Wat is trouwens lief zijn zonder iets te geven? Wat doe je dan concreet?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Ik verwacht gewoon dat zij er is om me af en toe een knuffel te geven en samen dingen te doen. In ruil daarvoor ben ik lief, maak ik haar aan het lachen en doe ik ook die dingen die zij voor me doet. Dat lijkt me eerlijk toch?
lolquote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel iets totaal anders natuurlijk. Maar de 5de is zo heerlijk 'doom'.![]()
7de is toch iets vrolijker, waar zijn stijl zich niet helemaal voor leent. Mi.
[..]
Ja, nu nog centjes verdienen om ze te kunnen kopen in de MaisjesStore.
joahhh.. gaat wel aardig al zeg ik het zelfquote:
dan is het goedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een perv. Maar voorlopig alleen met woorden en gedachtes hoor
Ik hou juist van vrolijk, en dat slaagt in de uitvoering die ik postte best goed. Voor de rest neem ik me altijd voor het geduld te hebben om klassiek beter te leren kennen, alleen zie ik vaak door de vele uitvoeringen door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is wel iets totaal anders natuurlijk. Maar de 5de is zo heerlijk 'doom'.![]()
7de is toch iets vrolijker, waar zijn stijl zich niet helemaal voor leent. Mi.
Zich uitkleden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe ga je haar aan het lachen maken?
Topquote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
joahhh.. gaat wel aardig al zeg ik het zelfmet jou?
Mwaah, dan is het wel goed, want dan is toevallig de irrationele keuze ook een goede rationele keus.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
Kan ik hieruit concluderen dat vrouwen niet verliefd op jou mogen raken of sla ik dan teveel stappen over?
Je kan grappen maken zonder het leven te waarderen. Ik denk dat een goede cabaretier per definitie een cynist is; cynisme kan soms heel grappig zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar even serieus. Ik ben benieuwd hoe iemand een ander aan het lachen krijgt als hij zo overduidelijk zelf het plezier in het leven mist
Er gewoon zijn blijkbaar. Als een soort god die aanbeden wordt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is trouwens lief zijn zonder iets te geven? Wat doe je dan concreet?
Ja, ik denk wel meer mensen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook vriendin puur uit egocentrische belangen hoor.
klagen is soms heerlijk iddquote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top![]()
Met mij gaat het z'n gangetje, mag niet klagen, al doe ik dat wel graag
Geile jonge sletjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel meer mensen.
Maar dan zouden alle mannen een geil jong sletje willen en alle vrouwen een rijke man.
oh wacht . . .
Ik wil ook best een oudere rijke vrouw als ik single ben hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel meer mensen.
Maar dan zouden alle mannen een geil jong sletje willen en alle vrouwen een rijke man.
oh wacht . . .
Er is inderdaad een wildgroei. Moet je ook niet allemaal willen luisteren.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou juist van vrolijk, en dat slaagt in de uitvoering die ik postte best goed. Voor de rest neem ik me altijd voor het geduld te hebben om klassiek beter te leren kennen, alleen zie ik vaak door de vele uitvoeringen door de bomen het bos niet meer.
Als levenspartner lijkt me dat dodelijk vermoeiend. Voor leedvermaak is het nog wel oke, inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, dan is het wel goed, want dan is toevallig de irrationele keuze ook een goede rationele keus.
[..]
Je kan grappen maken zonder het leven te waarderen. Ik denk dat een goede cabaretier per definitie een cynist is; cynisme kan soms heel grappig zijn.
Ik maak uit jouw posts op dat jij vooral wilt dat de ander van jou houdt maar nergens zie ik een wederkerigheid in jouw posts terug.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt lief. Waarom zouden ze bij me uit de buurt moeten blijven? Ik weet zeker dat ik meer waardering zou tonen dan veel anderen.
[..]
Ik kan best wel grappig en gezellig zijn hoor
Weet ik niet. Het is voor mij vermoeiend ja. Ik ben de hele dag positiever en blijer aan het doen dan ik ben en dat is echt heel zwaar. Maar zo lang ik haar kan geven wat ze nodig heeft en verdiend, dan maakt het niet uit toch?quote:[b]Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef het gaat erom dat jij continu een persoon wilt zijn die je niet bent en dat lijkt me dodelijk vermoeiend voor alle partijen
Buiten een vriendin, wat maakt jou blij? Wat vind je leuk om te doen? Of wat zou je graag willen doen/zijn, waar je gelukkig van zou worden?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is voor mij vermoeiend ja. Ik ben de hele dag positiever en blijer aan het doen dan ik ben en dat is echt heel zwaar. Maar zo lang ik haar kan geven wat ze nodig heeft en verdiend, dan maakt het niet uit toch?
Meer dan je droommeisje hoef jij ook niet te vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is voor mij vermoeiend ja. Ik ben de hele dag positiever en blijer aan het doen dan ik ben en dat is echt heel zwaar. Maar zo lang ik haar kan geven wat ze nodig heeft en verdiend, dan maakt het niet uit toch?
Hé, dat stukje upchunking wilde ik later pas vragen!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Buiten een vriendin, wat maakt jou blij? Wat vind je leuk om te doen? Of wat zou je graag willen doen/zijn, waar je gelukkig van zou worden?
Sorry, ik ben Mr. Upchuck.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, dat stukje upchunking wilde ik later pas vragen!
Lief zijn is een bepaalde houding die bij bijna alle acties naar voren komt en de manier definieert waarop die acties plaats vinden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is trouwens lief zijn zonder iets te geven? Wat doe je dan concreet?
WT, hoe gaat het op je werk? Nog naar je zin?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, dat stukje upchunking wilde ik later pas vragen!
ach na een avond ruzie hier thuis, gezeik op m'n werk en een hoop geklaag, helpt het soms om te zien dat anderen het vaak veeeeeel slechter hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klagen is soms heerlijk idd
maar blij te horen dat t wel lekker gaat dan![]()
hij wilt juist heel veel geven en heel erg lief zijn en een lintje ontvangenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak uit jouw posts op dat jij vooral wilt dat de ander van jou houdt maar nergens zie ik een wederkerigheid in jouw posts terug.
En nu stop ik er mee, want ik begin moe te worden
Zijn droommeisje is ieder meisje dat hem wil, die moet wel makkelijk te vinden zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meer dan je droommeisje hoef jij ook niet te vinden
Dit betekent dat Benzin ontbijt op bed brengt. 's ochtends de kutkoters naar school brengt en 's avonds nog een slaapliedje voor hun zingt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Lief zijn is een bepaalde houding die bij bijna alle acties naar voren komt en de manier definieert waarop die acties plaats vinden.
mhm, mja dat maakt jouw problemen niet minder erg ehquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na een avond ruzie hier thuis, gezeik op m'n werk en een hoop geklaag, helpt het soms om te zien dat anderen het vaak veeeeeel slechter hebben
Mooie algemene taal, maar er stond "concreet" in mijn post.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Lief zijn is een bepaalde houding die bij bijna alle acties naar voren komt en de manier definieert waarop die acties plaats vinden.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij wilt juist heel veel geven en heel erg lief zijn en een lintje ontvangen
wel in zijn dromen he snap mijn gevatheid danquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn droommeisje is ieder meisje dat hem wil, die moet wel makkelijk te vinden zijn.
Maar ja die vind hij niet thuis en ook niet op zijn werk.
Oeh je bent te gevat voor mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel in zijn dromen he snap mijn gevatheid dan
Ja toch het hebben van Detroit loste in een keer ook alles voor mij op.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Denken dat het hebben van een vriendin in één klap al je problemen van de wereld vaagt____________________
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, het is erg mwah. Maar ik heb toevallig ook wat leuks tegen het lijf gelopen (of tenminste, dat weet ik natuurlijk niet maar ok) dus daar ga ik binnenkort naartoe om even te babbelen (hij wilde echt super snel al, dat is wel een goed teken).quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT, hoe gaat het op je werk? Nog naar je zin?
Het is Capstan ook gelukt. Geen idee hoe hij dat voor elkaar kreegquote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel in zijn dromen he snap mijn gevatheid dan
Ik weet het niet. Er zijn wel wat dingen die mij op de been houden. Ik vind muziek mooi, ik vind muziek maken mooi, ik vind technische problemen oplossen prachtig.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Buiten een vriendin, wat maakt jou blij? Wat vind je leuk om te doen? Of wat zou je graag willen doen/zijn, waar je gelukkig van zou worden?
Mooie truien dragen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is Capstan ook gelukt. Geen idee hoe hij dat voor elkaar kreeg
Ja ik voel me achtergesteld.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja toch het hebben van Detroit loste in een keer ook alles voor mij op.
Schulden, dakloos zijn, geen leven hebben..Het helpt je in ieder geval van je maagdelijkheid afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Capstan zwelgde nog niet zo in zelfmedelijden dat het misselijkmakend werd..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat deed detroit oo niet voor mijquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het helpt je in ieder geval van je maagdelijkheid af
yep, maar ik moet eens wat vaker m'n zegeningen tellen (god, wat klinkt datquote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm, mja dat maakt jouw problemen niet minder erg eh![]()
maar ik snap
Post een pi, dan snap ik je posts ook. Beetje autisme heeft elke fokker, niet waar...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan zwelgde nog niet zo in zelfmedelijden dat het misselijkmakend werd..
Oh wacht, cynisch en dus grappig
Het 1 is geen garantie op het ander he.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn wel wat dingen die mij op de been houden. Ik vind muziek mooi, ik vind muziek maken mooi, ik vind technische problemen oplossen prachtig.
Maar op dit moment is er niets wat mij op de langere termijn blij maakt en buiten een vriendin heb ik ook geen grote plannen. Ik wil eigenlijk maar twee dingen:
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Je blijft maar over dat lintje doorgaan he
Waarvoor zou je een lieve vriendin hebben als je gelukkig wilt zijn? Die snap ik niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn wel wat dingen die mij op de been houden. Ik vind muziek mooi, ik vind muziek maken mooi, ik vind technische problemen oplossen prachtig.
Maar op dit moment is er niets wat mij op de langere termijn blij maakt en buiten een vriendin heb ik ook geen grote plannen. Ik wil eigenlijk maar twee dingen:
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
Word radio DJ, leer een instrument, doe iets!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
Ik zou jouw mooiste uitspraak over mij ook niet vergetenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Die uitspraak is gewoon te mooi om in vergetelheid te raken
Hij was net zo erg als ik joh.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan zwelgde nog niet zo in zelfmedelijden dat het misselijkmakend werd..
Oh wacht, cynisch en dus grappig
mja het is wel een "door de bomen het bos niet meer zien" kinda thing.. negatieve dingen hebben veel meer impact en positieve dingen neem je al gauw for grantedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar ik moet eens wat vaker m'n zegeningen tellen (god, wat klinkt dat)
dan klaag en zeur ik gelijk wat minder
Het is niet misselijkmakend, het is gezond cynisme. Cynisme is grappigquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Post een pi, dan snap ik je posts ook. Beetje autisme heeft elke fokker, niet waar...
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een boel posts gemist maar mijn oog viel op een post in het vorige deel waarin de woorden "vrouwen" en "rationaal bezig zijn" in 1 zin werden gebruikt.
Je hebt nog een lange weg te gaan Benzin
Muziek maken, iets technisch vernuftig in elkaar zetten. Prachtige dingen om je trots over te voelen en waar je anderen over kunt vertellen toch? Gelukkig zijn is een resultaat van het doen van dingen die je leuk vindt. Dat is niet iets wat je om de hoek tegen komt. Een lieve vriendin tegenkomen gebeurt wanneer je bezig bent met het doen van leuke dingen en/of plezier uitstraalt over hetgeen waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
Vrouwen die voor jou in katzwijm vallen zijn inderdaad niet rationeelquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een boel posts gemist maar mijn oog viel op een post in het vorige deel waarin de woorden "vrouwen" en "rationaal bezig zijn" in 1 zin werden gebruikt.
Je hebt nog een lange weg te gaan Benzin
oh no she didn'tquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen die voor jou in katzwijm vallen zijn inderdaad niet rationeel
Die vallen op mijn gevoel voor humor en mijn onweerstaanbare looks en charmequote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen die voor jou in katzwijm vallen zijn inderdaad niet rationeel
Omdat je meer jankt dan iets doet lieverd..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
Waarom doet iedereen zo tegen mij? Ik vraag maar een paar kleine dingetjes, ik hoef verder niets te hebben; waarom gunnen jullie dat me niet?
Niet dit weer, alsjeblieft niet dit weer.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
Waarom doet iedereen zo tegen mij? Ik vraag maar een paar kleine dingetjes, ik hoef verder niets te hebben; waarom gunnen jullie dat me niet?
Dat zeg ik, niet rationeelquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die vallen op mijn gevoel voor humor en mijn onweerstaanbare looks en charme
Het gaat er niet om of wij dat gunnen, het gaat erom of de vrouw die jij leuk vind jou dat guntquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
klopt, zowel in werk als relatiesfeer kan je 99 dingen goed doen, en 1 fout, iedereen onthoudt dat foute dingquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja het is wel een "door de bomen het bos niet meer zien" kinda thing.. negatieve dingen hebben veel meer impact en positieve dingen neem je al gauw for granted
Zeg je njou dat dat ook nergens op gebasseerd is?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die vallen op mijn gevoel voor humor en mijn onweerstaanbare looks en charme
Dit schijnt ook te gebeuren als ik er niet ben, vrijwel elke avond toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dit weer, alsjeblieft niet dit weer.
Ik ben dan ook blij dat het overgrote deel van de vrouwelijke populatie niet rationeel kan denkenquote:
Inb4 calimero.jpgquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
Je maakt het niet beter hequote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit schijnt ook te gebeuren als ik er niet ben, vrijwel elke avond toch?
óf half fok is héél erg gemeen, óf benzin moet de oorzaak een keer bij zichzelf zoeken
Ik denk dat veel vrouwen waarmee ik bezig ben weten dat er een zeer kleine kans is dat het ook daadwerkelijk wat gaat worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeg je njou dat dat ook nergens op gebasseerd is?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
One needs a hug. Overlijdensberichten zijn een bitch.
Dikke knuffel dan maarquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Wij zijn altijd gemeen ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit schijnt ook te gebeuren als ik er niet ben, vrijwel elke avond toch?
óf half fok is héél erg gemeen, óf benzin moet de oorzaak een keer bij zichzelf zoeken
Nou, sla je slag dan maar heloef...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Vroeger vond ik dat ook leuk, maar niets heeft betekenis als je niemand hebt om het mee te delen en je niet gelukkig voelt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Muziek maken, iets technisch vernuftig in elkaar zetten.
*knuffel*quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Je weet me te vinden he.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Autistquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, sla je slag dan maar heloef...
(oh wacht, dit is echt ongepast )
Sterkte !quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
En toen werd het duidelijk waarom jij geen vriendin hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, sla je slag dan maar heloef...
(oh wacht, dit is echt ongepast )
O snap!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen werd het duidelijk waarom jij geen vriendin hebt.
*Knuffel*quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Het is een beetje jammer dat ik geen vriendin heb, anders was impact extra pijnlijk en confronterend geweest. Maar he je kan niet alles hebben.quote:
Maar op een gegeven moment is mijn inlevingsvermogen op als je tegen een muur praatquote:
Dus nu ga je jezelf maar blamen?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer dat ik geen vriendin heb, anders was impact extra pijnlijk en confronterend geweest. Maar he je kan niet alles hebben.
neequote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was jij niet verkozen tot de liefste user in deze reeks?
Er zijn toch wel meer mensen die houden van de muziek waar jij van houdt? Ik luister nog steeds naar dat nummer van Inferno Friendship Society / The World wat je destijds aanraadde.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat ook leuk, maar niets heeft betekenis als je niemand hebt om het mee te delen en je niet gelukkig voelt.
Mis ik iets? Wat bedoel je?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment is mijn inlevingsvermogen op als je tegen een muur praat
En benzin heeft mijn topic opening niet eens gejat. Kun je nagaan wat jou nog te wachten staat
Je komt als volgt over:quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
Ik kan mijn muzieksmaak ook niet met mensen in mijn omgeving delen, maar ben toch best wel gelukkig.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen die houden van de muziek waar jij van houdt? Ik luister nog steeds naar dat nummer van Inferno Friendship Society / The World wat je destijds aanraadde.
Nja, dat is niet 100% mijn genre, maar eerlijk is eerlijk, dat nieuwste album van ze is gewoon erg muzikaal jaquote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen die houden van de muziek waar jij van houdt? Ik luister nog steeds naar dat nummer van Inferno Friendship Society / The World wat je destijds aanraadde.
Ik ga nu huilen en krassen omdat ik geen vriendin heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar i ben wel vrij lief hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was jij niet verkozen tot de liefste user in deze reeks?
Welke zinquote:
Het gaat ook niet om mijn muzieksmaak, het gaat gewoon om alles.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan mijn muzieksmaak ook niet met mensen in mijn omgeving delen, maar ben toch best wel gelukkig.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar i ben wel vrij lief hoor.
Alleen Benzin neemt van niemand wat aan en loopt continu te janken en vervolgens zegt hij dat wij gemeen zijn en dat hij dat niet verdiend. Zal best, maar om iets te verdienen moet je werken. Voor niets gaat de zon op.
[..]
Welke zin
quote:En benzin heeft mijn topic opening niet eens gejat. Kun je nagaan wat jou nog te wachten staat
Een opening is een opening, al is het alleen al via internet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan mijn muzieksmaak ook niet met mensen in mijn omgeving delen, maar ben toch best wel gelukkig.
Niet je smaak, maar wel iets wat ik dus blijkbaar als anoniempje van je heb opgepikt en gewaardeerd. Misschien vind ik je echte smaak ook prima.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat is niet 100% mijn genre, maar eerlijk is eerlijk, dat nieuwste album van ze is gewoon erg muzikaal ja
Nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
Benzin zou jij het niet leuk vinden om technicus te worden bij een radiostation? Het is best wel tof, je bepaalt dan de muziek en schuift een beetje met de knoppen enzo. Aangezien je volgens mij veel verstand heb van technische dingen lijkt het me wel wat voor jou.
Als dat alles isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
I had de lapo en jij opent een nieuw topic
INB4 ons soort mensen hebben wel betere dingen te doenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
Benzin zou jij het niet leuk vinden om technicus te worden bij een radiostation? Het is best wel tof, je bepaalt dan de muziek en schuift een beetje met de knoppen enzo. Aangezien je volgens mij veel verstand heb van technische dingen lijkt het me wel wat voor jou.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
INB4 ons soort mensen hebben wel betere dingen te doen
Dat vind je zelf ook niet leuk bobboquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als dat alles is![]()
Ik ben niet zo bang voor je hoor
Ik had het tegen benzin, niet tegen jou.quote:
Hij gaat nee zeggen, ook al zou het echt kunnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
Dat was me niet ontgaan, maar ik denk graag voor anderen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het tegen benzin, niet tegen jou.
Internet was er toen ik jonger was nog niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Een opening is een opening, al is het alleen al via internet.
[..]
Niet je smaak, maar wel iets wat ik dus blijkbaar als anoniempje van je heb opgepikt en gewaardeerd. Misschien vind ik je echte smaak ook prima.
Maar ik had een grappige TT. Die heb ik altijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat vind je zelf ook niet leuk bobbo
Tuurlijk zegt ie nee, dat is benzin.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij gaat nee zeggen, ook al zou het echt kunnen.
Inb4 benzin
Hoe staat het hosselen WTtje?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was me niet ontgaan, maar ik denk graag voor anderen.
Wat is Suoer?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ik had een grappige TT. Die heb ik altijd.
Maar je hebt gelijk
Negerrap is dan ook gewoon kutmuziekquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Internet was er toen ik jonger was nog niet.
En dan valt het niet mee als blanke die alleen naar rap luisterd in een boerengehucht.
Inb4 Joysa!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Internet was er toen ik jonger was nog niet.
En dan valt het niet mee als blanke die alleen naar rap luisterd in een boerengehucht.
ik zal je 7 goddelijke vrouwen sturenquote:
ik luisterde naar teringherriemetal in een boerengehucht, maar gelukkig waren er meerquote:
Graag niet vandaag morgen of woensdagavondquote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal je 7 goddelijke vrouwen sturen
Krijgt mijn moeder toch nog gelijk.quote:
Benzins dreamgirlquestquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een spelfout
I wilde zetten, waarin benzin zijn droommeisje vindt? maar dat paste niet
Ik doelde op zijn spelfout.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik luisterde naar teringherriemetal in een boerengehucht, maar gelukkig waren er meer
Geen idee wie of wat, maar knap dat je de humor er van in ziet. Na mijn ervaringen had ik 'm gefileerd. Maar sterkte in elk geval.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
Dankjewel enzo, ook bob, voor de zeer gevatte opmerkomg Humor is belangrijk, evenals mijn gedachtes verzetten. En aangezien ik toch wel even nodig had om de opmerking te vatten en de humor ervan in te zien, bedankt bob.
Al een ander projectje gevonden?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment is mijn inlevingsvermogen op als je tegen een muur praat
Zeker.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw moeder is dan ook erg wijs.
notedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Graag niet vandaag morgen of woensdagavond
ook leukquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn spelfout.
Ik luisterde naar klassieke rock in een gemiddelde gemeente. Ik was niet de enige.
Dat is niet mijn bedoeling. Ik ben heel goed in wat ik doe; ongelofelijk goed zelfs. Maar om mezelf dan een superieur wezen te noemen gaat te ver, ik ben namelijk in al het andere in mijn leven compleet aan het falen. Als ik kon ruilen dan zou ik dat zo doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Watertornado het volgende:
Je komt als volgt over:
• Je ziet jezelf als een superieur wezen ten opzichte van het gros van je omgeving;
Het is meer zo dat ik tussen alle ellende door ook wel een keer mazzel zou mogen hebben.quote:• alles moet naar jou toekomen qua vrouwen en plezier/geluk;
Dat klopt, maar doe daar maar eens iets aan.quote:• je bent nu niet gelukkig.
Aangenaamquote:
Vanaf hier snap ik vrouwen officieel niet meer...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
Dankjewel enzo, ook bob, voor de zeer gevatte opmerkomg Humor is belangrijk, evenals mijn gedachtes verzetten. En aangezien ik toch wel even nodig had om de opmerking te vatten en de humor ervan in te zien, bedankt bob.
Hai!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tot mannen voel ik me niet zo aangetrokken.
Just Jackquote:
Muziek smeedt vaak wel een band tussen tieners. Kuddegedrag enzulks.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noted
[..]
ook leuk.. k ben wel blij dat er hier meerdere metalheads woonden, had ik toch nog vriendjons in de buurt
maar wat andere dingen betrof, was ik alleen
Oeh, je hebt het zwaar kerel. Ging je niet Snarf hosselen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tot mannen voel ik me niet zo aangetrokken.
Is aan het lerenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je stoute edel-aziaat?
uhhuh idd..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muziek smeedt vaak wel een band tussen tieners. Kuddegedrag enzulks.
Arme Rokjon.![]()
Gelukkig is dat nu wel anders.
Snarf? Marba!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, je hebt het zwaar kerel. Ging je niet Snarf hosselen dan?
Conclusie: geen ballen. Je zegt nu tussen de regels door: ik faal, wat ik probeer lukt niet dus ik probeer maar niks meer en het moet maar vanzelf gaan, en gelukkig worden kan ik alleen door iemand anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn bedoeling. Ik ben heel goed in wat ik doe; ongelofelijk goed zelfs. Maar om mezelf dan een superieur wezen te noemen gaat te ver, ik ben namelijk in al het andere in mijn leven compleet aan het falen. Als ik kon ruilen dan zou ik dat zo doen.
Dus nogmaals: ik ben absoluut geen superieur wezen; sterker nog, ondanks dat ik iets goed kan ben ik verder een supernoob en een slecht mens.
Ik snap niet waar jullie idee vandaan komt dat ik mezelf zo superieur zou vinden.
[..]
Het is meer zo dat ik tussen alle ellende door ook wel een keer mazzel zou mogen hebben.
[..]
Dat klopt, maar doe daar maar eens iets aan.
quote:
Dat heeft ie al lang gedaan, ze hebben het bed al gedeeldquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, je hebt het zwaar kerel. Ging je niet Snarf hosselen dan?
KNNNNNNGGGGRRRTquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Op de één of andere manier weten Nederlanders muziek altijd weer te verneuken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanaf hier snap ik vrouwen officieel niet meer...
I have failedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft ie al lang gedaan, ze hebben het bed al gedeeld
En gaarne spreiden over de komende 5 weekquote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noted
[..]
ook leuk.. k ben wel blij dat er hier meerdere metalheads woonden, had ik toch nog vriendjons in de buurt
maar wat andere dingen betrof, was ik alleen
Nee, ik heb het niet zwaar. Ik red me prima. Sommige dingen moet je gewoon accepteren en niet over klagen.quote:
Ik heb ook niet echt contact met mensen in Leiden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh idd..
en nja, hier in t dorp nog vrijwel niemand hoor.. iig niemand waar ik contact mee heb
maar fok
Heeft ze een pener?quote:
Say whut.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft ie al lang gedaan, ze hebben het bed al gedeeld
hihi ok i'm on itquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En gaarne spreiden over de komende 5 week
Vanaf nu ben jij mijn voorbeeld.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet zwaar. Ik red me prima. Sommige dingen moet je gewoon accepteren en niet over klagen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt contact met mensen in Leiden.![]()
Maar alles komt goed.
[..]
Heeft ze een pener?
[..]
Say whut.![]()
Wham bam thank you mam?
Ik vind Marba best wel tofquote:Op zondag 18 maart 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar alles komt goed.
[..]
Heeft ze een pener?
[..]
Say whut.![]()
Wham bam thank you mam?
Het maakt niet uit hoe jij jezelf ziet, hij geeft hierbij aan hoe jij overkomt. Dat hoeft niet gelijk te staan aan elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn bedoeling. Ik ben heel goed in wat ik doe; ongelofelijk goed zelfs. Maar om mezelf dan een superieur wezen te noemen gaat te ver, ik ben namelijk in al het andere in mijn leven compleet aan het falen. Als ik kon ruilen dan zou ik dat zo doen.
Dus nogmaals: ik ben absoluut geen superieur wezen; sterker nog, ondanks dat ik iets goed kan ben ik verder een supernoob en een slecht mens.
Ik snap niet waar jullie idee vandaan komt dat ik mezelf zo superieur zou vinden.
[..]
Het is meer zo dat ik tussen alle ellende door ook wel een keer mazzel zou mogen hebben.
[..]
Dat klopt, maar doe daar maar eens iets aan.
WT is mijn held, 2 meets met hem meegemaakt en op alle 2 beland ie met 2 vrouwen in bedquote:Op zondag 18 maart 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar alles komt goed.
[..]
Heeft ze een pener?
[..]
Say whut.![]()
Wham bam thank you mam?
Echt?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is mijn held, 2 meets met hem meegemaakt en op alle 2 beland ie met 2 vrouwen in bed
Ik kan dit bevestigen.quote:
NICE!!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag meekijken als je wilt trouwens
Ze laat wel vaak poepjes en geeft anderen dan de schuld.quote:
Ik ga zijn leer volgen. Ik ben nu watertornadistisch.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is mijn held, 2 meets met hem meegemaakt en op alle 2 beland ie met 2 vrouwen in bed
dat nummer is iig sowieso baasquote:
Nja, vandaag voel ik me wel zo pauper ja...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die vallen niet om jongens als jij meestal
quote:
Maar vind jij dan ook dat ik zo overkom? Jullie weten toch dat ik het niet zo zie?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe jij jezelf ziet, hij geeft hierbij aan hoe jij overkomt. Dat hoeft niet gelijk te staan aan elkaar.
Volgens mij is ze hier niet meer actiefquote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:
@benzin: uit nieuwsgierigheid heb je nog wel eens contact met Moonwalk over dating??
Иванка, wát een geile naamquote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat nummer is iig sowieso baas
Dus je wil sletjes?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nja, vandaag voel ik me wel zo pauper ja...
Kree dacht ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef debeterebob het volgende:
Wie was die user ook al weer die een mogelijke date verpeste door hier te stomme dingen te posten?
Weet je benzin, in Nederland vindt men het meestal niet zo leuk wanneer je over jezelf zegt dat je ergens vreselijk goed in bent. Zeker niet op zo'n ontzettend serieuze manier, zoals jij doorgaans post. Dat komt dan wel hoogmoedig over op anderen, ja. Maargoed, je kunt het ook als een kwaliteit zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar vind jij dan ook dat ik zo overkom? Jullie weten toch dat ik het niet zo zie?
In dat nummer van Drommeldaris, die vrouw van die man die weggaat.quote:
Dat eerste dat klopt, toen ik ooit cynisch deed tegen haar over haar hulp zei ze dat we het wel zouden zien. Dus ik ben benieuwd of je nog contact hebt met haar over dit onderwerp.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze hier niet meer actiefHoezo?
Ik troll niet eens jongen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Maar goed, geen zin om op je getroll in te gaan
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je benzin, in Nederland vindt men het meestal niet zo leuk wanneer je over jezelf zegt dat je ergens vreselijk goed in bent. Zeker niet op zo'n ontzettend serieuze manier, zoals jij doorgaans post. Dat komt dan wel hoogmoedig over op anderen, ja. Maargoed, je kunt het ook als een kwaliteit zien.
Hetgeen wat het allemaal sneu maakt, is omdat je geen zichtbare stappen onderneemt om het te veranderen, en in de tussentijd wel denkt dat jij degene bent die het verdient vooraan in de rij te staan bij de afhaalchinees die vrouwen uitdeelt.
Ik vind dat je overkomt als een klein jongetje die vanalles oneerlijk vindt en onrechtvaardig, veel dingen die als normaal beschouwt worden niet begrijpt en eigenlijk die moeite niet wil doen het te begrijpen en om zichzelf in een betere positie te krijgen. Want dat kost moeite, en dat is je eigenlijk teveel.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar vind jij dan ook dat ik zo overkom? Jullie weten toch dat ik het niet zo zie?
ach zoooooooooo.. ik dacht alquote:Op zondag 18 maart 2012 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In dat nummer van Drommeldaris, die vrouw van die man die weggaat.
Dat eerste is geen probleem, zolang je maar oog voor de realiteit hebt. Sterker nog mensen die hun sterke punten durven benoemen komen juist goed op me over.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je benzin, in Nederland vindt men het meestal niet zo leuk wanneer je over jezelf zegt dat je ergens vreselijk goed in bent. Zeker niet op zo'n ontzettend serieuze manier, zoals jij doorgaans post. Dat komt dan wel hoogmoedig over op anderen, ja. Maargoed, je kunt het ook als een kwaliteit zien.
Hetgeen wat het allemaal sneu maakt, is omdat je geen zichtbare stappen onderneemt om het te veranderen, en in de tussentijd wel denkt dat jij degene bent die het verdient vooraan in de rij te staan bij de afhaalchinees die vrouwen uitdeelt.
Kree verpeste zijn dat met Moonwalk.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef debeterebob het volgende:
Wie was die user ook al weer die een mogelijke date verpeste door hier te stomme dingen te posten?
Trusten kaneelstokjequote:Op zondag 18 maart 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga naar bedje. Wie wil mag meekomen.
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes.
slaap lekkort kaneelquote:Op zondag 18 maart 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga naar bedje. Wie wil mag meekomen.
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes.
Ligt er aan wat er op mijn pad komt, als ik de kans krijg pak ik hem. Ik ga er niet bewust naar opzoek in ieder geval.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Antwoord is dus nee. JIj. loefje?
Welk verhaal?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heloef vertel nog eens een keer dat verhaal???
Moonwalk was leuk, jammer dat ze hier niet meer postquote:Op zondag 18 maart 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree verpeste zijn dat met Moonwalk.
Wel hard gelachen toen.
Ja ze was wel tof.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moonwalk was leuk, jammer dat ze hier niet meer post
Nja, je bent in elk geval eerlijk. Dat is goed denk ikquote:Op zondag 18 maart 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind dat je overkomt als een klein jongetje die vanalles oneerlijk vindt en onrechtvaardig, veel dingen die als normaal beschouwt worden niet begrijpt en eigenlijk die moeite niet wil doen het te begrijpen en om zichzelf in een betere positie te krijgen. Want dat kost moeite, en dat is je eigenlijk teveel.
Ik vind niet zozeer dat je overkomt als jezelf superieur vinden omdat ik geloof dat je je wat dat betreft vooral slecht uitdrukt, maar ik zie wel waarom anderen mensen dat wel vinden.
Vind ik ookquote:Op zondag 18 maart 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moonwalk was leuk, jammer dat ze hier niet meer post
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, je bent in elk geval eerlijk. Dat is goed denk ik
Tsja je zit volgens mij gewoon te diep in dat dal van je om er zomaar in je eentje uit te komen. Maar hulp wil je niet, dus dan wordt het lastig want er gaat geen engeltje langs fladderen die je zomaar om niets uit dat dal tilt.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, je bent in elk geval eerlijk. Dat is goed denk ik
Hij zal eerder naar een knappe vrouw luisteren denk ikquote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Je bent eerlijk maar ik trek me er vooralsnog niks van aan
/vertaalservice
Ik hoor wat je zegt, maar...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
/vertaalservice
Ik zet wel even een pruik opquote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij zal eerder naar een knappe vrouw luisteren denk ik
nee want die is engquote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Naar mfn luistert ie ook niet, dus dat maakt geen verschil.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze brengt het nog zo genuanceerd, zonder er om heen te lullen...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Naar mfn luistert ie ook niet, dus dat maakt geen verschil.
Ja mfn wil niet om de lul heenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze brengt het nog zo genuanceerd, zonder er om heen te lullen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja mfn wil niet om de lul heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja mfn wil niet om de lul heenJe voelt het gewoon aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik trek me er wel wat van aan. Het doet me veel pijn dat ze er zo over denkt. Maar ik weet dat ze eerlijk is en ik niet boos op haar moet zijn omdat ze het goed bedoelt.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
/vertaalservice
Je bedoelt het vast goed, maar je zegt hier eigenlijk dat er geen hoop meer is dat het ooit goed komt.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Tsja je zit volgens mij gewoon te diep in dat dal van je om er zomaar in je eentje uit te komen. Maar hulp wil je niet, dus dan wordt het lastig want er gaat geen engeltje langs fladderen die je zomaar om niets uit dat dal tilt.
Vraagje he. Vind je je zelf knap of niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voel jij dat ja![]()
De meeste mensen voelen het pas vlak nadat ze mijn oerkreet horen
Inb4 zakkenvullenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef twi het volgende:
En telkens wanneer je denkt dat Drommel niet dieper kan zakken.
Ben benieuwd wat 'ie van 'zakken' maakt.
Tips van mensen op dit forum aannemen, tips van mensen om je heen, naar een psycholoog gaan, er zijn nog zat hulplijnen beschikbaar hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik trek me er wel wat van aan. Het doet me veel pijn dat ze er zo over denkt. Maar ik weet dat ze eerlijk is en ik niet boos op haar moet zijn omdat ze het goed bedoelt.
[..]
Je bedoelt het vast goed, maar je zegt hier eigenlijk dat er geen hoop meer is dat het ooit goed komt.
Nee, dat laatste maak jij er van. Ik bedoel dat jij je moet openstellen naar je omgeving over je situatie, en hulp moet zoeken en accepteren. Gooi dat masker weg.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik trek me er wel wat van aan. Het doet me veel pijn dat ze er zo over denkt. Maar ik weet dat ze eerlijk is en ik niet boos op haar moet zijn omdat ze het goed bedoelt.
[..]
Je bedoelt het vast goed, maar je zegt hier eigenlijk dat er geen hoop meer is dat het ooit goed komt.
in je eentje komt het inderdaad niet goed!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht meer aan iets met 'dieper'.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef twi het volgende:
Mijn zak zakt niet dieper als er net wat uit is geweest, dan gaat die weer omhoog hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef twi het volgende:
Plopzakkenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iets met 'dieper'.
Het wat...?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef debeterebob het volgende:
Even zonder gekheid, benzin. Is het maatjesproject niet wat voor jou?
Ja, dat je dit nog moeten vragenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vraagje he. Vind je je zelf knap of niet?
Je bent doenbaar meer nietquote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, dat je dit nog moeten vragen
http://www.ikwordmaatje.nl/quote:
Waarom moest ik denken aan "een rietje kietelt meer dan een balk"?quote:
Zie niet helemaal hoe dat gaat helpen, even zoekterm voor hier in de buurt gedaan zie ik alleen maar dingen met bejaarden.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.ikwordmaatje.nl/
Met een vrijwilliger samen dingen ondernemen.
Ik snap dat het eerst wat genant is, maat misschien is het een idee.
studeerze drommelllquote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Disco pogo, tringelingeling! Ik ga weer studeren ring ping kankerding
Hij valt op dunne Aziaatjes. Zo zie jij er wel een beetje uit hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet meer quoten
Chlamydia, ik weet dat jij op ecto's valt en ik dus niet helemaal jouw type ben, vooralsnog een compliment
En wat Heloef zegt
Je bent in mijn ogen een wegwerpbatterij leuk voor even tot het konijntje steeds slomer word en dan de vuilnisbak in moetquote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet meer quoten
Chlamydia, ik weet dat jij op ecto's valt en ik dus niet helemaal jouw type ben, vooralsnog een compliment
En wat Heloef zegt
Nou ja mensen die denken dat ze knap zijn hebben meer een "fuck it" mentaliteit, een hele belangrijke eigenschap.quote:
Hij ziet eruit als een studentje dat binnen nu en 5 jaar steeds lelijker wordquote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Hij valt op dunne Aziaatjes. Zo zie jij er wel een beetje uit hoor.
En de neiging om enorme lullo's te zijn...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja mensen die denken dat ze knap zijn hebben meer een "fuck it" mentaliteit, een hele belangrijke eigenschap.
Kom maar eens met een goed alternatief?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zie niet helemaal hoe dat gaat helpen, even zoekterm voor hier in de buurt gedaan zie ik alleen maar dingen met bejaarden.
Ja, dat zijn wel de types die de meisjes mee naar huis nemen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En de neiging om enorme lullo's te zijn...
Denken dat ik slomer wordquote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een wegwerpbatterij leuk voor even tot het konijntje steeds slomer word en dan de vuilnisbak in moet
Is er geen chick die maatje van benzin wil zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar eens met een goed alternatief?
Ik houd meer van eerlijke mensen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de types die de meisjes mee naar huis nemen.
Valt wel mee hoor, hangt van de persoon afquote:Op zondag 18 maart 2012 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En de neiging om enorme lullo's te zijn...
Waar leg jij de link met niet eerlijk zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd meer van eerlijke mensen.
Doe maar niet bewijzen want dan heb je de rest van de week pijn, Schatjequote:Op zondag 18 maart 2012 23:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Normaal zou ik mezelf willen bewijzen maar we houden het op een meningsverschil deze keer
foutje...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar leg jij de link met niet eerlijk zijn
Eens gaan informeren bij Drommeldaris of er mogelijkheden zijn om te gaan rugbyen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar eens met een goed alternatief?
Heb je drommel niet voor nodig. Alleen google.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eens gaan informeren bij Drommeldaris of er mogelijkheden zijn om te gaan rugbyen.
t werd ff tijd voor wat andersquote:
Goed er zijn veel mensen die niet eerlijk zijn maar ik houd het wel als vuistregel dat ik eerlijk ben. Natuurlijk heb je dan minder booty maar dan heb je in ieder geval een schoon geweten.quote:
Drommel speelt wel de mietjesvariant van rugby, hè?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eens gaan informeren bij Drommeldaris of er mogelijkheden zijn om te gaan rugbyen.
Serious? Drommel houd dus wel van een stoeipartijtjequote:Op zondag 18 maart 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
beterderquote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t werd ff tijd voor wat anders
Sterf twijgjequote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Drommel speelt wel de mietjesvariant van rugby, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |