Te veel woorden gok ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lees nou gewoon eens die voorwaarden. Hoe moeilijk kan het nou helemaal zijn?
Wanneer je naar de posthistorie kijkt van TS is het antwoord hierop: heel moeilijkquote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik bied een helpende handquote:
Vooruit dan maar, gewoon terug gaan met het retourformulier, dat je bij de zending hebt ontvangen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ja toevallig wel maar liever antwoorden op de meest recente vragen als ik zo brutaal mag zijn
schijnbaar weet jij het al dus hoe moeilijk is het nou om gewoon te posten : ja je krijgt er een formulier bij, of nee, je krigjt het er niet bij..quote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
schijnbaar weet jij het al dus hoe moeilijk is het nou om gewoon te posten : ja je krijgt er een formulier bij, of nee, je krigjt het er niet bij..
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
schijnbaar weet jij het al dus hoe moeilijk is het nou om gewoon te posten : ja je krijgt er een formulier bij, of nee, je krigjt het er niet bij..
ik maak jou aan het lachen met mijn topic , jij geeft mij antwoord met je slimme hersens ?quote:
Anders lees je ff de laatste post vn egeltjequote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik maak jou aan het lachen met mijn topic , jij geeft mij antwoord met je slimme hersens ?eerlijke ruil
zit ik te zoeken naar ene strawberry =.=quote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Anders lees je ff de laatste post vn egeltje
ow sorry, over die post heen gelezenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Anders lees je ff de laatste post vn egeltje
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ow sorry, over die post heen gelezen![]()
bedankt mensen, en vooral egeltje en Kwade Afdronk
Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
quote:
quote:
heb met plezier jullie een grappig topic laten lezenquote:
Ik heb je godverdomme in de fipo al het antwoord gegeven op je vraagquote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
[..]
[..]
heb met plezier jullie een grappig topic laten lezen
ja en bedankt zei ik toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb je godverdomme in de fipo al het antwoord gegeven op je vraag
Bedankt SwJ voor je helpende FIPOquote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hij wil graag ook persoonlijk bedankt worden
ah liefquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
Bedankt SwJ voor je helpende FIPO
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |