abonnement Unibet Coolblue
pi_111033675
Naar aanleiding van deze topic zet ik mijn post ook hier neer:

Wat voor soort mensen worden eerder gepest? #2

Ik vroeg me af of er autisten zijn die niet gepest worden en in staat zijn een sociaal leven op te bouwen. Zelf zit ik in een vicieuze cirkel. Ben ik onder de mensen dan word ik gepest. Dan zonder ik me af maar voel me na een tijd eenzaam in mijn sociale isolement. Dan probeer ik weer contact te leggen met mensen en word ik weer gepest. Daarna zonder ik me weer alleen af en geraak weer in mijn sociale isolement zo gaat het maar door. Bij autisten is het meestal een geval van uitersten. Het is het 1 of het ander. Graag zou ik een soort van middenweg willen vinden.

Net een trein die in een cirkel rijdt met slechts 2 stations op de route terwijl mijn bestemming (plezier en geluk vinden in het leven) een stukje verderop ligt. Hoe kom ik daar? Uiteraard zit ik er niet op te wachten de rest van mijn carièrre gepest te blijven en vervolgens in het bejaardentehuis tot aan mijn dood ook nog. Dat ik graag een slachtoffer wil blijven is onzin. Ik wil uit deze cirkel breken. Hoe heb jij het gedaan? Kan jij je autistische signalen onderdrukken en is het aan te leren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')