Wat is trouwens lief zijn zonder iets te geven? Wat doe je dan concreet?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Ik verwacht gewoon dat zij er is om me af en toe een knuffel te geven en samen dingen te doen. In ruil daarvoor ben ik lief, maak ik haar aan het lachen en doe ik ook die dingen die zij voor me doet. Dat lijkt me eerlijk toch?
lolquote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel iets totaal anders natuurlijk. Maar de 5de is zo heerlijk 'doom'.![]()
7de is toch iets vrolijker, waar zijn stijl zich niet helemaal voor leent. Mi.
[..]
Ja, nu nog centjes verdienen om ze te kunnen kopen in de MaisjesStore.
joahhh.. gaat wel aardig al zeg ik het zelfquote:
dan is het goedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een perv. Maar voorlopig alleen met woorden en gedachtes hoor
Ik hou juist van vrolijk, en dat slaagt in de uitvoering die ik postte best goed. Voor de rest neem ik me altijd voor het geduld te hebben om klassiek beter te leren kennen, alleen zie ik vaak door de vele uitvoeringen door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is wel iets totaal anders natuurlijk. Maar de 5de is zo heerlijk 'doom'.![]()
7de is toch iets vrolijker, waar zijn stijl zich niet helemaal voor leent. Mi.
Zich uitkleden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe ga je haar aan het lachen maken?
Topquote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
joahhh.. gaat wel aardig al zeg ik het zelfmet jou?
Mwaah, dan is het wel goed, want dan is toevallig de irrationele keuze ook een goede rationele keus.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
Kan ik hieruit concluderen dat vrouwen niet verliefd op jou mogen raken of sla ik dan teveel stappen over?
Je kan grappen maken zonder het leven te waarderen. Ik denk dat een goede cabaretier per definitie een cynist is; cynisme kan soms heel grappig zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar even serieus. Ik ben benieuwd hoe iemand een ander aan het lachen krijgt als hij zo overduidelijk zelf het plezier in het leven mist
Er gewoon zijn blijkbaar. Als een soort god die aanbeden wordt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is trouwens lief zijn zonder iets te geven? Wat doe je dan concreet?
Ja, ik denk wel meer mensen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook vriendin puur uit egocentrische belangen hoor.
klagen is soms heerlijk iddquote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top![]()
Met mij gaat het z'n gangetje, mag niet klagen, al doe ik dat wel graag
Geile jonge sletjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel meer mensen.
Maar dan zouden alle mannen een geil jong sletje willen en alle vrouwen een rijke man.
oh wacht . . .
Ik wil ook best een oudere rijke vrouw als ik single ben hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel meer mensen.
Maar dan zouden alle mannen een geil jong sletje willen en alle vrouwen een rijke man.
oh wacht . . .
Er is inderdaad een wildgroei. Moet je ook niet allemaal willen luisteren.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou juist van vrolijk, en dat slaagt in de uitvoering die ik postte best goed. Voor de rest neem ik me altijd voor het geduld te hebben om klassiek beter te leren kennen, alleen zie ik vaak door de vele uitvoeringen door de bomen het bos niet meer.
Als levenspartner lijkt me dat dodelijk vermoeiend. Voor leedvermaak is het nog wel oke, inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, dan is het wel goed, want dan is toevallig de irrationele keuze ook een goede rationele keus.
[..]
Je kan grappen maken zonder het leven te waarderen. Ik denk dat een goede cabaretier per definitie een cynist is; cynisme kan soms heel grappig zijn.
Ik maak uit jouw posts op dat jij vooral wilt dat de ander van jou houdt maar nergens zie ik een wederkerigheid in jouw posts terug.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt lief. Waarom zouden ze bij me uit de buurt moeten blijven? Ik weet zeker dat ik meer waardering zou tonen dan veel anderen.
[..]
Ik kan best wel grappig en gezellig zijn hoor
Weet ik niet. Het is voor mij vermoeiend ja. Ik ben de hele dag positiever en blijer aan het doen dan ik ben en dat is echt heel zwaar. Maar zo lang ik haar kan geven wat ze nodig heeft en verdiend, dan maakt het niet uit toch?quote:[b]Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef het gaat erom dat jij continu een persoon wilt zijn die je niet bent en dat lijkt me dodelijk vermoeiend voor alle partijen
Buiten een vriendin, wat maakt jou blij? Wat vind je leuk om te doen? Of wat zou je graag willen doen/zijn, waar je gelukkig van zou worden?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is voor mij vermoeiend ja. Ik ben de hele dag positiever en blijer aan het doen dan ik ben en dat is echt heel zwaar. Maar zo lang ik haar kan geven wat ze nodig heeft en verdiend, dan maakt het niet uit toch?
Meer dan je droommeisje hoef jij ook niet te vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is voor mij vermoeiend ja. Ik ben de hele dag positiever en blijer aan het doen dan ik ben en dat is echt heel zwaar. Maar zo lang ik haar kan geven wat ze nodig heeft en verdiend, dan maakt het niet uit toch?
Hé, dat stukje upchunking wilde ik later pas vragen!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Buiten een vriendin, wat maakt jou blij? Wat vind je leuk om te doen? Of wat zou je graag willen doen/zijn, waar je gelukkig van zou worden?
Sorry, ik ben Mr. Upchuck.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, dat stukje upchunking wilde ik later pas vragen!
Lief zijn is een bepaalde houding die bij bijna alle acties naar voren komt en de manier definieert waarop die acties plaats vinden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is trouwens lief zijn zonder iets te geven? Wat doe je dan concreet?
WT, hoe gaat het op je werk? Nog naar je zin?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, dat stukje upchunking wilde ik later pas vragen!
ach na een avond ruzie hier thuis, gezeik op m'n werk en een hoop geklaag, helpt het soms om te zien dat anderen het vaak veeeeeel slechter hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klagen is soms heerlijk idd
maar blij te horen dat t wel lekker gaat dan![]()
hij wilt juist heel veel geven en heel erg lief zijn en een lintje ontvangenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak uit jouw posts op dat jij vooral wilt dat de ander van jou houdt maar nergens zie ik een wederkerigheid in jouw posts terug.
En nu stop ik er mee, want ik begin moe te worden
Zijn droommeisje is ieder meisje dat hem wil, die moet wel makkelijk te vinden zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meer dan je droommeisje hoef jij ook niet te vinden
Dit betekent dat Benzin ontbijt op bed brengt. 's ochtends de kutkoters naar school brengt en 's avonds nog een slaapliedje voor hun zingt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Lief zijn is een bepaalde houding die bij bijna alle acties naar voren komt en de manier definieert waarop die acties plaats vinden.
mhm, mja dat maakt jouw problemen niet minder erg ehquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na een avond ruzie hier thuis, gezeik op m'n werk en een hoop geklaag, helpt het soms om te zien dat anderen het vaak veeeeeel slechter hebben
Mooie algemene taal, maar er stond "concreet" in mijn post.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Lief zijn is een bepaalde houding die bij bijna alle acties naar voren komt en de manier definieert waarop die acties plaats vinden.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij wilt juist heel veel geven en heel erg lief zijn en een lintje ontvangen
wel in zijn dromen he snap mijn gevatheid danquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn droommeisje is ieder meisje dat hem wil, die moet wel makkelijk te vinden zijn.
Maar ja die vind hij niet thuis en ook niet op zijn werk.
Oeh je bent te gevat voor mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel in zijn dromen he snap mijn gevatheid dan
Ja toch het hebben van Detroit loste in een keer ook alles voor mij op.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Denken dat het hebben van een vriendin in één klap al je problemen van de wereld vaagt____________________
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, het is erg mwah. Maar ik heb toevallig ook wat leuks tegen het lijf gelopen (of tenminste, dat weet ik natuurlijk niet maar ok) dus daar ga ik binnenkort naartoe om even te babbelen (hij wilde echt super snel al, dat is wel een goed teken).quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT, hoe gaat het op je werk? Nog naar je zin?
Het is Capstan ook gelukt. Geen idee hoe hij dat voor elkaar kreegquote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel in zijn dromen he snap mijn gevatheid dan
Ik weet het niet. Er zijn wel wat dingen die mij op de been houden. Ik vind muziek mooi, ik vind muziek maken mooi, ik vind technische problemen oplossen prachtig.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Buiten een vriendin, wat maakt jou blij? Wat vind je leuk om te doen? Of wat zou je graag willen doen/zijn, waar je gelukkig van zou worden?
Mooie truien dragen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is Capstan ook gelukt. Geen idee hoe hij dat voor elkaar kreeg
Ja ik voel me achtergesteld.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja toch het hebben van Detroit loste in een keer ook alles voor mij op.
Schulden, dakloos zijn, geen leven hebben..Het helpt je in ieder geval van je maagdelijkheid afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Capstan zwelgde nog niet zo in zelfmedelijden dat het misselijkmakend werd..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat deed detroit oo niet voor mijquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het helpt je in ieder geval van je maagdelijkheid af
yep, maar ik moet eens wat vaker m'n zegeningen tellen (god, wat klinkt datquote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm, mja dat maakt jouw problemen niet minder erg eh![]()
maar ik snap
Post een pi, dan snap ik je posts ook. Beetje autisme heeft elke fokker, niet waar...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan zwelgde nog niet zo in zelfmedelijden dat het misselijkmakend werd..
Oh wacht, cynisch en dus grappig
Het 1 is geen garantie op het ander he.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn wel wat dingen die mij op de been houden. Ik vind muziek mooi, ik vind muziek maken mooi, ik vind technische problemen oplossen prachtig.
Maar op dit moment is er niets wat mij op de langere termijn blij maakt en buiten een vriendin heb ik ook geen grote plannen. Ik wil eigenlijk maar twee dingen:
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Je blijft maar over dat lintje doorgaan he
Waarvoor zou je een lieve vriendin hebben als je gelukkig wilt zijn? Die snap ik niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn wel wat dingen die mij op de been houden. Ik vind muziek mooi, ik vind muziek maken mooi, ik vind technische problemen oplossen prachtig.
Maar op dit moment is er niets wat mij op de langere termijn blij maakt en buiten een vriendin heb ik ook geen grote plannen. Ik wil eigenlijk maar twee dingen:
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
Word radio DJ, leer een instrument, doe iets!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
Ik zou jouw mooiste uitspraak over mij ook niet vergetenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Die uitspraak is gewoon te mooi om in vergetelheid te raken
Hij was net zo erg als ik joh.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan zwelgde nog niet zo in zelfmedelijden dat het misselijkmakend werd..
Oh wacht, cynisch en dus grappig
mja het is wel een "door de bomen het bos niet meer zien" kinda thing.. negatieve dingen hebben veel meer impact en positieve dingen neem je al gauw for grantedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar ik moet eens wat vaker m'n zegeningen tellen (god, wat klinkt dat)
dan klaag en zeur ik gelijk wat minder
Het is niet misselijkmakend, het is gezond cynisme. Cynisme is grappigquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Post een pi, dan snap ik je posts ook. Beetje autisme heeft elke fokker, niet waar...
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een boel posts gemist maar mijn oog viel op een post in het vorige deel waarin de woorden "vrouwen" en "rationaal bezig zijn" in 1 zin werden gebruikt.
Je hebt nog een lange weg te gaan Benzin
Muziek maken, iets technisch vernuftig in elkaar zetten. Prachtige dingen om je trots over te voelen en waar je anderen over kunt vertellen toch? Gelukkig zijn is een resultaat van het doen van dingen die je leuk vindt. Dat is niet iets wat je om de hoek tegen komt. Een lieve vriendin tegenkomen gebeurt wanneer je bezig bent met het doen van leuke dingen en/of plezier uitstraalt over hetgeen waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
• een lieve vriendin;
• en gelukkig zijn.
Vrouwen die voor jou in katzwijm vallen zijn inderdaad niet rationeelquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een boel posts gemist maar mijn oog viel op een post in het vorige deel waarin de woorden "vrouwen" en "rationaal bezig zijn" in 1 zin werden gebruikt.
Je hebt nog een lange weg te gaan Benzin
oh no she didn'tquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen die voor jou in katzwijm vallen zijn inderdaad niet rationeel
Die vallen op mijn gevoel voor humor en mijn onweerstaanbare looks en charmequote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen die voor jou in katzwijm vallen zijn inderdaad niet rationeel
Omdat je meer jankt dan iets doet lieverd..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
Waarom doet iedereen zo tegen mij? Ik vraag maar een paar kleine dingetjes, ik hoef verder niets te hebben; waarom gunnen jullie dat me niet?
Niet dit weer, alsjeblieft niet dit weer.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
Waarom doet iedereen zo tegen mij? Ik vraag maar een paar kleine dingetjes, ik hoef verder niets te hebben; waarom gunnen jullie dat me niet?
Dat zeg ik, niet rationeelquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die vallen op mijn gevoel voor humor en mijn onweerstaanbare looks en charme
Het gaat er niet om of wij dat gunnen, het gaat erom of de vrouw die jij leuk vind jou dat guntquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
klopt, zowel in werk als relatiesfeer kan je 99 dingen goed doen, en 1 fout, iedereen onthoudt dat foute dingquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja het is wel een "door de bomen het bos niet meer zien" kinda thing.. negatieve dingen hebben veel meer impact en positieve dingen neem je al gauw for granted
Zeg je njou dat dat ook nergens op gebasseerd is?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die vallen op mijn gevoel voor humor en mijn onweerstaanbare looks en charme
Dit schijnt ook te gebeuren als ik er niet ben, vrijwel elke avond toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dit weer, alsjeblieft niet dit weer.
Ik ben dan ook blij dat het overgrote deel van de vrouwelijke populatie niet rationeel kan denkenquote:
Inb4 calimero.jpgquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
Je maakt het niet beter hequote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit schijnt ook te gebeuren als ik er niet ben, vrijwel elke avond toch?
óf half fok is héél erg gemeen, óf benzin moet de oorzaak een keer bij zichzelf zoeken
Ik denk dat veel vrouwen waarmee ik bezig ben weten dat er een zeer kleine kans is dat het ook daadwerkelijk wat gaat worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeg je njou dat dat ook nergens op gebasseerd is?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
One needs a hug. Overlijdensberichten zijn een bitch.
Dikke knuffel dan maarquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Wij zijn altijd gemeen ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit schijnt ook te gebeuren als ik er niet ben, vrijwel elke avond toch?
óf half fok is héél erg gemeen, óf benzin moet de oorzaak een keer bij zichzelf zoeken
Nou, sla je slag dan maar heloef...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Vroeger vond ik dat ook leuk, maar niets heeft betekenis als je niemand hebt om het mee te delen en je niet gelukkig voelt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Muziek maken, iets technisch vernuftig in elkaar zetten.
*knuffel*quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Je weet me te vinden he.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Autistquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, sla je slag dan maar heloef...
(oh wacht, dit is echt ongepast )
Sterkte !quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
En toen werd het duidelijk waarom jij geen vriendin hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, sla je slag dan maar heloef...
(oh wacht, dit is echt ongepast )
O snap!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen werd het duidelijk waarom jij geen vriendin hebt.
*Knuffel*quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Het is een beetje jammer dat ik geen vriendin heb, anders was impact extra pijnlijk en confronterend geweest. Maar he je kan niet alles hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |