Idd, maar mooie leeftijd. RIPquote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Doodkapje het volgende:
Jim Marshall overleden... Heeft mooie dingen de wereld in gebracht. Thanks & RIP
http://www.nu.nl/muziek/2(...)on-88-overleden.html
Hmm bagger. Dan zal die er inderdaad wel in willen...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef taxibabe het volgende:
Nou, net gebeld met de woningbouw.. dit is helemaal kut.
Die persoon staat dus niet langer ingeschreven dan ik, maar die zit ook in een sloopwoning en heeft al een sloopbrief gehad (ik nog niet). En heeft dus voorrang wegens herstructurering, diegene heeft nu 5 dagen de tijd om iets te besluiten.
Je weet het nooit. Misschien heeft diegene wel op 3 huizen gereageerd, omdat de nood nu echt hoog is.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hmm bagger. Dan zal die er inderdaad wel in willen...
Effe dit downloaden, printen, 45gr gekanteld voor je camera leggen, camera op statief, scherpstellen op middelpunt, en checken maar.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wordt een beetje moe van de onscherpte van mijn 400D. zo'n 30% van de foto's die kwa compostie, licht enzovoort goed zijn, zijn het vaak net niet doordat de scherpte net mist. Dat dat met mijn kitlens zo is snap ik wel, maar mijn 70-200 zou het toch wel beter moeten doen toch?
Maargoed, komt dit probleem door mijn body en gaat upgraden helpen, of ben ik gewoon een kneus?
Hier is het wel zo dat urgentiegevallen (als je al urgentie krijgt) een huis aangeboden krijgen voordat deze op de site worden geplaatst. En de woningen voor asielzoekers komen ook niet op de site, want er stond laatst al 3 weken een huisje leeg maar kwam niet op de site, toen heb ik gebeld en de woningbouw gaf aan dat die voor de gemeente vrij moest blijven voor asielzoekers etc.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:16 schreef Ener-G het volgende:
Blijft een klotesysteem met de sociale woninghuur, je moet er nooit vanuit gaan dat je hem krijgt ook al sta je op 1. Vaak genoeg gezien dat er dan een of meerdere voorbij komen met urgentie of dat er een asielzoeker in wordt geplaatst.
Dat zijn dan meestal wel hele schrijnende gevallen, want er zijn tegenwoordig nog maar weinig omstandigheden waaronder je een urgentieverklaring krijgt.
Pfftquote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Timmos het volgende:
Vrij apart om alles eens mee te maken van de andere kant..
[ afbeelding ]
Front/backfocus? Heb hier een lens calibratie kit van Datacolor liggen, dus als je langsrijdt, kan je zo even calibreren hier. Geen idee of het eerdergenoemde printkitje hetzelfde resultaat heeft, maar ik denk niet dat het veel scheelt als je nauwkeurig bent.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wordt een beetje moe van de onscherpte van mijn 400D. zo'n 30% van de foto's die kwa compostie, licht enzovoort goed zijn, zijn het vaak net niet doordat de scherpte net mist. Dat dat met mijn kitlens zo is snap ik wel, maar mijn 70-200 zou het toch wel beter moeten doen toch?
Maargoed, komt dit probleem door mijn body en gaat upgraden helpen, of ben ik gewoon een kneus?
In LR selectief contrast omhoog brushen. Heb geen idee of je LR hebt liggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef SP22 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dit nog goed kan krijgen?
[ link | afbeelding ]
Monkey business-28 by opticalworld, on Flickr
Yup... Ga het ff proberen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef freud het volgende:
[..]
In LR selectief contrast omhoog brushen. Heb geen idee of je LR hebt liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |