Sorry, ging per ongelukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?
Nee idd, net nog een chick met slechts een groot vest en die panty met ladders en gten. Ze kon zo door voor een junkiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uit
Mijn penis innerlijk haar vajayjayquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
[..]Ziet er goed uit, is dat van jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sieraad om je oor mee te stretchenquote:
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht wordenquote:
Ik waarschijnlijk naar Kanye, maar ligt aan de persoon van wie ik het kan overkopen. Krijg het zaterdag te horenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?
Ja het is dus Kanye West ENNNN JayZ. Dus je zal dan JayZ ook wel zienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk naar Kanye, maar ligt aan de persoon van wie ik het kan overkopen. Krijg het zaterdag te horen.
Awesomequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het is dus Kanye West ENNNN JayZ. Dus je zal dan JayZ ook wel zien
Dus wel als het gratis is?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben de enige hier die geen cent aan die 2 uit zou geven volgensmij
Pics als het zo ver is. Tof dat je het aan durft ik wil het al sinds mijn 16e en nog nooit de stap durven nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sieraad om je oor mee te stretchen
[..]
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht worden
ja manquote:
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sieraad om je oor mee te stretchen
[..]
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubHoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Uhuh, gister snel iets op tafel gezet. Heb jij ook wat moois gefixed?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is dat van jullie?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubMaximaal 6 mm, ik ga ze er zo in doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen, ik kom net van de KNO-arts, goede nieuws: Ik ben niet allergisch voor m'n katten, slechte nieuws: Ik moet aan m'n neus geopereerd wordenGodverdomme. Weer 2 weken plat.
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen, ik kom net van de KNO-arts, goede nieuws: Ik ben niet allergisch voor m'n katten, slechte nieuws: Ik moet aan m'n neus geopereerd wordenGodverdomme. Weer 2 weken plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |