fangs.. en een gypsy cursequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die Grolsch drinken en het bier noemen.
Jupiler verdammt noch malSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag jou wel, tik em aanquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hihi, heb sowieso alle seizoenen op dvd, ook van angelquote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fangs.. en een gypsy curse
[..]
Jupiler verdammt noch mal![]()
[..]
ik mag jou wel, tik em aan
ik ooooooooooooooooookquote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi, heb sowieso alle seizoenen op dvd, ook van angel
Binnenkort maar een kijken weer
Pics van de bitch?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ooooooooooooooooook![]()
ik ga zo misschien nog wel ff angel kijken.. wil eigenlijk buffy, maar die heb ik even aan iemand meegegeven onder het mom van "KIJKEN BITCH"
nee, maar trust me, ze is mooiquote:
Geweldig, Amerikanen zijn met afstand het domste volk op aarde, ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_voor_blondies.html
OMG
Ik denk dat Afrikaanse landen zonder educatie het minder getroffen hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Geweldig, Amerikanen zijn met afstand het domste volk op aarde, ben ik van overtuigd.
1 is wel ff doorbijten eh?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm begin alleen dan wel bij seizoen 2 denk ik
Dat is geen domheid, dat is gebrek aan educatie. Heel wat anders.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat Afrikaanse landen zonder educatie het minder getroffen hebben
Ik geloof je.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, maar trust me, ze is mooi
die fajita chips is wel lekker trouwens, met een semi-pittig smaakje
Hmmm ja... Nou ja eerst had ik zoiets, Wtfquote:Op maandag 19 maart 2012 22:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je wat mijn nog steeds stoort die buffy-spike love storyline blegh.
Ja en die heb ik ook al zo vaak gezien, want telkens zeg ik, ik ga weer kijken en begin ik dus weer opnieuwquote:
geef je geen ongelijk.. ik ga ff passions kijken denk ikquote:Op maandag 19 maart 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en die heb ik ook al zo vaak gezien, want telkens zeg ik, ik ga weer kijken en begin ik dus weer opnieuw
Dus sla hem maar over
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Spike - drusilla, darla - angel, buffy - forever alone zo hoorde het te zijn.
Wat lenen van mij?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt door vet tekort denk. Ik eet mezelf wel ff bolle wangetjes toe.
Er is genoeg vet in de wereldquote:
Snoepkont.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat was genoeg fajita chips, m'n mond is warm.. nu sour cream & herbs
hehe ja ken hetquote:
ik heb gewoon vreetbuienquote:
Tzou me weinig doen denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Er is genoeg vet in de wereld
Misschien moet je eens een maandje naar de VS?
Pakje melk en 8 bammetjes op schoolquote:Op maandag 19 maart 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon minder naar de sportschool, works for me!![]()
8 bammetjes ? 8 sneden of.. ?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pakje melk en 8 bammetjes op school
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Slecht beeld en geen breedbeeld, best vaag tv kijken
Naja slecht beeld... Slechter dan wat ik gewend ben
Eerste aflevering van seizoen 2
Verbazingwekkend hoe snel je went aan beter beeld, en dan moeite hebt met het kijken naar oude meuk. Ik kan tegenwoordig nog maar moeilijk naar dingen kijken die niet minimaal 720p zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Slecht beeld en geen breedbeeld, best vaag tv kijken
Naja slecht beeld... Slechter dan wat ik gewend ben
Eerste aflevering van seizoen 2
8 sneetjes ja, 2 in de ochtend... 1x warm eten... Dus ik zit nog wel een stukje onder wat jij nu eet... Ik probeer wat meer zooi ertussendoor te gooien.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:48 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
8 bammetjes ? 8 sneden of.. ?
Ik eet 16 sneden brood per dag, 2x warme maaltijd en 2 meusli repen ergens tussendoor.
6kg bijgekomen in 5 weken tijd. Begint ergens op te lijken.
Wat versta je onder 'zooi' ?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
8 sneetjes ja, 2 in de ochtend... 1x warm eten... Dus ik zit nog wel een stukje onder wat jij nu eet... Ik probeer wat meer zooi ertussendoor te gooien.
Och, 10+ broodjes en avond eten en een pak melk is bij mij standaard.. Ik zou wat meer appeltjes moeten schillen en wat meer stroopwafels oid moeten eten thuis.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:52 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'zooi' ?![]()
Want met wat je nu eet zul je niet veel bijkomen denk ik, dat at ik al voordat ik überhaupt iets aan beweging deed.. maar goed ik ken je lichaamsbouw niet.
Wat dacht je van een zak chips extra per dag?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, 10+ broodjes en avond eten en een pak melk is bij mij standaard.. Ik zou wat meer appeltjes moeten schillen en wat meer stroopwafels oid moeten eten thuis.
Dat zijn wel drommel methodes...quote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zak chips extra per dag?
Stroopwafels ? Haha.. doe maar ongezond.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, 10+ broodjes en avond eten en een pak melk is bij mij standaard.. Ik zou wat meer appeltjes moeten schillen en wat meer stroopwafels oid moeten eten thuis.
Of je eet ze met schil opquote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe eet jij je appeltjes?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Gekke discussie, wel of niet cool om appeltjes te schillen.
Het moet toch ergens over gaan hequote:Op maandag 19 maart 2012 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Gekke discussie, wel of niet cool om appeltjes te schillen.
Ik spoel ze af, snijd door midden, pitjes eruit en opeten maaarrrrquote:Op maandag 19 maart 2012 23:08 schreef twi het volgende:
Gewoon met schil eten, geen gezeik.
[..]
Hoe eet jij je appeltjes?
Daar zit iets inquote:Op maandag 19 maart 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het moet toch ergens over gaan he
amen!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spoel ze af, snijd door midden, pitjes eruit en opeten maaarrrr
Mensen die appels eten voor de vitaminenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die schillen
In die schil zitten meer vitaminen dan in de rest van de appel
heyyyy, ik hier?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen die appels eten voor de vitaminen
hmm nee, dan liever fruit.. al genoeg pillen ditdat alles.. zooi is hetquote:
appels niet meer gezond tegenwoordig?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij eet ze voor de kcals?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
die heb ik niet op mijn kamerquote:
Mag ik jou zien op de cam?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die heb ik niet op mijn kamermaar t is wel warm hier somehow
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mgoed, ik duik er maar eens in.. morgen gaat een ongelooflijke hoerendag worden, trustennnn![]()
Ja daar kom je niet mee weg, gequote voor het nageslacht.quote:
Ja maar mijn stemming veranderde van graag zien naar boos.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar kom je niet mee weg, gequote voor het nageslacht.
Of mensen die komkommers schillenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die schillen
In die schil zitten meer vitaminen dan in de rest van de appel
Ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat, zijn er mensen die dat doen?
Ik schil ze ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat mag jij! Omdat je zo leuk bentquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de schil van de komkommer niet lekker
Nee hoor dan ben je geen kneus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik schil niet eens peren.... haal trouwens wel de schil van een sinaasappel af =p
maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: ben in t glas gaan staan met mn voet =( aaauww... en toen ik t wilde opvegen, brak mn bezem..... ben ik nu officieel een kneus hihi
Goedemorgenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen. Nu om 1200 op school zijn om vervolgens om 1400 weer weg te kunnen. Met een half uur pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |