Hoe is het nu afgelopen? Heb het even gemist! Ben je alweer een beetjequote:
Kon je zelf ook doen, maar goedquote:
Hier nog een plak kaas, een handje rozijntjes en een paar slokken jus.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef An24 het volgende:
Overigens mijn lijstje aangevuld met een stukje kaas (want mijn vent was laat thuis) en drie kleine gehaktballetjes.
Goedzoquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier nog een plak kaas, een handje rozijntjes en een paar slokken jus.
Maar toch ben ik blij met m'n lijstje van vandaag. En ook alvast met die van morgen en die van overmorgen en die van overovermorgen en die van overoverovermorgen!
. T/m vrijdag puike lijstjes
.
Neh die modrechten zijn voor nuttige zaken of hulpquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kon je zelf ook doen, maar goed.
Welterusten allemaal. Deze saaie miep gaat weer pitten.
Ja, beetje vaag.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Hier ook happy![]()
Lie: Das lekker dan, scheelt nogal!
Ontbijtquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Die kwarkshit waar jullie hier vol van zijn krijg ik echt niet door m'n keel, dus daar ga ik niet mee verder. Dan maar wat langzamer gewicht verliezen.
We spreken woensdag af.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is het nu afgelopen? Heb het even gemist! Ben je alweer een beetje?
Ja, kwark. Dat werd me een paar dagen geleden voorgesteld als tussendoortje, maar dat is niet echt mijn ding zeg maarquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:03 schreef An24 het volgende:
Volgens mij eten we hier met z'n allen meer Griekse yoghurt dan kwark?
Morgen weer werken na twee weken.....hoe moet dat ook al weer
Ah, andere vormen van zuivel?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja, kwark. Dat werd me een paar dagen geleden voorgesteld als tussendoortje, maar dat is niet echt mijn ding zeg maar
Haha, heb ik ook. Ik kom max twee keer per week op kantoor, ik rij wat door Nederland en voor de rest werk ik thuisquote:Op maandag 19 maart 2012 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]blij dat je zegt dat je vrij was.
Vroeg me al af of je zo'n superjob had
Lees de ingredientenlijst eens?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Optimel 0% neem ik nu. Dat is best lekker
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook. Ik kom max twee keer per week op kantoor, ik rij wat door Nederland en voor de rest werk ik thuis
Tss, went vanzelf.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Kwark. Ik ben echt een vuilniszak maar dat krijg ik niet weg, vooral niet die magere!
Heb ik ook. Ik moet soms echt aan mijn discipline werken. Daarom neem ik soms wat extra werk, dan moet ik mijn deadlines wel halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nais!
Ik ben niet zo'n goede thuiswerker, de zon lokt teveel.
Ik kan het alleen eten met iets er door, schepje light jam ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Kwark. Ik ben echt een vuilniszak maar dat krijg ik niet weg, vooral niet die magere!
Komtie, per 100ml:quote:
Dat zijn toch geen ingredientenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Komtie, per 100ml:
Energie 33kcal
Eiwit 3.1g
koolhydraten 4.1 g
waarvan suikers 3.7
natrium 0.04 g
Verder nog calcium, vitamine B2, 6 en 12
Wat is daar mis mee?
Dat zijn de voedingswaarden, niet de ingredienten.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Komtie, per 100ml:
Energie 33kcal
Eiwit 3.1g
koolhydraten 4.1 g
waarvan suikers 3.7
natrium 0.04 g
Verder nog calcium, vitamine B2, 6 en 12
Wat is daar mis mee?
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Zegt mijn vent ook altijd, trap ik ook niet in
Er zit veel verschil in kwark en smaak. De enige die ik 'puur' eet is magere franse kwark van de appie. Heb andere soorten geprobeerd, maar die zijn niet te vreten..quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Magere kwark van de Aldi is ook prima te doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Er zit veel verschil in kwark en smaak. De enige die ik 'puur' eet is magere franse kwark van de appie. Heb andere soorten geprobeerd, maar die zijn niet te vreten..
Vals he..quote:Op maandag 19 maart 2012 22:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De biogarde kwark van de AH is lekker!
En een mens kan hier niet eens gaan wandelen en sporten zonder allerlei foto's te missen!
Maar wel:
3,5 km geroeid, m'n 5 verschillende oefeningen allemaal 4 x 20 keer gedaan en thuis nog even 7 verdiepingen omhoog en 6 verdiepingen omlaag gerend.
Ik hoop het! Vooralsnog heb ik 25 weken -1 dag om te trainen. Volgende week een nieuw schema, merk wel dat mijn huidige schema me echt heel veel makkelijker afgaat dan 4 weken terug.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vals he..
Jij gaat die urbanathlon met gemak uitlopen volgens mij.
LOLquote:Op maandag 19 maart 2012 22:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vooralsnog heb ik 25 weken -1 dag om te trainen. Volgende week een nieuw schema, merk wel dat mijn huidige schema me echt heel veel makkelijker afgaat dan 4 weken terug.
Los van het feit dat er hier vast mensen zijn (v1z0r bijvoorbeeld) die je daar een antwoord op kunnen geven, kun je wellicht ook kijken in: [Bodybuilding] (#193) Everybody wants to be a bodybuilder.......quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik ben nu de laatste 2 weken thuis bezig met oefeningen om wat gespierder te worden. Elke dag 20x opdrukken en zo'n 10 min buikspieren.
Nu heb ik 2 vragen. Is opdrukken genoeg om je armspieren te trainen? En met wat voor oefening kan je je borstspieren trainen thuis?
Geen probleem! En blijf hier ook vooral hangen voor voedings- en overige sporttips! We kunnen nog wel wat heren gebruiken hier!quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 23:44 schreef Xennia het volgende:
Wat ben je weer lekker aan het sporten Co.
En Jagar: gefeliciteerd. Wat heerlijk!
Light jam is een van de weinige light dingen die nuttig zijn. Verder roomboterquote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef creepycookie het volgende:
Jongens, light jam, Optimel?
Sorry maar dat is zulke shit...ik wil niet betweterig of neerbuigend overkomen ofzoMaar als je gewoon lekker roomboter en echte (bio) jam enzo neemt...ik krijg altijd heel veel mensen over me heen als ik dat zeg want ja daar zit suiker en vet in enzeau. Maar vet is niet erg en de suikers is bio jam komen allemaal alleen van fruit. Enzo. Dus.
ik voel ook een vleugje bikini-stress.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar de zomer komt er ook weer aan he
Oeee, MI-tje, heb jij ook winterpostelein? Lekker is dat he? En ik vind de stengetjes met die blaadjes zo mooi!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh lekkere dag minilot!
Lijstje:
O: 2,5 gebakken ei met zonnebleompitten en lijnzaad
T: 3 boterhammen waaronder 1 spelt-zd noten-krenten
L: postelein met een mosterddressing, tomaatjes en radijsjes
T: yoghurt en noten
T: chocola (blokje puur)
D: gewokte groente (heb paksoi,paprika, broccoli enz.) met een mexicaanse woksaus van "de rit" en bulghur en/of volkoren rijst
T: appel
S: rondje wandelen met Bo en in de tuin onkruid wieden.
Jep! Is erg lekker maar die stengels eten wel wat lastigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeee, MI-tje, heb jij ook winterpostelein? Lekker is dat he? En ik vind de stengetjes met die blaadjes zo mooi!
Opdrukken heeft maar beperkt nut. Na verloop van tijd kan je er meer dan 20 aan één stuk en dan gaat je lichaam conditie opbouwen ipv spiermassa.. Als het echt niet mogelijk is om naar een sportschool te gaan kan je verschillende houdingen gaan doen; Armen wijd uit elkaar voor voornamelijk borstspieren en een beetje triceps. Standaard houding voor borst en triceps. Handen dicht bijelkaar voor voornamelijk triceps en een beetje borst. Daarnaast kan je je voeten nog hoger gaan leggen, op de bank of een stoel bijvoorbeeld. Dit maakt de oefening weer wat zwaarder.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik ben nu de laatste 2 weken thuis bezig met oefeningen om wat gespierder te worden. Elke dag 20x opdrukken en zo'n 10 min buikspieren.
Nu heb ik 2 vragen. Is opdrukken genoeg om je armspieren te trainen? En met wat voor oefening kan je je borstspieren trainen thuis?
Ik woon in een flatje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep! Is erg lekker maar die stengels eten wel wat lastig
Komt gewoon uit de winkel hoorik doe in de winter niks in de moestuin.
Succes met opstarten vandaag!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:15 schreef An24 het volgende:
![]()
Even wat eten en dan naar kantoor. Fijne lentedag allemaal![]()
Oh ik bedoelde ook meer dat het bij mij niet uit de moestuin kwamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik woon in een flatje.Die van mij komt ook gewoon van de biomarkt.
Bij de sportschool doe ik mee aan buikspierplezier. Alleen de naam alquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Opdrukken heeft maar beperkt nut. Na verloop van tijd kan je er meer dan 20 aan één stuk en dan gaat je lichaam conditie opbouwen ipv spiermassa.. Als het echt niet mogelijk is om naar een sportschool te gaan kan je verschillende houdingen gaan doen; Armen wijd uit elkaar voor voornamelijk borstspieren en een beetje triceps. Standaard houding voor borst en triceps. Handen dicht bijelkaar voor voornamelijk triceps en een beetje borst. Daarnaast kan je je voeten nog hoger gaan leggen, op de bank of een stoel bijvoorbeeld. Dit maakt de oefening weer wat zwaarder.
Buikspieren trainen hebben niet zo heel veel nut. Iedereen heeft een sixpack.. hij is alleen niet zichtbaar.
Noem je mij dikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Brrrrrr
Het heeft op zich wel nut om je core te verstevigen natuurlijk, maar na een bepaald punt is het nutteloos als er nog een laagje vet over heen zit.
Mijn collega's lieten ook al weten dat het daar een hel is. GL!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zit al 1,5 uur in de auto en ben nog steeds niet voorbij Utrecht, best jammer!
Ga jij eens rennenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Brrrrrr
Het heeft op zich wel nut om je core te verstevigen natuurlijk, maar na een bepaald punt is het nutteloos als er nog een laagje vet over heen zit.
Met alles wat ik nu zeg graaf ik waarschijnlijk alleen maar een dieper graf. Ik ga dus idd maar rennen.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met alles wat ik nu zeg graaf ik waarschijnlijk alleen maar een dieper graf. Ik ga dus idd maar rennen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Probability op 20-03-2012 08:32:45 ]Worry is a misuse of imagination
Fijn!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:26 schreef Sarabi het volgende:
Morgendeze week 0.7 kilo afgevallen
Eerste week dus dat zegt nog niet zoveel, maar geeft wel weer motivatie.
Nu ontbijten met griekse yoghurt, honing en wat nootjes.
9 van de 10 keer doe ik dat ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Fijn!!
Ik weet niet wat je de rest vd dag eet en hoeveel yoghurt/honing/nootjes maar het lijkt mij een erg zoet en calorierijk ontbijt.. Zou dan misschien eerder magere yoghurt nemen of kwark.
Hahahahahaquote:
Zonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Fijn dat de weegschaal resultaat laat zien Sarabi
Hier wakker met een zonnetje op m'n gezicht (ok, door de gordijnen heen) en lekker wat koffie voor mezelf gemaakt. Ontbijten met een kom Griekse yogurt met blauwe bessen en boterhammen smeren voor overdag: met hummus en tomaat en kaas en tomaat.
Nee, ze hadden weer eens bakjes bij de Lidl! En ze smaken best prima!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zondie blauwe bessen heb je uit de vriezer?
Whehe.quote:
Ja!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Een grote jompelvoor Jagar!
Wat fijn zeg!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Een grote jompelvoor Jagar!
Wat fijn zeg!
Gewoon elke ochtend naast hem wakker wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik vind het ook zo heerlijk. 3 jaar op en neer reizen, 3 jaar 's avonds en 's ochtends bellen... Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan, maar ik heb er vertrouwen in.
Ongeluk gebeurd. Vette pech.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn collega's lieten ook al weten dat het daar een hel is. GL!
zeg nooit nooit, maar in ieder geval voor het eerste jaar!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon elke ochtend naast hem wakker worden![]()
En nooit meer voor lange tijd zonder elkaar hoeven!
Ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:49 schreef Probability het volgende:
Zal ik gaan bodypumpen? Heftig wel denk ik
Leuk! Alleen vergis je niet in het aantal gewichtjes de eerste keer. Iedereen doet dan teveelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:49 schreef Probability het volgende:
Maar heel leuk!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:49 schreef Probability het volgende:
Klinkt als weinig voor jou Jag, al kan ik lastig inschatten wat de hoeveelheden zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:39 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: overnight oats met bosvruchten
T: appel
L: restje rosti met doperwten en wat appelmoes
T: gekookt ei
T: bak yoghurt met muesli
D: ? witte kool? vis? ook afhankelijk van hoe laat ik thuis kom.
En ik moet de tandarts bellen denk ik, kiespijn. Of het is psychisch, want de pijn is niet heel erg, het zeurt een beetje.
Idd, ik zou aan de instructeur vragen hoeveel je als beginner moet doen. Klinkt dan als weinig, maar je doet veel herhalingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:53 schreef Isabeau het volgende:n
[..]
Leuk! Alleen vergis je niet in het aantal gewichtjes de eerste keer. Iedereen doet dan teveel
nee man ik doe 1 of minder als dat kanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk! Alleen vergis je niet in het aantal gewichtjes de eerste keer. Iedereen doet dan teveel
Jij neemt het stokje vandaag over?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zit al 1,5 uur in de auto en ben nog steeds niet voorbij Utrecht, best jammer!
Ik snapte alleen nooit of dat het totale gewicht was, of het gewicht per kantquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:59 schreef loveli het volgende:
Bij ons riep ze steeds per spiergroep hoeveel je moest pakken als je beginner/gemiddeld/gevorderd was.
* Isabeau voelt haar tenen krommen en nekharen gaan staanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:00 schreef anna82 het volgende:
Gisteravond ontdekte ik een oude valtaf account van mezelf waarbij ik een week lang een dagboek heb bijgehouden. Blijkbaar vond ik het 7 jaar geleden heeel normaal om "mijn mannetje" te zeggen
Lijstje voor vandaag:quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Quinazoline het volgende:
Planning voor vandaag:
O: smoothie met 1 peer/diepvriesfruit/handje studentenhaver/250 gram magere kwark (420 kcal)
T: 2 loempia-achtige dingen
L: 3 bth humus (336 kcal)
T: banaan (124 kcal)
T: bakje handje studentenhaver (~250) Kan daar echt geen maat mee houden
D: ajam bali (met 150gr kip voor mij), salade van veeel chinese kool, rijst (382)
S (voor of na D): hardlopen. Geen training helaas, dus ik moet nog even bedenken hoe lang ik ga. 5 km
Totaal 1519 kcal. Als ik me hier aan houd, ben ik tevreden. Iets meer geworden door mee noten en de loempias.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:00 schreef anna82 het volgende:
Gisteravond ontdekte ik een oude valtaf account van mezelf waarbij ik een week lang een dagboek heb bijgehouden. Blijkbaar vond ik het 7 jaar geleden heeel normaal om "mijn mannetje" te zeggen
Zelfgekochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die tehina zelf gemaakt, Quin? En heb je een lekker recept?
Ik ga er deze week mee aan de slagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:06 schreef Quinazoline het volgende:
Zelfgekocht. Voor een lekkker recept houd ik me ook aanbevolen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:27 schreef Probability het volgende:
spoiler op verzoekOnderste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enorme boost in kcal is volgens mij niet echt nodig, want 724 + diner (makkelijk 600 met wraps) + toetje of wat wijn = minstens 1450 (mijn BMR).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Q, stukje gerookte zalm of zo? Lekker fris, goed vettig en goede boost in kcal's?
Ik dacht: "wie schrijft dit?!" Helemaal omdat het mannetje in kwestie in die periode zo rond de 120 kg woog, een half jaar later was hij mijn ex. Ik schaar het onder jeugdzondesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau voelt haar tenen krommen en nekharen gaan staan
Jeugdzondes zijn te vergeven. Nu nooit meer doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:20 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht: "wie schrijft dit?!" Helemaal omdat het mannetje in kwestie in die periode zo rond de 120 kg woog, een half jaar later was hij mijn ex. Ik schaar het onder jeugdzondes![]()
Kook jij elke week thematisch op land? Tof!!
Ja, oke, maar klein stukje zalm zal dan ook niet zoveel erbij gooien, bedoelde meer dat voor klein beetje erbij het in ieder geval nog substantieel is. En goede vetjes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:18 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Enorme boost in kcal is volgens mij niet echt nodig, want 724 + diner (makkelijk 600 met wraps) + toetje of wat wijn = minstens 1450 (mijn BMR).
Ik ga kijken of ze in de kantine iets van vis hebben, maar meestal zitten daar dan ook weer zo'n lading saus bij en da's niet echt lekker.
Jouw ontbijt klinkt hurrrlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:29 schreef Nallie het volgende:
Het is rustig deze weekhou ik niet van. Gelukkig vandaag wel een tamelijk druk dagje.
O: havermout, banaan, kokos, dadels
T: koffie verkeerd, appel, rijstwafel pindakaas
L: meergranenbroodje geitenkaas, roggebrood pindakaas
T: halve komkommer met wat hummus
D: Spinazieomelet van twee eieren, wat toast en salade
S: ruim een uur boksen
T: yoghurt met nootjes
Ik heb net een maand in weinig kleren rondgedarteld en het valt nog wel mee, hoewel ik er op mijn saltovideo wel een beetje van schrok van dat mijn buik bepaald niet meer zo strak was als op die ene foto.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar de zomer komt er ook weer aan he
Wat?! Wat gaaf! Ik heb zoiets wel eens gedaan in de drie weken voor het Songfestival (gay, ik weet het) - elke avond een ander meedingend land. Kon aan het einde ervan geen aardappel, biet of varkensworst meer zien door al die Oostbloklandjes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeugdzondes zijn te vergeven. Nu nooit meer doen
En ja, ik kook dit hele jaar elke week gerechten uit een ander land. Sommige landen zijn heel moeilijk (qua ingrediënten vinden in dit gat), soms heel saai (Australië!!) en soms gewoon heel simpel (België al gehad).
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:00 schreef anna82 het volgende:
Als het werkt en lekker is, ik ontbijt al maaaaanden met havermout, best eentonig, maar ik vind het zo lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:34 schreef Siral het volgende:
Mijn lijssie. (mijn ontbijt word eentonig..)
O: yoghurt met muesli, halve banaan en een kiwi
L: 2 boterhammen met rosbief, tomaat, kwart komkommer, glas optimel
T: halve banaan, kiwi, whey proteine shake, wortels
D: rijst, kip, wokgroente, sojasaus, salade
S: uur krachttraining (borst/biceps), half uur cardio (crosstrainer)
T: kwark met wat nootjes, whey proteine shake
Ik hou een schriftje bij, heel ouderwetschquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:33 schreef minilot het volgende:
Wat?! Wat gaaf! Ik heb zoiets wel eens gedaan in de drie weken voor het Songfestival (gay, ik weet het) - elke avond een ander meedingend land. Kon aan het einde ervan geen aardappel, biet of varkenswordt meer zien: al die Oostbloklandjes!
Maar tof zeg Isa!Kan ik dit ergens volgen/meelezen?
Heel graagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:33 schreef minilot het volgende:
Egyptisch - jeej! Daar eet men graag shakshouka. Ik heb daarvoor nog een geniaal recept van Ottolenghi, als je zin hebt. Ik heb er een foto vam (uit kookboek Plenty), die kan ik je zo sturen. Is echt bizar lekker.
Ja het werkt voor mij goed, klepper er alleen elke morgen ander fruit bij, het houdt mij beter de hele ochtend verzadigd dan twee saaie boterhammen... Die ik sowieso echt beu ben!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als het werkt en lekker is, ik ontbijt al maaaaanden met havermout, best eentonig, maar ik vind het zo lekkerNiets mis mee!
Je weet niet wat je mist hehe!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh brrr havermout met pindakaas.. Doe mij maar gewoon havermout met iets te weinig melk.
Hmm. Dan zou je in verhouding bij die drink 5gr eiwit binnenkrijgen (ten opzichte van de kcal) en ik drink het denk ik liever dan dat ik het eet.. Dus als ik een drink vind rond de 5/6 gr eiwitten per 100 gram dan is dat ook prima dan moet ik gewoon wat meer drinkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn magere kwark bevat 50kcal / 100gr en 9gr eiwit.
Ik pak regelmatig gewoon whey proteine bij de lunch ipv melk oid. Zo kom ik toch makkelijker aan mijn portie eiwitten. Pak op trainingsdagen minimaal 1 shake, vaak 2. Plus de normale eiwitten uit voeding. Voor mij werkt dit, als ik die shakes niet neem val ik drastisch terug in spier aanmaak/onderhoud...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik drink het denk ik liever dan dat ik het eet..
Shakshouka op Wikipediaquote:
Oeee, lekker! Ik heb momenteel pijnboompittenpasta in huis, ook fijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe amandelpasta door de havermoutYum!
Ga ik absoluut maken!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:48 schreef minilot het volgende:
Shakshouka op Wikipedia
Staat hiertussen: Egyptian cuisine
Recept van chef Ottolenghi
Hier de mijne van een paar weken geleden:
[ afbeelding ]
(Had het natuurlijk liever met platbrood gegeten, maar alle exotische winkeltjes in het dorp waren die avond al dicht..)
Zeer, zeer, zeeeeeeeeeer lekker!Als je trouwens geen saffraan hebt of kunt vinden of ervoor wilt betalen: het was ook heel lekker met ene lepeltje kukurma.
![]()
Smakelijk!
Correct!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga ik absoluut maken!Ik laat je wel horen hoe het was. En die suiker kan gewoon bruine basterdsuiker zijn denk ik.
Lekker is dat he? Ik heb het laatst ook gemaakt, echt smullen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Shakshouka op Wikipedia
Staat hiertussen: Egyptian cuisine
Recept (klik voor vergroting):
[ afbeelding ]
Hier de mijne van een paar weken geleden:
[ afbeelding ]
(Had het natuurlijk liever met platbrood gegeten, maar alle exotische winkeltjes in het dorp waren die avond al dicht..)
Zeer, zeer, zeeeeeeeeeer lekker!Als je trouwens geen saffraan hebt of kunt vinden of ervoor wilt betalen: het was ook heel lekker met ene lepeltje kukurma.
![]()
Smakelijk!
Is helemaal niks mis mee hoor! Als je zo'n stevig ontbijt neemt heb je namelijk niet na een uur weer honger. Bovendien is Griekse yoghurt echt zo lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Fijn!!
Ik weet niet wat je de rest vd dag eet en hoeveel yoghurt/honing/nootjes maar het lijkt mij een erg zoet en calorierijk ontbijt.. Zou dan misschien eerder magere yoghurt nemen of kwark.
ik heb vanmorgen een beetje nutella door m'n havermout gedaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe amandelpasta door de havermoutYum!
Op vrije dagen is het ontbijt met havermout en op werkdagen vaak muesli of gewoon snel een boterham met pindakaas.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:05 schreef creepycookie het volgende:
Trouwens tip voor Sarabi: als je de biologische magere yoghurt van de AH neemt, die is een stuk milder en lekkerder vind ik, dus dan hoef je er ook minder smaakmakers in te doen
Dat kan vast ook lekker zijn! Maar ik vind Nutella zelf al niet zo lekker. Donkere chocoladepasta daarentegenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb vanmorgen een beetje nutella door m'n havermout gedaan.
Ah oke, ik eet het soms bij mijn vriendje en vergeet dat het ongelofelijk zuur is, dus bij de eerste hap zit ik altijd met gekromde tenen en daarna gooi ik er een lepel jam doorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Maar ik lust magere yoghurt sowieso hoormeestal is mijn ontbijt magere yoghurt met lijnzaad.
Maar vandaag dus Griekse yoghurtmet honing, heb de nootjes er uit gelaten en neem die straks als tussendoortje.
Is de taart al op?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo eens kip siam maken als laat ontbijt/heel vroege lunch
Ha! Die taart was zaterdag al op!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is de taart al op?
Ik had net een hele vieze appel.. huuuik vind dat zo vies he brrr
Huu! Je heb dezelfde appel als mij op denkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is de taart al op?
Ik had net een hele vieze appel.. huuuik vind dat zo vies he brrr
Haha inderdaad! BAHquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:22 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Huu! Je heb dezelfde appel als mij op denk
kun je niet nog een extra T nemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Mixende_match het volgende:
Jägar! Wat leuk! Gefeliciteerd! Idd aftellen nu, heb t niet helemaal gelezen, maar jij verhuist of hij of allebei?
Hier bevalt het na 1 jaar nOg steeds hoor!!
Vanochtend hebben ze heel vroeg de ramen gekit! Hčhč. Maar daardoor geen ontbijt op, collega kwam ook nog eens super vroeg... Ik een appel mee.. Maar die was viesss! 1 hap en weggegooid.echt vies.. Dus nu zit ik maar aan 1 popcornwafel..
Lijstje:
O: popcornwafel
T: manderijntje
L: volk bth 2 kaas 2 pindakaas
T: banaan
D: Uhm. Borrito's denk met mager gehakt, creme fraiche, paprika, ui. Wellicht bruine bonen erdoor?
T: geen idee, heb een vergadering
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Hij gaat verhuizen, hij komt naar Zweden!
Wat eet jij weinig..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Mixende_match het volgende:
Jägar! Wat leuk! Gefeliciteerd! Idd aftellen nu, heb t niet helemaal gelezen, maar jij verhuisd of hij of allebei?
Hier bevalt het na 1 jaar nOg steeds hoor!!
Vanochtend hebben ze heel vroeg de ramen gekit! Hčhč. Maar daardoor geen ontbijt op, collega kwam ook nog eens super vroeg... Ik een appel mee.. Maar die was viesss! 1 hap en weggegooid.echt vies.. Dus nu zit ik maar aan 1 popcornwafel..
Lijstje:
O: popcornwafel
T: manderijntje
L: volk bth 2 kaas 2 pindakaas
T: banaan
D: Uhm. Borrito's denk met mager gehakt, creme fraiche, paprika, ui. Wellicht bruine bonen erdoor?
T: geen idee, heb een vergadering
ayequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
Kip siam is toch kip met rijst en groente?keuze voor je O/evL Cococakes!
Wat een liefdevol topic is dit toch he?quote:
Poëzie!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat een liefdevol topic is dit toch he?
Ik vind jullie allemaal zo tof en liefEn sexy
![]()
Er ligt een brood te schimmelen op mijn bureau.
Ik vind dat ze jou echt veel te veel laten werken. Mensonterend!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Meh, ik moet me zo nog in pak hijsen en voor 2 uurtjes naar Utrecht.
Het is inderdaad schandalig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jou echt veel te veel laten werken. Mensonterend!
Ik ben ook absoluut geen fan van rijstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ayeIk vind het zoooo lekker
Martijn heeft er een hekel aan. Maar aangezien ik nu overdag toch alleen thuis ben, maak ik het gewoon nu
Ja, daarom heb ik donderdag ook maar vrij genomen.. wel een beetje op mezelf passen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:
Pas op voor een burn-out he, Dino!?
[..]
Ik ben ook absoluut geen fan van rijstOf het moet goed bedekt zijn onder een laag kip en kerriesaus!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik donderdag ook maar vrij genomen.. wel een beetje op mezelf passen.
het is imo geen manderijntjestijd meer. Dat is het in december.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha! Die taart was zaterdag al op!![]()
Ik ben tot de helft gekomen, en toen heb ik de rest uit zelfbescherming weggegooid
Ik vind overigens mandarijnen vaak zo tegenvallen. Dan lijken ze echt super nom, maar dan zijn ze echt volledig het tegenovergestelde
• opgebakken rijst met een beetje kaneelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:
Pas op voor een burn-out he, Dino!?
[..]
Ik ben ook absoluut geen fan van rijstOf het moet goed bedekt zijn onder een laag kip en kerriesaus!
Ging goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:28 schreef minilot het volgende:
Poeee, beetje spierpijn van strand gisteren.. Niettemin, zodadelijk laptop mee de slaapkamer in (waar de zon in schijnt) en dan hop: Jillian, dag zes.
Dino, hoe ging het rennen?
Beetje rondhuppelen met gewichtjes?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:44 schreef Probability het volgende:
Ik ben wezen pumpen.Ik vond het wel een beetje gay
![]()
Uhuquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje rondhuppelen met gewichtjes?
Mooi! Lekker buiten gelopen neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ging goed.Af en toe loop ik een minuutje langer dan het schema omdat het erg makkelijk lijkt te gaan.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Mooi! Lekker buiten gelopen neem ik aan?
Ik weet niet bij welke Simonis jullie gister hebben gegeten, maar als het bij de haven was ben je zo goed als langs m'n huis gereden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:51 schreef minilot het volgende:
Oee, je woont in de buurt van het strand? Wat tof. Voor ons is 't toch al gauw ene half uurtje rijden. Niet de andere kant van de wereld, maar als ik dichterbij woonde dan kwam ik er toch veel vaker.
Haha gay ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:44 schreef Probability het volgende:
Ik ben wezen pumpen.Ik vond het wel een beetje gay
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:13 schreef the85mc het volgende:
Ik denk bij pumpen aan maximale krachttraining en pompen met veel ijzer, tot je aderen op je spieren ziet lopen waarvan je niet eens wist dat je ze had.. Maar dat is het dus niet blijkbaar? Is het meer rondhuppelen met gewichtjes?
Ik wou al zeggen, bij Body Pump huppel ik toch nooit!quote:
Als je de aderen op je spieren ziet heb je een laag vetpercentage dat heeft verder niks te maken met wel of niet pompen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:13 schreef the85mc het volgende:
Ik denk bij pumpen aan maximale krachttraining en pompen met veel ijzer, tot je aderen op je spieren ziet lopen waarvan je niet eens wist dat je ze had.. Maar dat is het dus niet blijkbaar? Is het meer rondhuppelen met gewichtjes?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:02 schreef Siral het volgende:
Ik wil na de zomervakantie trouwens weer terug naar school, en zat met het idee om iets te gaan studeren qua sport/voeding. Maar aan de ene kant denk ik dat ik het meer hobby moet houden, anders moet ik een hele andere ontspanningsvorm gaan zoeken..
Normaal bewandelde ik altijd een beetje het creatieve pad (kapper, grafisch vormgeven, interieuradviseur). Maar zit er aan te denken om de boeg om te gooien en voor verpleegkundige te gaan studeren ofzo... Zit momenteel thuis en word er niet goed van...
Nurses here?
Da's te weinig Prob.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:45 schreef Probability het volgende:
O: 500 ml drinkontbijt fruit
S: bodypump
T: 2 crackers pindakaas
L: 500 gram magere kwark
D: salade en iets met veel groente denk ik, ga eten bij een vriendinnetje dat op dieet is
T: wellicht een glaasje rosé
Gooi d'r dan nog even wat bij in! Dit is erg weinig Probje!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:45 schreef Probability het volgende:
O: 500 ml drinkontbijt fruit
S: bodypump
T: 2 crackers pindakaas
L: 500 gram magere kwark
D: salade en iets met veel groente denk ik, ga eten bij een vriendinnetje dat op dieet is
T: wellicht een glaasje rosé
Je ziet ze vooral wanneer je veel bloed naar je spieren gaan en wanneer je spieren flink warm zijn, dus net na training. Bij mij verschilt het voor en na training behoorlijk..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je de aderen op je spieren ziet heb je een laag vetpercentage dat heeft verder niks te maken met wel of niet pompen.
O ik ben echt vol van al die kwark.. Zal het eens nakijken want het voelt als heel veel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gooi d'r dan nog even wat bij in! Dit is erg weinig Probje!
Ik heb een paaseitje gegeten trouwensquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Da's te weinig Prob.
Eet je ei? Anders kan je voor je L wat eitjes bakken. Dan kan je kwark naar de T en daar kan je nog wat fruit en noten bijdoen.
Kun je beter 50/50 doen dus de volgende keerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:52 schreef Probability het volgende:
[..]
O ik ben echt vol van al die kwark.. Zal het eens nakijken want het voelt als heel veel!
Jammer is dat. Probeer zelf veel te lezen, en misschien een studiegroepje te vormen met wat andere, gemotiveerde studenten? Dat vind ik altijd erg motiverend!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
elke week is m'n werkcollege zo'n deceptie en de docent vindt het leuk om studenten letterlijk uit te lachen als ze iets zeggen wat in zijn ogen dom is maar wat vooral voortkomt uit zijn gebrek aan talent om goede vragen te stellen...
Bah, het is zo'n leuk onderwerp en er kan zo leuk over gediscussieerd worden
Gelukkig straks mijn inmiddels niet meer minst favoriete college: Shakespeare! En dit keer doen we ' Antony en Cleopatra'. Gelukkig heb ik een keer Cleopatra gespeeld, dus ik ben expert
Afgelopen schooljaar gestopt met interieur adviseur..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
en, nee sorry, geen zuster oid hier. Hoor wel van m'n vriendinnen (1 zuster bij de oudjes, 1 zuster bij spoedeisende hulp) dat het een leuke, maar stressvolle en drukke baan is. Wel veelzijdig en nooit saai!
lekker, en netjes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:55 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag
O: smoothie
T: rijstwafels en pindakaas
L: gebakken rijst, tauge, ui,paprika,broccoli en kalkoen
T: kwark met bessen
D: linzensoepje
S: fitness en cardio
T: biefstuk, paprika en rijstwafels en pindakaas
T: kwark
Drinkontbijt 280quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:52 schreef Probability het volgende:
[..]
O ik ben echt vol van al die kwark.. Zal het eens nakijken want het voelt als heel veel!
Ik doe er nu 2 gekookte eieren bij en ik had nog een paaseitje gegeten. Voor het zelfde geld kookt ze iets super vets omdat ze denkt dat ze zo op dieet isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Drinkontbijt 325
Crackers pindakaas 300
Kwark 250
Eieren 150
....
= 1025 zonder avond eten etc.
Maar kwark vult dan ook gigantisch, en verzadiging er van is ook erg lang.
Wat Aurum dus al zei, volgende keer met nootjes of zo doen!
Met mijn in hokjes denkende deductieve vermogen gok ik juist op groente en fruit met een magere yoghurtdressing...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik doe er nu 2 gekookte eieren bij en ik had nog een paaseitje gegeten. Voor het zelfde geld kookt ze iets super vets omdat ze denkt dat ze zo op dieet is!!
Garmin ook gemist?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:27 schreef conleche het volgende:
Vandaag:
O: 2x beschuit met boter en hagelslag
L: eiermie met veel groenten, gebakken eitje en gevijzelde katjang, Thaise chilipeper en limoen
S: 7 km hardlopen
T: wodka, katjang
D: gehaktballetjes met daarin ui en paprika (van Sigme's big) met ketchup en een gemengde salade met preiringetjes en geitenkaas.
T: sundy
Plan morgen:
O: 2x geroosterd Allinson met fielt A en ui
S: stepshape interval
L: smoothie van volle kwark, mango, sinaasappel, aardbei en framboos
T: 1x geroosterd Allinson met geitenkaas, prei en honing
T: wodka, katjang
D: kippenpoot met broccoli uit de oven.
Ook dat, maar je vet% heeft er een grote invloed op, als die (te) hoog is zul je misschien een topje zien, bij een laag % zie je gewoon veel meer. Als ik train zie je ze inderdaad ook bij m'n polsen maar bijvoorbeeld niet op m'n benen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je ziet ze vooral wanneer je veel bloed naar je spieren gaan en wanneer je spieren flink warm zijn, dus net na training. Bij mij verschilt het voor en na training behoorlijk..
Ik hoorde over een nieuwe opleiding in Utrecht en Nijmegen (helaas is de naam me ontschotenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:54 schreef Siral het volgende:
Afgelopen schooljaar gestopt met interieur adviseur..
Ja nou precies die indruk kreeg ik ook, en als ik ergens niet tegen kan is het saaiheid, en ik ben graag bezig, ook met mensen!Ik overweeg het iig.
Valt toch wel mee? Ik beweeg vrij weinig. Op mijn werk loop ik wel wat.. Maar niet veelquote:
Nou, volgens mij is spoedeisend absoluut niet saai nee! Ik ben interieur adviseuse in een stofferingszaak, dat is zo nu en dan wel saai ja! (vandaar vaak fokkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Afgelopen schooljaar gestopt met interieur adviseur..
Ja nou precies die indruk kreeg ik ook, en als ik ergens niet tegen kan is het saaiheid, en ik ben graag bezig, ook met mensen!Ik overweeg het iig.
Tijdens cardiologie coschap vond de cardioloog dat het verplicht moest zijn om ER te kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef Mixende_match het volgende:
Nou, volgens mij is spoedeisend absoluut niet saai nee! Ik ben interieur adviseuse in een stofferingszaak, dat is zo nu en dan wel saai ja! (vandaar vaak fokken) Maar er schijnt licht aan de horizon met onze eigen bedrijfje..
Wellicht moet je gewoon eens naar een open dag daarvan gaan ofzo? Of naar die realiteitserie's kijken. (hoe heet dat, mijn moeder kijkt t altijd. Ik bedoel dan niet ER, Grey's Anothemy etc he)
Ik zie dat je ~30kcal als ontbijt hebt, zo'n 50kcal als tussendoortje, daarna 200kcal bij de lunch (grove schatting) en dan weer ~90kcal. Das 370kcal en dan je D van laten we zeggen 500kcal. Das 870 kcal en je moet als vrouw iets van 1200kcal per dag nodig (minimaal). Daar zit je nogal wat onder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:19 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik beweeg vrij weinig. Op mijn werk loop ik wel wat.. Maar niet veel
Volgens dat ding heb ik ruim 2500 kcal nodig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie dat je ~30kcal als ontbijt hebt, zo'n 50kcal als tussendoortje, daarna 200kcal bij de lunch (grove schatting) en dan weer ~90kcal. Das 370kcal en dan je D van laten we zeggen 500kcal. Das 870 kcal en je moet als vrouw iets van 1200kcal per dag nodig (minimaal). Daar zit je nogal wat onder.
Gooi je stats eens door dit ding: http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html
En volgens deze: http://www.1percentedge.com/ifcalc/quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Volgens dat ding heb ik ruim 2500 kcal nodig?
Volgens mifflin st jeor:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En volgens deze: http://www.1percentedge.com/ifcalc/
Geen muscles?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
Pfff, afvallen, ik ben sinds ik met creatine begonnen ben alleen maar aangekomen, 2 kg. Vet% blijft wel gelijk, dus thank god is het alleen maar water wat ik vasthoud en geen blubber.
Ben nu beetje bij beetje aan een voedingsschema aan het uitvogelen en kijken hoe dat allemaal gaat lopen/werken.
Kies je dan voor average of mifflin shizzle?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:58 schreef Siral het volgende:
Als ik mijn vetpercentage en waist omtrek invul word het trouwens een ander verhaal.
2161 bij very active.
1942 bij moderate.
Dat lijkt wel redelijk te kloppen ook
Mifflin shizzle eerst, tweede x met vetpercentage is Katch Mc ardle shizzle.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kies je dan voor average of mifflin shizzle?
Geen idee, moet ik eens nakijken, van de week eens dat sd kaartje uit m'n weegschaal halen en importeren in een DB en er leuke dingen mee gaan doen.quote:
Agh zolang je broek nog past is er niets vreemd gebeurd toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik eens nakijken, van de week eens dat sd kaartje uit m'n weegschaal halen en importeren in een DB en er leuke dingen mee gaan doen.
Ik heb ruimte over, de broeken zijn een paar maanden oud, gekocht toen ik 75 kg woog, zit nu op de 85kg, maar toen zaten ze wat strak en inmiddels zijn ze wat wijder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Agh zolang je broek nog past is er niets vreemd gebeurd toch.
Wel grappig, toen ik een jaar of 17 was woog ik een paar kg minder, en diezelfde jeans die ik toen aan had zit me nu meer dan ruim om mijn kont. Musles for the win
Dan al helemaal goed bezig toch!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb ruimte over, de broeken zijn een paar maanden oud, gekocht toen ik 75 kg woog, zit nu op de 85kg, maar toen zaten ze wat strak en inmiddels zijn ze wat wijder.
Dat wel, maar 85 klinkt zo zwaarquote:
Ligt eraan hoe groot je bent, 49 kg klinkt als stof, maar ik ben maar een midgetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat wel, maar 85 klinkt zo zwaarEn er moet gewoon vet af, vet% is te hoog, 15% eraf dit jaar (hopelijk, maar zal wel een twee jaren plan worden).
Nou, niet om je teleur te stellen, maar reken er maar niet op dat je het precies zo lekker krijgt. Je moet niet onderschatten wat de rust van op vakantie zijn, de zon en de sfeer van de omgeving met je eetbeleving doet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:49 schreef Xennia het volgende:
Minilot, of Isabeau (of anderen): welke gerechten uit de Griekse keuken hebben jullie wel eens gemaakt en zijn aan te raden?
Ik ben ondermeer nog op zoek naar HET recept voor Pasticcio. Ik heb wel eens wat geprobeerd, maar kwam niet in de buurt van wat ik in Griekland at.
M'n streven is 75 kg, maar vet% vind ik belangrijker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je bent, 49 kg klinkt als stof, maar ik ben maar een midget
Hoe lang ben jij eigenlijk? #nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je bent, 49 kg klinkt als stof, maar ik ben maar een midget
Klopt, blindstaren op gewicht is vaak nutteloosquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
M'n streven is 75 kg, maar vet% vind ik belangrijker.
156 cmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk? #nieuwsgierig
Ik dacht eerst altijd dat ik ook 158 cm was, jaaaaaaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:21 schreef minilot het volgende:
[..]
O, nog kleiner dan ik!![]()
(Twee hele centimeters)
Herkenbaar, bij mij in het ziekenhuis. Denk je 177 te zijn en dan is het plots 175quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat ik ook 158 cm was, jaaaaaaren.
Tot ik tot een half jaar terug mezelf degelijk ging meten op de sportschool, BAM, 2 cm eraf.
Ik had me daar dus ook gemeten toendertijd.. klopte geen snars van haha. Vond ik mezelf al klein, ben ik NOG kleiner blijkbaar, bah bah. hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef minilot het volgende:
O, nou, wie weet. Ik ben voor het laatst opgemeten op het gemeentehuis, bij drie paspoorten geleden ofzo.
truequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
The best things come in small packages![]()
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Seizoen twee, aflevering 6 of 7? Moet ik zo even nakijken. Sta nu onder de douchequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Vind ik ook!![]()
![]()
Hee, hoe ver ben je met Breaking Bad? Vind je het leuk?
Wij kijken het, om er zuinig mee te doen, gewoon elke zondagavond op teevee en de VPRO is nu op driekwart van seizoen twee.. Zķ gaaf!
Een vriendin van mij had een Griekse vriend en hij heeft dit ook in Nederland voor ons gekookt en ook toen was het heerlijk. Helaas is er geen contact meer met hem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, niet om je teleur te stellen, maar reken er maar niet op dat je het precies zo lekker krijgt. Je moet niet onderschatten wat de rust van op vakantie zijn, de zon en de sfeer van de omgeving met je eetbeleving doet.![]()
Hoe heb je je pastitio tot nu toe gemaakt? Ik kan in elk geval het gebruik van versgemalen lamsgehakt aanraden, en de gouden smaakcombinatie van nootmuskaat, kaneel en piment.Dat gebruikt? En hoe maak je je bechamel? Ik ben zelf geen enorme fan van het gerecht, maar het kán, mits goed gemaakt, heel goed te eten zijn.
*boks*quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
chico volgens mijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
wie had er hier ook alweer een alternatief voor spotify, zonder reclame?
B*itch, please *insert talk to the hand smiley*quote:
Heb jij wel eens gevoeld dat iedereen naar je kijkt in een cafe terwijl je binnenkomt? En nee, niet omdat je zo bloedmooi bent, maar omdat je zo lang bent?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
B*itch, please *insert talk to the hand smiley*
Heb jij al eens lopen oksel snuffelen in drukke bars? Of lopen zweetpens huggen in een dancing? Lopen rugzweet checken op een braderie? Kunnen wij model worden? Kunnen wij staan in het ondiepe gedeelte van het zwembad? Komen wij makkelijk bij de spullen op de twee bovenste planken van een keukenkastje? Moeten jullie hulp vragen als jullie iets van het bovenste schap in een supermarkt willen hebben?
Wij hebben één spreekwoord om onze teenyweenyness te kunnen relativeren zonder eronder gebukt te gaan (en realiseer je goed hoe noodzakelijk dat is; anders zijn we nķg kleiner!). En jullie pakken dat spreekwoord, kauwen het op, spugen het op de grond en trappen nog eens na met jullie lange benen.
/cry
Heb jij wel eens een vriend gezocht die langer is dan jou? Nou, ik wel. En ik ben er niet in geslaagd. Resultaat: ik durf geen hakken te dragen naast de duutser.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gevoeld dat iedereen naar je kijkt in een cafe terwijl je binnenkomt? En nee, niet omdat je zo bloedmooi bent, maar omdat je zo lang bent?
Heb jij wel eens geprobeerd broeken in lengtemaat 36 te kopen? Of schoenen in maat 44?
Word jij wel eens gevraagd om iets uit de hoogste schappen te pakken voor een random stranger in de supermarkt? Vragen random mensen in de straat wel eens aan jou hoe lang je bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |