pfff, dan word ik gekquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil gewoon een natie simulator op wereldschaal.
Met extreme micro-management.
quote:
Dergelijke subfora waag ik mij dan ook nietquote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Dat f&l-topic over neoliberalisme.
Opgewarmde kots op je beeldscherm.
Graag.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dergelijke subfora waag ik mij dan ook niet. Ik kan dat topic over sociaalliberalisme hier ook wel aan ze schenken
?
Ach, hier en daar staat er nog wel een interessante post tussen. Wel jammer dat Iblis niet of nauwelijks meer in die fora post.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Dat f&l-topic over neoliberalisme.
Opgewarmde kots op je beeldscherm.
Een heel spel over transportverbindingen aanleggen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zojuist het derde spel op mijn Mac geïnstalleerd.
Je ziet het verkeerd. Heersen over het plebs, ze uitbuiten en bepalen wie je overkoopt, wie je laat leven en welk stadje mag genieten van geld aan jou geven.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een heel spel over transportverbindingen aanleggen?
Yegh.
Hm, ik doe m'n best maar ik zit de playthroughs te kijken op YT en 't ziet er niet bepaald leuk uit ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Heersen over het plebs, ze uitbuiten en bepalen wie je overkoopt, wie je laat leven en welk stadje mag genieten van geld aan jou geven.
Mja, het moet je ding zijn. Als je van de wat meer traditionele sims houdt dan is het een leuk projectje.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik doe m'n best maar ik zit de playthroughs te kijken op YT en 't ziet er niet bepaald leuk uit ofzo.
Ik hou meer van Simcity.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, het moet je ding zijn. Als je van de wat meer traditionele sims houdt dan is het een leuk projectje.
http://lincity-ng.berlios(...)/Installation#Mac_OSquote:Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
Maar die is er dan weer niet voor Mac.
Wa's da?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://lincity-ng.berlios(...)/Installation#Mac_OS
De eerste?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sim city kloon van de oude eerste sim city
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |