Haha, er kriebelt heel stiekem heel diep van binnen misschien iets. Maar ik denk dat dat gevoel juist is wat sommigen als God beschouwen. Maar het is juist je eigen gezonde verstand.quote:
ja bij adolf hitler dikke fun hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hell is where the fun people are.
Hitler was hoogstwaarschijnlijk een goede Katholiek die volgens de stricte regels (Jezus accepteren als je persoonlijke redder) gewoon enkeltje hemel zou krijgen. Indien hij dat net voor z'n dood zou doen. En die kans is aanwezig.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja bij adolf hitler dikke fun hoor(ik ben trouwens echt tegen religie kweet niet waarom)
En dan nog? Dan gá je naar de hel! Oh inmense pijn, angst etc etc. Na 500 jaar went dat ook wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga toch wel heel raar opkijken als er straks opeens echt een God of Allah blijkt te zijn en je hele leven gekeurd wordt op basis van het vlees dat je at, het hoedje dat je op je hoofd had en hoe vaak je naar de kerk ging. Ik zou dan wel balen, maar aan de andere kant zou ik ook niet echt iets voelen aangezien mijn hersenen en zenuwen hier weg liggen te rotten.
Nog een interessantere vraag is.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef muzas het volgende:
[..]
En dan nog? Dan gá je naar de hel! Oh inmense pijn, angst etc etc. Na 500 jaar went dat ook wel.
Pedofilie ja? Kan je dat toelichten?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef muzas het volgende:
Als er een hel bestond zou die god er naar zijn eigen maatstaven zelf het hardst naar toe moeten.
Homofobe, discriminerende, pedofiele, rasistiche, masochistische massamoordenaar dat het is.
Die mening deel ik met je.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga toch wel heel raar opkijken als er straks opeens echt een God of Allah blijkt te zijn en je hele leven gekeurd wordt op basis van het vlees dat je at, het hoedje dat je op je hoofd had en hoe vaak je naar de kerk ging.
Erg goed punt.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nog een interessantere vraag is.
Waarom zou Satan jou straffen? Je bent toch een teleurstelling voor God? Lijkt mij logischer dat je bij aankomst een cocktail in je handen geduwd krijgt.
Volg je het nieuws?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:20 schreef zwartja het volgende:
[..]
Pedofilie ja? Kan je dat toelichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |