Met andere woorden les is nooit wegquote:
Internet is de laatste jaren ook wel oke. Probeer maar eens http://www.justinguitar.com/quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Hoi Gitaristen!
Ik heb geïnspireerd door geniale muziek een gitaar gekocht, akoestisch. Maar nu is mijn vraag: Waar te beginnen? Zijn er tutorials of dergelijke die ik kan volgen? Of is het raadzaam een soort les te nemen?
Alvast bedankt!
Combinatie van beide is ook wel handig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:37 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Internet is de laatste jaren ook wel oke. Probeer maar eens http://www.justinguitar.com/
Dit dus... Vind zelf dat een leraar wel heel wat toe kan voegen... Inderdaad de kleine gewoontes zien en verbeteren die je toch hebt. Kleine tips (en grotere) waardoor dingen opeens makkelijker en beter gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Combinatie van beide is ook wel handig.
Een leraar is handig omdat ie altijd precies kan zien wat je fout doet. En aanwijzingen kan geven hoe en wat het makkelijkst is voor jou en waar je je op moet focussen.
Alleen het kost geld en sommige mensen geloven niet in les en vinden dat je het ook jezelf aan kan leren. Ik zelf vind dat laatste complete onzin omdat je dan veel onnodige fouten maakt maargoed. dat is meer mijn ding.
Strak spelen wordt hopeloos overschat!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Bij ons ook niet. En om nou te zeggen dat we live superstrak spelen....
Wat voor snaren heb jij op je Bariton liggen? Welke gauge?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Strak spelen wordt hopeloos overschat!
.012 - .054quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor snaren heb jij op je Bariton liggen? Welke gauge?
Coolquote:
Maar dat is in C denk ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Cool
Als dat .010-.060 me niet bevalt ga ik dat ook eens proberen. .011-.056 hadden ze niet meer
www.justinguitar.comquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Hoi Gitaristen!
Ik heb geïnspireerd door geniale muziek een gitaar gekocht, akoestisch. Maar nu is mijn vraag: Waar te beginnen? Zijn er tutorials of dergelijke die ik kan volgen? Of is het raadzaam een soort les te nemen?
Alvast bedankt!
DGCFAD en CGCFAD.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar dat is in C denk ik?Ik heb nu .11-.54, bevalt goed!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet zo goed als steve harris Adrian Smith of dave murray, maar briljant is hij wel ja
Wel jammer dat ze niet op Ibanez gitaren spelenquote:
Haha, nice. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:45 schreef KaMo het volgende:
Publieksprijs binnengesleept!
Nu sta ik 2x in de finaleMet Zebrapad en met The Fictionals!
Je vinger niet helemaal recht leggen maar een beetje gedraaid.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:23 schreef Jmsls het volgende:
Barre-akkoorden zijn echt onmogelijkhoe kan je, je vinger er zo opleggen dat je toch nog goed geluid eruit krijgt?
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:45 schreef KaMo het volgende:
Publieksprijs binnengesleept!
Nu sta ik 2x in de finaleMet Zebrapad en met The Fictionals!
Bandje van mijn vriendin waar ik al 2 maanden vaste invaller benquote:Op zondag 25 maart 2012 12:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
Haha, nice. Gefeliciteerd.
Wat is The Fictionals dan?
Wordt een vermoeiende avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |