Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Heb Pastore er al uit, Belhanda staat daar nu.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk, dan moet je Pastore en Menez omdraaien.. dan krijgen ze beiden 9 chem (M'Bia omdat hij een dubbele link heeft met Fanni).
Zo moet die:quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Heb Pastore er al uit, Belhanda staat daar nu.
Heb m nu dus zo:
http://futhead.com/12/squad/192256
M'bia staat nu nog op chem7.
Ga zo dan Gameiro CF maken
Haha snap em nu pas hahaquote:
Thanks, donequote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo moet die:
http://futhead.com/12/squad/226874
Je hoeft niet perse zo'n CAM->CM kaartje te halen voor Menez, hij haalt zonder ook al 9 chemistry! Zoals je ook kunt zien bij futhead.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:30 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Thanks, done
Nu ff zo goedkoop mogelijk CAM>CM fixen voor Menez dan is het klaar.
Wat als ik Belhanda vervang door http://www.futhead.com/12/player/9670
En dan daarna CDM>CM kaartje, is dat een goed plan? En hoe duur zijn die ong?
Soms is het spel onnavolgbaar. Ik heb ooit met IF Chiellini een hattrick aan kopgoals tegen gekregen door Miyaichi...allledrie rechtstreeks duelquote:Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef pascal08 het volgende:
Goeie pot Rijst. Sczensy is echt een beest, alhoewel ie wel in de fout ging bij die corner. Ik snap alleen niet dat jij twee keer kan scoren uit een corner, terwijl ik een enorme luchtmacht heb, met uitzondering van Sneijder, Walcott en Lavezzi.
Toch maak ik met sommige cb's nooit kopgoals en met andere bijna elke wedstrijd wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms is het spel onnavolgbaar. Ik heb ooit met IF Chiellini een hattrick aan kopgoals tegen gekregen door Miyaichi...allledrie rechtstreeks duel
Gerrard moet mij nog steeds overtuigen..quote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Gerrard is binnenNu is mn BPL team wel min of meer compleet denk ik zo
Heb je een link van je team?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Gerrard is binnenNu is mn BPL team wel min of meer compleet denk ik zo
Bij mij hangt het er vooral van af wat voor spits ik heb staan. In teams met Zlatan kopt hij zelf alles binnen en scoren mijn verdedigers veel minderquote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toch maak ik met sommige cb's nooit kopgoals en met andere bijna elke wedstrijd wel.
Zo heb ik in mn oude BPL team met Luiz en IF Johnson 0 goals gemaakt terwijl Johnson "powerheader" had en een gigant was.
Maar Lucio daarentegen scoort zo gigantisch vaak uit een corner.
Wie ook redelijk wat kopgoals maakt is Alexis Sanchez, geen idee waarom ook..
Ik heb sinds kort het koppel IF Felipe Santana en Thiago Silva.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toch maak ik met sommige cb's nooit kopgoals en met andere bijna elke wedstrijd wel.
Zo heb ik in mn oude BPL team met Luiz en IF Johnson 0 goals gemaakt terwijl Johnson "powerheader" had en een gigant was.
Maar Lucio daarentegen scoort zo gigantisch vaak uit een corner.
Wie ook redelijk wat kopgoals maakt is Alexis Sanchez, geen idee waarom ook..
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#izoUnFDkbc8Nbquote:
Termijn!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#izoUnFDkbc8Nb
Gaat wel VdV in de basis starten voor de links met Robben en Sneijder, en dan UP Silva of Gerrard invallend. Gerrard moet nog zn kaartjes hebben. Kan ook zijn dat ik Robben en Sneijder ga vervangen op termijn om het full BPL te maken, en ze alleen te gebruiken voor het Nederlands elftal
Klasse team hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#izoUnFDkbc8Nb
Gaat wel VdV in de basis starten voor de links met Robben en Sneijder, en dan UP Silva of Gerrard invallend. Gerrard moet nog zn kaartjes hebben. Kan ook zijn dat ik Robben en Sneijder ga vervangen op termijn om het full BPL te maken, en ze alleen te gebruiken voor het Nederlands elftal
Jawel, want dubbele link met Sneijder en single link met Luiz. Richards als CB is trouwens echt een aanrader, heb je heel veel aan achterinquote:Op maandag 19 maart 2012 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klasse team hoor![]()
Maar als je vdV laat starten dan heeft Maicon geen 9 chem toch?
Ja ik begreep het verkeerd, dacht even dat je vdv wilde laten starten op de plaats van sneijder.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
ik bedoelde trouwens VdV op de middelste CM. Dus Silva of Gerrard zal op de bank moeten starten, maar die komen er snel genoeg in
Is Sczesny een soort Hart? Of nog beter?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
haha echt zonde van die rode kaart weer![]()
Ja dit team speelt wel lekker. David Luiz beste CB uit het spel. Verdedigend heel goed en heeft er bij mij al iets van 20 ingekopt bij corners
Ja hij wel erg overpowered inderdaad. Wat ik wel frustrerend vind is dat ik twee spitsen heb samen 200k kosten en die samen meer kansen nodig hebben dan jouw Ba van 40k 25k zelfs.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
Ja dit team speelt wel lekker. David Luiz beste CB uit het spel. Verdedigend heel goed en heeft er bij mij al iets van 20 ingekopt bij corners
Luiz die kopt?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
Ja en goed ook. Bij jou niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Luiz die kopt?![]()
Doe eens linkje of picje van je team trouwens
Nee nooit. Als die scoort is het omdat ie weer eens als een malloot naar voren komt gesprint en m er keihard in de kruising knalt, dat dan weer wel.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:27 schreef pascal08 het volgende:
Wie had hier ook alweer IF Felipe Santana? Is ie goed?
ver zoekenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort het koppel IF Felipe Santana en Thiago Silva.
F. Santana heeft nu 6x raak gekopt uit een corner in 11 duels![]()
Met T. Silva scoor ik bijna nooit
Ik, ja is echt een beest, speelt nog fijner dan T.Silvaquote:Op maandag 19 maart 2012 00:27 schreef pascal08 het volgende:
Wie had hier ook alweer IF Felipe Santana? Is ie goed?
Vind ik ook wel ja. Niet voor long passes tho.quote:
Dit is mijn team, de perfecte combinatiequote:Op maandag 19 maart 2012 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind ik ook wel ja. Niet voor long passes tho.
http://futhead.com/12/squad/222880 Lijkt me ook wel fijn spelen denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |