Maar dit was eigenlijk een verkapte IK BEN EINDELIJK GESTOPT MET BLOEDEN einzquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende: Ohai
Na vannacht maar iets van 2 uur slaap en nu ineens een verkoudheid eroverheen (m'n eerste deze winter
) ben ik best wel een beetje gaar nu
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, IJs, ja man, moet je de rest van je contract uitzitten met je ouden barrel
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
Maar dit was eigenlijk een verkapte IK BEN EINDELIJK GESTOPT MET BLOEDEN einz
En toen ik gisteravond thuiskwam was lief nog wakker
Ik leg nu de link pas.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, IJs, ja man, moet je de rest van je contract uitzitten met je ouden barrel
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht "Oh, Stef was wel heel vroeg wakker dan."
Het is bizar ook, ik voel mezelf zķveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die TTje had er nog iets met uit je sterretje bij moeten zetten
Hoop dat jullie je hotelkamer nog uitkomenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is bizar ook, ik voel mezelf zÃÂŗveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!en we gaan komend weekend naar Berlijn samen
Ik vind het zoooo fijn voor je.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is bizar ook, ik voel mezelf zķveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!en we gaan komend weekend naar Berlijn samen
Nou, die was om 6 uur jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht "Oh, Stef was wel heel vroeg wakker dan."
In de Herenstraat in Rijswijk zit een klokkenwinkel, die hebben best leuke slingerklokken. Ik vond ze alleen te duurquote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, inderdaadkom ik ook nog eens voorbij met m'n snothoofd..
Een klok met een slinger, dus dan heb je keuze uit:
- lelijk
- lelijk
- en oh, lelijk
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is bizar ook, ik voel mezelf zķveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!en we gaan komend weekend naar Berlijn samen
Owneequote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hij mag ook niet te lang zijn he.
Dat had ik me ook al bedacht, we hebben ook echt een supercool appartement met het bed op een soort van loft of hoe heet datquote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoop dat jullie je hotelkamer nog uitkomen
Super fijn om te horen!!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sexparty in huize Trixquote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
Nou, dat is mijn volgende bezwaar.. Een paar honderd euro voor een klķk?? ik vind zestig euro al veelquote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In de Herenstraat in Rijswijk zit een klokkenwinkel, die hebben best leuke slingerklokken. Ik vond ze alleen te duur
Dat ze niet meer boeit?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sexparty in huize Trix
Wat fijn zeg, dat je niet meer boeit
whehehehe, niet eensquote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ze niet meer boeit?
Zit je mobiel Kip?
ja precies... dat vind ik wel een beetje veel geld hoor. Mooie klokken, dat wel, maar ja.... ik vind ook altijd alleen de duursten uit de collectie mooi enzoquote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, dat is mijn volgende bezwaar.. Een paar honderd euro voor een klķk?? ik vind zestig euro al veel
Tof!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik me ook al bedacht, we hebben ook echt een supercool appartement met het bed op een soort van loft of hoe heet dat
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, niet eens![]()
Ik bedoelde dus "bloeit"![]()
Ik begrijpte uquote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, niet eens![]()
Ik bedoelde dus "bloeit"![]()
Ik zit met 1 oog te Fokken, en met 1 oog Spartacus te kijken met die Oost Europese dokter erin van ER , die speelt Spartacusquote:
Op Meta-toon: ow ow ow, wat een toestand!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik begrijpte u
En jaah, danku allen, envoor alle hoeken van de kamer
Dat was Jessica.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op Meta-toon: ow ow ow, wat een toestand!
Ik ken dat jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies... dat vind ik wel een beetje veel geld hoor. Mooie klokken, dat wel, maar ja.... ik vind ook altijd alleen de duursten uit de collectie mooi enzo
Ik ook spartacus! Kan alleen ff niet op zijn naam in ER komen. Luca?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit met 1 oog te Fokken, en met 1 oog Spartacus te kijken met die Oost Europese dokter erin van ER , die speelt Spartacus
ja klopt, maar Meta kan het ook zeggen, vind ik, in mijn hoofd, ofzo, jeweetz enzoquote:
Ja maar raar mental image.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja klopt, maar Meta kan het ook zeggen, vind ik, in mijn hoofd, ofzo, jeweetz enzo
klinkt als een goeden en heul niet matigen planningquote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ken dat ja
En unf, ik denk dat dat wel goed gaat komen jadie vrijdagavond gaan we ook meteen cocktails slempen met onze in Berlijn wonende vriend en zijn man
dronken sex is ook leuk endezo
Cocktailsssquote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ken dat ja
En unf, ik denk dat dat wel goed gaat komen jadie vrijdagavond gaan we ook meteen cocktails slempen met onze in Berlijn wonende vriend en zijn man
dronken sex is ook leuk endezo
Ja, Luca was het!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook spartacus! Kan alleen ff niet op zijn naam in ER komen. Luca?
gewoon plat Rotterdam erbij gaan praten en doen alsof je 50 punten op je IQ moet inleverenquote:
MIJN IQ WAT DOE JEquote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon plat Rotterdam erbij gaan praten en doen alsof je 50 punten op je IQ moet inleveren
insert emoslinger.gifquote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fijn Trix![]()
![]()
En op fb Unicorn Puke voor $ 85![]()
prikt hij dan in het verkeerde gat?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Cocktailsssde laatste keer dat ik die ging drinken schrok ik me al halflam van de prijs
gelukkig vond de barman ons aardig en gooide er flink was alcohol in.
En dronken secksen pakt hier niet altijd even goed uit
goed van u!quote:
euw euw euw, mijn nagelt blaaift toch ineens in mijn haarw hangen joh!quote:
Wat?!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
euw euw euw, mijn nagelt baaift toch ineens in mijn haarw hangen joh!
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prikt hij dan in het verkeerde gat?![]()
![]()
Ok, mental image..... hehehe...... BLOCK!!!!!!!!! (it worked)
Cocktails in Berlijn zijn een stukkie goedkoper dan hier, da's wel relaxed
Uhuhquote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt als een goeden en heul niet matigen planning
Jah, in Berlijn schijnt dat een stuk betaalbaarder te zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Cocktailsssde laatste keer dat ik die ging drinken schrok ik me al halflam van de prijs
gelukkig vond de barman ons aardig en gooide er flink was alcohol in.
En dronken secksen pakt hier niet altijd even goed uit
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
euw euw euw, mijn nagelt blaaift toch ineens in mijn haarw hangen joh!
kijk eens hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Omg Kipquote:Op zondag 18 maart 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prikt hij dan in het verkeerde gat?![]()
![]()
Ok, mental image..... hehehe...... BLOCK!!!!!!!!! (it worked)
Cocktails in Berlijn zijn een stukkie goedkoper dan hier, da's wel relaxed
oh ja, hier valt meneer dan meestal gewoon in slaap en als hij dronken is snurkt hijquote:Op zondag 18 maart 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg Kip![]()
Nee dan komt er niks meer van terecht bedoel ik
Die van mij ookquote:Op zondag 18 maart 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, hier valt meneer dan meestal gewoon in slaap en als hij dronken is snurkt hij
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kijk eens hier:
<--------------------------Wheheheh dat verklaart. Vroeg me al of hoeveel je gezopen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0, ik drink niet zoveel en zeker niet op zondagavondquote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh dat verklaart. Vroeg me al of hoeveel je gezopen had.
speciaal voor jou wat loller pics:quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
speciaal voor jou wat loller pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan speciaal voor Unf die nu ook into Twilight is
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Jah, in Berlijn schijnt dat een stuk betaalbaarder te zijn
En haha, mjah,duurt lekker lang he?
Bubs, thnx! En wtf??Wilde je trouwens nog zeggen dat ik het echt heel rot vind hoe je lief nu behandeld wordt
serieus?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik voel me vereerd. EN die laatste is funneh want ik ga binnenkort ook naar een concert van Kanye West EINZ!!!1!1
Ik ga eigenlijk naar Jay-Z maar hij is dr ookquote:Op zondag 18 maart 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus?![]()
vreselijke vent is het vind ik.... alleen dat liedje wat gebruikt is de film Limitless vind ik kewl
Ben je gedwongen of ga je vrijwillig?
Die negert op het laatste plaatjequote:Op zondag 18 maart 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]voor jou meis..
Wie de hell is Kaine West? /wereldvreemd
dat vind ik ook niks, sorryquote:Op zondag 18 maart 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk naar Jay-Z maar hij is dr ook
Ik vind het vierkante wel fijn, maar het staat ook gewoon beter bij mijn vingers. Ik weet niet zo goed hoe dat bij jou zit.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb de vorm van mijn nagels veranderd, maar ik weet het nog niet met dat vierkante..
Ohja, dan ken ik hem nietquote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die negert op het laatste plaatjeeen rappert.
de MC Hammer van deze tijd, ofzoiets. Je hebt het met jouw muzieksmaak niet zo gemist gok ikquote:Op zondag 18 maart 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]voor jou meis..
Wie de hell is Kayne West? /wereldvreemd
Ik heb foto's grmaakt, maar die moet ik nog bewerkenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het vierkante wel fijn, maar het staat ook gewoon beter bij mijn vingers. Ik weet niet zo goed hoe dat bij jou zit.
Oh, haha, coolquote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de MC Hammer van deze tijd, ofzoiets. Je hebt het met jouw muzieksmaak niet zo gemist gok ik
hehehehe, da's wel fijn jaquote:
Dat heb ik dus ook met wrappen, vind ik gewoon echt teveel gedoe! Dan lak ik ze wel een dag eerder opnieuw hoor...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb foto's grmaakt, maar die moet ik nog bewerkenohja, en ik heb vandaag ook mijn nagels ge-wrapped, maar wat een klotewerk is dat zeg.. Duurt LANG
en meer cleanup, want shorties for the most part.
Ikke! Want ik zit altijd te worstelen met die mini oortjes omdat ik anders m'n handen brand aan die glazen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Dubbelwandige the/koffieglazen, da's toch niet handig.... ik brand altijd mijn bek aan de koffie/thee daardoor omdat je niet kunt voelen met je lip of het genoeg afgekoeld is![]()
![]()
Ze zijn nu in de aanbiedings/actie bij de Plus, maar vind IEMAND dat wél handig, vraag ik me dan af
maar hoe weet je dan dat de thee.koffie goed genoeg afgekoeld is? Dip je je vinger erin ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met wrappen, vind ik gewoon echt teveel gedoe! Dan lak ik ze wel een dag eerder opnieuw hoor...
[..]
Ikke! Want ik zit altijd te worstelen met die mini oortjes omdat ik anders m'n handen brand aan die glazen.
Ik vermaak me eigenlijk bij elk concert wel. Behalve indd bij dat van Wiz Khalifa. Dat vond ik echt niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, da's wel fijn ja
Ben benieuwd of het weer wapens inleveren is, net als vorige keer toen je bij dat concert was![]()
Ik ga eind maart naar New Cool Collective, vind ook niet iedereen leuk(en dat hoeft ook niet, muziek is zķ extreem verschillende per persoon, gelukkig ook maar
)
Pcies, dan kom ik tenminse ook nog eens door mijn untrieds heenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met wrappen, vind ik gewoon echt teveel gedoe! Dan lak ik ze wel een dag eerder opnieuw hoor...
[..]
Ikke! Want ik zit altijd te worstelen met die mini oortjes omdat ik anders m'n handen brand aan die glazen.
Ik ben een keer bij een optreden van Band zonder Banaan en Jovink en de Voederbietels geweest, dat was echt lachen, terwijl ik die muziek echt helemaal niks vindquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vermaak me eigenlijk bij elk concert wel. Behalve indd bij dat van Wiz Khalifa. Dat vond ik echt niks.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan dat de thee.koffie goed genoeg afgekoeld is? Dip je je vinger erin ofzo?
Dat zei ik dus tegen m'n vriend toen die reclame voorbij kwam... Echt zo 'lekker vaak je mond branden'quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Dubbelwandige the/koffieglazen, da's toch niet handig.... ik brand altijd mijn bek aan de koffie/thee daardoor omdat je niet kunt voelen met je lip of het genoeg afgekoeld is![]()
![]()
Ze zijn nu in de aanbiedings/actie bij de Plus, maar vind IEMAND dat wél handig, vraag ik me dan af
Als het net gekookt heeft komt er altijd zo'n specifiek mist-achtig stoompje vanaf, en daarna is het wel redelijk drinkbaar toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan dat de thee.koffie goed genoeg afgekoeld is? Dip je je vinger erin ofzo?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pcies, dan kom ik tenminse ook nog eens door mijn untrieds heenbriljant plan ook, dat swappen, dan gaan al mijn trieds eruit en krijg ik weer nieuwe shizzle terug
lak me de tering aan untrieds maar heb er nu gewoon weer 84 bij een bijna onveranderd aantal
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pcies, dan kom ik tenminse ook nog eens door mijn untrieds heenbriljant plan ook, dat swappen, dan gaan al mijn trieds eruit en krijg ik weer nieuwe shizzle terug
lak me de tering aan untrieds maar heb er nu gewoon weer 84 bij een bijna onveranderd aantal
Het ligt vaak ook echt aan het publiek en hoe het concert in elkaar zitquote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij een optreden van Band zonder Banaan en Jovink en de Voederbietels geweest, dat was echt lachen, terwijl ik die muziek echt helemaal niks vind
oh wacht, ik las verkeerdquote:
ik drink het altijd pas als het half koud is.... hehehehe.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als het net gekookt heeft komt er altijd zo'n specifiek mist-achtig stoompje vanaf, en daarna is het wel redelijk drinkbaar toch?
Alhoewel ik nog wel eens beschuldigingen hoor over iets met 'loden pijp'-achtige dingen
Ik was al in de war.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh wacht, ik las verkeerd![]()
Dacht dat er stond "een bijna onverantwoord aantal"
![]()
![]()
Nou echt he?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Je zou bijna willen dat je het nooit bij was gaan houden he.
Ja man, ik had gezondigd bij Bubs en 8 Catrice's tikt aan he?quote:
true, truequote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het ligt vaak ook echt aan het publiek en hoe het concert in elkaar zit
ach, dat valt toch nog wel mee allemaalquote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou echt he?
[..]
Ja man, ik had gezondigd bij Bubs en 8 Catrice's tikt aan he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
Deze moet ik gewoon even met jullie delen.
Dit werd gister dus op de uitvaart gedraaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wát was in hemelsnaam (<--- toepasselijk toch
) het achterliggende verhaal hierbij?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
bwehehehehehequote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
World's worst car repairs![]()
[ afbeelding ]
Opa hield veel van dansen en muziek. En hij had hier schijnbaar een heleboel muziek van liggenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]en wát was in hemelsnaam (<--- toepasselijk toch
) het achterliggende verhaal hierbij?
Joah, voor de onverantwoorde aantallen moet je bij wat types van die facebookgroep zijn, die verzamelen er gewoon 600 binnen 5 maanden ofzo lolquote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach, dat valt toch nog wel mee allemaal
Ok, ik dacht dat er een grappige anekdote ofzo aan vast zatquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Opa hield veel van dansen en muziek. En hij had hier schijnbaar een heleboel muziek van liggen
Sommigen ervan vind ik eigenlijk wel briljant gevondenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
World's worst car repairs![]()
[ afbeelding ]
Slaapzequote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Joah, voor de onverantwoorde aantallen moet je bij wat types van die facebookgroep zijn, die verzamelen er gewoon 600 binnen 5 maanden ofzo lol
En concerten
und.. Ik ga slapen popjes, ik heb het gehad (hoewel ik wel nog een beetje twijfel over enige activiteit voor ik ga slapen)..
![]()
en geweldig Jacq, wat een super-afscheid..
ik zat vanmiddag ook al even te kijken maar kwam er nog niet helemaal uitquote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag geen special offers kindle naar NL laten shippen. Dus inclusief verzenden en import zo de goedkoopste 122 euro zijn. Dat wilde debs ook weten toch?
Dan komt er reclame, maar niet als je wifi uit staat. Volgens dicoquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag ook al even te kijken maar kwam er nog niet helemaal uit![]()
wat is de "special offers kindle", wat houdt dat in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om 22.40 uur nog steeds..... sure.....![]()
FaalhazenKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh, de cheap ass versie dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan komt er reclame, maar niet als je wifi uit staat. Volgens dico
Die is 79 dollar versus 109 dollar voor de 'normale'
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan dr gewoon op heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om 22.40 uur nog steeds..... sure.....![]()
Faalhazen
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja ik snap sowieso niet waarom je uberhaupt wifi nodig hebtquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, de cheap ass versie dus.
Maar je zet normaal toch je wifi uit tijdens het lezen neem ik aan? Lijkt me niet zo'n toevoeging als je leest, of zie ik iets over het hoofd
JA, NATUUUUUUUUUUUURLIJK, JIJ WEER WEL!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JA, NATUUUUUUUUUUUURLIJK, JIJ WEER WEL!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMisschien motten ze maasluis gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JA, NATUUUUUUUUUUUURLIJK, JIJ WEER WEL!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIk ook. Probeer eens te refreshen ipv opnieuw laden? Of een andere browser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee precies, als je boeken erop knalt kun je hem toch even aan een snoer leggen, toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik snap sowieso niet waarom je uberhaupt wifi nodig hebtmaar goed.
ja, wie weerquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien motten ze maasluis gewoon niet![]()
been there, done thatquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook. Probeer eens te refreshen ipv opnieuw laden? Of een andere browser?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De volledige laatste aflevering van Telekids. Sentiment.
Heerlijk he.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De volledige laatste aflevering van Telekids. Sentiment.
Ook echt in tig delen opgesplitst. Dat ding was van 8 tot 5 ofzo?quote:
geen idee, da's zo lang geledenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook echt in tig delen opgesplitst. Dat ding was van 8 tot 5 ofzo?
Ja die, maar die mogen wij dus niet kopenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee precies, als je boeken erop knalt kun je hem toch even aan een snoer leggen, toch?
Maar die van 79 dollar is zeker die cheap ass
Was een vrij lange ja. Ik heb hem gedownload ooit volgensmij. *zoekt op* Oh nee, want dat lukte toen niet. Maar die was ergens op een rtlgemist ding gewoon in 1 stuk nog terug te kijken. Weet alleen echt niet meer waar...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook echt in tig delen opgesplitst. Dat ding was van 8 tot 5 ofzo?
Bwhehehe nope! Nog een half uurquote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een matigen kutfilm die Spartacus![]()
Waarschijnlijk issie bij Unf al afgelopen, maar wij hadden hem op pauze gezet toen hij begon, dus lopen "wat" achter geloof ik
WAT EEN HOEREN DAAR JONGUHHHHH!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die, maar die mogen wij dus niet kopen
Ik kan me goed herinneren dat we ons na afloop toch écht moesten gaan aankleden, anders was het de moeite niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was een vrij lange ja. Ik heb hem gedownload ooit volgensmij. *zoekt op* Oh nee, want dat lukte toen niet. Maar die was ergens op een rtlgemist ding gewoon in 1 stuk nog terug te kijken. Weet alleen echt niet meer waar...
ik zit steeds te wachten op het moment dat hij roept:quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe nope! Nog een half uur
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit steeds te wachten op het moment dat hij roept:
"100 of lidocain!!!! Get me the crashcar! Peddles please!"
hehehehe
Dat is 100 euro, nog duurquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WAT EEN HOEREN DAAR JONGUHHHHH!!!!!
Ik ga ook swappen, 40 Catrices voor die Kindle jonguh!
2 voor 4 euro nu, dus 80 euro... maar da's geen goeie deal hequote:
Dat gaat heul niet goedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze roepen nu nog echt FRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMM ook![]()
En precies NU is zijn vrouw aan het bevallen![]()
![]()
![]()
EUW EUW EUW, WAT EEN TOEVAL JONGUH!
maar voor de goeie zaak he, voor de goeie zaakquote:
Ik hoorde de laatste zin in Meta-stem.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze roepen nu nog echt FRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMM ook![]()
En precies NU is zijn vrouw aan het bevallen![]()
![]()
![]()
EUW EUW EUW, WAT EEN TOEVAL JONGUH!
Yeshquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar voor de goeie zaak he, voor de goeie zaak
was de bedoeling ookquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde de laatste zin in Meta-stem.
Mission accomplished.quote:
Ohhhhhhhhhh lekker! Jaloers!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik kom even welterusten zeggen na een heerlijke middag en avond in de sauna
Nais! Slaap lekkerquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik kom even welterusten zeggen na een heerlijke middag en avond in de sauna
Heerlijk, ik ga binnenkort hopelijk ookquote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa, we zijn zeven uur daar geweest
Nu lekker tukken![]()
Dwyn wilde ook tochquote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh mir en ren zijn toegevoegd aan de groep
Oh ik dacht dat je die vergeten te noemen was in je postquote:Op zondag 18 maart 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja moet je dr ff toevoegen dan, anders doe ik dat morgen. Zit nu op aaipet
Had ik ook al gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
ik was over poepen aan het praten, heul niet over sexquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Diconnected het volgende:
Waarom word er over seks gepraat jongeuh nu wil ik ook
hehehehe, morgen geen school/werk?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg straks Saw 2 op teeveeI haz a scared but must watch
Ja werk, maar ik lig al bijna de hele dag in bedquote:
Die internationale toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja, doe daar eens heel snel uitkomen!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wat kunnen jullie toch heerlijk beppen
* Puckzzz is een beetje in lurkstand geschoten
Puckzie! How are you?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
ja, dan is het lastig om nu volgens normaal ritme in slaap te vallenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja werk, maar ik lig al bijna de hele dag in bed
Whut?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick zn pretty ex girlfriend has returned from australiaa woohooo
Bitch noemde mij een gothic, bitch plz
gothic? Je bent gewoon emo toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick zn pretty ex girlfriend has returned from australiaa woohooo
Bitch noemde mij een gothic, bitch plz
Toen ik net iets met haar had vroeg ze aan hem, waar ik tevens bij stond, wat hij 'met die gothic moest'quote:
Joh, mijn oude hotmail heeft inmiddels duizenden mailtjes, die paar kunnen er nog wel bijquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yesh
Wel je emailnotificaties uitzetten, anders ga je deaudt van de emails
Sommige mensen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik net iets met haar had vroeg ze aan hem, waar ik tevens bij stond, wat hij 'met die gothic moest'
Err
jij normaal ook hoor?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
welkon groep?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met haar????!!???!!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik net iets met haar had vroeg ze aan hem, waar ik tevens bij stond, wat hij 'met die gothic moest'
Err
MOEHAHAHAHAHAHA!!!!quote:
Beetje maarquote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu kan ze weer fulltime
KAIK MAI IK BEN PRETTY I CAN GO SHOP FROM MY DADDY'S CC NOAW AND GO STUDY ABROAD WIFF ALL HIS MONEY YAAAY
foto's plaatsen.
Ik vind haar niet leuk, valt het op?
jij hebt Nick en zij niet, true story, wijnglas.gifquote:Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nee dat shoppen van papa's geld bedenk ik niet, isz le true story.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
I iz le sir wiff wijnglas.gif noaw yesh?
Ooh daar ben ik ook heul niet bang voor, maar ik irriteer me toch.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij hebt Nick en zij niet, true story, wijnglas.gif
Yesh you izquote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
I iz le sir wiff wijnglas.gif noaw yesh?
geef 'r op met d'r adres bij dieren sex sites enzoquote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh daar ben ik ook heul niet bang voor, maar ik irriteer me toch.
whehehehequote:
Die was ik echt net aan het lezen toen jij dat zeiquote:
ghihi nou ja hij had nachtdienst....3 op een rijquote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij normaal ook hoor?
Was je druk met vieze dingen doen?
goed voor jouw slaag/waak ritme ookquote:Op zondag 18 maart 2012 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ghihi nou ja hij had nachtdienst....3 op een rij![]()
Maar dat werd 's ochtends wel weer goed gemaakt
Ik ben gewoon ff in lurkstand geschoten....
Ik weet niet waarom.
maar ik ben er nog hoor!!
yezzz, soundz very goodz, but now you makez me jalouzzzzquote:Op zondag 18 maart 2012 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben gaar maar wil niet slapenik ga maar lezen in bed met le Kindle
Buy ALL the Kindlesquote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yezzz, soundz very goodz, but now you makez me jalouzzzz
Goeden ideequote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geef 'r op met d'r adres bij dieren sex sites enzo
quote:
Ga je morgen langs?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:40 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb maar even een zaklampapp gedownload voor mijn iphone, zodat ik mijn gaatje kon zien. Tering he, het is gewoon een gapend gat, dat mijn tandarts dat niet heeft g ezien
ik heb mijn zus een keer voor de gein opgegeven op een site met granny sex dvd's, niet helemaal legaal endezo, hehehehe. Omdat haar naar in de naam van die website verwerkt zat en ik dat humor vond. Had alleen niet bedacht dat ze dan gewoon BLIJVEN sturenquote:
Serieus?! Nasty zeg... Nog steeds geen pijn aan??quote:Op zondag 18 maart 2012 23:40 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb maar even een zaklampapp gedownload voor mijn iphone, zodat ik mijn gaatje kon zien. Tering he, het is gewoon een gapend gat, dat mijn tandarts dat niet heeft g ezien
is het niet gewoon afgebroken?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:40 schreef RenRen- het volgende:
Nah, ik ga bellen, kijken wat het kost en dan zien of ik bij een kaakchirurg of een narcosetandarts terecht kan. Ik ben heel bang van de tandarts en hij wordt sowieso getrokken, denk ik, omdat het een verstandskies is. En het doet geen pijn, dus het heeft nog geen haastquote:
Ik zou morgen toch maar ff de tandarts bellen, anders heb je vd week geen kies meerquote:Op zondag 18 maart 2012 23:40 schreef RenRen- het volgende:
Het is bruin. Zoals de plaatjes van vervallen kiezen vroeger, ookal is de kies zelf spierwit.quote:
Nee, niks, dat verbaast mequote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Serieus?! Nasty zeg... Nog steeds geen pijn aan??
Ga ik ook doen jaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zou morgen toch maar ff de tandarts bellen, anders heb je vd week geen kies meer
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Film afgelopen (wat een meh einde zeg) en gaar, dus ik ga slapen!
Dag dag!
Wilde net het bericht plaatsen OMFGquote:Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohnein, amerikaan is een dictator in de bday club
quote:12 ONLY ADMINASTRATION CAN ADD NEW DOCS OR EDITS DOCS EXCEPT FOR THIER OWN PERSONAL BIRTHDAY MONTH DOC. IF YOU THINK WE NEED A NEW DOC PLEASE TALK TO ONE OF THE ADMINISTRATORS AND WE WILL VOTE TO SEE IF WE NEED A DOC FOR THE ITEM... WE HAVE ADMINISTRATORS FOR A REASON AND IF YOU CAN NOT ABIDE BY THIS RULE YOU WILL BE GIVEN ONE WARNING AND THEN STRICT CONSQUENCES WIll TAKE PLACE!!
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Dag dag!
Hahahahahahaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wilde net het bericht plaatsen OMFG
[..]
Tuurusten!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Dag dag!
Ja ik heb een heel leuk weekend gehad.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed voor jouw slaag/waak ritme ook
Wel een leuk weekend gehad? (behalve het krikken dan he![]()
![]()
)
Foto!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb een heel leuk weekend gehad.
Het is allemaal heel erg leuk. Hij is helemaal leuk en lief
I haz a very happy......
Maar ik wil wel de foto's van de meet zien!!
Oh en geyle schoen0n gekocht!!
Ja die heeft iemand anders gemaakt geloof ikquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar niemand heeft toch een docu aangemaakt?Of is dat door dat blogrolldocu ofzo? Die heeft zij toch ook gemaakt?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nu met die amanda aan het chatten erover unf
Ik zag ze! Naissquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I haz a very happy......
Die blauwe?? Die zijn echt super gaaf!! Zag ze op je FB voorbij komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I haz a very happy......
Verstandig!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:
Dus, shotje insuline ook binnen, morgenochtend maar al dat gevreet van dit weekend eraf sporten
Denk hetquote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer iets gemist op FB?
Een waarschuwing ook echtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die heeft iemand anders gemaakt geloof ik
[Img]quote:
working on itquote:Op zondag 18 maart 2012 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Mooien link naar je FBrechtermuisknop, afbeeldingslocatie kopieren
Wat een kutsmoesquote:Sorry yes it is suppose to be fun. But we have guidelines for a reason. And sorry about the caps they were locked on and I didn't even realize it. My wolf stepped on the cap lock and I just copied and pasted from the other group.
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
[..]
Wat een kutsmoesAls je copy-paste boeit het toch heul niet of je caps aanstaat
Er zijn vast veel digibeten die ervoor vallenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
[..]
slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 maart 2012 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Slaap lekker bambi!
Ik ga dr ook vandoor
Ik en even aan het terugleEn. Heb je hier miss hien een link van?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik me ook al bedacht, we hebben ook echt een supercool appartement met het bed op een soort van loft of hoe heet dat
Ah jij doet dus modern dansenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb net even mijn spitzen aangehad en nu wil ik ook weer op klassiek balletmaar dan zou ik achterelkaar 1 uur klassiek, 15min spitzen en 1 uur modern hebben. En conditie I haz none
Ja nu net een jaar. Ik heb 6 jaar klassiek gedanst, toen gestopt omdat ik Eindhoven stage moest lopen in continu diensten. Maar datzelfde jaar ben ik met de opleiding gestopt en terug naar Limburg gegaan en miste het dansen heel erg, zeker toen op tv weer die dansprogramma's begonnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah jij doet dus modern dansen
Zou wel heeeeeeeel pittig zijn om dat allemaal achter elkaar te moeten doen.
En hoe lang heb je spitzen gedanst??quote:Op maandag 19 maart 2012 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nu net een jaar. Ik heb 6 jaar klassiek gedanst, toen gestopt omdat ik Eindhoven stage moest lopen in continu diensten. Maar datzelfde jaar ben ik met de opleiding gestopt en terug naar Limburg gegaan en miste het dansen heel erg, zeker toen op tv weer die dansprogramma's begonnen.
Toen kwam ik toevallig in de trein iemand tegen uit mijn oude klassiekgroep en die vertelde dat er dus ook modern was sinds dat jaar. Meteen dezelfde week gaan kijken en begonnen.
Heerlijk! En ik merk ook weer dat mijn lichaam weer gespierder is en dat geeft eerlijk gezegd ook wel een fijn gevoel. Niet dat ik mijzelf te dik vond ofzo, maar het voelt "fitter", kan het niet echt omschrijven
Uhm vier of vijf jaar? Heb hier drie paar spitzen hangenquote:Op maandag 19 maart 2012 01:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En hoe lang heb je spitzen gedanst??
Ik vind dat altijd zo knap om te zien. Wel jammer dat je elke keer maar zo kort les had dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm vier of vijf jaar? Heb hier drie paar spitzen hangenecht geweldig ben ik niet omdat de lessen steeds maar 15 minuten waren, heb maar een paar lessen volledig op spitzen gehad omdat niet de hele groep van klassiek ook spitzen volgde of op een lager niveau.
Helaas heb ik een lage wreef wat het minder mooi maakt, je komt er dan niet zo goed "overheen" als mensen met een hoge wreef maar het is zo leuk
Naja het is ook best zwaar om je hele lijf omhoog te trekken dus je bent ook wel kapot daarna. Misschien dat ik binnenkort het gewoon eens ga proberen om zoveel lessen achterelkaar te volgen als ik eens vrij heb en als dat bevalt dan ook even op het werk iets regelen (winkel is tot 18u open en met het ov zou ik dan net te laat zijn voor klassiek en ik moet ook nog ergens tussendoor etenquote:Op maandag 19 maart 2012 02:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo knap om te zien. Wel jammer dat je elke keer maar zo kort les had dan.
Lijkt me echt zwaar. Maar ja, ik heb dan ook een conditie van niksquote:Op maandag 19 maart 2012 02:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja het is ook best zwaar om je hele lijf omhoog te trekken dus je bent ook wel kapot daarna. Misschien dat ik binnenkort het gewoon eens ga proberen om zoveel lessen achterelkaar te volgen als ik eens vrij heb en als dat bevalt dan ook even op het werk iets regelen (winkel is tot 18u open en met het ov zou ik dan net te laat zijn voor klassiek en ik moet ook nog ergens tussendoor eten)
Sure! Deze site heb ik doorgekregen van mijn zwager, die is Berlijn-freak en zit gemiddeld een keer of 3/4 per jaar daar:quote:Op maandag 19 maart 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik en even aan het terugleEn. Heb je hier miss hien een link van?en ik zoeken namelijk nog een appartement voor in de zomer in Berlijn. Kan ik me eens oriënteren
Omdat ik voor het eerst sinds half december niet meer bloed en er eindelijk geen infectiegevaar meer isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Diconnected het volgende:
Waarom word er over seks gepraat jongeuh nu wil ik ook
Hi babe, fijn dat er geen besmettingsgevaar meer is!quote:
Ja man, best gezelligquote:Op maandag 19 maart 2012 07:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hi babe, fijn dat er geen besmettingsgevaar meer is!
Heb hem nog niet kunnen vinden, ben een hele zooi lakjes kwijtquote:Op maandag 19 maart 2012 07:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, best gezellig![]()
Had jij nog naar dat lakjon gekeken by any chance?no worries hoor, maar ik ben nieuwsgierig
Geevnie popjenquote:Op maandag 19 maart 2012 08:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb hem nog niet kunnen vinden, ben een hele zooi lakjes kwijtsorry!
Het is niet helemaal eerlijk want gisteren ben ik maar 8 uur uit bed geweest, dus veel te weinig gegeten, maar het stond wel leuk op de weegschaalquote:
Ach boeie, cijfers willen we zien!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is niet helemaal eerlijk want gisteren ben ik maar 8 uur uit bed geweest, dus veel te weinig gegeten, maar het stond wel leuk op de weegschaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |