Hoe lang?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, maar je zit wel ff in de bus
lijken wassen?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Zo, schoolopdracht gemaakt, lijken wassen
quote:
zo spannend is het toch nietquote:Op maandag 19 maart 2012 14:52 schreef BGTes het volgende:
Ik zag de TT en wist dat het een Spees-TT was
www.9292ov.nlquote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe lang?![]()
langer dan een half uur?
Saonm?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga expres niks mailen naar mijn groepsgenoten over een opdracht die volgende week ingeleverd moet worden van 3000 woorden.
Ben benieuwd of ze er aan denken
Ohhhhh....quote:Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee practicum![]()
saonm is pas in april oid
die zin is wel freakyquote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Zo, schoolopdracht gemaakt, lijken wassen
Zombieschoolquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
(schaar was ooit op haar telefoon de voice-optie aan het proberen, ipv Like a boss schreef de telefoon: lijken wassen)
Vooral met deze erachter aan:quote:Op maandag 19 maart 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest voor school 9 lijken wassen![]()
quote:
3000 woorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga expres niks mailen naar mijn groepsgenoten over een opdracht die volgende week ingeleverd moet worden van 3000 woorden.
Ben benieuwd of ze er aan denken
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vooral met deze erachter aan:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heuj lindy ik ehb nog wel wat htf essence die ik wil doneren voor de koffert
Infuus!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vet honger, maar ik wil niet eten, want slikken doet zeer
ook keelpijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vet honger, maar ik wil niet eten, want slikken doet zeer
Ja, die heb ik ookquote:
Yea, maar ik ben ook verkouden en grieperig, ik heb mij vandaag ook ziekgemeldquote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook
Mss ook al...
Ben jij ook zo lamlendig en moe er door?
Idem... grieperig weet ik niet... verkouden in elk geval wel... met lekkere klodders om op te hoestenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, maar ik ben ook verkouden en grieperig, ik heb mij vandaag ook ziekgemeld
Yea vond het net al waardeloos om naar t ziekenhuis te moeten zo, dus werk gaat nu helemaal nietquote:Op maandag 19 maart 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem... grieperig weet ik niet... verkouden in elk geval wel... met lekkere klodders om op te hoesten
Beterschap chickie, goed dat je thuis bent gebleven vandaag
Nee, werken is niks zo...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea vond het net al waardeloos om naar t ziekenhuis te moeten zo, dus werk gaat nu helemaal niet
En dat hoesten idd, veel thee en strepsils, helpt beetje
Sjaantje was er heul niet, net als jijquote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo elkaar aangestoken tijdens het scharenEr werd veel geschaard; lees ik wel weer
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, werken is niks zo...
Thee met honing kan ik wel eens proberen zo! Zal zo eens een potje zetten..
hahaha, ik zei potje!! Terwijl... hahahah!!
yeaquote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaantje was er heul niet, net als jij
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Owjah !!!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaantje was er heul niet, net als jij
Goeien matigen humorquote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaa hoop dat ik dan wel kan komenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is ook echt jammer...
Maar, 30 juni![]()
quote:
En dan ben ik er ook bij !!!!!1111111!!!1 dus euh.. verstop alle tettersquote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wooh, oke
Lekker rumoerig weer in de klas.
Oeh dan zal ik gaan proberen ook te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh dan zal ik gaan proberen ook te komenWoensdag gaat niet door voor mij
Moet leren voor mijn her dus kom deze week niet naar Eindhoven omdat mijn vriend vrijdag toch hierheen komt
Aahhhh tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En du'h uiteraard meteen oortjes op doen !! Want disney
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik een nieuwen meet topique openen?
Dat doorverwezen klopt gewoon hoor? Stond er ook bij ons.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://websro.correios.com.br/sro_bin/txect01$.Inexistente?P_LINGUA=001&P_TIPO=002&P_COD_LIS=re203319289br
Ik snap er niks van
Ook niet met google translate
Ja doorverwezen wat?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat doorverwezen klopt gewoon hoor? Stond er ook bij ons.
Dat zal moeilijk gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan ben ik er ook bij !!!!!1111111!!!1 dus euh.. verstop alle tetters![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh dan zal ik gaan proberen ook te komenWoensdag gaat niet door voor mij
Moet leren voor mijn her dus kom deze week niet naar Eindhoven omdat mijn vriend vrijdag toch hierheen komt
Is het een vogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA, op doen.![]()
No problem. Mijn doel zal toch zijn: squeeze all tze tettersquote:Op maandag 19 maart 2012 16:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan
[..]
Is het een vogel.
JA, op doen.
You will haz busy.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problem. Mijn doel zal toch zijn: squeeze all tze tetters
Vanaf een uur of 14u de tijd.. Zelfs als er 30 komen; moet dat hendig te doen zijnquote:
Whoa !!! Sugar muchquote:
Die M&M's zitten vast met Nutella aan een chococakequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die M&M's zitten vast met Nutella aan een chococakeen tussen die came zit een laag Hemelse Modder
omfgquote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die M&M's zitten vast met Nutella aan een chococakeen tussen die came zit een laag Hemelse Modder
Dan krijg je bezoekquote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef BGTes het volgende:
Ik alles perfect gestofzuigd, laat ik per ongeluk een pak suiker vallen en ligt het overal
Maak ik een keer schoon
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef BGTes het volgende:
Ik alles perfect gestofzuigd, laat ik per ongeluk een pak suiker vallen en ligt het overal
Maak ik een keer schoon
Ik wil geen bezoek met al die suiker overalquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit bezoek krijg... Ik knoei nooit met suiker![]()
Lijkt me fijn aanvoelen met die schaafwonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
Meh. Ik heb heul geen zin in die spray-tanning dingesen straks
Hahahahaquote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik wil geen bezoek met al die suiker overal![]()
En dan liep ik er ook doorheen met mijn sokken.. ALLES IS ZOET NU
Ik heb cif al gewaarschuwd dat ik bruin en wit en blauw en paars en rood gestreept thuis kom vanavondquote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me fijn aanvoelen met die schaafwonden.
Charmingquote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb cif al gewaarschuwd dat ik bruin en wit en blauw en paars en rood gestreept thuis kom vanavond![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb cif al gewaarschuwd dat ik bruin en wit en blauw en paars en rood gestreept thuis kom vanavond![]()
GL om een matchende foundation voor me te vinden donderdagquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
PAHHAHAH... Ze bellen me net op... Dat het heul niet past vanavond.....![]()
LiiiiiiiiinnnnKunnen we onze date nog een weekje opschuiven dan
Aan de ene kant maar beter; want nu kunnen wel mijn wonden op tijd genezen
No problem chickquote:Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Afspraak staat nu voor volgende week maandag om 16u![]()
Stiekem had je een 1!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut herkansing is nog niet bijgewerkt, ER STAAT EEN 1 EN IK HEB EEN 7.5
Heb maar gemailt
Wel heel boeiend! 'Iemand komt de belasting doen' scheelde mij 600 euro dit jaarquote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
De halve avond bovenzitten omdat er iemand de belasting komt doen en dat gewoon zwaar niet boeiend is.
Voor mij niet zo dit jaar, geen inkomen gehad.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel heel boeiend! 'Iemand komt de belasting doen' scheelde mij 600 euro dit jaar
Me too!!quote:
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die foto'sWoensdag ga ik ook feauteaus makon
Joahhhhhquote:Op maandag 19 maart 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar woensdag ben ik niet dronkenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar woensdag ben ik niet dronken. Dan haat ik foto's.
Truequote:Op maandag 19 maart 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
als je dronken bent haat je poepenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je dronken bent haat je poepen
Die met die dikke tieten jaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is Uft trouwens dat geile wijf van de meet-fautau's?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is Uft trouwens dat geile wijf van de meet-fautau's?![]()
![]()
![]()
Ook als ik niet dronken ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je dronken bent haat je poepen
Nee gelukkig eens niet. Op maandagochtend is dat extra kutquote:Op maandag 19 maart 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vanochtend om 07.45 UH UH OE AH van de buren?
Godsamme, als ik niet al wist dat ze leuk was zou ik haar bij voorbaat irritant vinden, want iemand die er zo uitziet kan niet aardig zijnquote:
Ik hoor 't 'r zo zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
'GA WERKEN, GODVERDOMME
JE GAAT TOCH NIET NEUKEN OM 07.45 OP MAANDAGOCHTEND' - Debsterr
Ik vind mensen erg lief als ik dronken benquote:Op maandag 19 maart 2012 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG SPEES IS ZO KLEIN, KIJK DAN OMG KIJKDAAANNN
![]()
![]()
Vind je me anders niet lief?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind mensen erg lief als ik dronken ben. Maar je was ook zo kleeeeeein
.
Ik vind jou altijd liefquote:Op maandag 19 maart 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vind je me anders niet lief?
[ afbeelding ]
pwndquote:Op maandag 19 maart 2012 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG SPEES IS ZO KLEIN, KIJK DAN OMG KIJKDAAANNN
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*debsterr doet hakken uit*
OMG NOG STEEDS
Ik ga twee paar maddens kopen en die op elkaar lijmen voor de volgende meet ofzo
[..]
*debsterr doet hakken uit*
OMG NOG STEEDS
Dat was leukquote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Correctie, ik deed
[ afbeelding ]
Heeft er dan niemand aan je tieten gezeten?quote:
helemaal niet...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Correctie, ik deed
[ afbeelding ]
moet je eerst 18 worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet je alles van SEX? Klik dan verder.goeden matigen idee
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
helemaal niet...
je deed:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
helemaal niet...
je deed:
[ afbeelding ]
Gemiste kans weer.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan me niet aanmelden als mod, ik ga altijd giebelen als het woord penis of vagina valt
Jonguhquote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, als ik niet al wist dat ze leuk was zou ik haar bij voorbaat irritant vinden, want iemand die er zo uitziet kan niet aardig zijn![]()
![]()
Ja dat zou toch heul niet eerlijk zijnquote:
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat zou toch heul niet eerlijk zijn![]()
Ben je dan wel tenminste heel dom ofzo?![]()
Dan kan ze zeker ook nog heul mooi zingen ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben wel blij dat ik de vorige meet al nieuw was, anders zou ik helemaal verdwijnen naast Unf.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan ze zeker ook nog heul mooi zingen ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Life is so unfair!![]()
Ik hou al op Uft.. Had je geen blauwe tieten toen je thuiskwam, van al het knijpen en voelen?
Gewoon je tv asociaal hard zetten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan m'n tvserie nauwelijks volgen door die schijtmuziek van m'n buren. Is toch absurd dat ik mijn ramen dicht zou moeten doen om tv te kunnen kijken?
En steeds is hij even zacht en dan weer hard, ik word er niet goed van!
En ik kan wel weer gaan klagen, maar ik blijf klagen bij die lui. Zie ze nooit meer om andere redenen
Nee joh gek! Jij bent prachtig! Met je mooie haarquote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben wel blij dat ik de vorige meet al nieuw was, anders zou ik helemaal verdwijnen naast Unf.
Zou dat 80C moeten zijn?!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
Jonge! Die tieten zijn toch heul geen 80C? Je liegt UFT
Ik denk dat d'r bh's te klein zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
Volgende keer even goed voelenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat d'r bh's te klein zijn.
Minsten 80D, ik weet het zeker!
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee joh gek! Jij bent prachtig! Met je mooie haar
*wijst naar sig*quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat zou toch heul niet eerlijk zijn![]()
Ben je dan wel tenminste heel dom ofzo?![]()
Idd, ik heb ook een C, en ik heb niet zulke tettersquote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
Die kan niet zo hard als dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon je tv asociaal hard zetten.
quote:
Jamaar in een D zwem ikquote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat d'r bh's te klein zijn.
Minsten 80D, ik weet het zeker!
Hoezo zou je 'm missen dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan nu al balen van het feit dat ik eventueel de volgende meet mis.
Ja uuhhh... dat wordt dan maar verzet hoor...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een klasgenootje van mij gaat dan trouwen.
Ik offer me op om vergelijkingen te makenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Volgende meet met z'n allen de bh-maat van Uft opmeten
Ik kan het vragen, maar denk niet dat ze het doet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja uuhhh... dat wordt dan maar verzet hoor...
Die bestaanquote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bestaan er geen tupperware-party's voor BH's?![]()
Kan ik wel regelen, ken iemand met een eigen lingeriebedrijfquote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jup !quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
Ik vind mijn woord beterquote:
Hehehehequote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
Foto's zijn echt heul stoerIk heb weer leuken dingesen gemist
* PriemGirl kijkt nog wat foto's op haar mobiel ! O ja !
Sgoed. Zal ik woensdag alvast even een eerste vergelijking makenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En jullie gaan te snel
loop in de supermarkt.
Schaar, ik ga volgende week een 75D proberen
DEBS IS HELDIN VAN MEETquote:
Mijn wereld stortte in toen ik hoorde dat je niet in België woondequote:
Al mijn jurken zijn meh, dat wordt mijn kado voor mijn slagenquote:
Nog 1 !!!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn wereld stortte in toen ik hoorde dat je niet in België woonde
[..]
Al mijn jurken zijn meh, dat wordt mijn kado voor mijn slagen
Ik vind het knapquote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog 1 !!!Iedereen is teleurgesteld dat ik heul niet belgisch praat
![]()
Im sowwyyyyy.... Maar ik woon hier echt al 4 jaar.. Werk al bijna 5 jaar hiero en ben al 9 jaar met nen brabantert samen... He's to blame
Je hebt toch wel een accent?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog 1 !!!Iedereen is teleurgesteld dat ik heul niet belgisch praat
![]()
Im sowwyyyyy.... Maar ik woon hier echt al 4 jaar.. Werk al bijna 5 jaar hiero en ben al 9 jaar met nen brabantert samen... He's to blame
valt nogal tegen schijntquote:
Dan moet je Alé zeggen!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
valt nogal tegen schijnt(vraag maar aan lin en skjoe..... ).
Alsk genoeg alcohol op heb; merk je het wel wat meer...
En met de meet zal ik wel een paar keer miljaarde nondeju vloeken voor jullie
En amaiquote:
En Mega Mindy zingen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En amai![]()
Ik zal het tussen een paar zinnen in gooien
En mannekequote:
Nondejuquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
valt nogal tegen schijnt(vraag maar aan lin en skjoe..... ).
Alsk genoeg alcohol op heb; merk je het wel wat meer...
En met de meet zal ik wel een paar keer miljaarde nondeju vloeken voor jullie
Neeheee dan doe ik wel... JA HET IS KUSJESDAG KUSJESDAG ALLES KAN EN ALLESSS MAG *squeeze in tetters*quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeheee dan doe ik wel... JA HET IS KUSJESDAG KUSJESDAG ALLES KAN EN ALLESSS MAG *squeeze in tetters*
Mannen en wasquote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet dat je meeleest Fiets, maar toch moet ik over je roddelen
heeft hij een was gedraaid, heel tof en liefEn dan meot hij kleren ophangen. Ofja, moet, doet hij gewoon. en dan hangt hij alles heel netjes op en doet hij al die sokken in een kluitje in de mand, zo van, droogt wel
O zo vreselijk herkendbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
heeft hij een was gedraaid, heel tof en liefEn dan meot hij kleren ophangen. Ofja, moet, doet hij gewoon. en dan hangt hij alles heel netjes op en doet hij al die sokken in een kluitje in de mand, zo van, droogt wel
Dat is echt super herkenbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
Heul niet! leugens dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik moest lachenquote:
Oooh zonde van BH'squote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is echt super herkenbaarpropt dan altijd het ondergoed en de sokken in een hoekje. Ja potver die BH's zijn duur
![]()
JA heuj, ik heb die dingen zelfs in dat speciale bh-was-device-ding gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is echt super herkenbaarpropt dan altijd het ondergoed en de sokken in een hoekje. Ja potver die BH's zijn duur
![]()
Wel in kluitjesquote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet! leugens dit.![]()
![]()
Ik had ze bovenop de opgehangen was gegooid ja.
het zijn sokken.quote:
Dat is dan wel weer heel.. thoughtfulquote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA heuj, ik heb die dingen zelfs in dat speciale bh-was-device-ding gedaan.
Vorige wek had ik natte sokken aan, dat is naarquote:
Hier alleen als we een was in de droger hebben, anders is het zo zonde van de energiequote:Op maandag 19 maart 2012 20:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sokken gaan hier gewoon de droger in
Nee daarom, we hebben veel dingen waarvan we bang zijn dat het krimptquote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sokken gaan hier met de kookwas mee, en die gaat in zijn geheel in de droger. Anders is het zonde idd
Naar de goeden-doelen-winkel brengen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee daarom, we hebben veel dingen waarvan we bang zijn dat het krimpt
Wat doen jullie met oude schoenen?
Dit, met mijn ouwe schoenen kan ik niemand een plezier doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef BGTes het volgende:
Ik loop schoenen altijd uit tot ze helemaal kapot en onbruikbaar zijn
Dat ook, maar alleen met bepaalde parenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef BGTes het volgende:
Dat is wel een goed plan jaquote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Naar de goeden-doelen-winkel brengen.
En als ze kaput zijn in de vuilnisbak
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef BGTes het volgende:
Ohai die lust ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ijs en jacqie lusten jullie kipnuggets?
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ijs en jacqie lusten jullie kipnuggets?
Ik had 3 kaartjes van hem gehad voor een gratis product. Net uitgetest en een kip20 telt blijkbaar ook als 1 productquote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoezo?? Heeft je vriend wat kipnuggets meegenomen voor woensdag?
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had 3 kaartjes van hem gehad voor een gratis product. Net uitgetest en een kip20 telt blijkbaar ook als 1 product
Priem als er bij Zien in de buurt een mac zit kunnen we daar wel kippies eten
Joah jullie moeten toch een heul end rijden eerst; niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had 3 kaartjes van hem gehad voor een gratis product. Net uitgetest en een kip20 telt blijkbaar ook als 1 product
Priem als er bij Zien in de buurt een mac zit kunnen we daar wel kippies eten
Hier niet zoquote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
bb ruimt de was beter op dan ik juist
hij is as we speak aan het vouwen
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah jullie moeten toch een heul end rijden eerst; niet?
Of we halen ze bij de laatste drive bij Eindhoven en dan de bios in smokkelenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah jullie moeten toch een heul end rijden eerst; niet?
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of we halen ze bij de laatste drive bij Eindhoven en dan de bios in smokkelen
Popcornchallenge!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nahhhh doe maar lekker genieten van le dinner
Ik koop wel groten popcorn die ik naar jullie kan gooien tijdens de film
![]()
zo hebbenik en lief een keer een complete nasi rames weg zitten werken tijdens een bioscoopfilmquote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of we halen ze bij de laatste drive bij Eindhoven en dan de bios in smokkelen
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo hebbenik en lief een complete nasi rames weg zitten werken tijdens een film![]()
![]()
[..]
zo hebbenik en stefan een keer een complete nasi rames weg zitten werken tijdens een bioscoopfilm![]()
![]()
Lool... omnomnomquote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo hebbenik en lief een keer een complete nasi rames weg zitten werken tijdens een bioscoopfilm![]()
![]()
[..]
zo hebbenik en lief een keer een complete nasi rames weg zitten werken tijdens een bioscoopfilm![]()
![]()
Womni?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook mee woensdagHet kan alleen niet
NAAIS!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef Lindytje het volgende:
http://www.domeinleegendael.be/
Uw reservering
Aankomst: vr 27 apr 2012
Vertrek: zo 29 apr 2012
Aankomstuur: 17:00
Datum reservering: ma 19 mrt 2012 - 20:37![]()
Moet alleen dan op za-ochtend wel een eindje rijden naar huize Priemquote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef Lindytje het volgende:
Uw reservering
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef Lindytje het volgende:
Uw reservering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |