Hahaha serieus?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flips ik droomde over je eergisteren hehe
Grappig genoeg, is nog waarheid ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je vertelde me iets van dat je jongens niet meer vertrouwdr en dat je er helemaal klaar mee wasweet niet meer zo goed verder
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig genoeg, is nog waarheid ook
Laat me los, anderen moeten me in hun hart nemen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoef niet over jou te dromen, jij bent altijd in mn hart.
Mag ik een deel houden dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Laat me los, anderen moeten me in hun hart nemen..
Ik ben wat gezonder gaan levenquote:Op woensdag 21 maart 2012 05:12 schreef Beach het volgende:
Wat is er gebeurd met het 's nachts nuttigen van hamburgers?
Mijn idee was precies andersom. Door gezond te leven zul je sneller liefde vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het laat ze gezonder leven en hen laten nadenken over toekomstige kinderen.
Wie heeft er liefde nodig als je een goedwerkende rechterhand hebtquote:
Lekker in de tuin/op het balkon zitten en genieten van een Prosecco.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:43 schreef Michhas het volgende:
Shit, ik hou het voor gezien voor vandaag op werk.
Naar huis, van de zon genieten en fappen.
Okay.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn idee was precies andersom. Door gezond te leven zul je sneller liefde vinden.
Staat Joan op?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Muziek in de kantine.... Het mag wel 10 keer zachter, en wat toontjes lager, want het is vals.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Trollscience het volgende:
Morgen een workshop over drummen tijdens muziek van een gast die niet weet wat een refrein is
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Trollscience het volgende:
Morgen een workshop over drummen tijdens muziek van een gast die niet weet wat een refrein is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |