Ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik had ergens gelezen dat alleen jouw naam op het huurcontract stond en niet die van je ex. Sorry, ik wou je niet aan het schrikken maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het huis staat op beide namen. Wat bedoel je met `geen onoverkomelijke problemen`.
Als ik daardoor 10 jaar op een woning moet wachten als starter/niet getrouwde/single en niet meer dan een klein kamertje kan huren voor veel geld, dan vind ik dat geen goede reden.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind uit elkaar gaan met een zorgplicht voor een minderjarig kind wel een reden, eigenlijk...
Maaruhm, Ingrid, geen vissenkom dus?
Xx
Ik woon ook in Limburg is ook wel handig..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Bla & ik wonen allebei in Limburg, misschien dat daar qua vervoer wat te regelen valt?
Ik vind urgentie alleen terecht als er minderjarige kinderen in het spel zijn. Zoals hierquote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vroeg me ook al af hoe ze zo snel een woning zou kunnen krijgen. Hopen is op urgentie, maar ik zou niet weten waarom ze dat zou moeten krijgen om eerlijk te zijn. Uit elkaar gaan is geen reden voor zover ik weet. En terecht, hoe lullig dat ook is.
Dat is in Assen dus zo...quote:Op zondag 25 maart 2012 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind urgentie alleen terecht als er minderjarige kinderen in het spel zijn. Zoals hier
Nah, geen behoefte aan meer info. Dit topic zal er niet voor niets zijn en de reden achter je scheiding is naar mijn idee gewoon prive.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Inlognaam als je meer info wilt mag je pmmen.
Tnx!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nah, geen behoefte aan meer info. Dit topic zal er niet voor niets zijn en de reden achter je scheiding is naar mijn idee gewoon prive.
Ik vind het fijn dat je snel een woning krijgt. Niet voor jou specifiek, maar wel voor twee kleine kindertjes die gewoon in een fijne situatie moeten kunnen opgroeien. Dus niet tussen een ruziende papa en mama.
Was niet bedoeld om je bang te maken hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 18:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oi, willen jullie mij/ons niet bang maken?!
Maar ik ben bij de woningbouwvereniging geweest 2/3 keer voor info hierover. Dus zal wel goedkomen! Positief blijven!
Als we iedereen vastpinnen op hun uitspraken is dat hele huis in een uur klaarquote:Op zondag 25 maart 2012 20:44 schreef innepin het volgende:
Jammer dat ie zo boos is, Ingrid. Ik hoop dat je snel een uitweg vindt uit de situatie bij je thuis.
En dan kom ik helpen in de kinderkamer(s)!![]()
Ik heb niet alles helemaal doorgelezen, zijn er ook mensen die een dagje gaan helpen bij inrichting en behangen en verven enzo? Want dan zou ik graag meerijden tegen die tijd, mits er iemand uit midden Nederland komt. Ik heb geen spullen maar wilde wel graag helpen, dus ik pak m'n kwasten er maar bij
Bijzondere bijstand advocaat lukt niet. maar als ik bijstand of een huisje, dat is me niet duidelijk, heb, kan ik wel voor verf gelooof ik iets krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
Sowieso... als ze in gemeenschap zijn getrouwd heeft ze recht op de helft...
En als je er eenmaal ingeschreven staat kan je bijzondere bijstand ook vragen voor de basis dingen.
Plus Assen heeft nog een witgoed regeling... dus die wasmachine komt er ook wel
De overleden wasmachine van je ouders inruilen voor?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Witgoed regeling lukt niet lijkt me. Er staat bij: De witgoedregeling zorgt ervoor dat u uw kapotte witgoedapparaten kunt vervangen. Dit geldt alleen voor een wasmachine, koelkast (tafelmodel), stofzuiger of kookplaat.
En anders komt daar vast wel een andere oplossing voor. Ik hoop in ieder geval voor je dat je zo snel mogelijk een woning toegewezen gaat krijgen, schept als je eenmaal daar zit ook een heleboel rust.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Poeh, weet niet of dat gaat lukken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |