quote:
quote:
Geen idee, ken alleen die crashsite van de Normandy in ME2, daar moet je ook iets van 20 dogtags vinden...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens, in ME1 kan je al die dogtags etc. vinden op planeten door te scannen. Krijg je er nog iets voor en heeft het effect in ME2/3?
Uhu, krijg je iets van 10 XP per dogtag, en je krijgt een mailtje van Hackett wat ook wel verschillend zal zijn per aantal dogtags dat je hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, ken alleen die crashsite van de Normandy in ME2, daar moet je ook iets van 20 dogtags vinden...
Drell Adept is zo'n beetje de meest overpowered class in het spel als je weet hoe je hem moet gebruiken en hulp hebt van een andere caster die weet wat hij doet. Dat laatste is vaak een probleem op pubs. Reave zorgt voor een instant biotic explosion op stasis/warp, je kan het spammen en met een Asari adept / human sentinel die throw spammed heb je elke 2 seconden een biotic explosionquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel weer wat aardige potjes gespeeld met wat heren Fok!kers hier... helaas is drell adept kut
sukkel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:37 schreef trancethrust het volgende:
Wat de kanker is dit. Net het spel uitgespeeld, hele war assets balk voor tot bijna 6000. Alleen geen idee hoe in-game vanuit de war room die war readiness omhoog te schroeven, maar dat zal vast wel ter sprake komen nadat je naar Sol vliegt.
Niet dus. En wat een ongeinspireerd kuteinde krijg je dan op je harses, eerste helft met zelfplagiaat van ME1, daarna een einde dat zowaar geript jedoch slechter is dan Deus Ex: HR (beter goed gejat is waar, maar slecht gejat... vul zelf maar in). Hele verhaal doet je denken aan Babylon 5 maar dan minus alle diepgang en complexiteit.
Toen dacht ik nog dat het spel een 6.5 waard was (er zijn wel meer kleine dingen mis), totdat ik naar alternate endings ging zoeken. Blijkt dat je een truckload andere endings kan hebben (die wellicht iets beter zijn, geen idee), maar daarvoor moet je dus die fucking multiplayer gaan spelen, want in-game krijg je je readiness niet boven 50%. What the fuck is dat? Niets minder dan de grootste faal in de geschiedenis van gaming, dat is wat het is. Wat een gekanker.
Dikke onvoldoende. Bioware bij deze in de shit list. Mijn god man, blijft geen enkele propere game-developer over zo.
Ik ben het met je eens dat ze die war readiness voor in SP los hadden moeten koppelen van de MP.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:37 schreef trancethrust het volgende:
Wat de kanker is dit. Net het spel uitgespeeld, hele war assets balk voor tot bijna 6000. Alleen geen idee hoe in-game vanuit de war room die war readiness omhoog te schroeven, maar dat zal vast wel ter sprake komen nadat je naar Sol vliegt.
Niet dus. En wat een ongeinspireerd kuteinde krijg je dan op je harses, eerste helft met zelfplagiaat van ME1, daarna een einde dat zowaar geript jedoch slechter is dan Deus Ex: HR (beter goed gejat is waar, maar slecht gejat... vul zelf maar in). Hele verhaal doet je denken aan Babylon 5 maar dan minus alle diepgang en complexiteit.
Toen dacht ik nog dat het spel een 6.5 waard was (er zijn wel meer kleine dingen mis), totdat ik naar alternate endings ging zoeken. Blijkt dat je een truckload andere endings kan hebben (die wellicht iets beter zijn, geen idee), maar daarvoor moet je dus die fucking multiplayer gaan spelen, want in-game krijg je je readiness niet boven 50%. What the fuck is dat? Niets minder dan de grootste faal in de geschiedenis van gaming, dat is wat het is. Wat een gekanker.
Dikke onvoldoende. Bioware bij deze in de shit list. Mijn god man, blijft geen enkele propere game-developer over zo.
Nog argumenten, retard?quote:
Exact.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:43 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat ze die war readiness voor in SP los hadden moeten koppelen van de MP.
Je kunt alle mogelijke eindes krijgen in de singleplayer. Die readiness is alleen maar voor multiplayer, maar dat is gedaan zodat je met multiplayer minder in de singleplayer hoeft te doen om toch het maximale te halen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:37 schreef trancethrust het volgende:
Wat de kanker is dit. Net het spel uitgespeeld, hele war assets balk voor tot bijna 6000. Alleen geen idee hoe in-game vanuit de war room die war readiness omhoog te schroeven, maar dat zal vast wel ter sprake komen nadat je naar Sol vliegt.
Niet dus. En wat een ongeinspireerd kuteinde krijg je dan op je harses, eerste helft met zelfplagiaat van ME1, daarna een einde dat zowaar geript jedoch slechter is dan Deus Ex: HR (beter goed gejat is waar, maar slecht gejat... vul zelf maar in). Hele verhaal doet je denken aan Babylon 5 maar dan minus alle diepgang en complexiteit.
Toen dacht ik nog dat het spel een 6.5 waard was (er zijn wel meer kleine dingen mis), totdat ik naar alternate endings ging zoeken. Blijkt dat je een truckload andere endings kan hebben (die wellicht iets beter zijn, geen idee), maar daarvoor moet je dus die fucking multiplayer gaan spelen, want in-game krijg je je readiness niet boven 50%. What the fuck is dat? Niets minder dan de grootste faal in de geschiedenis van gaming, dat is wat het is. Wat een gekanker.
Dikke onvoldoende. Bioware bij deze in de shit list. Mijn god man, blijft geen enkele propere game-developer over zo.
Als je de drie hoofdkeuzes bedoelt van 'destroy/control/synthesis', ja, dat klopt. Maar als je geen MP speelt, kom je nauwelijks boven de 3500 punten. Om het 'best haalbare' – om het maar even zo te noemen – einde te krijgen, moet je 5000 of meer hebben, geloof ik. Om dat te doen bij een spel dat zo gefocust is op de verhaallijn, vind ik niet logisch. Ook al heb je er niets meer aan, het hoort toch bij het verhaal dat jij gemaakt hebt. Om diegenen die geen MP willen spelen, maar wellicht wel vanaf ME1 al Shepards verhaal meemaken, hierdoor tekort te doen ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt alle mogelijke eindes krijgen in de singleplayer. Die readiness is alleen maar voor multiplayer, maar dat is gedaan zodat je met multiplayer minder in de singleplayer hoeft te doen om toch het maximale te halen.
En over 3 jaar is het dus onmogelijk om het beste einde te krijgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:55 schreef AthCom het volgende:
[..]
Als je de drie hoofdkeuzes bedoelt van 'destroy/control/synthesis', ja, dat klopt. Maar als je geen MP speelt, kom je nauwelijks boven de 3500 punten. Om het 'best haalbare' – om het maar even zo te noemen – einde te krijgen, moet je 5000 of meer hebben, geloof ik. Om dat te doen bij een spel dat zo gefocust is op de verhaallijn, vind ik niet logisch. Ook al heb je er niets meer aan, het hoort toch bij het verhaal dat jij gemaakt hebt. Om diegenen die geen MP willen spelen, maar wellicht wel vanaf ME1 al Shepards verhaal meemaken, hierdoor tekort te doen ...
Dat vind ik niet echt gepast.
Nee. Ik zeg toch echt alle eindes. Het is mogelijk om meer dan 5000 te krijgen met 50% readiness. Je moet wel flink wat moeite doen, maar dat zou je met de MP ook moeten doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:55 schreef AthCom het volgende:
[..]
Als je de drie hoofdkeuzes bedoelt van 'destroy/control/synthesis', ja, dat klopt. Maar als je geen MP speelt, kom je nauwelijks boven de 3500 punten. Om het 'best haalbare' – om het maar even zo te noemen – einde te krijgen, moet je 5000 of meer hebben, geloof ik. Om dat te doen bij een spel dat zo gefocust is op de verhaallijn, vind ik niet logisch. Ook al heb je er niets meer aan, het hoort toch bij het verhaal dat jij gemaakt hebt. Om diegenen die geen MP willen spelen, maar wellicht wel vanaf ME1 al Shepards verhaal meemaken, hierdoor tekort te doen ...
Dat vind ik niet echt gepast.
Ik had zonder de MP te spelen uiteindelijk iets van 6300 punten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg toch echt alle eindes. Het is mogelijk om meer dan 5000 te krijgen met 50% readiness. Je moet wel flink wat moeite doen, maar dat zou je met de MP ook moeten doen.
Het hele spel een onvoldoende geven alleen door het einde. (Wat overigens goed genoeg was.)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:37 schreef trancethrust het volgende:
Wat de kanker is dit. Net het spel uitgespeeld, hele war assets balk voor tot bijna 6000. Alleen geen idee hoe in-game vanuit de war room die war readiness omhoog te schroeven, maar dat zal vast wel ter sprake komen nadat je naar Sol vliegt.
Niet dus. En wat een ongeinspireerd kuteinde krijg je dan op je harses, eerste helft met zelfplagiaat van ME1, daarna een einde dat zowaar geript jedoch slechter is dan Deus Ex: HR (beter goed gejat is waar, maar slecht gejat... vul zelf maar in). Hele verhaal doet je denken aan Babylon 5 maar dan minus alle diepgang en complexiteit.
Toen dacht ik nog dat het spel een 6.5 waard was (er zijn wel meer kleine dingen mis), totdat ik naar alternate endings ging zoeken. Blijkt dat je een truckload andere endings kan hebben (die wellicht iets beter zijn, geen idee), maar daarvoor moet je dus die fucking multiplayer gaan spelen, want in-game krijg je je readiness niet boven 50%. What the fuck is dat? Niets minder dan de grootste faal in de geschiedenis van gaming, dat is wat het is. Wat een gekanker.
Dikke onvoldoende. Bioware bij deze in de shit list. Mijn god man, blijft geen enkele propere game-developer over zo.
Wat voor einde kun je dan krijgen als je meer dan 5000 punten hebt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:55 schreef AthCom het volgende:
[..]
Als je de drie hoofdkeuzes bedoelt van 'destroy/control/synthesis', ja, dat klopt. Maar als je geen MP speelt, kom je nauwelijks boven de 3500 punten. Om het 'best haalbare' – om het maar even zo te noemen – einde te krijgen, moet je 5000 of meer hebben, geloof ik. Om dat te doen bij een spel dat zo gefocust is op de verhaallijn, vind ik niet logisch. Ook al heb je er niets meer aan, het hoort toch bij het verhaal dat jij gemaakt hebt. Om diegenen die geen MP willen spelen, maar wellicht wel vanaf ME1 al Shepards verhaal meemaken, hierdoor tekort te doen ...
Dat vind ik niet echt gepast.
Ik had een EMS van 7200 ofzo (incl multiplayer), en ik had gewoon de 3 keuzes die hierboven staan (die weinig van elkaar verschillen).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat voor einde kun je dan krijgen als je meer dan 5000 punten hebt?
Heerlijke argumenten weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |