quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die niet Dave Murray als held hebben.
Ik liep met St Patrick's Day tegen een kerel aan waarvan ik dacht dat jij het was. Maar ja, was niet zo. Toen heb ik hem omver gebeukt omdat ik boos was dat hij jou niet was!quote:
Liep hij ook een halve tel achter op de rest? Dan was het die van ons.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik liep met St Patrick's Day tegen een kerel aan waarvan ik dacht dat jij het was. Maar ja, was niet zo. Toen heb ik hem omver gebeukt omdat ik boos was dat hij jou niet was!.
Hij beweerde bassist te zijn in een punkbank, alsof dat geloofwaardig is.
Geen idee. Ik vond hem iig erg irritant. Met name omdat hij Dribbel niet wasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Liep hij ook een halve tel achter op de rest? Dan was het die van ons.
Dan is het die van ons geweest.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond hem iig erg irritant. Met name omdat hij Dribbel niet was.
alle iron maiden gitaristen zijn wel helden, op jannis naquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Meer Steve Harris in mijn geval natuurlijk.
Jannis? Hebben ze een nieuwe Griekse gitarist dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
alle iron maiden gitaristen zijn wel helden, op jannis na
Oh het is Jannick Gers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jannis? Hebben ze een nieuwe Griekse gitarist dan?
Niet zo goed als steve harris of dave murray, maar briljant is hij wel jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:58 schreef brother52 het volgende:
Janick is dan wel weer een vrij briljante gitarist.
Speelt Steve tegenwoordig ook al gitaar dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet zo goed als steve harris of dave murray, maar briljant is hij wel ja
Neequote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Speelt Steve tegenwoordig ook al gitaar dan?
Heb je vandaag al koffie op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |