Nee, natuurlijk gebeurt dat niet. Pedo's betalen natuurlijk geen belasting of loonheffing!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:
Dan mag hij hem houden. Wil je zeggen dat dat gebeurd dan?
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:44 schreef Plantagehouder het volgende:
maar wat nou als je uitkering wordt betaald door een pedofiel?
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:
Dan mag hij hem houden. Wil je zeggen dat dat gebeurd dan?
Ivm je eigen antwoord?quote:
''Wel eens gelezen''quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef simpelintje het volgende:
Zo komt het over. Ik heb wel eens gelezen dat er mensen van mening zijn dat we pedofillie net zo kunnen gaan zien als homofillie.
Die vergelijking slaat als ku...ik bedoel slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef simpelintje het volgende:
Zo komt het over. Ik heb wel eens gelezen dat er mensen van mening zijn dat we pedofillie net zo kunnen gaan zien als homofillie.
Wat wil je er aan doen? Verkeerde mensen zullen er altijd zijn, die roei je niet uit. Het enige dat je eraan kunt doen is goed op je eigen kind letten, en ervoor zorgen dat je uitstraalt naar de buiten wereld dat je korte metten maakt met ieder die zich aan jouw kind zou vegrijpen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef simpelintje het volgende:
Ja maar dus er valt helemaal niks tegen te doen? Je hoort bijna iedere dag wel iets van sexueel misbruik. Maar er veranderd niks in de wet. Er wordt alleen mar geld uit betaald aan slachtoffers. Ze kunnen toch wel iets doen zoals in ieder geval de straffen verhogen
Er zijn ook mensen die een buurman naast zich hebben wonen die homo is. Of van sex met beesten houdt. Of van SM. So f**cking what?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef simpelintje het volgende:
Ja hoor ik lees het nieuws er worden netwerken opgerold maar ook zijn er mensen die en buurman naast zich hebben wonen die pedo is
Er is via preventie, denk aan het uitleggen aan kinderen wat wel/niet kan met een volwassenen, wel wat aan te doen. Verder is er voor pedo's in oa Amerika een hulplijn waar ze naar kunnen bellen voor hulp, iets wat ze in Nederland ook willen op gaan zetten meen ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef simpelintje het volgende:
Ja maar dus er valt helemaal niks tegen te doen? Je hoort bijna iedere dag wel iets van sexueel misbruik. Maar er veranderd niks in de wet. Er wordt alleen mar geld uit betaald aan slachtoffers. Ze kunnen toch wel iets doen zoals in ieder geval de straffen verhogen
Waarom?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:03 schreef simpelintje het volgende:
Nee heb ik niet. Maar misschien wel in de straat.Dat weet je niet. Dat hoor je toch wel te weten vind ik.
quote:En ze mogen ook langere straffen krijgen. Het mag wel wat zwaarder tellen wat ze een ander aan doen. Ik denk niet dat slachtoffers in Nederland zich echt begrepen voelen
Volgens mij is TS zelf pedofiel.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is ook niemand die dat onkent. Heb je zelf een pedo buurman?
Ochwatquote:Op maandag 19 maart 2012 12:27 schreef simpelintje het volgende:
Ik ben echt geen pedo en opgebaarde iQ kun je niet kopen
populismequote:Op maandag 19 maart 2012 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Er is een ontelbare hoeveelheid onrecht op de wereld maar juist bij het woord 'pedo' gaan bepaalde types helemaal door het lint. Ik vraag me vaak eerder af wat daar de reden van is.
het is al te laat TS, ik heb de politie al ingelicht, ze zouden binnen een paar weken even bij je op bezoek komen om je huis te doorzoeken is mij verzekerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:27 schreef simpelintje het volgende:
Ik ben echt geen pedo en opgebaarde iQ kun je niet kopen
staken met het maken van kindertjes natuurlijkquote:En een staking? Hoe had je voor ogen dat dat pedo's zou stoppen?
M.i. gaat het onevenredig vaak over mensen uit lage sociale klassen die zichzelf nog een bepaalde status aanmeten door aan te geven dat ze in ieder geval nog beter zijn dan de pedo's.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Er is een ontelbare hoeveelheid onrecht op de wereld maar juist bij het woord 'pedo' gaan bepaalde types helemaal door het lint. Ik vraag me vaak eerder af wat daar de reden van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |