Hoe is het nu afgelopen? Heb het even gemist! Ben je alweer een beetjequote:
Kon je zelf ook doen, maar goedquote:
Hier nog een plak kaas, een handje rozijntjes en een paar slokken jus.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef An24 het volgende:
Overigens mijn lijstje aangevuld met een stukje kaas (want mijn vent was laat thuis) en drie kleine gehaktballetjes.
Goedzoquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier nog een plak kaas, een handje rozijntjes en een paar slokken jus.
Maar toch ben ik blij met m'n lijstje van vandaag. En ook alvast met die van morgen en die van overmorgen en die van overovermorgen en die van overoverovermorgen!
. T/m vrijdag puike lijstjes
.
Neh die modrechten zijn voor nuttige zaken of hulpquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kon je zelf ook doen, maar goed.
Welterusten allemaal. Deze saaie miep gaat weer pitten.
Ja, beetje vaag.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Hier ook happy![]()
Lie: Das lekker dan, scheelt nogal!
Ontbijtquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Die kwarkshit waar jullie hier vol van zijn krijg ik echt niet door m'n keel, dus daar ga ik niet mee verder. Dan maar wat langzamer gewicht verliezen.
We spreken woensdag af.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is het nu afgelopen? Heb het even gemist! Ben je alweer een beetje?
Ja, kwark. Dat werd me een paar dagen geleden voorgesteld als tussendoortje, maar dat is niet echt mijn ding zeg maarquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:03 schreef An24 het volgende:
Volgens mij eten we hier met z'n allen meer Griekse yoghurt dan kwark?
Morgen weer werken na twee weken.....hoe moet dat ook al weer
Ah, andere vormen van zuivel?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja, kwark. Dat werd me een paar dagen geleden voorgesteld als tussendoortje, maar dat is niet echt mijn ding zeg maar
Haha, heb ik ook. Ik kom max twee keer per week op kantoor, ik rij wat door Nederland en voor de rest werk ik thuisquote:Op maandag 19 maart 2012 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]blij dat je zegt dat je vrij was.
Vroeg me al af of je zo'n superjob had
Lees de ingredientenlijst eens?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Optimel 0% neem ik nu. Dat is best lekker
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook. Ik kom max twee keer per week op kantoor, ik rij wat door Nederland en voor de rest werk ik thuis
Tss, went vanzelf.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Kwark. Ik ben echt een vuilniszak maar dat krijg ik niet weg, vooral niet die magere!
Heb ik ook. Ik moet soms echt aan mijn discipline werken. Daarom neem ik soms wat extra werk, dan moet ik mijn deadlines wel halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nais!
Ik ben niet zo'n goede thuiswerker, de zon lokt teveel.
Ik kan het alleen eten met iets er door, schepje light jam ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Kwark. Ik ben echt een vuilniszak maar dat krijg ik niet weg, vooral niet die magere!
Komtie, per 100ml:quote:
Dat zijn toch geen ingredientenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Komtie, per 100ml:
Energie 33kcal
Eiwit 3.1g
koolhydraten 4.1 g
waarvan suikers 3.7
natrium 0.04 g
Verder nog calcium, vitamine B2, 6 en 12
Wat is daar mis mee?
Dat zijn de voedingswaarden, niet de ingredienten.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Komtie, per 100ml:
Energie 33kcal
Eiwit 3.1g
koolhydraten 4.1 g
waarvan suikers 3.7
natrium 0.04 g
Verder nog calcium, vitamine B2, 6 en 12
Wat is daar mis mee?
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Zegt mijn vent ook altijd, trap ik ook niet in
Er zit veel verschil in kwark en smaak. De enige die ik 'puur' eet is magere franse kwark van de appie. Heb andere soorten geprobeerd, maar die zijn niet te vreten..quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Magere kwark van de Aldi is ook prima te doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Er zit veel verschil in kwark en smaak. De enige die ik 'puur' eet is magere franse kwark van de appie. Heb andere soorten geprobeerd, maar die zijn niet te vreten..
Vals he..quote:Op maandag 19 maart 2012 22:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De biogarde kwark van de AH is lekker!
En een mens kan hier niet eens gaan wandelen en sporten zonder allerlei foto's te missen!
Maar wel:
3,5 km geroeid, m'n 5 verschillende oefeningen allemaal 4 x 20 keer gedaan en thuis nog even 7 verdiepingen omhoog en 6 verdiepingen omlaag gerend.
Ik hoop het! Vooralsnog heb ik 25 weken -1 dag om te trainen. Volgende week een nieuw schema, merk wel dat mijn huidige schema me echt heel veel makkelijker afgaat dan 4 weken terug.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vals he..
Jij gaat die urbanathlon met gemak uitlopen volgens mij.
LOLquote:Op maandag 19 maart 2012 22:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vooralsnog heb ik 25 weken -1 dag om te trainen. Volgende week een nieuw schema, merk wel dat mijn huidige schema me echt heel veel makkelijker afgaat dan 4 weken terug.
Los van het feit dat er hier vast mensen zijn (v1z0r bijvoorbeeld) die je daar een antwoord op kunnen geven, kun je wellicht ook kijken in: [Bodybuilding] (#193) Everybody wants to be a bodybuilder.......quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik ben nu de laatste 2 weken thuis bezig met oefeningen om wat gespierder te worden. Elke dag 20x opdrukken en zo'n 10 min buikspieren.
Nu heb ik 2 vragen. Is opdrukken genoeg om je armspieren te trainen? En met wat voor oefening kan je je borstspieren trainen thuis?
Geen probleem! En blijf hier ook vooral hangen voor voedings- en overige sporttips! We kunnen nog wel wat heren gebruiken hier!quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 23:44 schreef Xennia het volgende:
Wat ben je weer lekker aan het sporten Co.
En Jagar: gefeliciteerd. Wat heerlijk!
Light jam is een van de weinige light dingen die nuttig zijn. Verder roomboterquote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef creepycookie het volgende:
Jongens, light jam, Optimel?
Sorry maar dat is zulke shit...ik wil niet betweterig of neerbuigend overkomen ofzoMaar als je gewoon lekker roomboter en echte (bio) jam enzo neemt...ik krijg altijd heel veel mensen over me heen als ik dat zeg want ja daar zit suiker en vet in enzeau. Maar vet is niet erg en de suikers is bio jam komen allemaal alleen van fruit. Enzo. Dus.
ik voel ook een vleugje bikini-stress.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar de zomer komt er ook weer aan he
Oeee, MI-tje, heb jij ook winterpostelein? Lekker is dat he? En ik vind de stengetjes met die blaadjes zo mooi!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh lekkere dag minilot!
Lijstje:
O: 2,5 gebakken ei met zonnebleompitten en lijnzaad
T: 3 boterhammen waaronder 1 spelt-zd noten-krenten
L: postelein met een mosterddressing, tomaatjes en radijsjes
T: yoghurt en noten
T: chocola (blokje puur)
D: gewokte groente (heb paksoi,paprika, broccoli enz.) met een mexicaanse woksaus van "de rit" en bulghur en/of volkoren rijst
T: appel
S: rondje wandelen met Bo en in de tuin onkruid wieden.
Jep! Is erg lekker maar die stengels eten wel wat lastigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeee, MI-tje, heb jij ook winterpostelein? Lekker is dat he? En ik vind de stengetjes met die blaadjes zo mooi!
Opdrukken heeft maar beperkt nut. Na verloop van tijd kan je er meer dan 20 aan één stuk en dan gaat je lichaam conditie opbouwen ipv spiermassa.. Als het echt niet mogelijk is om naar een sportschool te gaan kan je verschillende houdingen gaan doen; Armen wijd uit elkaar voor voornamelijk borstspieren en een beetje triceps. Standaard houding voor borst en triceps. Handen dicht bijelkaar voor voornamelijk triceps en een beetje borst. Daarnaast kan je je voeten nog hoger gaan leggen, op de bank of een stoel bijvoorbeeld. Dit maakt de oefening weer wat zwaarder.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik ben nu de laatste 2 weken thuis bezig met oefeningen om wat gespierder te worden. Elke dag 20x opdrukken en zo'n 10 min buikspieren.
Nu heb ik 2 vragen. Is opdrukken genoeg om je armspieren te trainen? En met wat voor oefening kan je je borstspieren trainen thuis?
Ik woon in een flatje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep! Is erg lekker maar die stengels eten wel wat lastig
Komt gewoon uit de winkel hoorik doe in de winter niks in de moestuin.
Succes met opstarten vandaag!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:15 schreef An24 het volgende:
![]()
Even wat eten en dan naar kantoor. Fijne lentedag allemaal![]()
Oh ik bedoelde ook meer dat het bij mij niet uit de moestuin kwamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik woon in een flatje.Die van mij komt ook gewoon van de biomarkt.
Bij de sportschool doe ik mee aan buikspierplezier. Alleen de naam alquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Opdrukken heeft maar beperkt nut. Na verloop van tijd kan je er meer dan 20 aan één stuk en dan gaat je lichaam conditie opbouwen ipv spiermassa.. Als het echt niet mogelijk is om naar een sportschool te gaan kan je verschillende houdingen gaan doen; Armen wijd uit elkaar voor voornamelijk borstspieren en een beetje triceps. Standaard houding voor borst en triceps. Handen dicht bijelkaar voor voornamelijk triceps en een beetje borst. Daarnaast kan je je voeten nog hoger gaan leggen, op de bank of een stoel bijvoorbeeld. Dit maakt de oefening weer wat zwaarder.
Buikspieren trainen hebben niet zo heel veel nut. Iedereen heeft een sixpack.. hij is alleen niet zichtbaar.
Noem je mij dikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Brrrrrr
Het heeft op zich wel nut om je core te verstevigen natuurlijk, maar na een bepaald punt is het nutteloos als er nog een laagje vet over heen zit.
Mijn collega's lieten ook al weten dat het daar een hel is. GL!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zit al 1,5 uur in de auto en ben nog steeds niet voorbij Utrecht, best jammer!
Ga jij eens rennenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Brrrrrr
Het heeft op zich wel nut om je core te verstevigen natuurlijk, maar na een bepaald punt is het nutteloos als er nog een laagje vet over heen zit.
Met alles wat ik nu zeg graaf ik waarschijnlijk alleen maar een dieper graf. Ik ga dus idd maar rennen.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met alles wat ik nu zeg graaf ik waarschijnlijk alleen maar een dieper graf. Ik ga dus idd maar rennen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Probability op 20-03-2012 08:32:45 ]Worry is a misuse of imagination
Fijn!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:26 schreef Sarabi het volgende:
Morgendeze week 0.7 kilo afgevallen
Eerste week dus dat zegt nog niet zoveel, maar geeft wel weer motivatie.
Nu ontbijten met griekse yoghurt, honing en wat nootjes.
9 van de 10 keer doe ik dat ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Fijn!!
Ik weet niet wat je de rest vd dag eet en hoeveel yoghurt/honing/nootjes maar het lijkt mij een erg zoet en calorierijk ontbijt.. Zou dan misschien eerder magere yoghurt nemen of kwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |