fangs.. en een gypsy cursequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die Grolsch drinken en het bier noemen.
Jupiler verdammt noch malSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag jou wel, tik em aanquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hihi, heb sowieso alle seizoenen op dvd, ook van angelquote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fangs.. en een gypsy curse
[..]
Jupiler verdammt noch mal![]()
[..]
ik mag jou wel, tik em aan
ik ooooooooooooooooookquote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi, heb sowieso alle seizoenen op dvd, ook van angel
Binnenkort maar een kijken weer
Pics van de bitch?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ooooooooooooooooook![]()
ik ga zo misschien nog wel ff angel kijken.. wil eigenlijk buffy, maar die heb ik even aan iemand meegegeven onder het mom van "KIJKEN BITCH"
nee, maar trust me, ze is mooiquote:
Geweldig, Amerikanen zijn met afstand het domste volk op aarde, ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_voor_blondies.html
OMG
Ik denk dat Afrikaanse landen zonder educatie het minder getroffen hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Geweldig, Amerikanen zijn met afstand het domste volk op aarde, ben ik van overtuigd.
1 is wel ff doorbijten eh?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm begin alleen dan wel bij seizoen 2 denk ik
Dat is geen domheid, dat is gebrek aan educatie. Heel wat anders.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat Afrikaanse landen zonder educatie het minder getroffen hebben
Ik geloof je.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, maar trust me, ze is mooi
die fajita chips is wel lekker trouwens, met een semi-pittig smaakje
Hmmm ja... Nou ja eerst had ik zoiets, Wtfquote:Op maandag 19 maart 2012 22:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je wat mijn nog steeds stoort die buffy-spike love storyline blegh.
Ja en die heb ik ook al zo vaak gezien, want telkens zeg ik, ik ga weer kijken en begin ik dus weer opnieuwquote:
geef je geen ongelijk.. ik ga ff passions kijken denk ikquote:Op maandag 19 maart 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en die heb ik ook al zo vaak gezien, want telkens zeg ik, ik ga weer kijken en begin ik dus weer opnieuw
Dus sla hem maar over
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Spike - drusilla, darla - angel, buffy - forever alone zo hoorde het te zijn.
Wat lenen van mij?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt door vet tekort denk. Ik eet mezelf wel ff bolle wangetjes toe.
Er is genoeg vet in de wereldquote:
Snoepkont.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat was genoeg fajita chips, m'n mond is warm.. nu sour cream & herbs
hehe ja ken hetquote:
ik heb gewoon vreetbuienquote:
Tzou me weinig doen denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Er is genoeg vet in de wereld
Misschien moet je eens een maandje naar de VS?
Pakje melk en 8 bammetjes op schoolquote:Op maandag 19 maart 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon minder naar de sportschool, works for me!![]()
8 bammetjes ? 8 sneden of.. ?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pakje melk en 8 bammetjes op school
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Slecht beeld en geen breedbeeld, best vaag tv kijken
Naja slecht beeld... Slechter dan wat ik gewend ben
Eerste aflevering van seizoen 2
Verbazingwekkend hoe snel je went aan beter beeld, en dan moeite hebt met het kijken naar oude meuk. Ik kan tegenwoordig nog maar moeilijk naar dingen kijken die niet minimaal 720p zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Slecht beeld en geen breedbeeld, best vaag tv kijken
Naja slecht beeld... Slechter dan wat ik gewend ben
Eerste aflevering van seizoen 2
8 sneetjes ja, 2 in de ochtend... 1x warm eten... Dus ik zit nog wel een stukje onder wat jij nu eet... Ik probeer wat meer zooi ertussendoor te gooien.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
8 bammetjes ? 8 sneden of.. ?
Ik eet 16 sneden brood per dag, 2x warme maaltijd en 2 meusli repen ergens tussendoor.
6kg bijgekomen in 5 weken tijd. Begint ergens op te lijken.
Wat versta je onder 'zooi' ?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
8 sneetjes ja, 2 in de ochtend... 1x warm eten... Dus ik zit nog wel een stukje onder wat jij nu eet... Ik probeer wat meer zooi ertussendoor te gooien.
Och, 10+ broodjes en avond eten en een pak melk is bij mij standaard.. Ik zou wat meer appeltjes moeten schillen en wat meer stroopwafels oid moeten eten thuis.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:52 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'zooi' ?![]()
Want met wat je nu eet zul je niet veel bijkomen denk ik, dat at ik al voordat ik überhaupt iets aan beweging deed.. maar goed ik ken je lichaamsbouw niet.
Wat dacht je van een zak chips extra per dag?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, 10+ broodjes en avond eten en een pak melk is bij mij standaard.. Ik zou wat meer appeltjes moeten schillen en wat meer stroopwafels oid moeten eten thuis.
Dat zijn wel drommel methodes...quote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zak chips extra per dag?
Stroopwafels ? Haha.. doe maar ongezond.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, 10+ broodjes en avond eten en een pak melk is bij mij standaard.. Ik zou wat meer appeltjes moeten schillen en wat meer stroopwafels oid moeten eten thuis.
Of je eet ze met schil opquote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe eet jij je appeltjes?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Gekke discussie, wel of niet cool om appeltjes te schillen.
Het moet toch ergens over gaan hequote:Op maandag 19 maart 2012 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Gekke discussie, wel of niet cool om appeltjes te schillen.
Ik spoel ze af, snijd door midden, pitjes eruit en opeten maaarrrrquote:Op maandag 19 maart 2012 23:08 schreef twi het volgende:
Gewoon met schil eten, geen gezeik.
[..]
Hoe eet jij je appeltjes?
Daar zit iets inquote:Op maandag 19 maart 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het moet toch ergens over gaan he
amen!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spoel ze af, snijd door midden, pitjes eruit en opeten maaarrrr
Mensen die appels eten voor de vitaminenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die schillen
In die schil zitten meer vitaminen dan in de rest van de appel
heyyyy, ik hier?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen die appels eten voor de vitaminen
hmm nee, dan liever fruit.. al genoeg pillen ditdat alles.. zooi is hetquote:
appels niet meer gezond tegenwoordig?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij eet ze voor de kcals?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
die heb ik niet op mijn kamerquote:
Mag ik jou zien op de cam?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die heb ik niet op mijn kamermaar t is wel warm hier somehow
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mgoed, ik duik er maar eens in.. morgen gaat een ongelooflijke hoerendag worden, trustennnn![]()
Ja daar kom je niet mee weg, gequote voor het nageslacht.quote:
Ja maar mijn stemming veranderde van graag zien naar boos.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar kom je niet mee weg, gequote voor het nageslacht.
Of mensen die komkommers schillenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die schillen
In die schil zitten meer vitaminen dan in de rest van de appel
Ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat, zijn er mensen die dat doen?
Ik schil ze ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat mag jij! Omdat je zo leuk bentquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de schil van de komkommer niet lekker
Nee hoor dan ben je geen kneus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik schil niet eens peren.... haal trouwens wel de schil van een sinaasappel af =p
maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: ben in t glas gaan staan met mn voet =( aaauww... en toen ik t wilde opvegen, brak mn bezem..... ben ik nu officieel een kneus hihi
Goedemorgenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen. Nu om 1200 op school zijn om vervolgens om 1400 weer weg te kunnen. Met een half uur pauze
Ja soms ben ik iets wat onhandigquote:
Zodoende leert menquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja soms ben ik iets wat onhandig
Ipv met 1 of 2 druppeltjes proberen ga ik meteen voor maximaal met als gevolg.... Nou na bovenstaand verhaal dus
Ach, er komen soms weer nieuwe bij en soms gaan er weer mensen weg. Just another day at the officequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Zodoende leert men
Ik moet trouwens zeggen dat de samenstelling van dit topic weinig verandert is in de maanden dat ik niet op fok heb gekeken
Dat verklaart het danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef twi het volgende:
Die is er dan ook even een paar dagen tussenuit
Naar Berlijn? dat is wel beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben jaloers, ik wil ook naar Berlijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:38 schreef heloef het volgende:
Ik hoef Robin alleen maar te zien en ik raak al in de war.
Hoi schelddicht.quote:
Is het ook wel hoor, maar als haar zie lopen denk ik toch kutzooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Arme loef. Ik dacht dat het over was?
Ik zie het net ja. Wat houdt dat precies in? Klinkt alsof ik het komisch relief ben.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het net ja. Wat houdt dat precies in? Klinkt alsof ik het komisch relief ben.
Wel mooi van Myra La Bella is.
Ik sluit me hier bij aan.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:22 schreef YoshiEscobar het volgende:
arme heloef...
zomaar uit de lucht, maar heb je eigenlijk al een vriendin?
Hij had wel al een paar dates, maar hij voelde niks voor haar. Helaas. Maar het gaat wel goed komen hoor, heloef is best een leuke jongen als je hem eenmaal leert kennenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:22 schreef YoshiEscobar het volgende:
arme heloef...
zomaar uit de lucht, maar heb je eigenlijk al een vriendin?
Maar wat doet de knuppel nou? Of moet ik gewoon ook een familie aanmaken zodat jij straks naar Italië kan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij knuppelt iedereen neer denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat doet de knuppel nou? Of moet ik gewoon ook een familie aanmaken zodat jij straks naar Italië kan?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef is de meest potente maagd in dit topicWaren er nog meer maagden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt me wel vet. Mensen cementen sandalen aanmeten enzulks.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij knuppelt iedereen neer denk ik![]()
Nobody messes with this family.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Geen idee, de meeste maagden van dit topic zijn nu zolangzaamaan ontmaagdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er nog meer maagden dan?
[..]
Dat lijkt me wel vet. Mensen cementen sandalen aanmeten enzulks.![]()
Nobody messes with this family.
Heloef is de meest potente maagd in dit topicAhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt er dan aan of ik mezelf meerekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, de meeste maagden van dit topic zijn nu zolangzaamaan ontmaagd![]()
ik ben nog maagdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, Kingtoppie was nog maagd.
Capstan zijn huidige status is onder review. Eloy is ontmaagd. Kree ook.
Waren er nog meer?
Ik maar denken dat je een MILF bent.quote:
Maar toen mijn pener en jouw vagijn intiem contact maakten? Die keer dat ik je liet kermen van genot , die keer dat je nog een half uur op adem moest komen. Telde dat niet?quote:
Oja, hoe kon ik dat nou toch vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar toen mijn pener en jouw vagijn intiem contact maakten? Die keer dat ik je liet kermen van genot , die keer dat je nog een half uur op adem moest komen. Telde dat niet?
Dat de keer de week daarvoor, toen ik het 8.3 seconden volhield, niet meetelt, begrijp ik wel.quote:
Ja, dat viel inderdaad een beetje tegen. Gelukkig heb je het daarna ruimschoots goedgemaakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat de keer de week daarvoor, toen ik het 8.3 seconden volhield, niet meetelt, begrijp ik wel.
Met een flinke 9.5 seconden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat viel inderdaad een beetje tegen. Gelukkig heb je het daarna ruimschoots goedgemaakt.
Wanneer gaan we weder?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat viel inderdaad een beetje tegen. Gelukkig heb je het daarna ruimschoots goedgemaakt.
Doesn't matter, had sex?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een flinke 9.5 seconden.Mijn held.
Van 9,5 seconde hoef ik geen half uur bij te komenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een flinke 9.5 seconden.Mijn held.
Je bent vanaf nu mijn woordvoerder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij had wel al een paar dates, maar hij voelde niks voor haar. Helaas. Maar het gaat wel goed komen hoor, heloef is best een leuke jongen als je hem eenmaal leert kennen
Heloef is de meest potente maagd in dit topicNeen, omdat baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Van 9,5 seconden met kaneel wel..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van 9,5 seconde hoef ik geen half uur bij te komen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun je weer op je CV zetten MK. Woordvoerder voor Heloef en zijn fictionele bedrijf.
Ik herinner me nog de blik op het gezicht van mijn eerste vriendin na die paar tellen. No joke.quote:
Is dit alles.. oooehhh oehh oeeehhoehhhquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de blik op het gezicht van mijn eerste vriendin na die paar tellen. No joke.
Zit twi ineens achter Joy haar craptop?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is dit alles.. oooehhh oehh oeeehhoehhh
A wizard doesn't cum early Tangledup, nor does he cum late. He cums precisely when he means to.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:56 schreef Tangledup het volgende:
Kaneel zijn premature ejaculaties killed the topic
quote:
ik ben lamama ja =D komt omdat ik altijd _nonstop_pizza maak en tegen iedereen zeg dat ze niet moeten zitten dromen =Dquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het net ja. Wat houdt dat precies in? Klinkt alsof ik het komisch relief ben.
Wel mooi van Myra La Bella is.
Geeft niet, ik zorg er altijd voor dat het lekker smaakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:03 schreef marbasnarf het volgende:
en dan lees ik verder in het topic en dan gaat t over vrijtijdige zaadlozingen.... blehg.. ik had net beeld voor me van pizza (terwijl de kipkerrie staat te pruttelen)
Veel ananas eten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zorg er altijd voor dat het lekker smaakt.
klopt, wordt t zoet van! =Dquote:
En kiwi.quote:
Als ik de afweging moet maken dus gepijpt worden en bier drinken, is deze niet moeilijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, wordt t zoet van! =D
en helaas mannen, weinig bier drinken, daar wordt t bitter van hihi
Slik jij?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, wordt t zoet van! =D
en helaas mannen, weinig bier drinken, daar wordt t bitter van hihi
Een duidelijkequote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, ook_gek. Wat zijn dit nou weer voor vragen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik de afweging moet maken dus gepijpt worden en bier drinken, is deze niet moeilijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
Bier is makkelijker te krijgen dan een pijpbeurt, snelle keuze.
dan is het dus ook niet zo'n belachelijk bod geweest...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
Dus ik voor de grap een bod plaatsen op Marktplaats op een MacBook, accepteert die gast het ook nog.
Kutzooi, juist nu ik geen geld heb.
MacBooks...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
Dus ik voor de grap een bod plaatsen op Marktplaats op een MacBook, accepteert die gast het ook nog.
Marktplaats. Wat een sjappen zitten daar meestal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
Als er mensen zijn die dat werkelijk kopen, waarom niet hè.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marktplaats. Wat een sjappen zitten daar meestal.![]()
Vragen gewoon doodleuk 120% van de nieuwwaarde voor een tweedehands boek. Wat denk je nou zelf.
Na ik Windows 8 heb gezien ben ik van mijn geloof gevallen. Tering.quote:
"De kenner weet genoeg".quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marktplaats. Wat een sjappen zitten daar meestal.![]()
Vragen gewoon doodleuk 120% van de nieuwwaarde voor een tweedehands boek. Wat denk je nou zelf.
Of "Extreem zeldzaam".quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"De kenner weet genoeg".Meestal weet de kenner dan ook genoeg, namelijk dat hij snel een volgende advertentie gaat zoeken.
Ik weet, draai nog steeds Vista die loopt nu eindelijk soepelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Na ik Windows 8 heb gezien ben ik van mijn geloof gevallen. Tering.
Vista is prima, 7 is prima, zelfs XP is prima.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:01 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik weet, draai nog steeds Vista die loopt nu eindelijk soepel
En toch gaan miljoenen mensen die rommel kopen net als de nieuwe ''Ipad''quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vista is prima, 7 is prima, zelfs XP is prima.
Maar Windows 8, hell no.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vista is prima, 7 is prima, zelfs XP is prima.
Maar Windows 8, hell no.
Sowieso tablets.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:04 schreef Chamastya het volgende:
[..]
En toch gaan miljoenen mensen die rommel kopen net als de nieuwe ''Ipad''![]()
Crisis? welke crisis?
Wat denk je van deze:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"De kenner weet genoeg".Meestal weet de kenner dan ook genoeg, namelijk dat hij snel een volgende advertentie gaat zoeken.
En wat is het nut daarvan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso tablets.![]()
Trouwens zou ik eerder een Windows 8 tablet kopen, puur omdat je twee apps tegelijkertijd kan bekijken.
Dat voor iemand die graag wat anders doet tijdens het film kijken ook even zijn mail kan bekijken ondertussen.quote:
Waarom zou je een film kijken op een scherm van een tablet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat voor iemand die graag wat anders doet tijdens het film kijken ook even zijn mail kan bekijken ondertussen.
Neem jij een tv mee in de trein?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je een film kijken op een scherm van een tablet?
Waarom niet? Als je in de bus zit of waar dan ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je een film kijken op een scherm van een tablet?
Nee wel een boek of tijdschrift. Als ik een film kijk wil ik normaal beeld dan zo'n paar inch flutschermpjequote:
Ik kijk wel naar buiten kost me geen 600Equote:
ja wauw.quote:
nee joysa zegt het toch toch.....,je kan een zo groot mogelijke tv &dvd speler meenemen in de trein, en dan wachten op een trein met stopcontact.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar buiten kost me geen 600E![]()
Trouwens films kijken kan ik ook op mijn MP3 speler van 3 tientjes!
Hier is alleen bloemkoolquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hai, er was hier pizza en bier?
dat heb ik gisteren al gehadquote:
Ja, pizza met jizz bij Snarf en bier bij twi.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Goede UIquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren al gehad
en hoi
Pizza met jizzquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, pizza met jizz bij Snarf en bier bij twi.
waarom nou weer met jizz?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, pizza met jizz bij Snarf en bier bij twi.
dank uquote:
Nee vieze groentequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar mijn jizz is lekker.quote:
Geen idee, Snarf moest daar ineens aan denken. Sindsdien is ze weg, dus ze zal alles wel aan het opsmikkelen zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom nou weer met jizz?
[..]
dank u
bwohhhquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar mijn jizz is lekker.
[..]
Geen idee, Snarf moest daar ineens aan denken. Sindsdien is ze weg, dus ze zal alles wel aan het opsmikkelen zijn.
Ehm. Ik heb niet zoveel. Als het vies is moet jij een pizza met jizz opeten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewaagd. Wat wil je erom verwedden?
Komkommers en geen worstenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bwohhh
[..]
zij wel hoordan moet ik zelf maar halen van t weekend
Pizza Sensationele. Omnomnom.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bwohhh
[..]
zij wel hoordan moet ik zelf maar halen van t weekend
En hoe gaan we dat dan testen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm. Ik heb niet zoveel. Als het vies is moet jij een pizza met jizz opeten?
En anders ik
Ik weet het niet. Proef jij het maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pizza Sensationele. Omnomnom.
[..]
En hoe gaan we dat dan testen?
ik leef met je meequote:
Als jij de pr0n bezorgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Proef jij het maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schimmels.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
RIP aan de nabestaandequote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Koffie, koekje, krantje en klassieke muziek.
Laat datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu denk ik ook allemaal boze/treurige berichten posten waarin ik merk hoeveel pijn ik wel niet heb.
Post in het loslaten van je ex topic. Kun je gelijk ovoxo weer hosselen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu denk ik ook allemaal boze/treurige berichten posten waarin ik merk hoeveel pijn ik wel niet heb.
en dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een briljant ideehet 4k concept. Koffie, koekje, krantje en klassieke muziek. De ideale manier om te ontspannen op de drukke werkdag
Fappen.quote:
Posted from my iphone.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef Tangledup het volgende:
Er zijn teveel iphone geluidjes in reclame tegenwoordig![]()
* Tangledup kijkt vaker naar zijn telefoon dan nodig is.
Is dit weer zo'n verkapte kijk mij toch eens een Iphone hebben post?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef Tangledup het volgende:
Er zijn teveel iphone geluidjes in reclame tegenwoordig![]()
* Tangledup kijkt vaker naar zijn telefoon dan nodig is.
"Classical music wakes me every morning. I try to jerk off in unison with the strokes of the violins. It makes me feel talented."quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Fappen op het ritme van klassieke muziek
Zuchtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
"Classical music wakes me every morning. I try to jerk off in unison with the strokes of the violins. It makes me feel talented."
http://favstar.fm/users/Frankie_Val/status/163277863431307264
It has been done before
quote:
Nee. Het is voor mij maar een telefoon die ik al jaren heb..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n verkapte kijk mij toch eens een Iphone hebben post?
Internet op je telefoon ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Nee. Het is voor mij maar een telefoon die ik al jaren heb..
Bovendien vind ik het maar onhandig om met zo'n ding te browsen ofzo, dus als ik hier kom zit ik toch achter een computer. Ik ben vrij ouderwets in dat soort dingen.
Heel erg serieusquote:
Are you serious!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel erg serieusdit gaat echt het ding van 2012 worden
Als je dat gedaan hebt kan je weer ontspannen en geconcentreerd verder werken. 2 maal daags en geen stress. Gebleken uit wetenschappelijk onderzoekquote:
Ja ik geloof er heilig inquote:
Ik geloof in de Hare Krishna is ook erg rust gevend de hele dag met een trommeltje de straat opquote:
Echt briljant.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat gedaan hebt kan je weer ontspannen en geconcentreerd verder werken. 2 maal daags en geen stress. Gebleken uit wetenschappelijk onderzoek
Ja maar dat is niet winstgevend er moet ook geld verdient worden in deze moeilijke tijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik geloof in de Hare Krishna is ook erg rust gevend de hele dag met een trommeltje de straat op
Klinkt als goed advies voor de gemiddelde vijftigjarige geitenwollen sokken figuur.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat gedaan hebt kan je weer ontspannen en geconcentreerd verder werken. 2 maal daags en geen stress. Gebleken uit wetenschappelijk onderzoek
Verdienen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet winstgevend er moet ook geld verdient worden in deze moeilijke tijden
We hebben de eerste non-believerquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Klinkt als goed advies voor de gemiddelde vijftigjarige geitenwollen sokken figuur.
Doe mij maar een biertje, chips, een lap dance van een lekker wijf knul en harde rock muziek.
Mag niet op werk een biertje, lapdancequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Klinkt als goed advies voor de gemiddelde vijftigjarige geitenwollen sokken figuur.
Doe mij maar een biertje, chips, een lap dance van een lekker wijf en harde rock muziek.
Ja ik moet ook ergens van leven.quote:
Ik sluit me aan bij de non-believers!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben de eerste non-believerzo jammer
Saai werk heb je danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag niet op werk een biertje, lapdance
Waarom?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de non-believers!
Tsja je kan niet alles hebbenquote:
Wat voor werk heb je dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Tsja je kan niet alles hebben
kwaliteitscontroleur van levensmiddelenquote:
Dus je zit zeker de hele dag binnen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kwaliteitscontroleur van levensmiddelen
Ja in een donkere kelderquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dus je zit zeker de hele dag binnen?
Kom een keer langsquote:
Nou nee, en mij in een hok duwen is niet zo'n slim idee...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom een keer langsjij houdt toch wel van donkere kamers
Waarom niet? Ik ben geen asain boyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou nee, en mij in een hok duwen is niet zo'n slim idee...
Nee je bent een Hollender.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben geen asain boy
Zo'n echtequote:
Wat doe jij dan voor werk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou nee, en mij in een hok duwen is niet zo'n slim idee...
En wat vind jij van het 4k concept?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"shun the non-believer charlie, shuuuuuuuuuuuuunnnn"
Koos werkeloos, Vragen over wat ik voor werk in het verleden heb gedaan krijg je een dikke nee opquote:
ik luister regelmatig muziek om tot rust te komen, maar wel allerlei soortenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat vind jij van het 4k concept?
Waarom?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Koos werkeloos, Vragen over wat ik voor werk in het verleden heb gedaan krijg je een dikke nee op
Bewust werkloos?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Koos werkeloos, Vragen over wat ik voor werk in het verleden heb gedaan krijg je een dikke nee op
Is ook erg lekker om te doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik luister regelmatig muziek om tot rust te komen, maar wel allerlei soorten
Hoe komt dat? Kiespijn?quote:
weet ik niet, nee geen kiespijn.. miss zet ik er teveel spanning op, dunno.. maar fijn is andersquote:
Ik wil er wel een kusje geven op je wang maar weet niet of dat te pijnlijk isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet ik niet, nee geen kiespijn.. miss zet ik er teveel spanning op, dunno.. maar fijn is anders
haha awwquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil er wel een kusje geven op je wang maar weet niet of dat te pijnlijk is
Bij deze een kusje op je wang.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha aww![]()
geen pijn door aanraking hoor, slechts pijnlijk gevoel
Temporomandibulaire disfunctie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet ik niet, nee geen kiespijn.. miss zet ik er teveel spanning op, dunno.. maar fijn is anders
quote:
dan zal ik wel slecht zitten denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Temporomandibulaire disfunctie.
- teveel kauwgom
- tandenknarsen
- slecht zitten en/of onvolledig gebit
- heel soms kan nagelbijten de oorzaak zijn.
Hi Friendquote:
...zucht..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dan zal ik wel slecht zitten denk ik
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]dank u
joysa ging je nou vandaag ergens naar toe voor je werk ofzo?![]()
[..]
dan zal ik wel slecht zitten denk ik
Typefout.. slecht zitten moet slecht zittend gebit zijnquote:
zelf dokter spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Typefout.. slecht zitten moet slecht zittend gebit zijn
good goodquote:
vandaag veel gefietst, dus.. ja, redelijk genotenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Hi Rokje en Tijn. Hoe is het? Beetje genieten van de zon al?
oh.. oepsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Typefout.. slecht zitten moet slecht zittend gebit zijn
Ja doeiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
Die kaak moet gewoon een keer goed opgerekt worden![]()
![]()
Ik ga werkenDoei
dat doe ik alleen met m'n nagelsquote:
ohquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
Die kaak moet gewoon een keer goed opgerekt worden![]()
![]()
Ik ga werkenDoei
Ja ik heb al genoten van de zonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Hi Rokje en Tijn. Hoe is het? Beetje genieten van de zon al?
Googlen op symptonen, dan ben je al dood.quote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou best doktertje willen spelen met iemand.
i don't do that, je krijgt dan idd toch vrijwel alleen maar hele ernstige dingenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Googlen op symptonen, dan ben je al dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |