ja, maar ik wijzig ook niet meteen mijn FB statusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
omg
maar mn fb zegt
Algemene gegevens.
[..]
dus
jij en n relatie, geloof je dat zelfquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar ik wijzig ook niet meteen mijn FB status.
Ik welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij en n relatie, geloof je dat zelf
als ik al n relatie had, wat vrij onmogelijk isquote:
Nou, dan heb ik het verkeerd gezien ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik al n relatie had, wat vrij onmogelijk is, zou ik daar zo trots op zijn dat ik meteen mn fbstatus aan zou passen heur
Nee, het staat er nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik het verkeerd gezien ofzo.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
CL, wil jij geen verkering met mij?
wel samen in een tent geslapenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens handjes vastgehouden
Is er een stappen plan voor?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens handjes vastgehouden
Ik ken wel iemand die eerst met een jongen ging samenwonen en dat ze toen pas iets kregen, maar dat lijkt me toch niet de algemene volgorde.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef Partingglass het volgende:
loopt er vast wel ergens eentje rond voor je.
Gewoon de deur naar je hart op een kiertje zetten zodat ze niet aan je voorbij lopen.
Ik ken er zelfs eentje die een meid zwanger maakte en toen die daar 24 weken later achter kwam besloot dan maar te kijken of een relatie zou werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die eerst met een jongen ging samenwonen en dat ze toen pas iets kregen, maar dat lijkt me toch niet de algemene volgorde.
Ok, dan moet je niet van die verwarrende dingen postenquote:
Wilde zij dat ook wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:10 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs eentje die een meid zwanger maakte en toen die daar 24 weken later achter kwam besloot dan maar te kijken of een relatie zou werken.
ik mag me toch wel gewoonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan moet je niet van die verwarrende dingen posten.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mag me toch wel gewoonvoelen
Ze hadden zoietsvan voor de baby wel beter als het lukt en ze vonden elkaar op eerste gezicht wel leuk. Was een one-night stand.quote:
Maar CL en MM kunnen samen geen baby krijgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:12 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ze hadden zoietsvan voor de baby wel beter als het lukt en ze vonden elkaar op eerste gezicht wel leuk. Was een one-night stand.
Uiteindelijk gaat het nu super de kleine is alweer 3 geworden.
psssst, het is 2012 hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar CL en MM kunnen samen geen baby krijgen.
volgens mij zijn CL en ik allebei niet bepaald dol op kinderenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar CL en MM kunnen samen geen baby krijgen.
Ik zie alleen maar voordelen, M-M.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij zijn CL en ik allebei niet bepaald dol op kinderen
droomvrouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij zijn CL en ik allebei niet bepaald dol op kinderen
Das waarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, in elk geval niet van een one-night-stand.
Hoi Krea,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
HW. gebruiken jullie bij de loterij software om iphones centraal te beheren en zo ja, welke?
groetjes,
Krea.
http://www.cordeals.nl/deals/trouwen-voor-een-dag/?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar voordelen, M-M.
vette shit!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.cordeals.nl/deals/trouwen-voor-een-dag/?![]()
Heel cool!quote:
Wat voor kleur wordt die in kokend water?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:31 schreef Godtje het volgende:
Omdat ik jullie graag help met kennisuitbreiding!
De blauwe kreeft. Ongeveer 1 op de 4 miljoen hebben deze afwijking.
[ afbeelding ]
Weer normaal van buiten zo te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat voor kleur wordt die in kokend water?.
vind het niet echt speciaal. smaakt wel maar niet dat ik zeg jippie en me teveel gekloot. maar goed ik houd sowieso over het algemeen niet zo van spul dat uit het water getrokken wordquote:
Dankje Godt!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:31 schreef Godtje het volgende:
Omdat ik jullie graag help met kennisuitbreiding!
De blauwe kreeft. Ongeveer 1 op de 4 miljoen hebben deze afwijking.
[ afbeelding ]
Ik laat alles op een kier staan, maar dat komt jan en alleman maar binnen en steelt vanalles!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef Partingglass het volgende:
loopt er vast wel ergens eentje rond voor je.
Gewoon de deur naar je hart op een kiertje zetten zodat ze niet aan je voorbij lopen. Liefde iis iets heel moois kan het iedereen aanbevelen.
niemand wil mijn troep hebben dat scheelt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat alles op een kier staan, maar dat komt jan en alleman maar binnen en steelt vanalles!
Ja, zo kan je het ook doen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:10 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs eentje die een meid zwanger maakte en toen die daar 24 weken later achter kwam besloot dan maar te kijken of een relatie zou werken.
ik hoop hettoch nooit zo te doen, eerlijk gezegd. moet er niet aan denken, achter zo'n kotercontainer te lopen enzo laat maarquote:
had je dan niet wat eerder hierheen kunnen komen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 dag! 1 Dag ben ik in Limburg en ik sloop die kutpartij eigenhandig!
Héquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ik hoop hettoch nooit zo te doen, eerlijk gezegd. moet er niet aan denken, achter zo'n kotercontainer te lopen enzo laat maar
Vuile PVVér dat ej er bentquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef Partingglass het volgende:
[..]
had je dan niet wat eerder hierheen kunnen komen?
lol jij staat met een kratje bier naast de deur en wuift naar elke vent.....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat alles op een kier staan, maar dat komt jan en alleman maar binnen en steelt vanalles!
Ik een PVVer? hahahaahaha. Heb me weleens verkiesbaargesteld voor de gemeenteraad maar niet voor de PVV.quote:
Respectloos? Ik zie mezelf gewoon nog niet achter de wandelwagen zeg maar. Ben best een respect vol kereltje voor de rest. Veel vrienden van me hebben kinderen heel leuk en aardig maar is niet zo mijn ding.quote:
Jij Godtje dus kortzichtig <puntquote:
Je vergeet een punt te tikken. Je wijst nu een lege plek aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jij Godtje dus kortzichtig <punt
of wat. prima. have it your way.
Maar om zo'n meid dan kotercontainer te noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Respectloos? Ik zie mezelf gewoon nog niet achter de wandelwagen zeg maar. Ben best een respect vol kereltje voor de rest. Veel vrienden van me hebben kinderen heel leuk en aardig maar is niet zo mijn ding.
volgens mij bedoelde ie met kotercontainer, wandelwagen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om zo'n meid dan kotercontainer te noemen
Ik was in mijn tienerjaren best veel bezig met politiek ook acties mee opgezet om aandacht te vragen/krijgen voor bepaalde punten. Toen begin 20 naar een andere gemeente verhuisd daar was gee npartijafdeling dus minder actief de gemeentes werden heringedeeld kwam terugbij de oude afdeling en die vroegen me voor de lijst.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
De gemeenteraad... Dat lijkt me echt geen flikker aan. Sowieso de hele politiek niet. Bah.
Owquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ie met kotercontainer, wandelwagen hoor
Jups.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ie met kotercontainer, wandelwagen hoor
Ja! En een SP stemmerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik nu respectloos omdat ik het zo las?
Dat zou ik als compliment zienquote:
Best een goede jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zeg altijd, hey dat wijf is drachtig, volgens mij moet ze bijna werpenmaar kotercontainer vind ik ook vrij hilarisch eigenlijk
Ik wuif nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
lol jij staat met een kratje bier naast de deur en wuift naar elke vent.....
Werpen noem ik meestal slingerenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zeg altijd, hey dat wijf is drachtig, volgens mij moet ze bijna werpenmaar kotercontainer vind ik ook vrij hilarisch eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee, die moet je voor je neerzetten, dan wapperen je lokken zo mooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wuif niet![]()
Ik zet er een ventilator achter.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:47 schreef missbehavin het volgende:
Over kinderen en containers gesproken..GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
dan blaas je ze toch wegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wuif niet![]()
Ik zet er een ventilator achter.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:47 schreef missbehavin het volgende:
Over kinderen en containers gesproken..Hé, zoiets zoekt m'n moeder al een jaar of 30.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
nee maar mn scriptie is ook nog niet afquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best een goede ja.
Heb je al een woning gevonden?
kijk kijk ik maak vorderingen nog alleen maar stemmer. dat scheelt al hahaaha.quote:
Eens met jordy81.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
wat een gare rol, gaar vertolkt door een gare acteur
Ooooh, geen haast dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar mn scriptie is ook nog niet af
Een beetje vent kan tegen een ventilatopr inlopen hoor!quote:
maar je zoekt toch homo's, gekkerdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje vent kan tegen een ventilatopr inlopen hoor!
Hij is eerder de Hetero whispererquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar je zoekt toch homo's, gekkerd
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is eerder de Hetero whisperer.
Ik heb een hetero verbodquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar je zoekt toch homo's, gekkerd
ja, dus? Ik heb een jonge meiden-verbod, so?quote:
Een verbod wil zeggen dat je er niet ana mag komen Weefje!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Ik heb een jonge meiden-verbod, so?.
Klopt, maar wie houdt me tegen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een verbod wil zeggen dat je er niet ana mag komen Weefje!!!!
Zo jong nou ook weer niet Angeltjequote:
Mooi, dan kan ik m'n zusje weer vrij latenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo jong nou ook weer niet Angeltje.
Jij bent jong zat *graaaaawl*quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik m'n zusje weer vrij laten.
tot nu dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Dat is z'n supergeheime internetalias.
het leed is al geschiedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoppa liefde in de luchtquote:
Het is lente he, dan krijg je datquote:
Ja bah, wie doet dat nuquote:
I know hahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lente he, dan krijg je dat.
Hoe heet zo'n wit doek waar je projecties op kunt maken...?
Oh, goedequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Partingglass het volgende:
[..]
I know hahaha
Euhmm projectjescherm?
Een pak staat mij niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef PeuRac het volgende:
Helemaal mee eenshttp://www.manners.nl/draag-pak-vaker-bruiloften-begrafenissen/
Een mantel pakje maakt elke vrouw sexy!quote:
Élke vrouw? Dudequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een mantel pakje maakt elke vrouw sexy!
Pics, of je mag het laten zien als ik in April in NL benquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Élke vrouw? Dude
En zonder dat pakje ben ik sexier, daar durf ik geld op in te zetten.
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf. Dat moet een heel slechte grap zijn als er iets niet sexy isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn nergens sexy mee te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fair enough.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn nergens sexy mee te krijgen
waarom, WAAROM, ga ik me daar een voorstelling bij proberen te maken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor...
Nee, gek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pics, of je mag het laten zien als ik in April in NL ben
Oh, mantelpakjes kunnen zeker wel sexy zijn. Maar om nu te zeggen dat het elke vrouw sexy maakt is gewoon bullshitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:33 schreef Partingglass het volgende:
[..]
wtf. Dat moet een heel slechte grap zijn als er iets niet sexy is
Nee, niet gek. Leukquote:
Hoi Spirit, ben jij wel sexy in een mantelpakje?quote:
Mantelpakjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mantelpakjes kunnen zeker wel sexy zijn. Maar om nu te zeggen dat het elke vrouw sexy maakt is gewoon bullshit.
Ik voel me net een opgedirkte truus in een mantelpakje. Volgens mij is een vrouw vele malen sexierderderder als ze zich goed voelt in wat ze draagt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi Spirit, ben jij wel sexy in een mantelpakje?
Inderdaad. Ik geloof niet dat Mama Trien die elke dag met haar 260 kilo in een legging geperst, een peuk in haar waffel, en haar rode pittige kapsel op het schoolplein staat te bleren alsof ze op de markt staat ermee weg komt hoor. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mantelpakjes kunnen zeker wel sexy zijn. Maar om nu te zeggen dat het elke vrouw sexy maakt is gewoon bullshit.
zijn weinig vrouwen die ik denk ik sexy vind in zoiets tuttigs, saais, ouwbolligs en uitgekauwts als een mantelpakje maar dan wijk ik wel vaker met dat soort dingen af van de standaard man .quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, en sommige mensen zijn gewoon hopeloosquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geloof niet dat Mama Trien die elke dag met haar 260 kilo in een legging geperst, een peuk in haar waffel, en haar rode pittige kapsel op het schoolplein staat te bleren alsof ze op de markt staat ermee weg komt hoor. Kom op zeg.
Ik moet een mantelpakje aan voor mijn werkquote:
Het excuus voor alle thuisblijfmoeders en hun snuggies.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voel me net een opgedirkte truus in een mantelpakje. Volgens mij is een vrouw vele malen sexierderderder als ze zich goed voelt in wat ze draagt.
pics!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet een mantelpakje aan voor mijn werk. En ik vind ze leuk, dus geen probleem. Gelukkig zijn het ook niet van die hele truttige stijve dingen, maar wel gewoon netjes. Heel donkerblauw met een iets lichtere krijtstreep, een rok tot 10 cm boven de knie en een mooi gesneden jasje.
Joah, daar wil ik wel in rondhuppelen.
Hij is nog niet klaar, op maat gemaakt en zulksquote:
Een snuggie kan echt niet sexier zijn dan een mantelpakjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het excuus voor alle thuisblijfmoeders en hun snuggies.
Moet je business casual of business?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet een mantelpakje aan voor mijn werk. En ik vind ze leuk, dus geen probleem. Gelukkig zijn het ook niet van die hele truttige stijve dingen, maar wel gewoon netjes. Heel donkerblauw met een iets lichtere krijtstreep, een rok tot 10 cm boven de knie en een mooi gesneden jasje.
Doe dan maar andere picsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar, op maat gemaakt en zulks.
Help me even, wat is het verschilquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Moet je business casual of business?
Zeg dat maar tegen Miss.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een snuggie kan echt niet sexier zijn dan een mantelpakjeals er iets a'sexueel is, is dat het wel.
Volgens mijn vriend gaat het niet om wat ik aan heb, maar om hoe snel het uit kanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het excuus voor alle thuisblijfmoeders en hun snuggies.
Ja, klopt, sinds twee wekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoor je de laatste dagen steeds over werk, nieuwe baan samzz? en zoja wat?
It's not meant to be sexy. Just warm and cosy.quote:
oh doe eens n dm met de naamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt, sinds twee weken. Receptioniste bij een groot Wellness-resort. Het is echt heel leuk
.
Ja, en dat verbaast je?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend gaat het niet om wat ik aan heb, maar om hoe snel het uit kan
Strak in mantelpak is business over de top, zeg maar. Business casual is netjes, maar niet strak in pak. Wij hebben business casual en ik heb onlangs de plofbroeken met colbertjes ontdektquote:
Dat is inderdaad erg sexyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is al goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's not meant to be sexy. Just warm and cosy.
Miss is een hopeloos geval sinds ze verliefd isquote:
quote:
Nee, ik probeer gewoon een punt te maken dat het niet perse kleding is wat iemand sexy maakt.quote:
Dan is een snuggie wel ideaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend gaat het niet om wat ik aan heb, maar om hoe snel het uit kan
Ach, je zeurt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss is een hopeloos geval sinds ze verliefd is
Nee, uiteraard nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer gewoon een punt te maken dat het niet perse kleding is wat iemand sexy maakt.
Plofbroekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Strak in mantelpak is business over de top, zeg maar. Business casual is netjes, maar niet strak in pak. Wij hebben business casual en ik heb onlangs de plofbroeken met colbertjes ontdekt
Ze is gelukkig, leave her be ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss is een hopeloos geval sinds ze verliefd is
Ik ben ook gelukkig, maar ga niet met een snuggie op de bank hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet.
Bij mooie ogen (uhuh) alleen al zie ik de kleren niet eens.
Jij bent helemaal niet gelukkig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig, maar ga niet met een snuggie op de bank hangen
Dan dat laatstequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Strak in mantelpak is business over de top, zeg maar. Business casual is netjes, maar niet strak in pak. Wij hebben business casual en ik heb onlangs de plofbroeken met colbertjes ontdekt
Nou ja, het is nog maar afwachten hoe het mij staat natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg sexy![]()
De directrice van onze Franse vestiging is ook altijd
Ze zitten strak bij mn kont en poffen een klein beetje aan de voorkant, met een strak shirtje erover heen en een colbertje met opgerolde mouwen staat het stoerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Plofbroekenheb je ook een kort geknipt kapsel erbij?
Hoezo zou ik niet gelukkig zijn?quote:
Oke, dat klinkt al een heel stuk beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze zitten strak bij mn kont en poffen een klein beetje aan de voorkant, met een strak shirtje erover heen en een colbertje met opgerolde mouwen staat het stoer
Lees nu pas dat je receptioniste bent en dat je gewoon kleding van het bedrijf draagtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan dat laatste. Business casual. We hebben uiteraard wel allemaal hetzelfde mantelpakje aan, maar we mogen zelf de asseccoires e.d. kiezen (zo wil ik knalroze schoentjes
).
[..]
Nou ja, het is nog maar afwachten hoe het mij staat natuurlijk.
quote:
Het is ook maar net afhankelijk van de functie. Bij mijn functieomschrijving wordt een mantelpakje gewenst, ik heb daar geen probleem mee, dus ik trek dat wel aanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
We hebben hier alles rondlopen, van heel casual (lees: bloot) op het callcentre tot heel strak zakelijk.
Ja, dat zou kunnen. Ik vind die eigen draai ook wel leuk, een kleurig sjaaltje of zo, of knallende schoentjes, heerlijk tochquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lees nu pas dat je receptioniste bent en dat je gewoon kleding van het bedrijf draagtDan is dat niet helemaal meer van toepassing denk ik. Wel leuk dat je er toch nog een klein beetje een eigen draai aan kunt geven
Die staan los van dat pakje hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef L-E het volgende:
Ik heb een bruiloft in juni. Ik ga een mooi jurkje voor mezelf kopen, en moet nog bedenken wat Kleuter aan zal doen. Zijn eigen idee ('Mijn Sinterklaaspak!') wordt het iig niet.
Oeh! Ik heb er 1 in april en 2 in juniquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef L-E het volgende:
Ik heb een bruiloft in juni. Ik ga een mooi jurkje voor mezelf kopen, en moet nog bedenken wat Kleuter aan zal doen. Zijn eigen idee ('Mijn Sinterklaaspak!') wordt het iig niet.
niet van het gelukkig zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die staan los van dat pakje hoor.
Nee dat is waarquote:
Mental picturequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geloof niet dat Mama Trien die elke dag met haar 260 kilo in een legging geperst, een peuk in haar waffel, en haar rode pittige kapsel op het schoolplein staat te bleren alsof ze op de markt staat ermee weg komt hoor. Kom op zeg.
Daar ben ik juist gelukkig om! En ik ben heel gelukkig op dit momentquote:
Een beetje nette casual kleding kan toch prima?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef L-E het volgende:
Briljante gozerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef L-E het volgende:
Dat vind ik er eerlijk gezged ook gewoon echt niet uit zien hoor, klein kereltje in een pak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief heeft nooit echt heel chique gehoeven op een bruiloft hoor, vind ik altijd zo'n onzin, een klein kind in pak ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens, Spirit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik kreeg daar vroeger altijd ruzie over met mijn moeder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief heeft nooit echt heel chique gehoeven op een bruiloft hoor, vind ik altijd zo'n onzin, een klein kind in pak ofzo
Ribbroek met overhemd en bretels?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef missbehavin het volgende:
Past ook niet bij 'm. Bij welk kind van 4 wel eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef missbehavin het volgende:
Naar een bruiloft (En het zoveel jarige huwelijk van mn ouders) ging ik in pakquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg daar vroeger altijd ruzie over met mijn moeder.
Ik wilde in een pak en zij vond dat niks.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
Het ziet er wel comfortabel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens, Spirit.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn god... daar wil je toch niet dood in gevonden worden?
Nuhuh, gewoon nette jeans met een overhemd of net shirt. Bretels heeft ie van zijn leven niet aan gehad.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]What the....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
Hoedje, I approvequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Past ook niet bij 'm. Bij welk kind van 4 wel eigenlijk?
Wordt waarschijnlijk gewoon een stoere broek met een leuk overhemd, al dan niet met korte mouwen. Hij wil ook graag een hoedje op, dat mag dan wel.
Ik heb er meerdere, maar draag eigenlijk alleen de colberts, heb besloten maar geen pantalons te kopen sinds kort.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Partingglass het volgende:
moet me ook weer eens iets van een pak kopen. Vond het ergens wel vervelend toen mijn zusje trouwde ik er geen had en met de scheiding toen in volle gang ook geen geld voor. Niet dat mijn zusje daar enige waarde aan had gehecht maar toch.
Je snapt dat in sommige gevallen comfort ondergeschikt is, tochquote:
Dit is gewoon NOG erger!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
maar de snuggie van missb is meer zoiets
[ afbeelding ]
Nee bahquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel eens meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ach, met z'n 2en in 1 snuggie kan nog leuk zijn.
Die zijn wel heel foutquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet levendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
Nou... die linker vent is niet misquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Stijlvol jochiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het wordt een fetish, hij heeft er nu 4 en er staan er nog 3 op de WilHebbenLijst.
I don't caaaahaaarequote:
Uh-ohquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het wordt een fetish, hij heeft er nu 4 en er staan er nog 3 op de WilHebbenLijst.
Ik had er twee of drie. colbertje heb ik nog die van mijn trouwpak die gebruik ik als jas samen met een andere colbertje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, maar draag eigenlijk alleen de colberts, heb besloten maar geen pantalons te kopen sinds kort.
Ik moest ook even wennen aan het idee Miss. Maar ik heb er inmiddels vrede mee. Zij komen ook wel op dat punt, ooit.quote:
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moest ook even wennen aan het idee Miss. Maar ik heb er inmiddels vrede mee. Zij komen ook wel op dat punt, ooit.
Denk ik dan he? Ik heb zo'n ding nietquote:
Ik heb geen snuggie en ik wil er dood nog niet in gevonden worden eigenlijk, maar het is voor de wetenschap, dus okequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk ik dan he? Ik heb zo'n ding niet
Samen testen?
Ik geloof dat Ang3l weer single isquote:
nee, we lenen die van MissB wel evenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen snuggie en ik wil er dood nog niet in gevonden worden eigenlijk, maar het is voor de wetenschap, dus oke.
Die heeft geen snuggie... Toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, we lenen die van MissB wel even.
Goed zo schatquote:
Da's geen snuggie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, we lenen die van MissB wel even.
Ik vind dat ook wel iets voor jou eigenlijkquote:
Agreequote:
Ik ben te lui om me speciaal voor het bankhangen om te kleden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel iets voor jou eigenlijk
Ik nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te lui om me speciaal voor het bankhangen om te kleden.
Je kleed je 's morgens nog wel aan of is dat ook teveel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te lui om me speciaal voor het bankhangen om te kleden.
quote:
Dat doe ik wel, maar ik ga me niet om een uur of 8 omkleden in een huispak ofzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kleed je 's morgens nog wel aan of is dat ook teveel?
Doet m'n ex ook altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik niettrainingsbroek en hemdje aan, dekbed van bed af sleuren... niets bankhangt lekkerder
Da's te ver lopen naar de keuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doet m'n ex ook altijdik denk dan, waarom niet meteen in bed gaan liggen? Same difference.
Ho! Stop! Wacht!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Korn. Bijna net zo erg als limp bizkit
Bank en bed zijn een wereld van verschil... met name de afstand tot de tvquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doet m'n ex ook altijdik denk dan, waarom niet meteen in bed gaan liggen? Same difference.
En de drankkast.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's te ver lopen naar de keuken.
Bij mij geen verschil, heb geen tvquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bank en bed zijn een wereld van verschil... met name de afstand tot de tv
ik hoop het, en dan keihard dat ze dood gaan ofzoquote:
Neuh, kan ze beide niet uitstaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ho! Stop! Wacht!!
Korn is dus wel even heel wat beter dan Limp Bizkit!!!
Jij hebt er toch geen verstand vanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, kan ze beide niet uitstaan.
Oh is dat het?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt er toch geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |