abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109273265
Nog even offtopic over Been:

a.s. woensdag wordt zijn lot beslecht door een wedstrijd tegen.... AA Gent.
Karma is a bitch... _O-
BFF met GGMM
  maandag 19 maart 2012 @ 14:40:03 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109273367
Waarom hebben ze hem in godsnaam ook aangenomen net na het kampioenschap ?
En hoe stom ben je om dan trainer te willen worden bij een club dan kan het alleen maar fout gaan.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 19 maart 2012 @ 14:40:45 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109273392
Blijft toch een kippenvel filmpje, die uit de OP. _O_
Zelfs met dit weer.
  maandag 19 maart 2012 @ 14:40:58 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109273402
quote:
Aboutaleb bewandelt een doodlopend pad
Gepubliceerd op 19 March 2012 - 11:00
De afgelopen dagen staan diverse Feyenoord-websites vol met verontwaardigde reacties omtrent de beoogde en verplichte stoelnummering wat gefaseerd zal worden ingevoerd en uiteindelijk bij de start van het seizoen 2013-14 voor het gehele stadion (ook de gehele Noordzijde -gele sector- moet eraan geloven) zal gelden.

Het meest verontrustende aan het geheel is hoe de maatregel, welk al reeds wordt toegepast op de vakken F, FF, H en HH, tot stand is gekomen. Zonder inzicht in de huidige gang van zaken en/of de hoofd- en bijzaken omtrent incidenten te willen scheiden worden alle Feyenoord-supporters geconfronteerd met een beleidsmaatregel waar niemand wijzer van wordt. Laat staan om heeft gevraagd. Een maatregel is gebaseerd op een primaire reactie op de ongeregeldheden bij het Maasgebouw en niet op zinnige voetbalsupporters gerelateerde beleidsdocumenten. Want zeg nu zelf: Wat is in hemelsnaam de relatie tussen de ongeregeldheden bij het Maasgebouw -buiten het stadion met circa 50 mensen- en genummerde stoelen -in het stadion met 48.000 supporters- is ons echter een compleet raadsel. Met dergelijke onzinnige maatregelen is Burgemeester Aboutaleb dan ook hard bezig een doodlopend pad te bewandelen.

Na de rellen bij Hoek van Holland stond het functioneren van burgemeester Aboutaleb terecht ter discussie wat er toe heeft geleid dat hij sindsdien enkel en alleen een keihard beleid hanteert richting met name Feyenoord-supporters. Zonder ruimte voor nuances , zonder de bereidheid te investeren in preventieve maatregelen. Enkel en alleen om zijn politieke carrière veilig te stellen wat vervolgens ten koste gaat van alle evenementen in Rotterdam in het algemeen en de thuiswedstrijden van Feyenoord in het bijzonder. Een gevalletje eigenbelang…

Het principiële beleid van burgemeester Aboutaleb laat helaas geen ruimte voor een gulden middenweg. Bij een incident, hoe klein ook, wordt door de media aangegrepen en tot buitenproportionele proporties vergroot, waardoor de onwetende en foutief geïnformeerde publieke opinie standaard verongelijkt reageert en vraagt om een hardere aanpak, waarop burgemeester Aboutaleb zich vervolgens geroepen voelt kortzichtig en hard op te treden om vooral (wederom) gezichtsverlies te voorkomen. De publieke opinie en burgemeester Aboutaleb houden elkaar daardoor in een onlosmakende houtgreep, oftewel een gebed zonder eind met uiteindelijk alleen maar verliezers.

De opgelegde maatregel omtrent de invoering van genummerde stoelen moet in dit kader worden geplaatst. Maatregelen die uiteindelijk niet zullen voorkomen dat er in de toekomst geen enkel incident zal plaatsvinden. Want wie dat denkt is niet alleen naïef maar snapt niets van voetbal en supporters. En wat als er wederom in de toekomst sprake is van een incident? Wat is dan de volgende maatregel van burgemeester Aboutaleb? Worden de zogenaamde beoogde privéleges bij stoelnummering (geen ID controles meer, geen snuffelhonden meer of het drinken van echt bier binnen de hekken) dan weer ingetrokken?

Sowieso vragen we ons af hoe men überhaupt het zitten op de eigen stoel gaat handhaven. Is burgemeester Aboutaleb bereid om de stewards politie-assistentie te verlenen opdat iedereen uiteindelijk op zijn eigen stoel gaat zitten? Is Aboutaleb bereid zelfs een peloton Mobiele Eenheid een bomvol supportersvak op te sturen met alle gevolgen van dien? In het laatste geval wordt voetbal inderdaad een ‘feest’ zoals wordt gesuggereerd in het document ‘Feyenoord thuis, een feest voor iedereen’ wat door de BVO (d.d. december 2011) is opgesteld. U begrijpt het al, een gebed zonder eind zonder dat de voor en tegens grondig zijn afgewogen.

Wie wel de moeite neemt zich te verdiepen in het aantal incidenten in Stadion Feijenoord zal concluderen dat het aantal echte incidenten de afgelopen jaren amper op één hand zijn te tellen. Al poogt burgemeester Aboutaleb het probleem stelselmatig groter te maken dan het is. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld de stelling van Aboutaleb tijdens het onlangs gehouden debat in De Unie (8 maart j.l.) waar hij met de nodige verontwaardiging en bombarie wist te melden dat een snuffelhond maar liefst 63 keer aansloeg tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Na enig onderzoek blijkt dat er 24 supporters daadwerkelijk softdrugs op zak hadden. Weliswaar in strijd met de gedragsregels van Feyenoord maar onzinnig om dit soort zaken in ambtelijke rapporten of tijdens een debat in De Unie op te schalen tot ‘incidenten’.

Nog kwalijker is de wijze waarop burgemeester Aboutaleb omgaat met de diverse rapporten en Audits omtrent voetbalgeweld. Zo worden aanbevelingen om te investeren in preventief beleid en een goede en gezonde verstandhouding met (Feyenoord)supporters stelselmatig genegeerd maar worden gelijktijdig wel maatregelen uitgevoerd gebaseerd op foutieve of nog niet gepubliceerde audits.

Zo grossiert de ‘Audit Feyenoord’ (d.d. februari 2011) in fouten, willekeurige aannames en onnauwkeurige uitspraken wat heeft geresulteerd in een foutieve nulmeting waardoor het waanzin is als burgemeester Aboutaleb enige beleid op de ‘Audit Feyenoord’ baseert. Nog kwalijker is het dat de burgemeester willens en wetens niet bereid is de uitkomsten en/of aanbevelingen van het rapport ‘Ongeregeldheden Maasgebouw’ (in opdracht van het Ministerie van Veiligheid van Justitie) van onderzoeksbureau Beke af te wachten. Op welke gronden de opgelegde maatregel van genummerde stoelen dan is gebaseerd blijft voor ons een raadsel en we kunnen dan ook niet anders dan veronderstellen dat het een persoonlijk gedachtenspinsel is van burgemeester Aboutaleb (saillant detail: het projectteam dat het rapport ‘Ongeregeldheden Maasgebouw’ opstelt wordt ondersteunt door de leden van het ‘Auditteam Feyenoord’ dat vol staat met fouten en onwaarheden!).

Het is bizar dat de invoering van genummerde stoelen een eenzijdige opgedrongen maatregel is van burgemeester Aboutaleb met medewerking van de Feyenoord BVO. Het wordt vervolgens bij de Feyenoord-supporters door de strot geduwd zonder dat er een überhaupt nagedacht is of het beoogde doel wordt behaald of zelf voorbij wordt gestreefd. Laat staan dat in het voortraject de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) betrokken is geweest.

Dat de Feyenoord BVO hiermee, zonder tegengeluid of weerstand, akkoord is gegaan is niet alleen een mes in de rug van alle Feyenoord-supporters maar toont ook de misbruik van het politieke spel door beide partijen. De Feyenoord BVO en de gemeente Rotterdam hebben een afhankelijkheidsrelatie voor de realisatie van het gewenste nieuwe stadion waar beide, wanneer het zo uitkomt, handig gebruik van maken. Dat de Feyenoord-supporters daardoor de dupe zijn kan beide partijen echter niets schelen. Dan weet u gelijk hoe goed de heren bestuurders het met ons voor hebben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_109273540
Mulder weer eens aan de twitter:

MulderErwin twitterde op maandag 19-03-2012 om 14:32:53 Altijd lekker trainen na een mooie overwinning maar nu naar ons mooie huisje even klussen met moeders en schoonmoeders reageer retweet
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_109273563
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:45 schreef Muto het volgende:

MulderErwin twitterde op maandag 19-03-2012 om 14:32:53 Altijd lekker trainen na een mooie overwinning maar nu naar ons mooie huisje even klussen met moeders en schoonmoeders reageer retweet
:{
pi_109273732
Hopelijk laat ie geen koelkast op z'n teen vallen zoals Purrel Fränkel laatst :D

Z'n interpunctie is ook briljant.
pi_109273775
Uitslagen in de OP mogen wel weer eens bijgewerkt worden.
pi_109273827
quote:
12s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
Sad enough, kan ik zelf de meeste plaatjes niet eens zien... :{
BFF met GGMM
  maandag 19 maart 2012 @ 15:00:12 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109274057
quote:
12s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zeur niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_109274096
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeur niet.
}:|
  maandag 19 maart 2012 @ 15:07:13 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_109274289
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeur niet.
Pas dan aan :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 19 maart 2012 @ 15:09:47 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109274361
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

}:|
Wees blij dat iemand af en toe de moeite neemt om er wat aan te doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_109274490
quote:
16s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Met de nadruk op af en toe.
  maandag 19 maart 2012 @ 15:20:19 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_109274696
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Met de nadruk op af en toe.
:D

quote:
'FC Twente wil De Guzman terug naar Nederland halen'

Jonathan de Guzman doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, brak door in het eerste elftal en maakte twee jaar geleden gebruik van zijn transfervrije status. De middenvelder vertrok naar Real Mallorca en speelt inmiddels voor Villarreal, waar hij echter een teleurstellend seizoen beleefd. Mogelijk zien we De Guzman volgend seizoen terug op de Nederlandse velden.

Cadena SER meldt maandagochtend dat FC Twente belangstelling zou hebben voor de geboren Canadees, die ook een Nederlands paspoort heeft. De Tukkers zouden willen weten of Villarreal bereid is om mee te werken aan een vertrek van de aanvallende middenvelder en zoja, hoeveel De Guzman dan moet gaan kosten. Zijn contract in Spanje loopt nog tot medio 2016 door.

De inmiddels 24-jarige middenvelder kende bij Mallorca een sterk eerste seizoen in de Primera División en verdiende daarmee een transfer naar Villarreal, waar hij Santi Cazorla moest doen vergeten. Daar is De Guzman echter nog niet in geslaagd en de middenvelder is niet wekelijks zeker van een basisplaats. Tot dusver speelde hij vijftien competitieduels voor Villarreal, waarvan tien als basisspeler. Zijn laatste wedstrijd dateert van 15 januari.
:')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_109274742
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

[..]

:')
Ik weet na woensdag ook nog wel een goede trainer voor ze... :')
BFF met GGMM
  maandag 19 maart 2012 @ 15:27:24 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109274886
Ah, dus hij speelde helemaal niet toen ik drie weken terug Villareal - Bilbao bijwoonde. :')

We vonden hem maar slecht spelen toen. Blijkt hij helemaal niet opgesteld te zijn. _O-
Elite
Tegen TTIP
pi_109274923
quote:

Leuk, wist niet dat zijn ouders en schoonouders lesbisch waren. :)
pi_109274957
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Tyron het volgende:

[..]

Leuk, wist niet dat zijn ouders en schoonouders lesbisch waren. :)
1) Je bedoelt moeder en schoonmoeder, niet 'ouders' (meervoud). Mannen kunnen niet lesbisch zijn.
2) Iedereen had die grap in zijn hoofd al gemaakt.
3) Hij was zo flauw dat zelfs IK hem niet postte. Nou, dat zegt al genoeg :').
pi_109275106
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

1) Je bedoelt moeder en schoonmoeder, niet 'ouders' (meervoud). Mannen kunnen niet lesbisch zijn.
2) Iedereen had die grap in zijn hoofd al gemaakt.
3) Hij was zo flauw dat zelfs IK hem niet postte. Nou, dat zegt al genoeg :').
Discriminatie. Lesbische vrouwen willen ook graag ouders zijn. (8>
  maandag 19 maart 2012 @ 15:41:16 #22
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109275344
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-veste--foto-s-.html

Aardige foto's, mooi man die Manu met Vilhena op z'n schouder
pi_109275796
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Grifte het volgende:

Mooi idd.

pi_109275846
De Guzman houdt de bank steeds vaker warm bij Villarreal, misschien een goede vervanger voor Bakkal?
pi_109275950
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De Guzman houdt de bank steeds vaker warm bij Villarreal, misschien een goede vervanger voor Bakkal?
Betaal jij?
  maandag 19 maart 2012 @ 15:57:09 #26
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_109275982
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze hebben die Tony man.
pi_109276934
quote:

Doe maar niet Erwin. :')
pi_109276996
Uit AD:

quote:
Pa Guidetti: Tranen na Ajax maakten diepe indruk
Sinds John Guidetti met hattricks Feyenoord langs Ajax, FC Twente en Vitesse schoot, is de jonge Scandinaviër volksheld nummer één in Rotterdam en omgeving.

'Natuurlijk is dit meer dan wij ooit hadden kunnen verwachten en hopen', zegt Mike Guidetti (57) in het AD. 'Wat hier met mijn zoon gebeurt, is ongekend.'

Guidetti senior heeft één treffend voorbeeld van de gekte die is ontstaan rond zijn zoon. 'Voor de thuiswedstrijd tegen Ajax waren er veel vrienden en familie over uit Zweden. Om ruimte te maken voor onze gasten besloot ik met een vriend tussen de fanatieke supporters van Feyenoord te gaan zitten. De mensen kregen door dat wij uit Zweden kwamen, maar hadden geen idee dat wij familie van John waren. 'Geef ze een plek, ze komen uit het land van Guidetti', riepen supporters toen wij wilden gaan zitten.

'Achter mij zat een beer van een gozer, die bloedfanatiek meeleefde. Toen Ajax op 3-2 kwam, werd hij stiller. Vlak voor tijd maakte John de vierde en bevrijdende treffer. Ik dook ineen omdat ik een orkaan van vreugde van hem verwachtte, maar ik hoorde niks. Toen ik omkeek rolden de tranen over zijn wangen. Toen begreep ik wat deze club uniek maakt. Het was de meest indrukwekkende ervaring die ik wat betreft clubliefde ooit heb beleefd. En natuurlijk was ik trots dat mijn zoon daar een steentje aan bij had gedragen.'
_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 19-03-2012 16:28:34 (ff bron toegevoegd) ]
BFF met GGMM
  maandag 19 maart 2012 @ 16:27:49 #29
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_109277244
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

_O_
Mooi verhaal ^O^
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_109277272
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_109277410

Zie Clasie springen om het handje van Vlaar te kunnen vasthouden.
pi_109277546
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
pi_109277554
een ding, geen woorden?

Geen woorden maar daden 8)7
pi_109277583
quote:
[ afbeelding ]

Hij wordt gewoon geschommeld, zoals je ook bij kleine kinderen doet...
BFF met GGMM
pi_109277632
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:36 schreef PizzaGeit het volgende:
een ding, geen woorden?

Geen woorden maar daden 8)7
;) Facta, non verba kan ook.
BFF met GGMM
pi_109277672
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

;) Facta, non verba kan ook.
Yups, dacht alleen eerst dat res enkelvoud was (dat kan ook namelijk), dus snapte m eerst niet :P
pi_109277741
Ik snap er überhaupt niets van, daarom een extragratis Superman-PI.
pi_109277898
quote:
[ afbeelding ]

_O-
  maandag 19 maart 2012 @ 16:47:04 #39
14505 OProg
A Life in Music
pi_109277986
quote:
[ afbeelding ]

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 19 maart 2012 @ 17:29:13 #40
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109279441
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Grifte het volgende:

Zitten hele vette foto's tussen ja. Mooi, die ontlading.
pi_109279455
quote:
[ afbeelding ]

Best een genante foto voor hem...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109279777
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:29 schreef eight het volgende:

[..]

Best een genante foto voor hem...
Alsof ie zelf niet weet dat ie een ukkie is...
* Verwijderd *
  maandag 19 maart 2012 @ 17:43:38 #43
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_109279856
quote:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O_ _O_
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 19 maart 2012 @ 17:44:57 #44
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_109279897
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zitten hele vette foto's tussen ja. Mooi, die ontlading.
Lijkt me een goed plan als ze net zo gemotiveerd tegen de mindere tegenstanders gaan zijn.... :{
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 19 maart 2012 @ 18:38:18 #45
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_109281641
quote:
16s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb al zo vaak geopperd om het gewoon in text ([code]) neer te zetten, maar dat werd weggewuifd omdat het 'toch wel geupdate zou worden'. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_109282077
Die foto! _O_
  maandag 19 maart 2012 @ 19:07:52 #47
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_109282886
Zullen we het is hebben over de slaande beweging van de held Gwiedetti gisteren tegen Twente?
So confused when you're lost in the groove
  maandag 19 maart 2012 @ 19:09:11 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109282952
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik heb al zo vaak geopperd om het gewoon in text ([code]) neer te zetten, maar dat werd weggewuifd omdat het 'toch wel geupdate zou worden'. :')
Hey, de grootste jankerd van het forum heeft ook weer wat te melden. _O_
Elite
Tegen TTIP
pi_109282954
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:07 schreef The_Groove het volgende:
Zullen we het is hebben over de slaande beweging van de held Gwiedetti gisteren tegen Twente?
Hij rukte zich gewoon los volgens mij
  maandag 19 maart 2012 @ 19:09:50 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109282988
quote:
Was niks aan de hand. Had er goed zicht op.
Elite
Tegen TTIP
pi_109283006
quote:
Nadat we over de matennaaierij van Fer hebben gesproken.
pi_109283057
Trouwens, wat een gezeik over die uitslagen in de OP, lekker boeiend dat die niet zijn bijgewerkt. Uitslagen weet toch iedereen wel en als je iets specifieks wil weten kijk je maar op de site van de club. Naar mijn mening is het belangrijker dat het programma gewoon goed staat weergegeven
  maandag 19 maart 2012 @ 19:12:20 #53
334746 The_Groove
pi_109283076
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef Muto het volgende:

[..]

Nadat we over de matennaaierij van Fer hebben gesproken.
huh?
pi_109283185
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef The_Groove het volgende:

[..]

huh?
Ik heb weinig spelers dit seizoen zo vaak om een kaart zien vragen als Fer gisteren. En een strafschop willen versieren. Wat hij in De Kuip ook deed, overigens.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:16:05 #55
334746 The_Groove
pi_109283258
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik heb weinig spelers dit seizoen zo vaak om een kaart zien vragen als Fer gisteren. En een strafschop willen versieren. Wat hij in De Kuip ook deed, overigens.
Maar welke maten naait hij dan? hij doet toch gewoon z'n best voor z'n werkgever?
Kijk dat je na de transfer van Fer een maandje boos bent (en een grappige spandoek maakt) ala, daarna lekker laten gaan je kan er helemaal niets meer aan veranderen.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:17:31 #56
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109283315
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:16 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Maar welke maten naait hij dan? hij doet toch gewoon z'n best voor z'n werkgever?
Kijk dat je na de transfer van Fer een maandje boos bent (en een grappige spandoek maakt) ala, daarna lekker laten gaan je kan er helemaal niets meer aan veranderen.
Nee. Lijden zal hij. Net als Wijnaldem.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 19 maart 2012 @ 19:22:19 #57
334746 The_Groove
pi_109283522
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:17 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Spel dan tenminste z'n naam goed....

Maar je maakt een grapje toch?
pi_109283640
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:22 schreef The_Groove het volgende:

[..]

En d'r is d'r weer een die 'Wijnaldem' niet snapt
  maandag 19 maart 2012 @ 19:25:06 #59
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_109283649
Jong Feyenoord al 0-2 achter binnen half uur maar als je die opstelling ook zag _O-
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:25:33 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109283664
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:22 schreef The_Groove het volgende:

[..]

maandag 19 maart 2012 @ 19:25:36 #61
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109283669
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:17 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Vent, stel je niet zo aan. Wijnaldem speelt dit jaar nog mee in de beker en doet volop mee voor de landstitel. Dat zijn ambities en een beetje speler heeft die ambitie. Daarnaast heb je er flink voor mogen cashen, dus even slikken en weer doorgaan.

Ben benieuwd naar de berichten, mocht Guidetti aan het eind van het seizoen weer naar City terugkeren. Dan zijn er sowieso weer berichten te vinden dat Guidetti de steun van het legioen niet waardeert etc. Ik vreet m'n schoen op als het niet zo is.
Dit, dus.
pi_109283794
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vent, stel je niet zo aan. Wijnaldem speelt dit jaar nog mee in de beker en doet volop mee voor de landstitel. Dat zijn ambities en een beetje speler heeft die ambitie. Daarnaast heb je er flink voor mogen cashen, dus even slikken en weer doorgaan.

Ben benieuwd naar de berichten, mocht Guidetti aan het eind van het seizoen weer naar City terugkeren. Dan zijn er sowieso weer berichten te vinden dat Guidetti de steun van het legioen niet waardeert etc. Ik vreet m'n schoen op als het niet zo is.
Compleet andere situatie, totaal niet te vergelijken
pi_109283805
quote:

[..]

Wijnaldem weet heus wel waar de grenzen liggen waar de supporters een facepalm bij krijgen.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:28:45 #64
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109283842
quote:

[..]

Als je het niet snapt, bemoei je er dan ook niet mee.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:30:10 #65
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109283904
quote:
13s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Twee spelers die hogerop willen spelen, zoals ik al zei; ambitie.
Kan die ene gehuurd zijn en de ander verkocht, maar als Wijnaldum het jaar daarop gratis naar een hogere club was gewandeld had ie dezelfde bak stront over zich heen gekregen. Ben maar niet bang.
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:30:48 #66
334746 The_Groove
pi_109283943
quote:
13s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

De situatie Fer en Wijnaldum is niet te vergelijken? Niggah wat?

Jullie hadden geld nodig en Fer en Wijnaldum wilden een stap hogerop...
Die stap hebben ze gemaakt en de komende seizoenen zullen zij sowieso verder in Europa komen en hoger in de Eredivisie dan Feyenoord eindigen

Als jullie financieel gezond waren geweest en de afgelopen 4 jaar in de top 3 hadden meegedraaid dan had ik de woede begrepen. Nu is het totaal misplaatst.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:30:56 #67
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109283952
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kan die ene gehuurd zijn en de ander verkocht, maar als Wijnaldum het jaar daarop gratis naar een hogere club was gewandeld had ie dezelfde bak stront over zich heen gekregen. Ben maar niet bang.
Nee, je kent de situatie niet waaronder Wijnaldem en Fer zijn weggegaan. Ksst.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:31:13 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109283975
- doeg -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 19-03-2012 19:54:23 ]
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:36:30 #69
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109284220
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Blijkbaar niet knul. Hebben we geknikkerd vroeger of wat?
Geen idee, maar ga je me nog uitleggen welke inside information jij hebt waar ik duidelijk niet over beschik bij het maken van mijn conclusie? :D
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:38:12 #70
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109284321
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Geen idee, maar ga je me nog uitleggen welke inside information jij hebt waar ik duidelijk niet over beschik bij het maken van mijn conclusie? :D
Gozer, je hebt overduidelijk niet gevolgd hoe Wijnaldem en Fer zijn weggegaan. Dat kan je ook niet weten, maakt ook niet uit. Maar ga dan niet hier zo bijdehand doen en doen alsof je alles weet en God bent.
pi_109284433
Wie zorgt dat die Buitendam terugkomt in zijn TBS-kliniek... :{
  maandag 19 maart 2012 @ 19:40:26 #72
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109284462
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gozer, je hebt overduidelijk niet gevolgd hoe Wijnaldem en Fer zijn weggegaan. Dat kan je ook niet weten, maakt ook niet uit. Maar ga dan niet hier zo bijdehand doen en doen alsof je alles weet en God bent.
Wijnaldum had nog minimaal contract en PSV meldde zich om hem voor een paar miljoen over te nemen. Een behoorlijk bedrag voor de resterende tijd die hij onder contract stond bij Feyenoord, en ene logische stap qua ambities voor Wijnaldum. Bij PSV had hij meer kansen op grotere successen en prijzen. Dus heeft hij die stap genomen. Zou ik ook doen als ik op die manier van werkgever kon wisselen. Ik heb het gevolgd, hoor. En dit was de samenvatting.
Dit, dus.
pi_109284472
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
Wie zorgt dat die Buitendam terugkomt in zijn TBS-kliniek... :{
Comissaris Buitendam in een TBS-Kliniek :?
  maandag 19 maart 2012 @ 19:40:35 #74
334746 The_Groove
pi_109284476
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je bedoeld hoe halve 'Rotterdamse' volkstammen zich hebben laten leiden door emotie en niet met hun verstand een wijze beslissingen die op de lange termijn veel beter is voor de club konden maken?

Oh wacht, dat is de omschrijving van de gemiddelde harde kern Feyenoorder.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:41:11 #75
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109284524
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wijnaldum had nog minimaal contract en PSV meldde zich om hem voor een paar miljoen over te nemen. Een behoorlijk bedrag voor de resterende tijd die hij onder contract stond bij Feyenoord, en ene logische stap qua ambities voor Wijnaldum. Bij PSV had hij meer kansen op grotere successen en prijzen. Dus heeft hij die stap genomen. Zou ik ook doen als ik op die manier van werkgever kon wisselen. Ik heb het gevolgd, hoor. En dit was de samenvatting.
Nee, je snapt het nog steeds niet. Tyft nu maar weer op.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:41:33 #76
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109284549
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Je bedoeld hoe halve 'Rotterdamse' volkstammen zich hebben laten leiden door emotie en niet met hun verstand een wijze beslissingen die op de lange termijn veel beter is voor de club konden maken?

Same story. Toedels, kusjekroel O+.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:41:55 #77
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109284574
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, je snapt het nog steeds niet. Tyft nu maar weer op.
Wijnaldum, jongen van de club die verkast naar een concurrent.

Ik snap het wel. Dat heet nou vanuit emotie redeneren, wat jij doet.
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:42:18 #78
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109284604
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Het gaat niet om de beslissing, maar de manier waarop deze tot stand gekomen is. Maandenlang iedereen een rad voor de ogen draaien zeggende dat je er nog niet uit bent, terwijl achteraf blijkt dat hij allang wist dat hij wegging. Dat is respectloos tegenover een achterban die je altijd gesteund heeft.

Dat hij dan uitgerekend naar PSV gaat en zich ook het rugnummer 10 laat aanmeten, is nog eens zout in de wond.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:44:05 #79
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109284708
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wijnaldum, jongen van de club die verkast naar een concurrent.

Ik snap het wel. Dat heet nou vanuit emotie redeneren, wat jij doet.
Nee knul. Je snapt het niet. You just don't get it. Geen parate feitenkennis. Kan ik je ook niet kwalijk nemen hoor, jij kan het ook niet helpen dat je voor PSV bent.
pi_109284714
Als je Wijnaldum die naar psv gaat en Guidetti die naar Manchester City TERUGgaat dezelfde situatie vindt snap je er niks van
  maandag 19 maart 2012 @ 19:44:56 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109284756
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Prima ! als ze dan ook hogerop waren gegaan.., maar nee ze gaan naar de concurrent.,
Nouwja Wijnaldum dan.. Fer gaat naar een kut clubje dat ook een keertje mee mag doen.
Alle twee gek gelult door zaakwaarnemers.., Er is in Nederland niets hogerop dan Feyenoord dus tief op met je hogere club..,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:45:40 #82
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109284792
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee knul. Je snapt het niet. You just don't get it. Geen parate feitenkennis. Kan ik je ook niet kwalijk nemen hoor, jij kan het ook niet helpen dat je voor PSV bent.
quote:
16s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Roffamannetje het volgende:
Als je Wijnaldum die naar psv gaat en Guidetti die naar Manchester City TERUGgaat dezelfde situatie vindt snap je er niks van
Het is geen identieke situatie, maar er verdwijnt waarschijnlijk weer een icoontje. Dat gaat gezeik opleveren met dat emotie-publiek.
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:46:11 #83
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109284822
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

Het is geen identieke situatie, maar er verdwijnt waarschijnlijk weer een icoontje. Dat gaat gezeik opleveren met dat emotie-publiek.
Jij bent echt nog debieler dan Ritmo. Klasse. Dat is ook een eigenschap.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:46:26 #84
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109284838
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Prima ! als ze dan ook hogerop waren gegaan.., maar nee ze gaan naar de concurrent.,
Nouwja Wijnaldum dan.. Fer gaat naar een kut clubje dat ook een keertje mee mag doen.
Alle twee gek gelult door zaakwaarnemers.., Er is in Nederland niets hogerop dan Feyenoord dus tief op met je hogere club..,
Dit is de reden dat je niet objectief over zaken kan praten, je reageert vanuit emotie. Gaat niet werken.
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:46:59 #85
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109284864
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij bent echt nog debieler dan Ritmo. Klasse. Dat is ook een eigenschap.
Ok.
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:47:14 #86
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109284881
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dit is de reden dat je niet objectief over zaken kan praten, je reageert vanuit emotie. Gaat niet werken.
Tyft nou lekker op, voordat je jezelf nóg meer voor lul gaat zetten. Zijn Sesamstraat, Het Klokhuis en het Jeugdjournaal niet al afgelopen?
  maandag 19 maart 2012 @ 19:49:42 #87
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109285027
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het gaat niet om de beslissing, maar de manier waarop deze tot stand gekomen is. Maandenlang iedereen een rad voor de ogen draaien zeggende dat je er nog niet uit bent, terwijl achteraf blijkt dat hij allang wist dat hij wegging. Dat is respectloos tegenover een achterban die je altijd gesteund heeft.

Dat hij dan uitgerekend naar PSV gaat en zich ook het rugnummer 10 laat aanmeten, is nog eens zout in de wond.
Fer trouwens eenzelfde verhaal... ook eerst van niks weten, en dan zodra Munsterman aanklopt meteen alles op alles stellen om weg te willen, zonder van bijtekenen te willen weten. Ook dit bleek al maanden eerder te zijn besloten.

Het zijn beiden gewoon spelers die de club hebben laten zitten op het moment dat die hun kon gebruiken. Dat er veel geld voor is teruggekomen is niet hun verdienste, maar die van MvG.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:55:23 #88
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109285426
Vermoeiende discussie hier, zie ik alweer.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 maart 2012 @ 19:55:59 #89
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109285469
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Happel het volgende:
Vermoeiende discussie hier, zie ik alweer.
Waar was je? Kutmod :r.
pi_109285515
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als ik een lekkerder wijf kan krijgen die nog rijker is dan m'n eigen vriendin, heb ik objectief helemaal gelijk...maar denk niet dat ik daar thuis mee aan hoef te komen.

Alsof objectiviteit de enige maatstaf is, die jongens zijn gaan lopen toen de club hun het hardst nodig had. Moeten ze zelf weten, maar verwacht dan niet dat iedereen begrip heeft voor hun situatie.
#12 is not for sale!
  maandag 19 maart 2012 @ 19:56:49 #91
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109285528
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Fer trouwens eenzelfde verhaal... ook eerst van niks weten, en dan zodra Munsterman aanklopt meteen alles op alles stellen om weg te willen, zonder van bijtekenen te willen weten. Ook dit bleek al maanden eerder te zijn besloten.

Het zijn beiden gewoon spelers die de club hebben laten zitten op het moment dat die hun kon gebruiken. Dat er veel geld voor is teruggekomen is niet hun verdienste, maar die van MvG.
Het verhaal van Fer weet ik niet precies, maar zowel Wijnaldum als Feyenoord had met het volle verstand een contract getekend. Als hij met nog een seizoen open wacht op aanbiedingen, alvorens hij bijtekent kan ik me heel goed indenken.
Dit, dus.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:00:37 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109285790
quote:
6s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar was je? Kutmod :r.
Ik was even paga slaan
Elite
Tegen TTIP
pi_109285871
Blijft toch grappig dat er bijna iedere week wel weer een paar komen om even uit te leggen hoe wij Fer/Wijnaldum zouden moeten behandelen.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:01:55 #94
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109285882
Buitendam snapt er weer vrij weinig van . Wijnaldem was een van de weinige spelers die altijd de steun kreeg van het Legioen. In het seizoen 2007/2008 kreeg iedereen de schuld van de sportieve malaise. Zelfs Gio kreeg er van langs. Maar Wijnaldem kreeg altijd de steun. Een troetelkindje van het Legioen, uit eigen jeugd.

Als je daarna 10-0 verlies bij FC Gemeente Eindhoven en met tranen in de ogen terug kom in Rotterdam, en begin te huilen na Feyenoord - De Graafschap, dan krijg je als Feyenoorder het gevoel dat je een echte Clubman in je selectie ziet. Dat pakte mooi uit, toen hij in ze eentje het kampioenschap van FC Gemeente Eindhoven had kapotgemaakt, door 2x te scoren tegen die gassies. Hij was toen gewoon even 'de Verlosser' van Rotterdam, een grote pleister op het seizoen 2010-2011.

Als je daarna juist ga verkassen naar die subsidie club, ben je gewoon een miskraam.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_109285958
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch grappig dat er bijna iedere week wel weer een paar komen om even uit te leggen hoe wij Fer/Wijnaldum zouden moeten behandelen.
Het tegenovergestelde wat Buitendam en al zeggen.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:06:50 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109286181
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef satecl het volgende:
Buitendam snapt er weer vrij weinig van . Wijnaldem was een van de weinige spelers die altijd de steun kreeg van het Legioen. In het seizoen 2007/2008 kreeg iedereen de schuld van de sportieve malaise. Zelfs Gio kreeg er van langs. Maar Wijnaldem kreeg altijd de steun. Een troetelkindje van het Legioen, uit eigen jeugd.

Als je daarna 10-0 verlies bij FC Gemeente Eindhoven en met tranen in de ogen terug kom in Rotterdam, en begin te huilen na Feyenoord - De Graafschap, dan krijg je als Feyenoorder het gevoel dat je een echte Clubman in je selectie ziet. Dat pakte mooi uit, toen hij in ze eentje het kampioenschap van FC Gemeente Eindhoven had kapotgemaakt, door 2x te scoren tegen die gassies. Hij was toen gewoon even 'de Verlosser' van Rotterdam, een grote pleister op het seizoen 2010-2011.

Als je daarna juist ga verkassen naar die subsidie club, ben je gewoon een miskraam.
Ja, zo verwoord je inderdaad de zoveelste emotie-mening die waarschijnlijk het hele legioen met je deelt. Maar als je objectief naar zijn kansen bij PSV zou kijken dan is die keus heel goed te begrijpen. Champions League, salaris, jezelf in de kijker spelen bij hogere Europese clubs etc.
Dit, dus.
pi_109286280
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, zo verwoord je inderdaad de zoveelste emotie-mening die waarschijnlijk het hele legioen met je deelt. Maar als je objectief naar zijn kansen bij PSV zou kijken dan is die keus heel goed te begrijpen. Champions League, salaris, jezelf in de kijker spelen bij hogere Europese clubs etc.
PSV kan zomaar weer niet champions league halen hé. Zou prachtig zijn c_/
  maandag 19 maart 2012 @ 20:08:26 #98
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109286285
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het verhaal van Fer weet ik niet precies, maar zowel Wijnaldum als Feyenoord had met het volle verstand een contract getekend. Als hij met nog een seizoen open wacht op aanbiedingen, alvorens hij bijtekent kan ik me heel goed indenken.
Het hele punt was dat hij allang had besloten weg te gaan en in wezen de boel al beklonken had. Ondertussen hield hij het Legioen voor ogen dat hij er niet uit was. Dat hij toen vertrok op een moment dat Feyenoord iedereen kon gebruiken werd èn terloops vertrok naar de club die hem eerder in het seizoen vernederd had werd, en wordt, hem allerminst in dank afgenomen.

Het argument van 'hij heeft betere carrieremogelijkheden nu' is natuurlijk prima enzo, maar dan had hij nooit moeten voordoen alsof hij zo'n clubman was. Want dat bleek hij allerminst te zijn. Dát is waar dit om gaat.
pi_109286300
quote:

[..]

Het zal sportief vast een stap voorwaarts zijn, maar zijn gedraai, uitspraken enz. werken nu gewoon tegen hem.
En ja dan kun je verwachten dat je niet meer zo geliefd bent.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:11:13 #100
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109286459
quote:

[..]

Champions League??? En ohja, Wijnaldem kon de beste verdiener worden bij Feyenoord. Dat is echt niet veel minder dan wat hij nu bij FC Gemeente Eindhoven verdient hoor. Of verdient elke ambtenaar daar meer dan een miljoen per jaar?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')