Samurai Yvonnen, gevreesd in het hele Verre Oosten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is hip
Zo'n stok met zo'n zwaard erin.
1 van de kinderen van iteejerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie is dat lekkere ding naast je trouwens?
Dat is correct.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef dolfina-chica het volgende:
Dat zie je toch zo... min en min maakt plus...
HOUT JE MONTquote:
Dan moet je beter lezen, ik heb gezegd: Iteejer is de vader van Yvonne's kids!!! Ik heb NERGENS gezegd dat het haar echtgenoot is!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HOUT JE MONT![]()
Yvonne zei dat iteejer niet haar echtgenoot is, dus hoezo zeg jij van wel :S
NOU ENquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen, ik heb gezegd: Iteejer is de vader van Yvonne's kids!!! Ik heb NERGENS gezegd dat het haar echtgenoot is!!!![]()
![]()
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen, ik heb gezegd: Iteejer is de vader van Yvonne's kids!!! Ik heb NERGENS gezegd dat het haar echtgenoot is!!!![]()
![]()
Dat doet mij deugd jongeman!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:54 schreef Beach het volgende:
leuk topic mono morgen zal ik het eens lezen
Hoe kunnen yvonne en Iteejer dan dezelfde achternaam hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet, want dan zou Brechtje mongoloïde trekjes hebbenquote:Of.................... is er van inteelt sprake
ikkookvanjouquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoe kunnen yvonne en Iteejer dan dezelfde achternaam hebben?Geen idee... toeval???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dan zou Brechtje mongoloïde trekjes hebben![]()
Ik ga uit van de inteelt-theoriequote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ikkookvanjou
[..]
Geen idee... toeval???
Ieekss.... hou es op... anders kan ik vanavond niet slapen, met al die enge plaatjes in mijn hoofd!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:43 schreef BaajGuardian het volgende:
nu dat je dit weet over yvonne begrijp je dat de familie der nocternalen en onsolenaren en onluminarenaren je komen halen, in de nacht, wanneer je slaapt, wanneer je niet wakker bent, wanneer je het niet door hebt.
ik zeg het maar even.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |