quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
Ik wist niet dat we zo'n zwaar programma hadden nog. Dit kan wel eens nacompetitie worden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
Die gasten gingen toch Europa in ofzo?
. Tweede ring enzo.
Sorry voor de troll mods maar ik moest héél hard lachen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Man, ik kan eigenlijk niet wachten op zondag. Dit Feyenoord is gewoon weer zo fijn om naar te kijken, en ook al ben je dit seizoen toch een aantal keren teleurgesteld, het feit dat je een team ziet staan waar je trots op kan zijn en nog kan speculeren over een hoge eindnotering maakt veel goed.
Feyenoord
Idd. Het is voor Dirk deze zomer naar Feyenoord of niet meer. Ik zie 'm elk jaar een beetje minder worden en na nóg een seizoen wachten heeft hij geen echte meerwaarde meer voor het team.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een held van de club verliest zojuist zijn status compleet.
Zoek 't maar uit Dirk. We hebben je niet meer nodig. Van Geel vindt wel een betere spits voor de helft van het geld met dubbel het talent
Na 26 speelrondes nog steeds titelkandidaat. Niemand had dat ooit durven dromen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Man, ik kan eigenlijk niet wachten op zondag. Dit Feyenoord is gewoon weer zo fijn om naar te kijken, en ook al ben je dit seizoen toch een aantal keren teleurgesteld, het feit dat je een team ziet staan waar je trots op kan zijn en nog kan speculeren over een hoge eindnotering maakt veel goed.
Feyenoord
Dat had je post niet want je trollt. En je kent de geschiedenis tussen jou en de_kromme, daar ben je vaak genoeg voor gewaarschuwd (en geband).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALTIJD als ik een topic open post ik de laatste posts die enige relevantie hadden.
Corrupt Afrikaans staatshoofd en z'n blanke bitch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze in groter formaat heeft toevallig? Kan 'm niet vinden
Het gezicht van Konyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Corrupt Afrikaans staatshoofd en z'n blanke bitch?
Dicky de slaaf van BMIquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Corrupt Afrikaans staatshoofd en z'n blanke bitch?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 10:29:51En @Dirk_18_Kuyt is wederom maar eens van gedachte verandert. Kuijt wil nu niet bij #Feyenoord, maar bij Liverpool afsluiten. reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:16 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 10:29:51En @Dirk_18_Kuyt is wederom maar eens van gedachte verandert. Kuijt wil nu niet bij #Feyenoord, maar bij Liverpool afsluiten. reageer retweet
quote:Dirk Kuijt heeft in de Engelse media met een vertrek bij Liverpool gedreigd als hij volgend seizoen niet meer speelminuten van manager Kenny Dalglish krijgt. De Nederlander krijgt volgend seizoen aan de rechterkant van het veld volgens Sky Sports en de Daily Mirror concurrentie van Jordan Henderson.
"Ik wil elke wedstrijd spelen. Het is een teleurstelling als dat niet gebeurt, zoals bijvoorbeeld in de finale van de Carling Cup. Ik voel me fysiek fit. Ik denk dat ik me eerder nog niet zo sterk heb gevoeld als nu. Ik ben er klaar voor om wedstrijden te spelen; elke wedstrijd van dit seizoen. Ik moet de manager ervan overtuigen dat hij mij vaker moet opstellen dan dat hij nu doet. Daar draait het nu allemaal om," zei Kuijt die zich thuisvoelt bij Liverpool en zijn loopbaan er af wil sluiten, mits hij niet op de bank terechtkomt.
Manuquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Laat Feijenoord de tijd en het geld maar mooi investeren in talentvolle gasten. Trouwens weet iemand hier of er in de A1 ofzo nog een goede spits loopt, behalve Achahbar?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Manu is toch een buitenspeler, geen spits?
quote:Na de zege bij FC Twente (0-2) is Feyenoord in de onderlinge confrontaties van de top-6 van de Eredivisie de beste ploeg.
Stand top-6 in onderlinge duels
Resterende toppers:
25-3: Ajax - PSV;
11-4: Heerenveen - Ajax, AZ - Twente;
14-4: PSV - AZ;
29-4: Feyenoord - AZ, Twente - Ajax;
2-5: Twente - Heerenveen;
6-5: Heerenveen - Feyenoord.
Achter Achahbar zit geloof ik Vincent Janssen. Maar daar heb ik niet echt een beeld van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Laat Feijenoord de tijd en het geld maar mooi investeren in talentvolle gasten. Trouwens weet iemand hier of er in de A1 ofzo nog een goede spits loopt, behalve Achahbar?
Opvallend eigenlijk dat van PSV altijd wordt gezegd dat ze recent nooit thuisgeven in toppers. Valt dus wel mee.quote:
Gozer zit bij Excelsior nu toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter Achahbar zit geloof ik Vincent Janssen. Maar daar heb ik niet echt een beeld van.
Tja als je Heerenveen al als topper ziet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:51 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Opvallend eigenlijk dat van PSV altijd wordt gezegd dat ze recent nooit thuisgeven in toppers. Valt dus wel mee.
Maar hoopgevende statistiek natuurlijk
Sowieso valt er aan Dirk niet veel meer te verdienen en zal hij niet voor een appel en een ei komen spelen. 2 redenen waarom je al beter naar een jong talent zou moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:25 schreef OProg het volgende:
Dirkie moeten we gewoon lekker vergeten. We moeten geen spelers hebben die als het uitkomt nog eens een keer misschien terug zouden willen komen mochten ze nergens aan de bak komen.
Guidetti en Drenthe in 1 elftal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te groot ego voor dit team denk ik.
Dan wordt de rest echt gek hoor. Geloof me. Volgens mij heeft Drenthe tegenwoordig ook een redelijk groot ego, maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Guidetti en Drenthe in 1 elftal.Mentalhouse
.
Hoe die man zich doodliep tegen PSV thuisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:35 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat Royston ook echt wel terug zou willen ..
uiteindelijk zal ie hier weer een held worden , met zijn inzet ...
Dat sowieso. Ik zeg ook niet dat hij niet moet komen. Vraag me alleen af of het binnen de groep past op dit moment.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:35 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat Royston ook echt wel terug zou willen ..
uiteindelijk zal ie hier weer een held worden , met zijn inzet ...
ja precies..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij is Royston niet echt zo.
Dat is meer zijn uitstraling. Volgens mij is Royston ook niet slim genoeg om te liegen... Kijk als Fer roept dat Feyenoord nog in zijn hart zit krijg ik jeuk.. Bij Drenthe geloof ik het
Allemaal schijn joh, die jongen heeft hetzelfde als Guidetti, grote bek, lolbroek en een klein hartje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te groot ego voor dit team denk ik.
Drenthe heeft aangegeven naar Feyenoord te willen komen als hij nog de explosiviteit heeft die hij als speler nu ook nog heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kans dat Kuyt hier binnen nu en 2 jaar speelt is iig veel groter dan Drenthe. Die heeft nog zn hele carrière voor zich.
Daar geloof ik gewoon niet in. Hij speelt hartstikke goed, krijgt straks een mooie aanbieding voor een jaar of 4. Transfervrij dus zal wel een leuk contractje voor hem worden. Die komt echt niet voor z'n 30ste terug naar Nederland.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Drenthe heeft aangegeven naar Feyenoord te willen komen als hij nog de explosiviteit heeft die hij als speler nu ook nog heeft.
Uniqquote:
O kut ik dacht dat het de slowchat was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:20 schreef Happel het volgende:
Gast, dit is het Feijenoordtopic, niet het Rotterdam topic.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:58 schreef Muto het volgende:
De voorpagina van Sportwereld vanmorgen heeft het Coolsingelgevoel toch weer wat meer doen opkomen
Nu ook al. 5% 'korting' is alleen bij verlenging.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef Grifte het volgende:
Trouwens op die site waar je je seizoenskaart kon verlengen he, daar was ook zo'n knop om hem te bestellen als nieuwe houder, betaal je nu dan ook al die 5%, of pas na die 16 april?
Oke bedankt, maat van me wil misschien een seizoenskaart voor volgend seizoen, dus die was wel benieuwd of die nog wat kon besparen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu ook al. 5% 'korting' is alleen bij verlenging.
Zou een goede teammanager zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Bosvelt weg bij Go Ahead, iets voor bij ons?
Niet direct. FF zit er nog tussen, als buffer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef satecl het volgende:
Hmmm wil kaarten halen voor Feyenoord - NAC. Zie ik dat vak W niet meer beschikbaar is. Nu wordt het dus EE of Y. Wat zouden jullie doen?? Is EE direct naast het uitvak? Dan lijkt dat me wel een keer 'gezellig' voor een keertje
Moet je voorstellen dat het écht gebeurt, de tering dan ben ik minstens een maand van de kaart.quote:
Enige probleem is dat ik daar vorig seizoen ook een keer stond. En alleen maar ruzie kreeg met gasten. Die wouden dat ik niet vooraan ging staan en moest gaan zitten. Ach ik zal het in de groep gooien, bedankt!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet direct. FF zit er nog tussen, als buffer.
Ik zou Y doen, dichter op het veld. Je hebt alleen wat minder overzicht qua spelbeeld.
Ik zie liever Bosvelt. Lijkt me ook een beter match met die gasten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bas van Noortwijk doet het uitstekend.
Dat kun jij niet beoordelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:02 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ik zie liever Bosvelt. Lijkt me ook een beter match met die gasten.
Gozer, Bas van Noortwijk is een levende legende. Daar blijf je van afquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:02 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ik zie liever Bosvelt. Lijkt me ook een beter match met die gasten.
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zouden jullie a la Supporters Steunen Feyenoord, gezamenlijk Guidetti kopen?
Als jullie daar de kans voor hadden?
Nee. Waarom zou ik überhaupt een voetballer financieel steunen, ongeacht hoe goed hij is, die dan mede dankzij mij tonnen, zo niet miljoenen, per jaar verdiend en vervolgens vol trots overal loopt te koketteren met zijn dure auto, mooie horloges en groot huis. Er zijn mensen die dat geld w.m.b veel harder nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zouden jullie a la Supporters Steunen Feyenoord, gezamenlijk Guidetti kopen?
Als jullie daar de kans voor hadden?
... Zie het als een aandeel in zijn transferrechten. Nu wel geinteresseerd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik überhaupt een voetballer financieel steunen, ongeacht hoe goed hij is, die dan mede dankzij mij tonnen, zo niet miljoenen, per jaar verdiend en vervolgens vol trots overal loopt te koketteren met zijn dure auto, mooie horloges en groot huis. Er zijn mensen die dat geld w.m.b veel harder nodig hebben.
Als jij 'm koopt voor 1/1000e deel, is het toch ook logisch dat jij 1/1000e uitgekeerd krijgt van de latere opbrengst van zo'n jongen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef Merkie het volgende:
Voor een aandeel in de transferrechten zeker wel.
Nooit een kaartje of een shirtje gekocht dus ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik überhaupt een voetballer financieel steunen, ongeacht hoe goed hij is, die dan mede dankzij mij tonnen, zo niet miljoenen, per jaar verdiend en vervolgens vol trots overal loopt te koketteren met zijn dure auto, mooie horloges en groot huis. Er zijn mensen die dat geld w.m.b veel harder nodig hebben.
Door een voetballer te kopen steun je geen voetballer hoor, maar een club.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als dat afgesproken is wel ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij 'm koopt voor 1/1000e deel, is het toch ook logisch dat jij 1/1000e uitgekeerd krijgt van de latere opbrengst van zo'n jongen?
Ik denk dat 5 miljoen voldoende is. Met 1 miljoen supporters is 5 euro dus voldoende.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Maar hoeveel miljoen denken we hier dat er voor nodig is? Lijkt me dat je wel erg veel supporters moet gaan vinden die een tientje neer willen leggen.
Behalve dat je MAXIMAAL 100.000 supporters gaat vinden die hieraan meedoen en zelfs DAT aantal twijfel ik HEEL sterk aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat 5 miljoen voldoende is. Met 1 miljoen supporters is 5 euro dus voldoende.
Ik denk dat er hooguit enkele tienduizenden supporters zijn die aan zoiets mee zouden werken. Of ben ik dan te pessimistisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat 5 miljoen voldoende is. Met 1 miljoen supporters is 5 euro dus voldoende.
Dat is gedoemd te falen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat je MAXIMAAL 100.000 supporters gaat vinden die hieraan meedoen en zelfs DAT aantal twijfel ik HEEL sterk aan..
Nee, realistisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:36 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik denk dat er hooguit enkele tienduizenden supporters zijn die aan zoiets mee zouden werken. Of ben ik dan te pessimistisch.
Als vast staat dat je een aandeel guidetti krijgt en je hem voor 5 mil binnen haalt maak ik zo 500e over.. Ben vast niet de enige.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat je MAXIMAAL 100.000 supporters gaat vinden die hieraan meedoen en zelfs DAT aantal twijfel ik HEEL sterk aan..
Ook in de wetenschap dat hij wel eens TRANSFERVRIJ zou kunnen weglopen na 2 jaar (die jongen tekent echt niet meer dan 2 jaar bij de club)?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als vast staat dat je een aandeel guidetti krijgt en je hem voor 5 mil binnen haalt maak ik zo 500e over.. Ben vast niet de enige.
Ook danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook in de wetenschap dat hij wel eens TRANSFERVRIJ zou kunnen weglopen na 2 jaar (die jongen tekent echt niet meer dan 2 jaar bij de club)?
Dat is dus geen 'gok', dat is min of meer een wetenschap.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook danjij zet toch ook honderden euro's op 1 wedstrijd in de wetenschap dat je die wel eens kan verliezen
guidetti lijkt me eerlijk gezegd een veiligere investering. Bovendien 1 waar je meer plezier aan beleeft
Dat 2e haalde ik ook al in m'n 1e post hierover aan. Je moet natuurlijk vooraf geld overmaken zonder dat je iets van de onderhandelingen afweet. Dat is m'n grootste struikelblok idd..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook in de wetenschap dat hij wel eens TRANSFERVRIJ zou kunnen weglopen na 2 jaar (die jongen tekent echt niet meer dan 2 jaar bij de club)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |