Woeeiiiquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:32 schreef KaMo het volgende:
Nog ook nog eens lekker 3 kwartier zitten heerschen op mijn SG
En dan zaterdag gitaardebuut op de buhne, spannond!
Dat is inderdaad best veel, ik speelde in het begin ongeveer 1-2 uurtjes per dag, dat is later afgezakt naar 2 maanden helemaal niet, en daarna ongeveer 15 minuutjes per dag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Push. het volgende:
[..]
Wow vijf uur per dag soms? Vorderingen zullen dan snel te merken zijn. Vijf uur is misschien wel meer dan de gemiddelde beginnend gitarist in een week haalt. Succes!
Een Lita Ford fanquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld aan als gitaar noob![]()
Heb sinds 18 Februari j.l een Dimavery ST-203 Wild Red E-Guitar, oorspronkelijk zou het donkerblauw zijn(koste maar ¤62).Hoefde niet eens ¤75(Wild Red)te betalen,gewoon zelfde prijs.Bax-shop is wel aardig,moet nog een softbag erbij hebben(die kost maar ~¤17 bij hun).![]()
Oefen wel veel(maximaal 5 uur per dag).![]()
* Slash,Brian May and Lita Ford zijn BPN helden
Fixed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die niet James Hetfield als held hebben.
Fixedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die niet Johnny Ramone als held hebben.
Wanneer heb je die foto's gemaakt? Net nieuwe snaren erop?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 05:01 schreef Braddie het volgende:
Bwhehe, ik heb die Les Paul nu al ruim 1 maand in huis maar nog steeds niet getoont aan julie![]()
FOTOOOOOOOO`S
Headstock: [ afbeelding ]
Front: [ afbeelding ]
Back: [ afbeelding ]
Roadworn: [ afbeelding ]
Volledige gitaar(En m`n andere gitaren + amp): [ afbeelding ]
1974 Black Beauty met Maxon Hi-Gain pickups![]()
Sounds damn fine!
Helaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef genakt het volgende:
Word uitkijken voor braddie![]()
-_Guitarist_-, welkom! *O*
gisteren... snaren zitten er een weekje af.. maar ze zitten niet in de wegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:10 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wanneer heb je die foto's gemaakt? Net nieuwe snaren erop?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
gisteren... snaren zitten er een weekje af.. maar ze zitten niet in de weg
Leugenaarquote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Knip je snaren eens af manOp zondag 18 maart 2012 17:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net gedaan
Ja vond het wel vreemd maar wel jammerquote:
Die reactie van Metalfreak was op een foto van de LP, faalhaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, van de Strat heb ik ze afgeknipt
En weer valt ie door de mandquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Die reactie van Metalfreak was op een foto van de LP, faalhaas.
Tuurlijk niet, van de strat heb ik ze afgeknipt, daar ging het toch om? van die Les Paul(Waar over de comment ging dat ik m`n snaren moest afknippen) nog niet.quote:
Het ging om die Les Paul en toen zei jij dat je die af had geknipt. Wat drijft jou toch elke keer om zoveel onzin te verkopen op internet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, van de strat heb ik ze afgeknipt, daar ging het toch om? van die Les Paul(Waar over de comment ging dat ik m`n snaren moest afknippen) nog niet.
Kom op, grijp eens in. Dit begint onderhand het Braddie topic te worden, hij is degene die het meeste post hier, het lijkt alleen nog maar om hem te draaien. Geef die knul zijn eigen topic (heeft Dribbel_ ooit al eens aangemaakt) en laat hem lekker daar om aandacht vragen..quote:
Actie foto's!!quote:
Dat is volgens mij al een behoorlijk oude foto.quote:
TLFG tijdperk nog, zat net wat fotomappen op te ruimen en kwam hem toen tegenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een behoorlijk oude foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |