als t goed is wordt t zo nog beter.. wsl straks een gifjequote:
Nee, daar heb je google niet bij nodig. Het gaat om menselijk contact.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je drommel niet voor nodig. Alleen google.
En alsnog hosselt hij het meeste van heel dit topic.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed er zijn veel mensen die niet eerlijk zijn maar ik houd het wel als vuistregel dat ik eerlijk ben. Natuurlijk heb je dan minder booty maar dan heb je in ieder geval een schoon geweten.
tuurlijk, eigenlijk zit ik elke avond met een dikke tampeloeris in m'n handenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
JijHebtGeenRokje vraag het toch eens een keer is je lesbisch zijn niet een beetje een act aan het worden?
[..]
Nee, daar heb je google niet bij nodig. Het gaat om menselijk contact.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk, eigenlijk zit ik elke avond met een dikke tampeloeris in m'n handen
Ssssssssssssst we zouden het geheim houden.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met rugby heb je genoeg menselijk contact...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
JijHebtGeenRokje vraag het toch eens een keer is je lesbisch zijn niet een beetje een act aan het worden?
[..]
Nee, daar heb je google niet bij nodig. Het gaat om menselijk contact.
ohhh shi- sorry bebe :$quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ssssssssssssst we zouden het geheim houden.
Of hij lult er het meeste overquote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
En alsnog hosselt hij het meeste van heel dit topic.
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:33 schreef Chamastya het volgende:
Een nachtje bij deze jongen en je kruipt de slaapkamer uit
Vertel ons meer ome Royco.quote:
Nu val je wel door de mand hoor, want jij hebt een rokje.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
grappig wel.. een oude vriend van me dacht dit ooit ook eens en dacht dat ik t allemaal deed om hem te versieren.. balen voor hem dat ie nooit in m'n broekje mocht
Dat bedoel ik niet je seksualiteit lijkt een gegeven te worden om aandacht mee te zoeken. Lijkt me nergens voor nodig.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, het begint met een gesprek aan te knopen met drommel en vandaar te informeren. Je kunt eens vragen of je een keer mee mag naar een training om te kijken of het wat is etc.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met rugby heb je genoeg menselijk contact...
in m'n boxort jongahhhquote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nu val je wel door de mand hoor, want jij hebt een rokje.
Misschien zitten er hier wel die hosselen bij de vleet maar er niet over lullen.quote:
Dat durf ik ook nog welquote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet je seksualiteit lijkt een gegeven te worden om aandacht mee te zoeken. Lijkt me nergens voor nodig.
[..]
Nee, het begint met een gesprek aan te knopen met drommel en vandaar te informeren. Je kunt eens vragen of je een keer mee mag naar een training om te kijken of het wat is etc.
hmmm.. als ik die chick ook erg leuk zou vinden zou ik t wel erg moeilijk vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Rokje, denk je dat wanneer je aan het kijken bent je jezelf nog tegen kan houden?
bullshit, ik ben seksueel ingesteld en heb geen enkele moeite daarover te praten, nog meer vragen?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet je seksualiteit lijkt een gegeven te worden om aandacht mee te zoeken. Lijkt me nergens voor nodig.
[..]
Nee, het begint met een gesprek aan te knopen met drommel en vandaar te informeren. Je kunt eens vragen of je een keer mee mag naar een training om te kijken of het wat is etc.
Okee hij hosselt het meest van iedereen hier zover we weten.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien zitten er hier wel die hosselen bij de vleet maar er niet over lullen.
Dat zullen we nooit weten.
Het zal hier oko gewoon wel opvallen hequote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo heel veel lul ik niet eens over mn hossels
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het zal hier oko gewoon wel opvallen he
Dat is het vooral, opvallen tussen ons niet zo moeilijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het zal hier oko gewoon wel opvallen he
Je weet dat dat niet kanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, dat laatste maak jij er van. Ik bedoel dat jij je moet openstellen naar je omgeving over je situatie, en hulp moet zoeken en accepteren. Gooi dat masker weg.
Dat doe ik altijd.quote:
Net wilde je ook nog een vouwquote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..] Ik wil alleen maar gelukkig zijn, dat is alles.
dat doet zeerquote:
ik....... maar........quote:
Het kan wel, alleen zie jij dat niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kanEn als dat niet gaat is er geen hoop meer?
Ik zou echt willen dat ik wist wat ik moest doen, maar ik weet het niet meer. Ik wil alleen maar gelukkig zijn, dat is alles.
Soms dan krijg ik het idee dat ik gewoon een kapot exemplaar ben. Soms gaan spullen stuk en probeer je ze tegen beter weten in steeds te blijven oplappen. Eigenlijk is dat vechten tegen het lot en ik vraag me af of ik dat wel moet doen. Ik vind het daarom rot dat mensen zeggen dat het niet beter gaat worden. Ik wil graag dat mensen me gerust stellen, troosten en energie geven om problemen aan te pakken. Ik heb die energie heel hard nodig.
Ik wil een oplossing die haalbaar is en die ervoor zorgt dat ik nog gelukkig kan worden. Ik wil gelukkig zijn, wat vrienden hebben en oud worden met een leuk meisje.
Ik ga kapot van de hoofdpijn en ben moe. Ik hoop dat als ik morgen wakker word de wereld er beter uit ziet, mijn hoofdpijn over is en ik weet hoe ik alles moet oplossen.
Welterusten iedereen
Wel misschien is het een idee om dat eens een keer te doen.quote:
Het is geen vraag, het is een constatering mijnerzijds. Het benadrukken van van je seksuele voorkeur lijkt wel een middel geworden om de aandacht naar je toetrekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bullshit, ik ben seksueel ingesteld en heb geen enkele moeite daarover te praten, nog meer vragen?
FFFUUUUUU als je t verdomme maar laatquote:
Ik sport wel eens samen. Dat is niet zo'n punt.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel misschien is het een idee om dat eens een keer te doen.
[..]
Het is geen vraag, het is een constatering mijnerzijds. Het benadrukken van van je seksuele voorkeur lijkt wel een middel geworden om de aandacht naar je toetrekken.
geen idee hoe jij daar zo ineens bij komt trouwens hoor, in het vorige topic heb ik toch redelijk "gewoon" meegepraat over dingen, maar ach.. het zal wel goed zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel misschien is het een idee om dat eens een keer te doen.
[..]
Het is geen vraag, het is een constatering mijnerzijds. Het benadrukken van van je seksuele voorkeur lijkt wel een middel geworden om de aandacht naar je toetrekken.
Laten we eerlijk zijn op dit moment is er inderdaad geen hoop voor jouw.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kanEn als dat niet gaat is er geen hoop meer?
OE A A A Aquote:Op zondag 18 maart 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
FFFUUUUUU als je t verdomme maar laat
Wow, ik ben het met je eens zo waar.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn op dit moment is er inderdaad geen hoop voor jouw.
Jouwquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn op dit moment is er inderdaad geen hoop voor jouw.
Jawelquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op je bovenlip bijten is zo makkelijk nog niet...
quote:
toch was het m'n bovenlipquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op je bovenlip bijten is zo makkelijk nog niet...
Heb even zitten kijken, maar er zitten niet echt dingen tussen die van mij op toepassing lijken te zijn.quote:
Ik zou willen dat je me kon laten zien hoe money, want ik zie het echt nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen zie jij dat niet.
Dacht het nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik wil herverkiezingen voor meest voorspelbare user.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]indeed
[..]
toch was het m'n bovenlip
Met deze instelling is er voor hem geen hoop.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch is het onzin. Hoop is niet gebasseert op je huidige staat. Dat is het mooie aan hoop.
ik heb echt werkelijkwaar geen idee O.oquote:
Kom niet zo maar bij dingen, lees ook je posten en wat in het begin nog enigszins beperkt was is nu omgeslagen in het aandacht trekken door het middel van. Je user icon is daar een goede indicatie van, het doet haast denken aan ...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee hoe jij daar zo ineens bij komt trouwens hoor, in het vorige topic heb ik toch redelijk "gewoon" meegepraat over dingen, maar ach.. het zal wel goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |