abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109278376
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

Twiddel
pi_109278411
Dank voor de ticker in de op!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109278424
Ik maak overigens weekmenu's aan de hand van mijn culinaire wereldreis en deze week is Egypte aan de beurt en ik heb dus veel vegetarische gerechten en ga deze week ook Moblo's falafal maken :9 Ook staan kushari (met rijst, linzen, kikkererwten) en baba ganoush (auberginegerecht) op het menu :Y)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109278453
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*knuffel* Balen zeg -O- Is dat 'normaal' dat het been/de voet opzwelt en stijf wordt bij jou na de fysio?

BE ook een knuf :* Frustraties/stress op het werk doen mij naar de snoeppot grijpen, niet hetzelfde doen :N
dit was voor de fysio, de voet bleek al 2 weken gezwollen
ik had een afspraak gemaakt wegens de extreme pijn en niet goed trap meer kunnen lopen (kan niet meer op de bal van m'n voet staan, dus doe traplopen met 1 voet plat op de trap)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109278463
Ik heb ook honger... Ik kan een smoothie nemen maar dan mag ik vanavond niets meer :(.
Spoilers!
pi_109278538
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:59 schreef Mirjam het volgende:
dit was voor de fysio, de voet bleek al 2 weken gezwollen
ik had een afspraak gemaakt wegens de extreme pijn en niet goed trap meer kunnen lopen (kan niet meer op de bal van m'n voet staan, dus doe traplopen met 1 voet plat op de trap)
Maar dit heeft toch niet (hoop ik...) met je hernia te maken? Wat is er met je voet aan de hand dan?
Zo kan je niet echt bewegen hè :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109278555
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook honger... Ik kan een smoothie nemen maar dan mag ik vanavond niets meer :(.
Neem een handje noten en neem vanavond ook gewoon wat.
pi_109278578
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dit heeft toch niet (hoop ik...) met je hernia te maken? Wat is er met je voet aan de hand dan?
Zo kan je niet echt bewegen hè :{
mja, ik denk van wel, as usual :')
fysio weet het ook niet, maar we gaan ons best doen dit weer eruit te krijgen.
ik moet oefeningen doenm, op de sportschool de loopband even niet, en dan hopen dat de voet volgende week minder gezwollen is
pi_109278682
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:03 schreef Mirjam het volgende:

ik moet oefeningen doenm, op de sportschool de loopband even niet, en dan hopen dat de voet volgende week minder gezwollen is
Maar als je niet weet wat de oorzaak is, dan is het toch moeilijk om adequate therapie te bepalen. Dan weet je toch niet of rust, massage of juist beweging het beste is? Ik ben geen fysiotherapeut natuurlijk, maar ken wel iemand die dapper met een gebroken middenvoetsbeentje allemaal oefeningen mocht doen :X
pi_109278872
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neem een handje noten en neem vanavond ook gewoon wat.
Als ik over een half uur nog honger heb neem ik de helft van de smoothie. Heb nu een bak thee, dat werkt vaak ook hongerstillend bij mij.
Spoilers!
pi_109278915
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Als ik over een half uur nog honger heb neem ik de helft van de smoothie. Heb nu een bak thee, dat werkt vaak ook hongerstillend bij mij.
:Y soms is het stiekem gewoon dorst c_/
pi_109278936
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Wat een ellende zeg... Sterkte!
Spoilers!
pi_109279069
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als je niet weet wat de oorzaak is, dan is het toch moeilijk om adequate therapie te bepalen. Dan weet je toch niet of rust, massage of juist beweging het beste is? Ik ben geen fysiotherapeut natuurlijk, maar ken wel iemand die dapper met een gebroken middenvoetsbeentje allemaal oefeningen mocht doen :X
het doet wel echt pijn op m'n wreef ter hoogte van die botjes, maar ook met het knijpen en trekken ging ik niet ineens door de grond ofzo, dan had ik toch al moeten merken dat die gebroken was?
pi_109279098
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:16 schreef Mirjam het volgende:

het doet wel echt pijn op m'n wreef ter hoogte van die botjes, maar ook met het knijpen en trekken ging ik niet ineens door de grond ofzo, dan had ik toch al moeten merken dat die gebroken was?
Trekken en drukken (voorvoet richting hiel) doet dan heel veel pijn ja. Maar goed, ik hoop dat het snel weer weg is, want je krijgt wel het één na het ander voor je kiezen :*
pi_109279179
Hele dag al lichte hoofdpijn }:|
Ben benieuwd hoe de buikdanstraining straks gaat, nu nog niet veel zin in maar dat komt vanzelf wel.
pi_109279190
je hebt me aan het twijfelen gebracht isa :D :@

ik kijk het nog wel ff aan, bij twijfel trek ik wel bij de ha aan de bel. het is niet blauw of anderszins verkleurd, maar toch
pi_109279677
Mijn lijstje vandaag. Vind het nog wel lastig om alles binnen te krijgen, dus tips op/aanmerkingen meer dan welkom!

O:1 kop koffie
brinta volkoren
T:
1 appel
1 kop thee
L:
2 sneetjes volkoren brood
1 gek. ei
20+ smeerkaas
T:
1 sinaasappel
1 kop thee
D.
Makreelfilet
sperzieboontjes, champignon,paprika
(roerbak)
S.
Beginnersprogramma van hardloopschema.nl, 1 uur wandelen en de grote schoonmaak in huis ( B-) )

Kwam er alleen achter dat het nog niet genoeg is, terwijl dit voor mijn doen al wel veel is. Net toch maar een boterham met pindakaas naar binnen gewerkt :') (en portie avondeten vergroot)
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
pi_109279783
Ik neem vanavond een wijntje omdat ik net te horen gekregen heb dat ik op 2e gesprek mag komen bij de sollicitatie *O*
pi_109279930
quote:
17s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef Audreyoot het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje omdat ik net te horen gekregen heb dat ik op 2e gesprek mag komen bij de sollicitatie *O*
Altijd goed! *O*
pi_109280204
Da's goed nieuws :)

Net als wat andere mensen uit 'Gezond Slank' ben ik met de 30-day-Shred van Jillian Michaels bezig. Nooit van 't beste mens gehoord, maar het is wel leuk, moet ik zeggen. Vooral omdat ik 't lekker in de tuin doe. Combinatie van kracht, cardio en abs. En je voelt 't goed! Verwacht niet zozeer ontzettende veranderingen in m'n lichaam, maar ben toch benieuwd, al weet ik wel dat ik niet in 30 dagen 'shredded' zal zijn. Wellicht ook wat voor de wat fitteren hier? Je kunt 't zo zwaar en licht maken als je zelf wilt: de twee voorbeelddames in de 'show' doen allebei een ander level: de een moeilijk en de ander makkelijk(er). En 't kan in je eigen tijd.

Net dag 3 gedaan en 't blijft eigenlijk wel leuk! Ook meteen wat uitgebreid met wat extra touwtjespringen en crunches omdat ik er zin in had :+
Ja doei.
pi_109280256
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Da's goed nieuws :)

Net als wat andere mensen uit 'Gezond Slank' ben ik met de 30-day-Shred van Jillian Michaels bezig. Nooit van 't beste mens gehoord, maar het is wel leuk, moet ik zeggen. Vooral omdat ik 't lekker in de tuin doe. Combinatie van kracht, cardio en abs. En je voelt 't goed! Verwacht niet zozeer ontzettende veranderingen in m'n lichaam, maar ben toch benieuwd, al weet ik wel dat ik niet in 30 dagen 'shredded' zal zijn. Wellicht ook wat voor de wat fitteren hier? Je kunt 't zo zwaar en licht maken als je zelf wilt: de twee voorbeelddames in de 'show' doen allebei een ander level: de een moeilijk en de ander makkelijk(er). En 't kan in je eigen tijd.

Net dag 3 gedaan en 't blijft eigenlijk wel leuk! Ook meteen wat uitgebreid met wat extra touwtjespringen en crunches omdat ik er zin in had :+
Ik heb het op mijn desktop gezet en heb straks 2 weken vakantie; kan ik het mooi elke ochtend doen en dan hoop ik dat ik in een ritme gekomen ben dat ik het ook 's morgens doe als ik naar mijn werk moet.
pi_109280267
Als ik nog tijd over zou hebben zou ik Jillian wel willen uitproberen, ziet er leuk uit :Y
Misschien voor over een tijdje als ik minder dans.

Verder ben ik trots op mijn vriendje *O* hij is net een stuk gaan skaten.
pi_109280923
Ik heb 30 days shred ook op de pc staan maar ben er nog niet fit genoeg voor. Is het opgedeeld in dagen? Ik heb 3 filmpjes van 28 minuten (level 1-3). Misschien heb ik dan toch iets anders.
Spoilers!
pi_109280958
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 30 days shred ook op de pc staan maar ben er nog niet fit genoeg voor. Is het opgedeeld in dagen? Ik heb 3 filmpjes van 28 minuten (level 1-3). Misschien heb ik dan toch iets anders.
Ja, zijn 3 filmpjes inderdaad :Y
Elk filmpje doe je 10 keer, of als je al eerder denkt naar level 2 te kunnen bijvoorbeeld 7 keer filmpje 1, 13 keer 2 en 10 keer 3, ofzo :)
Ja doei.
pi_109281073
Dat maakt echt heel veel sense :D !
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')