Hoe lang?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, maar je zit wel ff in de bus
lijken wassen?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Zo, schoolopdracht gemaakt, lijken wassen
quote:
zo spannend is het toch nietquote:Op maandag 19 maart 2012 14:52 schreef BGTes het volgende:
Ik zag de TT en wist dat het een Spees-TT was
www.9292ov.nlquote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe lang?![]()
langer dan een half uur?
Saonm?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga expres niks mailen naar mijn groepsgenoten over een opdracht die volgende week ingeleverd moet worden van 3000 woorden.
Ben benieuwd of ze er aan denken
Ohhhhh....quote:Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee practicum![]()
saonm is pas in april oid
die zin is wel freakyquote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Zo, schoolopdracht gemaakt, lijken wassen
Zombieschoolquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
(schaar was ooit op haar telefoon de voice-optie aan het proberen, ipv Like a boss schreef de telefoon: lijken wassen)
Vooral met deze erachter aan:quote:Op maandag 19 maart 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest voor school 9 lijken wassen![]()
quote:
3000 woorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga expres niks mailen naar mijn groepsgenoten over een opdracht die volgende week ingeleverd moet worden van 3000 woorden.
Ben benieuwd of ze er aan denken
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vooral met deze erachter aan:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heuj lindy ik ehb nog wel wat htf essence die ik wil doneren voor de koffert
Infuus!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vet honger, maar ik wil niet eten, want slikken doet zeer
ook keelpijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vet honger, maar ik wil niet eten, want slikken doet zeer
Ja, die heb ik ookquote:
Yea, maar ik ben ook verkouden en grieperig, ik heb mij vandaag ook ziekgemeldquote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook
Mss ook al...
Ben jij ook zo lamlendig en moe er door?
Idem... grieperig weet ik niet... verkouden in elk geval wel... met lekkere klodders om op te hoestenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, maar ik ben ook verkouden en grieperig, ik heb mij vandaag ook ziekgemeld
Yea vond het net al waardeloos om naar t ziekenhuis te moeten zo, dus werk gaat nu helemaal nietquote:Op maandag 19 maart 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem... grieperig weet ik niet... verkouden in elk geval wel... met lekkere klodders om op te hoesten
Beterschap chickie, goed dat je thuis bent gebleven vandaag
Nee, werken is niks zo...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea vond het net al waardeloos om naar t ziekenhuis te moeten zo, dus werk gaat nu helemaal niet
En dat hoesten idd, veel thee en strepsils, helpt beetje
Sjaantje was er heul niet, net als jijquote:Op maandag 19 maart 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo elkaar aangestoken tijdens het scharenEr werd veel geschaard; lees ik wel weer
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, werken is niks zo...
Thee met honing kan ik wel eens proberen zo! Zal zo eens een potje zetten..
hahaha, ik zei potje!! Terwijl... hahahah!!
yeaquote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaantje was er heul niet, net als jij
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Owjah !!!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaantje was er heul niet, net als jij
Goeien matigen humorquote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaa hoop dat ik dan wel kan komenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is ook echt jammer...
Maar, 30 juni![]()
quote:
En dan ben ik er ook bij !!!!!1111111!!!1 dus euh.. verstop alle tettersquote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wooh, oke
Lekker rumoerig weer in de klas.
Oeh dan zal ik gaan proberen ook te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh dan zal ik gaan proberen ook te komenWoensdag gaat niet door voor mij
Moet leren voor mijn her dus kom deze week niet naar Eindhoven omdat mijn vriend vrijdag toch hierheen komt
Aahhhh tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En du'h uiteraard meteen oortjes op doen !! Want disney
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik een nieuwen meet topique openen?
Dat doorverwezen klopt gewoon hoor? Stond er ook bij ons.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://websro.correios.com.br/sro_bin/txect01$.Inexistente?P_LINGUA=001&P_TIPO=002&P_COD_LIS=re203319289br
Ik snap er niks van
Ook niet met google translate
Ja doorverwezen wat?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat doorverwezen klopt gewoon hoor? Stond er ook bij ons.
Dat zal moeilijk gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan ben ik er ook bij !!!!!1111111!!!1 dus euh.. verstop alle tetters![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh dan zal ik gaan proberen ook te komenWoensdag gaat niet door voor mij
Moet leren voor mijn her dus kom deze week niet naar Eindhoven omdat mijn vriend vrijdag toch hierheen komt
Is het een vogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA, op doen.![]()
No problem. Mijn doel zal toch zijn: squeeze all tze tettersquote:Op maandag 19 maart 2012 16:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan
[..]
Is het een vogel.
JA, op doen.
You will haz busy.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problem. Mijn doel zal toch zijn: squeeze all tze tetters
Vanaf een uur of 14u de tijd.. Zelfs als er 30 komen; moet dat hendig te doen zijnquote:
Whoa !!! Sugar muchquote:
Die M&M's zitten vast met Nutella aan een chococakequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die M&M's zitten vast met Nutella aan een chococakeen tussen die came zit een laag Hemelse Modder
omfgquote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die M&M's zitten vast met Nutella aan een chococakeen tussen die came zit een laag Hemelse Modder
Dan krijg je bezoekquote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef BGTes het volgende:
Ik alles perfect gestofzuigd, laat ik per ongeluk een pak suiker vallen en ligt het overal
Maak ik een keer schoon
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef BGTes het volgende:
Ik alles perfect gestofzuigd, laat ik per ongeluk een pak suiker vallen en ligt het overal
Maak ik een keer schoon
Ik wil geen bezoek met al die suiker overalquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit bezoek krijg... Ik knoei nooit met suiker![]()
Lijkt me fijn aanvoelen met die schaafwonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
Meh. Ik heb heul geen zin in die spray-tanning dingesen straks
Hahahahaquote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik wil geen bezoek met al die suiker overal![]()
En dan liep ik er ook doorheen met mijn sokken.. ALLES IS ZOET NU
Ik heb cif al gewaarschuwd dat ik bruin en wit en blauw en paars en rood gestreept thuis kom vanavondquote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me fijn aanvoelen met die schaafwonden.
Charmingquote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb cif al gewaarschuwd dat ik bruin en wit en blauw en paars en rood gestreept thuis kom vanavond![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb cif al gewaarschuwd dat ik bruin en wit en blauw en paars en rood gestreept thuis kom vanavond![]()
GL om een matchende foundation voor me te vinden donderdagquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
PAHHAHAH... Ze bellen me net op... Dat het heul niet past vanavond.....![]()
LiiiiiiiiinnnnKunnen we onze date nog een weekje opschuiven dan
Aan de ene kant maar beter; want nu kunnen wel mijn wonden op tijd genezen
No problem chickquote:Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Afspraak staat nu voor volgende week maandag om 16u![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |