als t goed is wordt t zo nog beter.. wsl straks een gifjequote:
Nee, daar heb je google niet bij nodig. Het gaat om menselijk contact.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je drommel niet voor nodig. Alleen google.
En alsnog hosselt hij het meeste van heel dit topic.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed er zijn veel mensen die niet eerlijk zijn maar ik houd het wel als vuistregel dat ik eerlijk ben. Natuurlijk heb je dan minder booty maar dan heb je in ieder geval een schoon geweten.
tuurlijk, eigenlijk zit ik elke avond met een dikke tampeloeris in m'n handenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
JijHebtGeenRokje vraag het toch eens een keer is je lesbisch zijn niet een beetje een act aan het worden?
[..]
Nee, daar heb je google niet bij nodig. Het gaat om menselijk contact.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk, eigenlijk zit ik elke avond met een dikke tampeloeris in m'n handen
Ssssssssssssst we zouden het geheim houden.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met rugby heb je genoeg menselijk contact...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
JijHebtGeenRokje vraag het toch eens een keer is je lesbisch zijn niet een beetje een act aan het worden?
[..]
Nee, daar heb je google niet bij nodig. Het gaat om menselijk contact.
ohhh shi- sorry bebe :$quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ssssssssssssst we zouden het geheim houden.
Of hij lult er het meeste overquote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
En alsnog hosselt hij het meeste van heel dit topic.
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef Chamastya het volgende:
Een nachtje bij deze jongen en je kruipt de slaapkamer uit
Vertel ons meer ome Royco.quote:
Nu val je wel door de mand hoor, want jij hebt een rokje.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
grappig wel.. een oude vriend van me dacht dit ooit ook eens en dacht dat ik t allemaal deed om hem te versieren.. balen voor hem dat ie nooit in m'n broekje mocht
Dat bedoel ik niet je seksualiteit lijkt een gegeven te worden om aandacht mee te zoeken. Lijkt me nergens voor nodig.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, het begint met een gesprek aan te knopen met drommel en vandaar te informeren. Je kunt eens vragen of je een keer mee mag naar een training om te kijken of het wat is etc.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met rugby heb je genoeg menselijk contact...
in m'n boxort jongahhhquote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nu val je wel door de mand hoor, want jij hebt een rokje.
Misschien zitten er hier wel die hosselen bij de vleet maar er niet over lullen.quote:
Dat durf ik ook nog welquote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet je seksualiteit lijkt een gegeven te worden om aandacht mee te zoeken. Lijkt me nergens voor nodig.
[..]
Nee, het begint met een gesprek aan te knopen met drommel en vandaar te informeren. Je kunt eens vragen of je een keer mee mag naar een training om te kijken of het wat is etc.
hmmm.. als ik die chick ook erg leuk zou vinden zou ik t wel erg moeilijk vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Rokje, denk je dat wanneer je aan het kijken bent je jezelf nog tegen kan houden?
bullshit, ik ben seksueel ingesteld en heb geen enkele moeite daarover te praten, nog meer vragen?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet je seksualiteit lijkt een gegeven te worden om aandacht mee te zoeken. Lijkt me nergens voor nodig.
[..]
Nee, het begint met een gesprek aan te knopen met drommel en vandaar te informeren. Je kunt eens vragen of je een keer mee mag naar een training om te kijken of het wat is etc.
Okee hij hosselt het meest van iedereen hier zover we weten.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien zitten er hier wel die hosselen bij de vleet maar er niet over lullen.
Dat zullen we nooit weten.
Het zal hier oko gewoon wel opvallen hequote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo heel veel lul ik niet eens over mn hossels
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het zal hier oko gewoon wel opvallen he
Dat is het vooral, opvallen tussen ons niet zo moeilijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het zal hier oko gewoon wel opvallen he
Je weet dat dat niet kanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, dat laatste maak jij er van. Ik bedoel dat jij je moet openstellen naar je omgeving over je situatie, en hulp moet zoeken en accepteren. Gooi dat masker weg.
Dat doe ik altijd.quote:
Net wilde je ook nog een vouwquote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..] Ik wil alleen maar gelukkig zijn, dat is alles.
dat doet zeerquote:
ik....... maar........quote:
Het kan wel, alleen zie jij dat niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kanEn als dat niet gaat is er geen hoop meer?
Ik zou echt willen dat ik wist wat ik moest doen, maar ik weet het niet meer. Ik wil alleen maar gelukkig zijn, dat is alles.
Soms dan krijg ik het idee dat ik gewoon een kapot exemplaar ben. Soms gaan spullen stuk en probeer je ze tegen beter weten in steeds te blijven oplappen. Eigenlijk is dat vechten tegen het lot en ik vraag me af of ik dat wel moet doen. Ik vind het daarom rot dat mensen zeggen dat het niet beter gaat worden. Ik wil graag dat mensen me gerust stellen, troosten en energie geven om problemen aan te pakken. Ik heb die energie heel hard nodig.
Ik wil een oplossing die haalbaar is en die ervoor zorgt dat ik nog gelukkig kan worden. Ik wil gelukkig zijn, wat vrienden hebben en oud worden met een leuk meisje.
Ik ga kapot van de hoofdpijn en ben moe. Ik hoop dat als ik morgen wakker word de wereld er beter uit ziet, mijn hoofdpijn over is en ik weet hoe ik alles moet oplossen.
Welterusten iedereen
Wel misschien is het een idee om dat eens een keer te doen.quote:
Het is geen vraag, het is een constatering mijnerzijds. Het benadrukken van van je seksuele voorkeur lijkt wel een middel geworden om de aandacht naar je toetrekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bullshit, ik ben seksueel ingesteld en heb geen enkele moeite daarover te praten, nog meer vragen?
FFFUUUUUU als je t verdomme maar laatquote:
Ik sport wel eens samen. Dat is niet zo'n punt.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel misschien is het een idee om dat eens een keer te doen.
[..]
Het is geen vraag, het is een constatering mijnerzijds. Het benadrukken van van je seksuele voorkeur lijkt wel een middel geworden om de aandacht naar je toetrekken.
geen idee hoe jij daar zo ineens bij komt trouwens hoor, in het vorige topic heb ik toch redelijk "gewoon" meegepraat over dingen, maar ach.. het zal wel goed zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel misschien is het een idee om dat eens een keer te doen.
[..]
Het is geen vraag, het is een constatering mijnerzijds. Het benadrukken van van je seksuele voorkeur lijkt wel een middel geworden om de aandacht naar je toetrekken.
Laten we eerlijk zijn op dit moment is er inderdaad geen hoop voor jouw.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kanEn als dat niet gaat is er geen hoop meer?
OE A A A Aquote:Op zondag 18 maart 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
FFFUUUUUU als je t verdomme maar laat
Wow, ik ben het met je eens zo waar.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn op dit moment is er inderdaad geen hoop voor jouw.
Jouwquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn op dit moment is er inderdaad geen hoop voor jouw.
Jawelquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op je bovenlip bijten is zo makkelijk nog niet...
quote:
toch was het m'n bovenlipquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb even zitten kijken, maar er zitten niet echt dingen tussen die van mij op toepassing lijken te zijn.quote:
Ik zou willen dat je me kon laten zien hoe money, want ik zie het echt nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen zie jij dat niet.
Dacht het nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik wil herverkiezingen voor meest voorspelbare user.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]indeed
[..]
toch was het m'n bovenlip
Met deze instelling is er voor hem geen hoop.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch is het onzin. Hoop is niet gebasseert op je huidige staat. Dat is het mooie aan hoop.
ik heb echt werkelijkwaar geen idee O.oquote:
Kom niet zo maar bij dingen, lees ook je posten en wat in het begin nog enigszins beperkt was is nu omgeslagen in het aandacht trekken door het middel van. Je user icon is daar een goede indicatie van, het doet haast denken aan ...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee hoe jij daar zo ineens bij komt trouwens hoor, in het vorige topic heb ik toch redelijk "gewoon" meegepraat over dingen, maar ach.. het zal wel goed zijn
Hazenlipje?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Door voor jezelf te kiezen en hulp te zoeken. Stop met leven voor je ouders, doe het gewoon voor jezelf. En anders zorg dat je loskomt van je ouders zodat je het buiten hen om kan doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb even zitten kijken, maar er zitten niet echt dingen tussen die van mij op toepassing lijken te zijn.
[..]
Ik zou willen dat je me kon laten zien hoe money, want ik zie het echt niet
Dat is nog best lastig.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb echt werkelijkwaar geen idee O.o
misschien vind ik die UI ook gewoon mooi?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kom niet zo maar bij dingen, lees ook je posten en wat in het begin nog enigszins beperkt was is nu omgeslagen in het aandacht trekken door het middel van. Je user icon is daar een goede indicatie van, het doet haast denken aan ...
vond het ook best knap van mezelf jaquote:
Dat is waar, echter met zijn huidige instelling is er geen hoop. Jammer maar het leven gaat door.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch is het onzin. Hoop is niet gebasseert op je huidige staat. Dat is het mooie aan hoop.
Dat is niet echt eenvoudig. Wie weet kunnen we het er later nog eens over hebben, moet nu echt naar bed, want zit er gewoon echt doorheen voor vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Door voor jezelf te kiezen en hulp te zoeken. Stop met leven voor je ouders, doe het gewoon voor jezelf. En anders zorg dat je loskomt van je ouders zodat je het buiten hen om kan doen.
Ik beweer ook niet dat het eenvoudig is.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt eenvoudig. Wie weet kunnen we het er later nog eens over hebben, moet nu echt naar bed, want zit er gewoon echt doorheen voor vandaag.
Trusten
Dat er geen zicht is op verbetering op korte termijn bedoel je, denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is waar, echter met zijn huidige instelling is er geen hoop. Jammer maar het leven gaat door.
dank u, idd.. daarnaast is het volgens mij ook geen probleem als de mannen hier over de vrouwen praten, maar goed.. einde betoog, ik vind het prima zo.. thanks twiquote:Op zondag 18 maart 2012 23:52 schreef twi het volgende:
Het is een feit dat mannen lesbische meiden interessant vinden. Dat wij dat de hele tijd in onze posts benadrukken, wil nog niet zeggen dat Rokje om aandacht vraagt. Al zal ze niet klagen over de aandacht, tenzij het kansloze hosselpogingen worden, vermoed ik. Wel?
Verandering is nodig ja, maar hoop krijgen vereist maar zo'n kleine verandering. Het is een soort van sneeuwbaleffect. Dat wil niet zeggen dat het een proces is wat je in weekjes achter je kunt laten, dat zal ook in zijn geval jaren duren. Maar toch, het kan bij zoiets kleins beginnen als het dagelijks voltooien van dat push-up programma wat hij is begonnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is waar, echter met zijn huidige instelling is er geen hoop. Jammer maar het leven gaat door.
Waarmee heb je geen moeite het trekken van aandacht? Het seksueel ingesteld is een zwak excuus dat niets afdoet aan het feit dat het een middel geworden is tot profileren van en het benadrukken van hoe erg je wel niets je ouders bent. Wie de persoon is geen flauw idee, het image van het seksueel ingesteld zijn lijkt belangrijker te zijn hierin.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en nogmaals: ik heb er gewoon geen moeite mee, als jij dat als aandacht vragen ziet, fine
DG is gewoon op zoek naar een nieuw slachtoffer, lekker laten gaan idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dank u, idd.. daarnaast is het volgens mij ook geen probleem als de mannen hier over de vrouwen praten, maar goed.. einde betoog, ik vind het prima zo.. thanks twi
Waarom pakt ie mij niet dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
DG is gewoon op zoek naar een nieuw slachtoffer, lekker laten gaan idd.
ik zet mijn /ignore modus idd maar ff aanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
uhhuhquote:Op zondag 18 maart 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat pakt nou eenmaal minder makkelijk.
Nee, een verandering zal uit hemzelf voort moet komen. De kans is vrijwel nihil het is beter om onderhand het handicap model toe te passen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat er geen zicht is op verbetering op korte termijn bedoel je, denk ik.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Herhaal het vaak genoeg en misschien wordt het nog waarheid.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
DG moet je sowieso negeren, hij trollt, zoals hij altijd loopt te zeiken om dat ene verhaal.
Klinkt goed, doet me wel hier aan denkenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Carry me to another place, I don't know which way to go
All my insides are black and blue from killing you lalalalala (8)
Hoe vaak heb je er nou al om gevraagd? 6 keer? 7 keer? Of wou je zeggen dat ik lieg?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Herhaal het vaak genoeg en misschien wordt het nog waarheid.
haaah classicquote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt goed, doet me wel hier aan denken
*kijkt*quote:
mohhh succesquote:Op maandag 19 maart 2012 00:08 schreef kree het volgende:
Ik ga slapen weltrust mensen wekkertje weer op 6 uur bleegh.
Heeft Moeraskat je in de steek gelaten? ik zie jullie nooit meer samen in het topicquote:Op maandag 19 maart 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mohhh succestrusten
lekker nr trouwens twi
deze zit al de hele dag in m'n kop
Stoort het je?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je er nou al om gevraagd? 6 keer? 7 keer? Of wou je zeggen dat ik lieg?
nee hoor, moeraskat is nog steeds de opperpoesz.. we posten alleen wat meer afzonderlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 00:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heeft Moeraskat je in de steek gelaten? ik zie jullie nooit meer samen in het topic
Kingtoppie en Joysa daarentegen...quote:Op maandag 19 maart 2012 00:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heeft Moeraskat je in de steek gelaten? ik zie jullie nooit meer samen in het topic
Nee hoor, maar ik weet wel meteen dat ik je niet serieus moet nemen.quote:
nu heb ik nog steeds geen aardbeikruimeltaart gehadquote:Op maandag 19 maart 2012 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kingtoppie en Joysa daarentegen...
okequote:Op maandag 19 maart 2012 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee hoor, moeraskat is nog steeds de opperpoesz.. we posten alleen wat meer afzonderlijkmaar nog gewoon contact ditdat alles hoor
Waar klaag je dan over ?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik weet wel meteen dat ik je niet serieus moet nemen.
Die zijn saaiquote:Op maandag 19 maart 2012 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kingtoppie en Joysa daarentegen...
Dat je een sneu mannetje bent om daar telkens over te beginnen.quote:
Waarom dan???quote:Op maandag 19 maart 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je een sneu mannetje bent om daar telkens over te beginnen.
Ik heb toch gezegd dat ik dat dat niet wou oprakelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dus het is toch niet zo'n gloriemoment als je het hier wel eens doet voorkomen. Gek moet ik zeggen, zo laconiek en zo grappig werd het geportretteerd. Persoonlijk zou ik het in een soortgelijke situatie heel wat minder gevonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik dat dat niet wou oprakelen?
Ken ik ook nietquote:Op maandag 19 maart 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meloewa en FrankDeblin vind ik het leukst
valt t op?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Hij heeft er wel ingehakt hè, die Not Another Teen Movie?
mja, eigenlijk ik ookquote:
Het enige glorieuze was dat ik toen de ballen had om een meisje te vertellen dat ik haar leuk vond.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus het is toch niet zo'n gloriemoment als je het hier wel eens doet voorkomen. Gek moet ik zeggen, zo laconiek en zo grappig werd het geportretteerd. Persoonlijk zou ik het in een soortgelijke situatie heel wat minder gevonden.
Nooit vertellen dat soort dingen, als ze jou ook leuk vind kan je dr vanzelf in dr mond kwijlenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige glorieuze was dat ik toen de ballen had om een meisje te vertellen dat ik haar leuk vond.
Yep, helaas is dat zo... raar maar waar.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nooit vertellen dat soort dingen, als ze jou ook leuk vind kan je dr vanzelf in dr mond kwijlen
Ja maar dat is nooit het geval.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nooit vertellen dat soort dingen, als ze jou ook leuk vind kan je dr vanzelf in dr mond kwijlen
Ik weet niet of het komt doordat je een neger bent of dat je geen ballen hebt maar in principe zou je wel moeten kunnen hosselen volgens mijquote:
Het tweede. Kan ook het eerste zijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet of het komt doordat je een neger bent of dat je geen ballen hebt maar in principe zou je wel moeten kunnen hosselen volgens mij
Hier idem dito.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Gruwelijk! Kom er net achter dat ik morgen vrij ben en hier zit ik dan mijn huiswerk te maken
Dat stellen we even uit dus
Ook Hanze?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier idem dito.Even Eendensaus nog een keer aanslingeren.
Is dat net zo iets als de Rollende Stenen, de Kevers en zoquote:Op maandag 19 maart 2012 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier idem dito.Even Eendensaus nog een keer aanslingeren.
Ik ben jaloers. Ik wil ook uitslapen.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:37 schreef Chamastya het volgende:
Om 9:00 uit mijn nest moeten...![]()
Waar gaat dat heen in deze wereld?
Dat mag als je niet als mij dan om 6:00 er in lag en nu weer eruit moet...quote:Op maandag 19 maart 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik wil ook uitslapen.
Kijk nou is mijn dag weer helemaal goedquote:
Oh. Dat heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:51 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat mag als je niet als mij dan om 6:00 er in lag en nu weer eruit moet...
[..]
Kijk nou is mijn dag weer helemaal goed
Ja want ik ben al zo licht, oh wacht.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je lekker in het zonnetje gaan liggen om een kleurtje te krijgen
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja want ik ben al zo licht, oh wacht.
Enorm.quote:
Heidevolk gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Heidevolk gezien?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt heel erg gaaf.
We hebben alleen Eluveitie gemist omdat Newb om 11 uur thuis moest zijn![]()
Aaw, stomme newbquote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
JaWas echt heel erg gaaf.
We hebben alleen Eluveitie gemist omdat Newb om 11 uur thuis moest zijn
Ja wat! zo vaag doe ik toch niet?quote:
Ach ja, bij Newb thuis was het ook wel leuk hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Aaw, stomme newb![]()
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, bij Newb thuis was het ook wel leuk hoor.
Was jammer ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
JaWas echt heel erg gaaf.
We hebben alleen Eluveitie gemist omdat Newb om 11 uur thuis moest zijn
Het klinkt weer alsof iemand verzuurt is.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Het klinkt weer of jullie veel vieze dingen hebben gedaan.
Ga ergens anders huilenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Het klinkt weer of jullie veel vieze dingen hebben gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werken, latorrr
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kom je hier ook ff opruimenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft er zin in de volgende M&M Show?
PC Kamer weer helemaal opgeruimd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werken, latorrr![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet meteen nu hoor.
Ik ben geduldig
Verstandigquote:Op maandag 19 maart 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz ik denk dat ik even rustig aan ga doen met de drank
Uhuh... alleen zaterdag nog even los, alleen iets minder dan afgelopen zaterdagquote:
Het lange wachten wordt eindelijk uitbetaald. Uit eten? Filmpje? En dan zien we wel waar het eindigt?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Het lange wachten wordt eindelijk uitbetaald. Uit eten? Filmpje? En dan zien we wel waar het eindigt?
Uhmz nou ik wilde eigenlijk vragen of je zin had om morgen gears te spelen met sinterklaaskapoentje en misschien viroquote:Op maandag 19 maart 2012 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Het lange wachten wordt eindelijk uitbetaald. Uit eten? Filmpje? En dan zien we wel waar het eindigt?
De leeftijd hehquote:Op maandag 19 maart 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat en bovendien kan ik het niet voorstellen dat het leuk is voor je partner wanneer je een hele zondag laveloos op de bank ligt.quote:
ach ja... hij heeft met vrienden gegamed en gedronken... samen brak is ook lekkerquote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat en bovendien kan ik het niet voorstellen dat het leuk is voor je partner wanneer je een hele zondag laveloos op de bank ligt.
Je ouders vroeger ook al nietquote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat en bovendien kan ik het niet voorstellen dat het leuk is voor je partner wanneer je een hele zondag laveloos op de bank ligt.
helemaal niet? Echt?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou het niet weten drink geen alcohol.
Ik weet niet of ik morgen om 20.00 alweer thuis ben, maar zal m'n best doenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz nou ik wilde eigenlijk vragen of je zin had om morgen gears te spelen met sinterklaaskapoentje en misschien viro
Om 20:00 uur
okquote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik morgen om 20.00 alweer thuis ben, maar zal m'n best doen
Dat zeg ik ook vaak op maandag. Maar tegen de woensdag aan ben ik die gedachte zo goed als kwijtquote:Op maandag 19 maart 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook vaak op maandag. Maar tegen de woensdag aan ben ik die gedachte zo goed als kwijt
En op donderdag zit ik dan vaak in de avond weer in de kroeg
Herkenbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag was te.... eerlijk waar
Dat wil ik niet meer
Aangeschoten ok, maar dronken... doe maar niet meer
Wat was het tofste gedeelte?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, bij Newb thuis was het ook wel leuk hoor.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Je pest dreuzels als beroep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werken, latorrrAltijd.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft er zin in de volgende M&M Show?
PC Kamer weer helemaal opgeruimd
[ afbeelding ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kut toch vergeten zaterdag :squote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh... alleen zaterdag nog even los, alleen iets minder dan afgelopen zaterdag![]()
Misschien een M&M Show... even met Snarfje overleggen
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Herkenbaar
Er stonden opeens foto's van me op facebook waar van ik echt niet meer weet dat die gemaakt zijn whehe.
Dan sta je effe gek te kijken als je opeens een foto van je zelf ziet staan
quote:
Het was 1 grote faalshowquote:Op maandag 19 maart 2012 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
Kut toch vergeten zaterdag :s
Was het de moeite en is er een uitzending gemist?
imo Heidevolk en Alestorm. Solstafír was maar mwah, van Negura Bunget maar 1 liedje meegekregen, Equilibrium & Primordial waren best gaafquote:
Samenvatting:quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja dus ik ga wel gewoon voortaan aan het bier... razz met fanta is niet goed voor mij:)
[..]
[..]
Het was 1 grote faalshow
Joysa verteld dat ze een lag heeft van een minuut of 3quote:Op maandag 19 maart 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenvatting:
"Hihi, CA heeft een poepje gelaten."
"Snarf is weer plassen"
"Stappen met Intronic en mono"
"Hahaha hihihih hehehe"
"Ohja, liedje!"
"Snarf drukte weer op het verkeerde knopje."
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenvatting:
"Hihi, CA heeft een poepje gelaten."
"Snarf is weer plassen"
"Stappen met Intronic en mono"
"Hahaha hihihih hehehe"
"Ohja, liedje!"
"Snarf drukte weer op het verkeerde knopje."
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joysa verteld dat ze een lag heeft van een minuut of 3
"JOYSAAAA ZEG EENS HOI! JOOOOYSAAAAAAAAA ZEG NOU HOOOOI! JOOOOOOOYSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAA"
Ik was dat alweer vergeten. Joy met haar Limburgs internet.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joysa verteld dat ze een lag heeft van een minuut of 3
"JOYSAAAA ZEG EENS HOI! JOOOOYSAAAAAAAAA ZEG NOU HOOOOI! JOOOOOOOYSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAA"
Eventjes teruggenieten dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook de chat teruggelezen
http://www65.zippyshare.com/v/9646644/file.html
Was er nog iets naast de optredens? Solstafir ken ik niet, even luisteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
imo Heidevolk en Alestorm. Solstafír was maar mwah, van Negura Bunget maar 1 liedje meegekregen, Equilibrium & Primordial waren best gaaf
Pics.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kloon was weer lovely vandaag trouwens. Ik zat in met haar in een groepje toen er een bitchfight uitbrak.
en er is ook nog een filmpjequote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was dat alweer vergeten. Joy met haar Limburgs internet.
Je kloon was weer lovely vandaag trouwens. Ik zat in met haar in een groepje toen er een bitchfight uitbrak.
[..]
Eventjes teruggenieten dan.
[..]
Was er nog iets naast de optredens? Solstafir ken ik niet, even luisteren.
Van hoe jullie over elkaar heen buitelen? Of hoe jullie elkaars smaakpapillen onderzoeken met de tong?quote:
Ehm nog Eluveitie maar we moesten om 2300 al thuis zijn (oudersquote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er nog iets naast de optredens? Solstafir ken ik niet, even luisteren.
Niet zo heel gek op jouw leeftijd hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ehm nog Eluveitie maar we moesten om 2300 al thuis zijn (ouders)
Maar verder niet veel. Tijdens Negura Bunget ging iedereen eten.
Heb je er gisteren gebruik van gemaakt?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo heel gek op jouw leeftijd hoor.
Tevens: Ik heb 2 keer het boekenweekgeschenk! Wie wil me aanraken?
Neen. Ik ben gister niet met de trein geweest. Maar ik moest een studieboek kopen van de week, daar kreeg ik het bij. Vandaag ging ik een boekenbon opmaken en toen kreeg ik er weer een. Zal er wel een aan mijn mams geven als ik haar weer eens zie.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je er gisteren gebruik van gemaakt?
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van hoe jullie over elkaar heen buitelen? Of hoe jullie elkaars smaakpapillen onderzoeken met de tong?
Ik weet het gewoon echt niet meerquote:
Zatlapquote:Op maandag 19 maart 2012 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet meer
Ja daar is het mee begonnenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien een kusje op der mond, dat kan wel
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien een kusje op der mond, dat kan wel
quote:
Op een schaal van 1 tot 10, hoe opwindend vond jij het?quote:
1quote:Op maandag 19 maart 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe opwindend vond jij het?
Vintovka Snayperskaya Spetsialnaya van Russische Tula makelaardij gebouwd in de jaren 80 en word gebruikt door de Spetsnaz en geheime dienst. Leuk dingetjequote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het wapen waarmee ik overheers op het virtuele battlefield.
Wat doe jij nou man, jij moet met poppen spelen. Niet dit weten.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:05 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Vintovka Snayperskaya Spetsialnaya van Russische Tula makelaardij gebouwd in de jaren 80 en word gebruikt door de Spetsnaz en geheime dienst. Leuk dingetje
Het wapen om in battlefield play 4 free je wil op te leggen aan al de COD pubers.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:05 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Vintovka Snayperskaya Spetsialnaya van Russische Tula makelaardij gebouwd in de jaren 80 en word gebruikt door de Spetsnaz en geheime dienst. Leuk dingetje
Vind je nou niet dat je een beetje te oud wordt om zo fanatiek spelletjes te spelen dat je er een fanboystrijd van maakt?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het wapen om in battlefield play 4 free je wil op te leggen aan al de COD pubers.
Battlefield vs. CoD is vaak leuker dan de spellen zelfquote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je nou niet dat je een beetje te oud wordt om zo fanatiek spelletjes te spelen dat je er een fanboystrijd van maakt?
Poppen? Welke... klopt poppen zijn tof man helemaal geweldig!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:11 schreef twi het volgende:
[..]
Wat doe jij nou man, jij moet met poppen spelen. Niet dit weten.
Hoe oud was je ook alweer en battlefield COD wat zijn dat weer voor termen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het wapen om in battlefield play 4 free je wil op te leggen aan al de COD pubers.
Het gebruik van tactiek is bij deze spellen niet te bekennen en daarmee verdienen deze spellen niet mijn goedkeuring. Stam nog uit de tijd van CS 1.6 wanneer je werd gedropt met een awp shot en je vervolgens een aantal minuten kon wachten.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je nou niet dat je een beetje te oud wordt om zo fanatiek spelletjes te spelen dat je er een fanboystrijd van maakt?
filthy li'l mudbloodsquote:Op maandag 19 maart 2012 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was het tofste gedeelte?
[..]
Je pest dreuzels als beroep?
[..]
Altijd.
grapje hoor, ik zou in hufflepuff terechtkomenquote:
Brandstapel?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
grapje hoor, ik zou in hufflepuff terechtkomen
nou dat vind ik alleraardigst.. denk ikquote:Op maandag 19 maart 2012 18:36 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Je mag op hoge uitzondering de kelder in
Je moet hem wel delen met iemand anders uiterst vriendelijk persoon trouwens!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou dat vind ik alleraardigst.. denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hola, mwahh wel aardigquote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef El_Matador het volgende:
Hola.
Meettopic is dicht. Maar ik kom wel ff langs met een vriend van me.
Hoest met de versierders hier?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Je moet hem wel delen met iemand anders uiterst vriendelijk persoon trouwens!not funnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik hossel bij de vleet.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef El_Matador het volgende:
Hola.
Nieuw deel alles dit dat.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef El_Matador het volgende:
Hola.
CoD speciaal naar de nachtrelease geweest, begonnen midden in de nacht, maar nog niet uitgespeeldquote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Most Wanted 3? Geen flauw idee wat je bedoeld...
jawel hoorquote:
Ik heb ook battlefieldquote:Op maandag 19 maart 2012 18:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Echt zo'n spel voor de huidige adhd generatie.
Sollyquote:Op maandag 19 maart 2012 18:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hola, mwahh wel aardig
[..]
not funny
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
maar dan wel met dr mooie lange haartjons
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Solly
dat is al beter, apology acceptedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
daar was ze nog NET een beetje te jong.. beetje maar hoorquote:
Veelste jong, daar is ze nog maar een kindquote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was ze nog NET een beetje te jong.. beetje maar hoor![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was ze nog NET een beetje te jong.. beetje maar hoor![]()
Gracias.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nieuw deel alles dit dat.
[Stapmeet 6 april] In Amsterdam
Ik nietquote:
ik vind het jammer.. ze kan het op zich best hebben, maar ik vind het ontzettend jammerquote:
het was sarcasmequote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veelste jong, daar is ze nog maar een kind
Tevens hoi
Ligt eraanquote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik niet... heb alleen deze http://battlefield.play4free.com/en/
Maar wat ik meer bedoelde is bij COD hoef je niet na te denken, domweg op de knop drukken en dat is het.
Nee, niet echt het lijkt net een jongen zo.quote:
Goed daar heb ik geen ervaring mee, maar heb toch wel het idee dat de huidige spelers toast zijn voor degene die al wat ouder zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan
In clanmatches is strategie wel erg belangrijk om te overleven
Het kan best leuk zijn om bij een clan te zitten hoor. Heb zelf ook meerdere malen in een clan gezeten en heb er veel lol aan gehadquote:Op maandag 19 maart 2012 18:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, niet echt het lijkt net een jongen zo.
[..]
Goed daar heb ik geen ervaring mee, maar heb toch wel het idee dat de huidige spelers toast zijn voor degene die al wat ouder zijn.
Vooral als je tegen Amerikanen moet, dat was altijd lachenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan best leuk zijn om bij een clan te zitten hoor. Heb zelf ook meerdere malen in een clan gezeten en heb er veel lol aan gehad
okeujjj, succes enzulks en boodschapzequote:Op maandag 19 maart 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
FUCK YEAH JERSEY SHORE MAAKT EEN SEIZOEN 6!
IK GA EVEN BOODSCHAPPEN DOEN EN EEN NIEUWE CAPSLOCKKEY KOPEN
Tegen Koreanen...dat was vervelend, die gasten hebben gewoon optische bekabeling in plaats van zenuwenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vooral als je tegen Amerikanen moet, dat was altijd lachen
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegen Koreanen...dat was vervelend, die gasten hebben gewoon optische bekabeling in plaats van zenuwen
Jaquote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie ook zo´n zin in de zomer?
JAAAAAquote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Het is bij jou altijd zomer, ghij vuile stooker.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Binnen de perken? Nee man, gewoon elke dag 25 graden en zon!!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mits binnen de perken: JAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik ben echt toe aan de zomer!
Wie gaat er mee, hier zwemmen?quote:
Hey, gij vuige Gringo!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is bij jou altijd zomer, ghij vuile stooker.
Maar de zomermaanden hebben wel veel moois in petto, das waar.
dat vind ik nog redelijk binnen de perken.. 25 kan nogquote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Binnen de perken? Nee man, gewoon elke dag 25 graden en zon!!![]()
En de winter mag wat mij betreft lekker overgeslagen worden!
Ja ik!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Wie gaat er mee, hier zwemmen?![]()
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:
Werelds. Weet je hoeveel genot het geeft een modern hippiehuis 2.0 in te richten?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, gij vuige Gringo!Hoest met u?
Dat heb je hier 365/24/7.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
ZomerTerras, bier, rokjes, kleur, blije mensen.
Klinkt goedquote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werelds. Weet je hoeveel genot het geeft een modern hippiehuis 2.0 in te richten?
Puss in Boots in 3D.
Housewarming was geniaal. Thema Superhero.
Met jou alles lekker?
Ik ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
klote avondoh sorry ik heb een kutdag vandaag
Ik welquote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook.Nou ja....een beetje. Eigenlijk helemaal niet zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |