Cool hoe hoog en waar van af?quote:
Epica was gaaf nieuwe album klinkt goed.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn de vuige lapohunter.
Hoe was Epica eigenlijk?
Spuug het er maar uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Epica was gaaf nieuwe album klinkt goed.![]()
Verder heb ik vandaag een enorme klote dag ik voel echt enorm depri vandaag. Fuck alles
Alweer?quote:
Kort samengevat ik voel mij eenzaam of ik nergens bij hoor. Waarom leef ik eigenlijk. Heb ik leuk contact met een meisje wat mij onwijs veel moeite kost kom ik waarschijnlijk niet verder dan de friendzone. Het steekt toch wel als je een als je weinig ervaring hebt op een bepaalde leeftijd er iets mis met je moet zijn. Dat is er ook wel met mij maar dat maakt het niet minder erg als dat tegen je gezegd wordt.quote:
Wie zei dat dan tegen jou?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is er ook wel met mij maar dat maakt het niet minder erg als dat tegen je gezegd wordt.
Dingli Cliffs. Hoe hoog hangt af waar je gaat abseilen. Briljant mooie kliffen. Is alleen nog niet zeker dat we gaan...quote:
Ik word al bijna depri als ik dat gemekker voor de 47566778e keer moet lezen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kort samengevat ik voel mij eenzaam of ik nergens bij hoor. Waarom leef ik eigenlijk. Heb ik leuk contact met een meisje wat mij onwijs veel moeite kost kom ik waarschijnlijk niet verder dan de friendzone. Het steekt toch wel als je een als je weinig ervaring hebt op een bepaalde leeftijd er iets mis met je moet zijn. Dat is er ook wel met mij maar dat maakt het niet minder erg als dat tegen je gezegd wordt.
Even ter verdediging van tijn, hij onderneemt wel degelijk acties om er van gelukkiger te worden. Daten op paiq, speeddaten. Hij is definitely geen Benzinquote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word al bijna depri als ik dat gemekker voor de 47566778e keer moet lezen.
Acties, verder helpt niks.
Match op paiq. Ging er vooral om dat als je een bepaalde leeftijd hebt en nog geen ervaring op relatie gebied dan is er vast iets mis met je.quote:
Maak maar een foto voor onsquote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dingli Cliffs. Hoe hoog hangt af waar je gaat abseilen. Briljant mooie kliffen. Is alleen nog niet zeker dat we gaan...
Dan lees je het niet. En zoals je de laatste hebt kunnen lezen onderneem ik genoeg actie.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word al bijna depri als ik dat gemekker voor de 47566778e keer moet lezen.
Acties, verder helpt niks.
Zolang je de onderliggende oorzaak niet wegneemt, hebben al die vervolgacties geen zin.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even ter verdediging van tijn, hij onderneemt wel degelijk acties om er van gelukkiger te worden. Daten op paiq, speeddaten. Hij is definitely geen Benzin
nee dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan lees je het niet. En zoals je de laatste hebt kunnen lezen onderneem ik genoeg actie.
Had mijn reactie wel kunnen zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee dus.
Je aankomende date laten meegenieten van je misere is niet de manier.
Zij: "hoe waren je eerdere relaties"
Jij: "kort maar krachtig"
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Match op paiq. Ging er vooral om dat als je een bepaalde leeftijd hebt en nog geen ervaring op relatie gebied dan is er vast iets mis met je.
[..]
Maak maar een foto voor onsals je gaat. En wat is het alternatief als de abseil trip niet door gaat?
niks mis mee. laat haar maar raden wat het betekent.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had mijn reactie wel kunnen zijn
And suddenly you are "the brooding type"quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niks mis mee. laat haar maar raden wat het betekent.
holy kanker, ziet er vet uit!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het alternatief is bier drinken op het strand
Ik weet verder voor mezelf niet of daten op internet nou zoveel zin heeft trouwens. Vrouwen zijn tegenwoordig zo veeleisend, er is altijd wel een struikelblok.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niks mis mee. laat haar maar raden wat het betekent.
Doch, Kom ik weleens wat tegen... Waarom zou jij dat niet hebben?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet verder voor mezelf niet of daten op internet nou zoveel zin heeft trouwens. Vrouwen zijn tegenwoordig zo veeleisend, er is altijd wel een struikelblok.
Klopt en daar ben ik ook mee bezig. Maar daar heb ik ook andere voor nodig en dat is gewoon lastig als je dat soort steun niet hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang je de onderliggende oorzaak niet wegneemt, hebben al die vervolgacties geen zin.
QED.
Moet ik hier serieus op in gaan?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee dus.
Je aankomende date laten meegenieten van je misere is niet de manier.
Zij: "hoe waren je eerdere relaties"
Jij: "kort maar krachtig"
Gaaf ik wil ookquote:Op maandag 19 maart 2012 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het alternatief is bier drinken op het strand
Vorig jaar ook een keer gedaan. Was echt geweldig, en dan heb ik nog lichte hoogtevrees ookquote:
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb me nog nooit op een datingsite begeven. Maar ik ben nou eenmaal op het 1e gezicht geen pareltje, en dat is waar de meeste vrouwen wel naar op zoek zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Doch, Kom ik weleens wat tegen... Waarom zou jij dat niet hebben?
Het is kut om te horen, maar meestal is het inderdaad wel zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Match op paiq. Ging er vooral om dat als je een bepaalde leeftijd hebt en nog geen ervaring op relatie gebied dan is er vast iets mis met je.
Ik vrees dat dat heel lastig gaat worden voor tijn...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het is kut om te horen, maar meestal is het inderdaad wel zo.
Misschien is het slimmer om het onderwerp te vermijden?
Oke, ik zal volgende winter verhalen over de heerlijke regenbuien hierquote:Op maandag 19 maart 2012 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Fucking Barbusse kap met ons pesten met al die mooie zomerpics in 1 of ander tropisch lekker warm heerlijk genietenland
Maltaquote:
Dat je niet een pareltje bent op het eerste gezicht, kun je compenseren met de juiste kleding doch eigenlijk nog belangrijker een mooi begeleidend schrijven doet wonderen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb me nog nooit op een datingsite begeven. Maar ik ben nou eenmaal op het 1e gezicht geen pareltje, en dat is waar de meeste vrouwen wel naar op zoek zijn.
Dat probeer ik ook maar soms komt het gewoon daarop. En meestal krijg ik ook niet dat soort opmerkingen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het is kut om te horen, maar meestal is het inderdaad wel zo.
Misschien is het slimmer om het onderwerp te vermijden?
Dat doe ik ook. Dus dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar ging het gister al over. Het vermijden.
Ik denk wel dat Matador een goed punt heeft door er niet te open en direct op te antwoorden.
Ik ook, alleen ik heb geen vrienden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ook chillen in een lekkere omgeving met bier en vrienden en bier.
Maar met sommigen is meer mis dan anderen.quote:
Tsja, misschien wordt het dan tijd al die oude 2e hands kleding de deur uit te doenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat je niet een pareltje bent op het eerste gezicht, kun je compenseren met de juiste kleding doch eigenlijk nog belangrijker een mooi begeleidend schrijven doet wonderen.
Dus je hebt wel bier, dan komen de vrienden vanzelfquote:
Zo lang ik bier uitdeel heb ik genoeg vrienden ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je hebt wel bier, dan komen de vrienden vanzelf
Precies. Zelf maak ik er niet zo'n issue van als iemand issues heeft. Iedereen heeft ze, waarom zou ik iemand daarop moeten afrekenen?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar met sommigen is meer mis dan anderen.
In the eye of the beholder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |