Maar dit was eigenlijk een verkapte IK BEN EINDELIJK GESTOPT MET BLOEDEN einzquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende: Ohai
Na vannacht maar iets van 2 uur slaap en nu ineens een verkoudheid eroverheen (m'n eerste deze winter
) ben ik best wel een beetje gaar nu
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, IJs, ja man, moet je de rest van je contract uitzitten met je ouden barrel
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
Maar dit was eigenlijk een verkapte IK BEN EINDELIJK GESTOPT MET BLOEDEN einz
En toen ik gisteravond thuiskwam was lief nog wakker
Ik leg nu de link pas.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, IJs, ja man, moet je de rest van je contract uitzitten met je ouden barrel
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht "Oh, Stef was wel heel vroeg wakker dan."
Het is bizar ook, ik voel mezelf zķveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die TTje had er nog iets met uit je sterretje bij moeten zetten
Hoop dat jullie je hotelkamer nog uitkomenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is bizar ook, ik voel mezelf zÃÂŗveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!en we gaan komend weekend naar Berlijn samen
Ik vind het zoooo fijn voor je.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is bizar ook, ik voel mezelf zķveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!en we gaan komend weekend naar Berlijn samen
Nou, die was om 6 uur jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht "Oh, Stef was wel heel vroeg wakker dan."
In de Herenstraat in Rijswijk zit een klokkenwinkel, die hebben best leuke slingerklokken. Ik vond ze alleen te duurquote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, inderdaadkom ik ook nog eens voorbij met m'n snothoofd..
Een klok met een slinger, dus dan heb je keuze uit:
- lelijk
- lelijk
- en oh, lelijk
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is bizar ook, ik voel mezelf zķveel beter! Mijn humeur is beter, ik heb spontaan niet meer zo vreselijk last van vreetkicks en dat soort.. Ik de echt dat het ook hormonaal noet helemaal goed zat door dat restje.. Ik ben zo blij!en we gaan komend weekend naar Berlijn samen
Owneequote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hij mag ook niet te lang zijn he.
Dat had ik me ook al bedacht, we hebben ook echt een supercool appartement met het bed op een soort van loft of hoe heet datquote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoop dat jullie je hotelkamer nog uitkomen
Super fijn om te horen!!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sexparty in huize Trixquote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Bambi, wat een poeptopic
en
[..]
Nou, dat is mijn volgende bezwaar.. Een paar honderd euro voor een klķk?? ik vind zestig euro al veelquote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In de Herenstraat in Rijswijk zit een klokkenwinkel, die hebben best leuke slingerklokken. Ik vond ze alleen te duur
Dat ze niet meer boeit?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sexparty in huize Trix
Wat fijn zeg, dat je niet meer boeit
whehehehe, niet eensquote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ze niet meer boeit?
Zit je mobiel Kip?
ja precies... dat vind ik wel een beetje veel geld hoor. Mooie klokken, dat wel, maar ja.... ik vind ook altijd alleen de duursten uit de collectie mooi enzoquote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, dat is mijn volgende bezwaar.. Een paar honderd euro voor een klķk?? ik vind zestig euro al veel
Tof!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik me ook al bedacht, we hebben ook echt een supercool appartement met het bed op een soort van loft of hoe heet dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |