Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef SP22 het volgende:
Ik heb wel een polafilter... Morgen maar in de herkansing
Eindelijk ja!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:01 schreef SP22 het volgende:
Lente!
[ link | afbeelding ]
In the backyard by opticalworld, on Flickr
Barstte hier in de tuin van die beestjes. Zn tweelingbroertje voldoet ook prima!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Moet je nu wel eerst nog even snel dat lieveheersbeestje vangen anders kun je hem niet zo opnieuw maken
Iedere keer als ik nu jou naam zie moet ik denken aan de spelreeks Mass effect die ik de afgelopen dagen veel te veel gespeeld heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Eindelijk ja!
Fijn fotootje wel, vind deze beestjes altijd wel fotogeniek op de een of andere manier.
Ze komen ook op een bepaald soort planten af toch? Vooral ook berenklauwen, iets waar vaak veel luizen op te vinden zijn. Al lijkt het mij niet dat die in je tuin groeienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:42 schreef SP22 het volgende:
[..]
Barstte hier in de tuin van die beestjes. Zn tweelingbroertje voldoet ook prima!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had net 2 speciaal biertje gekocht. 1 St. Bernardus Abt 12 en een Jopen extra stout. Man na 2 bier stijgt het al naar mijn hoofd.
Wel erg lekker dit Abt 12. Erg vreemde melk chocolade nasmaak en dat terwijl ik daar niet eens van hou. Altijd leuk om eens wat voor mij onbekende bieren uit te testen.
Dat Jopen biertje is echt extreem bitter maar ook erg lekker.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef taxibabe het volgende:
Het probleem met de deuk in mijn auto is ook opgelost!
Awww! Ze hebben de twingo wel laten zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef taxibabe het volgende:
Het probleem met de deuk in mijn auto is ook opgelost!
Wat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn camera nog steeds niet. Een of andere persoon besloot een aanrijding met de trein te veroorzaken waardoor ik 5,5 uur onderweg zou zijn (en dan nog 3 uur terug).![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef freud het volgende:
[..]
Awww! Ze hebben de twingo wel laten zitten
Ja he!quote:
Oh da's wel zuur zeg..quote:Ik heb mijn camera nog steeds niet. Een of andere persoon besloot een aanrijding met de trein te veroorzaken waardoor ik 5,5 uur onderweg zou zijn (en dan nog 3 uur terug).
Ik gebruik hem wel om bijvoorbeeld door de Flickr-Explore te bladeren, maar verder niet echt fotogerelateerd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:57 schreef Treces het volgende:
Zijn er fotografen hier met een iPad? Zo ja, hoe gebruik je die dan? Alleen prive of ook tijdens het foto's maken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef taxibabe het volgende:
[..]
[..]
Ja he!
Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ kapot wiellager
Naar:
[ afbeelding ]
ik ben er happy mee, ding rijd echt leuk! En binnen meer ruimte dan ik had verwacht.
[..]
Oh da's wel zuur zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |