Probeer net even een kloontje aan te maken voor dit, maar die werd meteen verbannen dus dan maar even aan de schandpaal..
Ik heb afgelopen zondag een huisfeest gehad bij een vriend van me, die avond zijn huisgenoten ontmoet waarvan ook een hele leuke vrouwelijke.
Puntje bij paaltje gewoon enorm dronken geworden, en naast haar geslapen in het logeerbed waar verder niets is gebeurt, denk ik, want ik weet helemaal niks meer. Nu het leuke; rond 8 uur 's ochtends word ik wakker en merk ik dat ik het bed heb ondergezeken.

Hoe ik gehandeld heb in deze situatie? Nou, iedereen sliep nog (+-20 logés!) en ik wist sowieso dat ik ten onder ging als dit überhaubt uit kwam. Dus ik ben een kan met water gaan halen uit de keuken, en deze dus 'per ongeluk-expres' over het bed heen laten vallen.. Kan gebeuren, je bent brak e.d. en het plan leek een tijd te werken want niemand ging nog in het bed liggen ofcourse. Ik kreeg gister alleen geen tijd om de waarheid tegen die maat van mij te vertellen (tsja, dat bed moet alsnog schoon, toch?) omdat iedereen tot laat bleef hangen. Dus gister maar naar huis gegaan met de gedachte dat ik hem vandaag zou bellen. Krijg ik zojuist een smsje met 'wat ben jij een smerig varken zeg!' - Aldus de maat.
Nu kan ik wel raden wat er speelt in het huis.

Alleen heb ik werkelijk nog nooit zo'n situatie gehad en ik kan werkelijk wel door de grond zakken bij de gedachte dat ze er dus met ~10 man zijn achter gekomen daar..
Ik kan op dit moment niet echt normaal meer functioneren en durf die maat ook niet te bellen (zit ook op werk..) dus heeft iemand misschien tips?
Inb4: TS is 8, TS draagt luiers e.d. even geen zin in nu.