Nee man, die oude albums van Eminem zijn nog steeds vet.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja als puber vond ik die muziek diep..,Als je dan ouder wordt snap je dat die muziek alleen maar over hetzelfde gaat. Mijn jeugd held Eminem had/heeft er ook zo een handje van.,
Met hier en daar een uitzondering kan ik van rock en alle varianten echt niet genieten. En dat terwijl mijn smaak echt extreem breed is, kan naar bijna alles wel luisteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt maar jij bent toch ook jong geweest?
zijn pre-doorbraakshit ja, als ook Stan en KIMquote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, die oude albums van Eminem zijn nog steeds vet.
Ik kon voor een training met de B-tjes altijd geweldig opgepompt raken van het nummer Lose Yourself.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja heel soms zet ik ze ook nog wel op., maar dat hij elke keer dezelfde truc toepaste valt niet te ontkennen. ga zijn albums maar na.. 3x nummertje over Kim.. 2 over zijn moeder., 3 over Hailey en dan per album altijd 1 grappig onzin nummer als eerste single. Ik hield van de man zijn nummers als kind.. maar het was achteraf gezien wel veel van hetzelfde.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moet je serieus naar leren luisteren. Vroeger verafschuwde ik hardrock ook. Tegenwoordig luister ik er met veel plezier naar. Het is gewoon een stukje gewenning.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Met hier en daar een uitzondering kan ik van rock en alle varianten echt niet genieten. En dat terwijl mijn smaak echt extreem breed is, kan naar bijna alles wel luisteren.
Wel een keer gratis naar een Guns 'n Roses concert geweest, dat vond ik dan wel weer erg gaaf.
Precies. Daarom deze:quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Al vind ik Eminem niet slecht.. rapper is gewoon voor zwarten.
Bullshit. Vrijwel alle echt goede rappers worden geproduceerd door blanken.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Al vind ik Eminem niet slecht.. rapper is gewoon voor zwarten.
Happy hardcore :p, Zoals Key to the secret?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
Ik luisterde in mijn jeugd trouwens alleen maar hiphop en die blije hardcore. Dus hey, valt ook genoeg op mij te zeiken wat dat aangaat.
Dit blijft zijn mooiste nummer ging altijd helemaal eigen wereldje op deze plaat..quote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zijn pre-doorbraakshit ja, als ook Stan en KIM
True, maar ondanks dat blijft het vet. Vooral Slim Shady LP blijf ik gewoon een klassieker vinden. Toen viel het met z'n gezeur over popmuziek ook nog mee. Fantastisch album.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja heel soms zet ik ze ook nog wel op., maar dat hij elke keer dezelfde truc toepaste valt niet te ontkennen. ga zijn albums maar na.. 3x nummertje over Kim.. 2 over zijn moeder., 3 over Hailey en dan per album altijd 1 grappig onzin nummer als eerste single. Ik hield van de man zijn nummers als kind.. maar het was achteraf gezien wel veel van hetzelfde.
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bullshit. Vrijwel alle echt goede rappers worden geproduceerd door blanken.
Goed voorbeeld: Drummaboy (doet nu alleen commerciële teringzooi)
Me too.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
Ik luisterde in mijn jeugd trouwens alleen maar hiphop en die blije hardcore. Dus hey, valt ook genoeg op mij te zeiken wat dat aangaat.
Eerst happy hardcore, daarna veel thunderdome Cd's verzameld. Je had toen ook nog die gabberbladen/magazines, die kocht ik ook altijd. Early/oldschool feestjes ga ik nog steeds wel heen, dik sfeertje altijdquote:Op maandag 19 maart 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happy hardcore :p, Zoals Key to the secret?
Rolling van Limp bizkit was ook wel grappig. Lose yourself van Eminem owned echt keihard
Maar eerlijk is eerlijk. Wij zijn daar eigenlijk te jong voor en hebben dat net niet meegemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst happy hardcore, daarna veel thunderdome Cd's verzameld. Je had toen ook nog die gabberbladen/magazines, die kocht ik ook altijd. Early/oldschool feestjes ga ik nog steeds wel heen, dik sfeertje altijd
Aha.. dat is dus ook wat ik er van verwachtequote:Op maandag 19 maart 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bullshit. Vrijwel alle echt goede rappers worden geproduceerd door blanken.
Goed voorbeeld: Drummaboy (doet nu alleen commerciële teringzooi)
Ik was er als acht- tot twaalfjarige diehard mee bezig hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Wij zijn daar eigenlijk te jong voor en hebben dat net niet meegemaakt.
Lekker tochquote:
Mwah, bij mij op de basisschool liepen er genoeg kinderen met aussi's en cavello's. Zelf ook cavello gehad.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Wij zijn daar eigenlijk te jong voor en hebben dat net niet meegemaakt.
The blues man...the blues.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan ook wel genieten van Soul en Jazz.
Ja daarna werd het per album steeds mindere nummers.,quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar ondanks dat blijft het vet. Vooral Slim Shady LP blijf ik gewoon een klassieker vinden. Toen viel het met z'n gezeur over popmuziek ook nog mee. Fantastisch album.
Maar jij woonde dan ook naast de Eneco Energiehal.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was er als acht- tot twaalfjarige diehard mee bezig hoor.
Je leest niet. Drummaboy komtquote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha.. dat is dus ook wat ik er van verwachte
50cent / the game / lil wayne en al die ROTZOOI luister ik niet naar, dat is geen rappen.. dat is commerciele kutrommel.
Die hardquote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daarna werd het per album steeds mindere nummers.,
en die meuk die hij tegenwoordig uitbrengt vind ik maar niets.. helaas want het blijft een held.
Ik had zelfs me haar geblondeerd zo als hij dat had
Precies, meer dan dat ook niet. We hebben die feesten en hele way of life nooit echt mee gemaakt. Ik weet nog wel dat ik trots als een pauw in m'n trainingspakkie over straat liep.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij mij op de basisschool liepen er genoeg kinderen met aussi's en cavello's. Zelf ook cavello gehad.Thank god dat ik niet kaal mocht van m'n moeder toen.
Maar dat was idd meer de happy hardcore tijd. Op latere leeftijd pas naar feestjes gegaan, toen het echte tijdperk voorbij was inderdaad.
Heb me er niet in verdiept neequote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je leest niet. Drummaboy komt
Uit de leerschool van Mobb.
NU doet hij Beyoncé en Rihanna. Fucking sell-out sinds zijn Emmy.
Folk-rock.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Draai wel dat album van mumford and sons redelijk grijs, al valt dat weer niet echt onder rock geloof ik.
Ik wilde al zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb me er niet in verdiept neetikte het in in youtube en kreeg een lil wayne achtige video dus
Had toen van die nike air maxjes, kosten een godsvermogen. Ergens rond de 150 gulden.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn broer kocht ook Aussies e.d. van (toen) 300 gulden...............
Folk Rock is toch Korpiklaani etc ? van die viking muziek als je dan je ogen dicht doet voelt het dan net echt in noorwegen bent., Ensiferum is ook dat soort muziek toch?quote:
Die mocht ik nooit van m'n moeder. Veel te duur met 3 kleine koters die om de 2 maanden nieuwe schoenen hadden omdat ze kapot waren getrapt. Wat ik dan deed was m'n Bauer Misty skates ruilen met de buurjongen voor een uurtje zodat ik op zijn Mexxies kon rondlopen en hij op mijn skates.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Had toen van die nike air maxjes, kosten een godsvermogen. Ergens rond de 150 gulden.
Binnen een week gejat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |