Wie denk je dat liegt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of iedereen wel eerlijk is.
Pff even de lijst afgaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat was jouw grootste blunder in 2011?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik verander mijn vraag.
Ayça, hoe ver ben jij gegaan met een meisje?.
Je laat het leukste deel eruit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff even de lijst afgaan
Ehm ik denk toch wel iets alcohol ophebben met alle gevolgen vandienwaar we verder niet op in gaan
Lolquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik verander mijn vraag.
Ayça, hoe ver ben jij gegaan met een meisje?.
haha your nextquote:
HAAAAHAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
Oke. Wat is je smerigste seksuele fantasie?
Beest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
Dat ik tijdens een Fok!-Turken-meet stiekem Triggershot van achter pak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
De enige die deze truth niet kan handlen is Triggershot. En dat is omdat jij hem van achter steekt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat ik tijdens een Fok!-Turken-meet stiekem Triggershot van achter pak.
Ohh bahquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm je weet het maar nooit met die perzen
Valt me toch wel tegen met die vrienden van je..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben overigens niet echt kinky.
Heb je weleens een trio gedaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom voelde ik die nou al aankomen.... Waarheid
Nope, neverquote:
quote:
Gemiddeld? 3 á 4 keer. Zonnige dagen wat minderquote:
Are you sure? Je hebt het tegen zarGon, hè...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:54 schreef Baghdaddy het volgende:
zarGon, doen, durven of waarheid (kies doen!)
Open een topic in KLB met als klacht dat ik je afgewezen heb voor een date in een homobar en dat je hart gebroken is.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Open een topic in KLB met als klacht dat ik je afgewezen heb voor een date in een homobar en dat je hart gebroken is.
Turks: ''Milli olmak.''quote:
Oh op die toerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turks: ''Milli olmak.''
Nederlands: ''Voor het nationale elftal spelen.''
Waarmee wordt bedoeld of je al gecopuleerd hebt.
Psst doen, durf of waarheidquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, zarGon. Duurt wel lang, dat topic. Dit gaat echt smerig worden.
Ja je moet eigenlijk alvast een paar vragen bedenken zodat we daar niet op hoeven te wachtenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Leuk idee ja, alleen tempo moet wat sneller. Hoewel het al half drie is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben je wel eens voor het zingen de kerk uit geweest
Ben benieuwd ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, zarGon. Duurt wel lang, dat topic. Dit gaat echt smerig worden.
Ik heb nog geen geslachtsgemeenschap gehad, dus nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben je wel eens voor het zingen de kerk uit geweest
Dan kan het moeilijk jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geslachtsgemeenschap gehad, dus nee.
Serieusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geslachtsgemeenschap meegemaakt, dus nee.
Je mag een vraag stellen aan iemand hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk enzo, vandaar.
Ik ben er! Slaperig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:22 schreef Ayca het volgende:
Ja.
Is Julis er nog? Als ze niet binnen 2 min. reageert is Jaleesa weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |