Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
M'Bwia van Montpeillerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Valbuena en Gourcuff zijn okee, maar Sakho is wel iets van 2,5k.
Heb je daar nog een andere suggestie voor?
Ja dat is een goeie.quote:
Graag gedaan, moet toch iets op een vrije middagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie.
Thnx, heb nu inderdaad wel een leuk team bij elkaar
Elke keeper maakt wel een blunder. Bij mij blundert hij ook weleens maar hij is vaker goed dan slecht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, alles was beter dan Cech op dat moment. Maar aantal goals die er in gingen waren dacht ik toch wel ff van "kom eens op zeg.."
Ja maar net 1 match gespeeld en speel nu 2e.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Elke keeper maakt wel een blunder. Bij mij blundert hij ook weleens maar hij is vaker goed dan slecht.
Je hebt nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Doe ff normaal man. Je lijkt GJE wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar net 1 match gespeeld en speel nu 2e.
Vorige match: 2 schoten op goal. 1 goal
Nu bij half time. 1 schot op goal. 1 goal
En dan zijn het niet eens 100% kansen.. Het is dat ik zelf meer scoor anders had ik m al meteen de deur gewezen denk ik
Vandaag zeg ik toch. Heb m al paar dagen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Doe ff normaal man. Je lijkt GJE wel.
DAN MOET JE BETER VERDEDIGEN JONG. JE BENT GEWOON SLECHT.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vandaag zeg ik toch. Heb m al paar dagen.
nu 2 schoten op goal, 2 goals
Blablablaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
DAN MOET JE BETER VERDEDIGEN JONG. JE BENT GEWOON SLECHT.
Dan was ik het nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
Nu een potje tegen een nederlander met een Feyenoord badge en trainingkaartjes op zn UP Hunt RvP en IF Heitinga pieters Lens
na 5 minute ragequit
Gamberini vond ik erg tegenvallen eigenlijk. Santacroce en Caceres waren beide een stuk beter.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef DannyDeko het volgende:
Haal Gamberini, die doet het prima als een van die 2 ff moet rusten
Haalt het hele idee van FUT weg, het is juist leuk om het uit te vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef Alovenac het volgende:
Misschien een idee om voor de nieuwkomers, ook wat cheap teams in de OP te plaatsen?
Ja heb ze beide, en voor budget zijn ze goed. Maar vergeleken met Lucio/Chiellini is het een hele stap terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef laucas het volgende:
In mijn budget serie A had ik Gamberini en Caceres centraal staan.
Je zou maar een eigen team moeten bouwen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haalt het hele idee van FUT weg, het is juist leuk om het uit te vinden.
Snap je reactie niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zou maar een eigen team moeten bouwen.
Ja potverdorrie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zou maar een eigen team moeten bouwen.
Ik ook, alleen heb nog niet veel coins.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het leuk om teams te bouwendus als iemand hulp nodig heeft
Degelijke CM uit BPL?... Moric, vd vaart..?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het leuk om teams te bouwendus als iemand hulp nodig heeft
Voor sommige is dat heel moeilijk hoor. Kijk bijvoorbeeld naar SB. Die kiest gewoon per positie een speler uit en gaat dan hier vragen of die hem moet halen.quote:
Beide, ik vind ze beide van hetzelfde niveau, Modric is wat sneller maar VdV kan beter schieten. Ik zou in eerste instantie Modric doen. Mijn middenveld van BPL was Modric - VdV - Gerrardquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef fetss het volgende:
[..]
Degelijke CM uit BPL?... Moric, vd vaart..?
Je hebt een betere alternatief. Dat heet Silvaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide, ik vind ze beide van hetzelfde niveau, Modric is wat sneller maar VdV kan beter schieten.
Ik vond hem nooit zo opvallen als Modric, VdV en Gerrard, die 3 scoorden veel meer dan Silva die zich wat afzijdig hield.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt een betere alternatief. Dat heet Silva
ik heb het zo en ze scoren allemaal evenveel, Gerrard wel iets meer die moet je ook niet op links of rechts zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem nooit zo opvallen als Modric, VdV en Gerrard, die 3 scoorden veel meer dan Silva die zich wat afzijdig hield.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor sommige is dat heel moeilijk hoor. Kijk bijvoorbeeld naar SB. Die kiest gewoon per positie een speler uit en gaat dan hier vragen of die hem moet halen.
[ afbeelding ]
Wie is SB?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor sommige is dat heel moeilijk hoor. Kijk bijvoorbeeld naar SB. Die kiest gewoon per positie een speler uit en gaat dan hier vragen of die hem moet halen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik kan hier echt zo van genieten, jammer dat hij niet meer in Europa te bewonderen is.
Met zijn rechterquote:
Hij is ook rechtsbenigquote:
Toen vond ik barca op zijn best, leuk voetbal, leuke spelers en geen opgeheemelde steletje flikkers zoals nu... Hele tijd highclass arogantie afstralen en nederig doen tegen de rest van de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik kan hier echt zo van genieten, jammer dat hij niet meer in Europa te bewonderen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |