Moeilijk wel, omdat ik me stoor aan sommige reacties.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je zou dit soort topics toch vermijden?
Zolang ze niet haatdragend zijn zeker?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Moeilijk wel, omdat ik me stoor aan sommige reacties.
Een vraag aan mij? Het ging hier toch niet over mij?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zolang ze niet haatdragend zijn zeker?
Niet rechtstreeks.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Een vraag aan mij? Het ging hier toch niet over mij?
Aha, mooi, want dat zou dan via de DM kunnen.quote:
Met medezeggenschap ben je nog steeds een pedofiel. Dat is leeftijdsgebonden, niet gebonden aan een ja- of nee-woord.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hypocriet want iemand iets aan willen doen omdat hij iets slecht heeft gedaan lost weinig op en ik ben geen haar beter. Laten wegrotten in de cel vind ik beter. Toch zou ik uit gevoelskwestie wel meteen wraakgevoelens krijgen en zelf actie willen ondernemen.
Dat is niet relevant. Jonge kinderen mishandelen blijft naar mijn inziens ziek.
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik geef tenminste eerlijk toe dat als ik een ouder zou zijn van dit kind, dat ik moeite zou hebben met me inhouden. Terwijl ik er niet achter zit. Misschien kan ik me toch beheersen hoor, dat weet je nooit.
Dan kan je mij wel afzeiken en moralistische opmerkingen geven, maar hier moet je het helaas mee doen.
Ja hequote:Op maandag 19 maart 2012 19:11 schreef depr0x het volgende:
[..]
Echt dat je ''agressieve volkbuurter'' durft te zeggen.
Dan ben je echt geen haar beter dan depr0x hoor.
Mongool.
Wederzijdse toestemming was wat ik zocht.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met medezeggenschap ben je nog steeds een pedofiel. Dat is leeftijdsgebonden, niet gebonden aan een ja- of nee-woord.
gewoon niet lezen?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:41 schreef HenkXL het volgende:
Wordt misselijk van alle berichten over die dwaas.
Ziekst, en nog veel zieker dan ziekst. Bah. Terechte klacht overigens, wat wel duidelijk is. Baaah wat kots ik van dat soort mensen. Bah dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef So_Surreal het volgende:
Wat maakt het nou uit of het kind 19 weken of 8 maanden is?
Dat dus. Laten we er maar op hopen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk niet dat iemand er rouwig om zal zijn als die kerel morgen een nekschot krijgt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |