. Kijk naar zijn heufd, quit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, dat was echt fantastisch!
Kijk de naam van die Noorse wisselspelerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef BlaBla87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bbJgWO8Cbc9zf
Sorry was verkeerde linkje!
Bale verkopen en UP Nani halen is mijn suggestie, vind het een geweldige speler, al is hij iets trager (89 om 92 meen ik), maar dribbelt heerlijk langs de tegenstandersquote:
Vanwege die defence had ik idd bale aan die kant gezetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bale verkopen en UP Nani halen is mijn suggestie, vind het een geweldige speler, al is hij iets trager (89 om 92 meen ik), maar dribbelt heerlijk langs de tegenstandersBale wel defensief weer iets sterker, hetgeen weer met een 3 mans defensie goed uit kan komen.
Conclusie: laat maar, ik weet het niet.
Ja, zal wel verzekerd zijn oid.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef BlaBla87 het volgende:
Pas in 2014 en ze maken al een kwart over van de 58 miljoen
Wat nu als die zo'n blessure krijgt dat die niet meer kan spelen?
Zal er daarvoor wel een clausule inzitten?
HE'S BACKquote:
58K hier maar daarna een 5K kaartje erover heen van CAM---> CMquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
69k voor UP Silva als CM, een goede prijs of hebben jullie hem al goedkoper weten te strikken? (ps3)
Oké thanks, zal eens bij CAM gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
58K hier maar daarna een 5K kaartje erover heen van CAM---> CM
Speak to the handquote:
quote:
Er staat meteen lijkt rond te zijn , denk het eerlijk gezegd nietquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Robben verkocht voor 348KGekocht voor 293, dus 37K netto winst
![]()
Alleen kut dat ik nu geen Robben meer heb.
4 Jaar?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Er staat meteen lijkt rond te zijn , denk het eerlijk gezegd nietJe gaat echt niet zon talent die nu al 20 jaar is 4 jaar laten wachten tot hij in Europa gaat spelen... Zodra een ander club een tegenbod doet die minder is maar hem meteen wil overnemen doen ze het echt wel.
2 jaar héquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Er staat meteen lijkt rond te zijn , denk het eerlijk gezegd nietJe gaat echt niet zon talent die nu al 20 jaar is 4 jaar laten wachten tot hij in Europa gaat spelen... Zodra een ander club een tegenbod doet die minder is maar hem meteen wil overnemen doen ze het echt wel.
Kijk wat FUT met je doetquote:
Er stond in een artikel op voetbalzone dat hij wordt overgenomen als zijn contract afloopt, die was vorige jaar opengebroken en tot 2016 verlengt...quote:
Dat lijkt mij vrij achterlijk van Barca dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er stond in een artikel op voetbalzone dat hij wordt overgenomen als zijn contract afloopt, die was vorige jaar opengebroken en tot 2016 verlengt...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef laucas het volgende:
Nepenthez is aan het streamen volgens mij
http://www.twitch.tv/NepentheZ
Laat iemand je trade-offerenquote:
De buy now prijsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:58 schreef BlaBla87 het volgende:
BIN is? Sorry ben noob
Start price 1500 dus zal wel los lopen
Grappig!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:01 schreef stoereboii het volgende:
Maicon voor 1500 Bin gehaald! Wat een kneus die dat deed!
Dit wilt 'ie juist, gewoon negerenquote:
Lijkt mij sws vrij achterlijk dat een team zoals Barca 60 miljoen zowat uitgeeft aan een buitenspeler en dan naar andere teams roept dat ze hun elftallen kopenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij achterlijk van Barca dan.
Die gast is echt ziek goed, die skillsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef laucas het volgende:
Nepenthez is aan het streamen volgens mij
http://www.twitch.tv/NepentheZ
Hypocrisie is de voetbalwereld niet vreemdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lijkt mij sws vrij achterlijk dat een team zoals Barca 60 miljoen zowat uitgeeft aan een buitenspeler en dan naar andere teams roept dat ze hun elftallen kopen
Ik ruik een madridista, bahquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hypocrisie is de voetbalwereld niet vreemd
Zoals Alves die altijd zegt dat Mourinho zijn mond moet houden en beide kampen geen ruzie moeten maken en dan vervolgens elke dag een interview over Real geeft
Ze mogen het wel roepen, kijk wat zij zelf opleiden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lijkt mij sws vrij achterlijk dat een team zoals Barca 60 miljoen zowat uitgeeft aan een buitenspeler en dan naar andere teams roept dat ze hun elftallen kopen
Ja idd, bank + basis daar kostte 2 jaar geleden 500 miljoenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze mogen het wel roepen, kijk wat zij zelf opleiden.
Valdes
Puyol
Pique (op 18e naar United vertrokken en 21e weer terug)
Fabregas (op 17e vertrokken en nu weer terug)
Iniesta
Xavi
Messi
Pedro
Busquets.
Dat is wel wat anders dan Ronaldo voor 90 miljoen Ozil 20 miljoen Alonso 20 miljoen oid etc etc.
Alleen Casiljas is eigen jeugd volgens mij.
Ze hebben toen ook Johan Cruijff gekochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valdes
Puyol
Iniesta
Xavi
Messi
Pedro
Busquets.
Dat is wel wat anders dan Ronaldo voor 90 miljoen Ozil 20 miljoen Alonso 20 miljoen oid etc etc.
Johan Cruiffquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben toen ook Johan Cruijff gekocht
Jij mag niet eens meepraten, toen de ekte sterren speelden zwom je nog in de ballen van je pa rond dus neem ik je totaal niet serieus... Typisch een succes supporterquote:
Laat je nou niet opnaaienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij mag niet eens meepraten, toen de ekte sterren speelden zwom je nog in de ballen van je pa rond dus neem ik je totaal niet serieus... Typisch een succes supporter
Achja dan weet ie dat er nog een extra persoon is die hem niet mag !quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat je nou niet opnaaien
Hij is hier om aandacht te krijgen, meer niet.
Waarom zou je anders op een forum actief zijn waar niemand je mag
Veel spelers van Barca zijn echte catalanen hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:21 schreef Thorb het volgende:
Zelf opgeleid vind ik ook maar beetje domme term. Of je nou een speler haalt/koopt als hij 12 is of 22, komt toch op hetzelfde neer? Iniesta is ook naar Barca gekomen toen hij jong was, maar omdat hij in de jeugdopleiding speelt is hij zelf opgeleid. Ik weet niet helemaal zeker of het verhaal waar is, maar ik geloof dat hij eerst naar Real zou gaan. Toen zijn ouders er echter achterkwamen dat er in de buurt van het opleidingscentrum een bordeel zat moest hij naar Barca
Gewoon negeren tot de doodquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja dan weet ie dat er nog een extra persoon is die hem niet mag !
Ik zeg toch niet dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Veel spelers van Barca zijn echte catalanen hoor.
Op je 12e naar een club gaan is iets anders dan wanneer je al 17 bent.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:21 schreef Thorb het volgende:
Zelf opgeleid vind ik ook maar beetje domme term. Of je nou een speler haalt/koopt als hij 12 is of 22, komt toch op hetzelfde neer? Iniesta is ook naar Barca gekomen toen hij jong was, maar omdat hij in de jeugdopleiding speelt is hij zelf opgeleid. Ik weet niet helemaal zeker of het verhaal waar is, maar ik geloof dat hij eerst naar Real zou gaan. Toen zijn ouders er echter achterkwamen dat er in de buurt van het opleidingscentrum een bordeel zat moest hij naar Barca
Arsenal speelt morgen al hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wij ons druk maken om 2 Spaanse clubs met multi-multi-multi miljonairs, lekker belangrijk wat daar gebeurt. Donderdag: dat is pas belangrijk, lang geleden dat ik echte kriebels heb gehad voor een wedstrijd
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:10 schreef Toefjes het volgende:
Er is voorzichtig optimisme rond Muamba, hij is bij kennis en heeft al wat woorden kunnen zeggen
Feyenoord speelt zondag pas hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wij ons druk maken om 2 Spaanse clubs met multi-multi-multi miljonairs, lekker belangrijk wat daar gebeurt. Donderdag: dat is pas belangrijk, lang geleden dat ik echte kriebels heb gehad voor een wedstrijd
Dat is onzin, Real heeft hun parkeerterrein verkocht voor 800 miljoen en zo een deel van de schuld weggewerkt. Creatief geld krijgen van de gemeente heet dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
Wil ik nog wel even zeggen dat het best knap is om met zelf opgeleide spelers een ongeveer net zo'n grote schuld te verkrijgen als met gekochte spelers
Gekocht:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valdes
Puyol
Iniesta
Xavi
Messi
Pedro
Busquets.
WTF, 800 miljoen een déél van de schuld ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is onzin, Real heeft hun parkeerterrein verkocht voor 800 miljoen en zo een deel van de schuld weggewerkt. Creatief geld krijgen van de gemeente heet dat.
Alle schuld dacht ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTF, 800 miljoen een déél van de schuld ?
Barca koopt ook voor idiote bedragen, alleen verkopen ze hun "faalspelers" weer gelijk met groot verlies, zoals die Oekrainer en het dieptepunt was wel Ibrahimovic. Eto'o + tientallen miljoenen uitgeven om hem te halen, om hem na een jaartje te verhuren en uiteindelijk tegen een bodemprijs te verkopen aan Milanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
Wil ik nog wel even zeggen dat het best knap is om met zelf opgeleide spelers een ongeveer net zo'n grote schuld te verkrijgen als met gekochte spelers
Een m2 in een grote stad kan in de duizenden euro's uitlopen; reken maar uit als je een grote parkeergarage hebt die 4 hoog gaat in het midden van Madrid...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Parkeerterrein van 800 miljoen euro
Onzin.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is onzin, Real heeft hun parkeerterrein verkocht voor 800 miljoen en zo een deel van de schuld weggewerkt. Creatief geld krijgen van de gemeente heet dat.
Ziekelijk eigenlijk, dat je voor 1 m2 asfalt gewoon duizenden euro's kan betalen..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Een m2 in een grote stad kan in de duizenden euro's uitlopen; reken maar uit als je een grote parkeergarage hebt die 4 hoog gaat in het midden van Madrid...
milan spelers eromheen zettenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:35 schreef stoereboii het volgende:
Hmm wie kan me helpen met ibra op 9 chem te krijgen? Ik kom er echt niet uit
Ik zeg niet dat ze niet domme aankopen doen, ik zeg alleen ze mogen wel zeggen dat andere clubs dure aankopen doen en Barca speelt met veel van eigen jeugd en andere clubs veel minder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achja.
Barca moet doen we ze wil, maar dat ophemelen van ze doen het zo goed en het is geen koopclub word ik beetje moe van, aangezien ze net zo'n (of nog grotere) schuld hebben als Real.
Maarja, dan krijg je van die praktijken zoals bij Feyenoord gebeurd, gaan alle grote clubs de jeugdspelers weghalen zodat het 'eigen jeugd' wordt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet domme aankopen doen, ik zeg alleen ze mogen wel zeggen dat andere clubs dure aankopen doen en Barca speelt met veel van eigen jeugd en andere clubs veel minder.
Pique was een totale faal bij Man U en ineens speelde hij weer goed bij Barca. Het gaat wel slecht laatste tijd en er gaan geruchten rond zijn transfer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet domme aankopen doen, ik zeg alleen ze mogen wel zeggen dat andere clubs dure aankopen doen en Barca speelt met veel van eigen jeugd en andere clubs veel minder.
Post je team dan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar wil zo niet de hele ploeg vervangen
Ruilen met Vlaar XD XD XDquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pique was een totale faal bij Man U en ineens speelde hij weer goed bij Barca. Het gaat wel slecht laatste tijd en er gaan geruchten rond zijn transfer.
Prima speler, heerlijke vrije trap. Rémy niet halen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste IF ooit gekocht
De NIF Rémy doet het heel goed hierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima speler, heerlijke vrije trap. Rémy niet halen.
Nee, Hazard > Menezquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De NIF Rémy doet het heel goed hier
Kan ik beter een IF Menez halen?
Het is een Fransozen-team, dus Hazard is geen optiequote:
Hazard past toch gewoon in het team, waarom zou je hem dan niet nemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is een Fransozen-team, dus Hazard is geen optie
Wut, 675k?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef DutchSL het volgende:
Gvd ik had 675k op een TOTY Ramos geboden, ben ik hier bezig met te lezen en vergeet ik helemaal om hem in de gaten te houden.. voor 676k is die weg gegaan
Omdat hij net begint te puberen en dan moet je recalcitrant zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hazard past toch gewoon in het team, waarom zou je hem dan niet nemen?
Nee hoor, ik luister over het algemeen vrijwel altijd naar de tips van FOK!ers hier, maar ik wil gewoon een Frans team hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij net begint te puberen en dan moet je recalcitrant zijn
Je moet een RW uit de Serie A hebben en dan ben je klaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Al gedaan maar bij deze http://www.futhead.com/12/squad/238014
Terwijl je met niet-Fransen een beter/leuker/goedkoper team kan hebben...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik luister over het algemeen vrijwel altijd naar de tips van FOK!ers hier, maar ik wil gewoon een Frans team hebben
Dan had ik het zo gedaan Ben Arfa RW en IF Menez LWquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik luister over het algemeen vrijwel altijd naar de tips van FOK!ers hier, maar ik wil gewoon een Frans team hebben
Ben Arfaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan had ik het zo gedaan Ben Arfa RW en IF Menez LW
Dan heeft die rw (getest met krasic) geen 9quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet een RW uit de Serie A hebben en dan ben je klaar.
Hazard LW en Ben Arfa RW, rest gewoon ligue 1/fransquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/214627
Ik zit te twijfelen om IF Griezmann er neer te zetten, heb nu Mounier staan.
Maar is Ben Arfa veel beter dan IF Valbuena?
En wat kan ik mogelijk verbeteren/vervangen als ik niet alleen Fransozen wil?
Griezmann is poepquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/214627
Ik zit te twijfelen om IF Griezmann er neer te zetten, heb nu Mounier staan.
Maar is Ben Arfa veel beter dan IF Valbuena?
En wat kan ik mogelijk verbeteren/vervangen als ik niet alleen Fransozen wil?
Kan ik m'n IF weer op de markt zettenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hazard LW en Ben Arfa RW, rest gewoon ligue 1/frans
Thanks voor de tipsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
Mooi, ik ga even een tukje doen en daarna de hond uitlaten, ik laat morgen wel weer van mij horen
Edit: robinho op cmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan heeft die rw (getest met krasic) geen 9
Nu gaat hij zichzelf quoten, het moet niet gekker wordenquote:
Ik quotte vandermar toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu gaat hij zichzelf quoten, het moet niet gekker worden![]()
Ik heb het ook niet over jouquote:
\quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:10 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#WgyV4yHTbc9CX
Voor ramires denk ik iemand anders zoeken, maar wie?
Waarom zou je iemand anders willen zoeken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:10 schreef Nickskuh het volgende:
SIF Ramiresquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:10 schreef Nickskuh het volgende:
Nee die zijn er nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
Zijn er buiten maicon nog Braziliaanse rb's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |