Wat een niveau toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef DRidder het volgende:
Hero Brinkman?wie is dat!wij p.v.v.ers hebben maar een leider,onze trouwe Geert Wilders!een pvv stemmers familie uit Roermond met 54 familieleden,we staan niet voor 100% maar voor 200% achter de p.v.v.
peter selder, roermond | 12:33 | 20.03.12
Niet veel anders dan de gemiddelde partij-adept toch?quote:
Verschil is natuurlijk dat Hero binnen de PVV niet op zichzelf staat. Afsplitsers en relletjes heb je af en toe maar binnen de PVV is het onderhand wel schering en inslag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, beide zaken die ik aanhaal zijn waar:
- Wilders is een van de Kamerleden met de langste ancienniteit.
- In het verleden hebben andere fracties ook leden gekend die er uit gestapt zijn. Sterker nog, ik herinner mij er nog een van een maand geleden.
Ja..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef Quarant het volgende:
[..]
Kan dat, staatsrechtelijk, van partij wisselen tijdens de kamerperiode?
Ik denk (inderdaad, een aanname) dat de PVV een beduidend fanatiekere aanhang heeft dan de meeste andere partijen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet veel anders dan de gemiddelde partij-adept toch?
Correct.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja..
De kamerzetels worden door de wet toegewezen aan een persoon en niet aan een partij.
Als iemand de kamer verlaat dan is iemand van zijn partij als eerste op de lijst die recht heeft op de vrije zetel. Ik dacht in volgorde van de ingediende kandidatenlijst bij de verkiezingen
Mwoah, de ballonnenbrigade van de SP of de Yes we Cohen acties van vorig jaar doen mij anders vermoeden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk (inderdaad, een aanname) dat de PVV een beduidend fanatiekere aanhang heeft dan de meeste andere partijen.
Peter kan beter naar Noord-Korea verhuizen of iets dergelijks. Eén electoraat, één partij, één leider.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef DRidder het volgende:
Hero Brinkman?wie is dat!wij p.v.v.ers hebben maar een leider,onze trouwe Geert Wilders!een pvv stemmers familie uit Roermond met 54 familieleden,we staan niet voor 100% maar voor 200% achter de p.v.v.
peter selder, roermond | 12:33 | 20.03.12
Ik denk dat de aanhang van de SP op dit vlak het beste kan worden vergeleken met die van de PVV. Maar goed: aannames.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, de ballonnenbrigade van de SP of de Yes we Cohen acties van vorig jaar doen mij anders vermoeden.
Ik denk niet dat de VVD dat gaat doen op korte termijn. Dat zou ze weer als PVV light neerzetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Quarant het volgende:
Eenmansfractie geeft hem meer macht dan aansluiten bij de VVD![]()
Spannend.
Coaltie steunt boerkaverbod, mocht je daar op doelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Een kledingfascist bij de VVD, dat gaat de VVD nooit doen.
OV gaat mij ook te ver, maar Turkije was bijvoorbeeld vroeger ook streng op dit gebied.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik doel op hoofddoekjes, dat gaat wel net iets verder.
Dat wordt vast een leuk vragenuurquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef eriksd het volgende:
Zo maar eens het vragenuur kijken, hoe Hero daar zit tussen de PVV
Mooi dat ie toch in de partijtraditie handelt.quote:13.27 uur: Hero Brinkman heeft zijn vertrek uit de PVV per sms aan Wilders medegedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |