En het was zo'n leuke functie en mooie brief.quote:Geachte mevrouw ...,
Hartelijk dank voor uw email. Wij zijn echter zeer verbaasd dat u naar deze functie solliciteert omdat wij deze niet hebben uitgezet. Deze vacature dateert nl. van 2009. Kunt u ons laten weten hoe u erin bent geslaagd om deze functie die bij ons al in het archief van de website zit op te roepen? Kennelijk functioneert een en ander dan niet naar behoren en kunnen wij kijken of dit aangepast kan worden.
Met vriendelijke groet,
...
Personeel & Organisatie
Human Resource
aanwezig maandag/woensdag/donderdag
Ik heb overwogen om in m'n reactie een dergelijke opmerking te maken, maar ik heb maar gewoon gevraagd of ze het dan als open sollicitatie wil beschouwen en alsnog contact met me wil opnemen als er een passende vacature voorbij komt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Troel het volgende:
Pff, alleen al om het feit dat je hem hebt kunnen vinden moeten ze je aannemen!
uitgebreid op in gaan dan! je hebt nu toch iig een opening aldaarquote:Op maandag 19 maart 2012 17:31 schreef -Spring het volgende:
Dus...
[..]
En het was zo'n leuke functie en mooie brief.
Geen idee wat de primaire bron was. Ik had de directe link opgeslagen in m'n sollimapje.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef simmu het volgende:
[..]
uitgebreid op in gaan dan! je hebt nu toch iig een opening aldaar
hou een goed verhaal over hoe je aan die functie gekomen bent. ook kwam je er ook alweer aan?
Groene thee ook?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:05 schreef Saffier het volgende:
Wel thee toch BE? Krijg je ook aanslag van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |