1-1quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psv
Heb je hekel aan mijn hart ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psv
Wat wil je dan? Eerst 0-4 PSV en dan 4-4 ajax? Als ajax overigens nou wint met 8-0 gaat Feyenoord over psv heenquote:
Als het gelijkspel moet zijn dan 0-0 ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Eerst 0-4 PSV en dan 4-4 ajax? Als ajax overigens nou wint met 8-0 gaat Feyenoord over psv heen
Je laat je alterego boven?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, tijd voor de topper, mooi beneden kijken zonder fok! trolletjes.
Kijk altijd PSV beneden zonder fokquote:
Ik ken het.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk altijd PSV beneden zonder fok![]()
En deze zeker, want je mist altijd veel als je zit te lezen en te doen.
En.. spanning en allesga ik weer als een mongol te keer.
Dat is ook je plichtquote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het.
Toch kies ik er voor om het hier te kijken
Ze gebruiken het gewoon te veel. Soms wanneer een blessure is ff een slomo laten zien van een actie ofzo is leuk maar nu is het na elke minuut.quote:
Kiezen of moeten?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het.
Toch kies ik er voor om het hier te kijken
Ja, of bij een passeerbeweging zoals Vukovic gisterenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gebruiken het gewoon te veel. Soms wanneer een blessure is ff een slomo laten zien van een actie ofzo is leuk maar nu is het na elke minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |