eigenlijk nietsquote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef So_Surreal het volgende:
Wat maakt het nou uit of het kind 19 weken of 8 maanden is?
1. Het is 19 dagenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef So_Surreal het volgende:
Wat maakt het nou uit of het kind 19 weken of 8 maanden is?
Heeft hij echt zijn penis erin gestoken?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ach, hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul ja toch?
Dat waag ik te betwijfelen. Vermoed dat hij sowieso wordt afgemaakt in de lik.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als jij iemand opzettelijk dood rijdt ben je geen haar beter
Volgens mij is de pielemans van M. microscopisch klein. Als hij een grote had, zou hij wel volwassen vrouwen doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe een volwassen kerel een kind van 19 dagen sexueel kan misbruiken en dat dan niemand het opvalt dat het kind toch wel lichamelijk beschadigd is... ik bedoel, dat past toch nooit fatsoenlijk (beetje cru gezegd)? Dat valt toch meteen op?
Het trauma zal het kind wel worden aangepraat inderdaad. Eigenlijk verdient dat ook wel een straf, zij zijn de directe oorzaak van het trauma.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef speknek het volgende:
Dat kind zal er nog wel het minste last van hebben.
Sexueel misbruik is nogal een brede term.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe een volwassen kerel een kind van 19 dagen sexueel kan misbruiken en dat dan niemand het opvalt dat het kind toch wel lichamelijk beschadigd is... ik bedoel, dat past toch nooit fatsoenlijk (beetje cru gezegd)? Dat valt toch meteen op?
De meest pijnlijke marteling is voor deze hont nog niet erg genoeg. 87 kinderen misbruiken, levens van gezinnen verwoesten. Tot baby's aan toe. En dit dan ook nog filmen en doorverkopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:53 schreef mighty84 het volgende:
kom we gaan met ze alle een partitie teken dat hij terdood veroordeelt dient te worden
En van alle miljoenen misdrijven en miljoenen misdadigers kies je juist deze pedofiel uit om je over op te winden?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De meest pijnlijke marteling is voor deze hont nog niet erg genoeg. 87 kinderen misbruiken, levens van gezinnen verwoesten. Tot baby's aan toe. En dit dan ook nog filmen en doorverkopen.
Minder partitie's formatteren op je harde schijf, en Nederlands lerenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:53 schreef mighty84 het volgende:
kom we gaan met ze alle een partitie teken dat hij terdood veroordeelt dient te worden
Marktwerking.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De meest pijnlijke marteling is voor deze hont nog niet erg genoeg. 87 kinderen misbruiken, levens van gezinnen verwoesten. Tot baby's aan toe. En dit dan ook nog filmen en doorverkopen.
Wat heeft Letland met Russische gevangenissen te maken ?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:52 schreef Godshand het volgende:
Waarom sturen ze Robert M. niet gewoon terug naar Letland (daar kwam ie vandaan toch?).
De Russische gevangenissen zijn gezelliger dan die van ons en scheelt de Nederlandse staat weer een hoop kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |