Consequent zijn is ook belangrijkquote:
Word je uitgezonden naar Afghanistan?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:49 schreef allesbeterweter het volgende:
Allesbeterweter gaat in grote zandbakspelen
Ik wil een warme douche.quote:
Mag ik er bij dan?quote:
Nee.quote:
Het spijt mij zeer meneer.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Geen spot met mijn achternaam
Ik ben eigenlijk net gedouched..quote:Op maandag 19 maart 2012 20:47 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Je bent zelf vies, Kimberliedje.
De Big Mac's niet waarschijnlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk net gedouched..
Ik heb enorme buikpijn. Vrouwenpijn.quote:
Mijn naam is Bond......... Bondquote:Op maandag 19 maart 2012 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb enorme buikpijn. Vrouwenpijn.
Ooh, vervelend. Hopelijk snel over.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb enorme buikpijn. Vrouwenpijn.
Hier in huis. Vreemd dit ...quote:
Johannes Kozijn kan wel postenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef humorduck28 het volgende:
Kan Johannes_Vermeer nog niet posten?
Oke, gelukkig, hallo dan maarquote:Op maandag 19 maart 2012 23:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Johannes Kozijn kan wel posten
Allang gedaan. Al 20 keer.quote:
En allebei is sex toch ?quote:
Nee, 8 jaar. Fantastische kat.quote:
Ze kan niet naar buiten ...quote:
Ik kan ze allebei haten.quote:
Zoals je altijd bent dusquote:
iew bah, wil niet wetenquote:
Oh god alle autisten bijelkaarquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
Binnenkort UDOWU meet!!!![ afbeelding ]
Kga erheen.
Het spijt me, sorry meneerquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:35 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Topiek, spot niet met UDOWU'ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |