Ik heb grappige momenten ja. Ik weet zeker dat ik meisjes aan het lachen kan krijgen, zeker als ze ook vrij slim zijnquote:
Maar je moet ook kunnen meelachen met de vmbo-smatjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb grappige momenten ja. Ik weet zeker dat ik meisjes aan het lachen kan krijgen, zeker als ze ook vrij slim zijn
Ja, dat soberso jaquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verassing is iets dat verast is. Dus verbrand zeg maar.
Verder is het hont, kad, chanant en famfare.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Helft van de keren dat verrassing wordt bedoeld staat er verassingquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar dan weer niet op de foto raken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook homo (toch?)
Ik zou haar raken op die foto hoor
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Chamastya het volgende:
Iedere keer dit kutvraag wat voor werk doe je?
Ken er geen zinnig antwoord opgeven
Vind dan ook gewoon een baan, in plaats van werkloos zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Chamastya het volgende:
Dan nog heeft ze niet zoveel vind ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook homo (toch?)
Ik zou haar raken op die foto hoor
Soberso ja, die was ik vergeten.quote:
Wat te denken van "sowieso". Stelletje apen op internet jongeh.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Helft van de keren dat verrassing wordt bedoeld staat er verassing
Iets vaagsquote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
[ afbeelding ]
Officieel wel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Vind dan ook gewoon een baan, in plaats van werkloos zijn?
"Ik werk bij Tussen Kunst & Kitsch"quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Chamastya het volgende:
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik werk bij Tussen Kunst & Kitsch"
Dan begrijpt iedereen 't.
Ik werk voor mezelfquote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan ik niet echt, maar de vraag is ook of ik dat wel wil. Ik zou denk ik als puntje bij paaltje komt met alles genoegen nemen, maar ik vind dommere meisjes eerlijk gezegd niet echt leukquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je moet ook kunnen meelachen met de vmbo-smatjes.
Ik dacht eerder aan "Ik werk in een darkroom"quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat lijkt me nog best tof.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan "Ik werk in een darkroom"Als fluffer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan "Ik werk in een darkroom"Zeer voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zo van belang. Kijk---ik weet niet in wat voor milieus jij altijd verkeert, maar ik zit ook vaak bij mensen met een vmbo-achtergrond. En daar kan ik dan ook leuk mee lachen en een gezellige tijd mee hebben. Dat maakt je leven aangenamer.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet echt, maar de vraag is ook of ik dat wel wil. Ik zou denk ik als puntje bij paaltje komt met alles genoegen nemen, maar ik vind dommere meisjes eerlijk gezegd niet echt leuk
C_M, je gaat toch niet vertellen dat jij van Tussen Kunst & Kitsch houdt? Want dan moeten we acuut gaan trouwen, hoor.quote:
Ja, das toch het lokkertje?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ok, ik heb mij ingeschreven bij paiq. Is het normaal dat men slechts 1 match heeft ?
Ja, matches krijg je om de zo veel tijdquote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ok, ik heb mij ingeschreven bij paiq. Is het normaal dat men slechts 1 match heeft ?
Mijn linkerbil is wel nét effe wat lekkerder dan mijn rechterbil, misschien heb jij ook zoiets? Of heb jij een symmetrical ass?quote:
Bodysnatcherquote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Chamastya het volgende:
Ik zeg wel dat ik mensen opruim of zo![]()
Lijkenpikker hoe vertaal je dat in het Engels?
body pikkerquote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Chamastya het volgende:
Ik zeg wel dat ik mensen opruim of zo![]()
Lijkenpikker hoe vertaal je dat in het Engels?
Schiet niet op, want ik dacht "laat ik maar een animatie maken", maar ik heb daar te weinig inspiratie voor.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi C_M.![]()
Hoe is je artikel geworden?
very good english Kreequote:
Heel eerlijk; ik zou inderdaad wel willen dat ik dat kon. Ik merk dat ik alleen in mijn eigen milieu goed met mensen kan praten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet zo van belang. Kijk---ik weet niet in wat voor milieus jij altijd verkeert, maar ik zit ook vaak bij mensen met een vmbo-achtergrond. En daar kan ik dan ook leuk mee lachen en een gezellige tijd mee hebben. Dat maakt je leven aangenamer.
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn linkerbil is wel nét effe wat lekkerder dan mijn rechterbil, misschien heb jij ook zoiets? Of heb jij een symmetrical ass?
Dat is jammer. Maar moest het niet vorige week af zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Schiet niet op, want ik dacht "laat ik maar een animatie maken", maar ik heb daar te weinig inspiratie voor.
Picsquote:
yepquote:
Ehh heeft iets met levensverzekeringwiskunde te maken. Premies en koopsommen berekenen enzo. Het is wel een fikse studiequote:
Oh well who needs english anywaysquote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
yep
Had een leraar op LTS:
I'm feeling with my reed in a rol of prikkeldreed.
Klinkt super engels maar zo niet goed haha
Nee, het heeft gelukkig geen haast. Verder voelt het ook vrij nutteloos omdat ik het idee heb dat veel mensen het al weten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar moest het niet vorige week af zijn?
Tijd voor wodka!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik zou inderdaad wel willen dat ik dat kon. Ik merk dat ik alleen in mijn eigen milieu goed met mensen kan praten.
Er zijn van die mensen die met iedereen een goed lopend gesprek aan kunnen gaan en samen lachen, ongeacht opleidingsniveau. Ik zou soms wel willen dat ik dat kon.
Amaai, baasquote:
Google werkt prima als ik nog wel eens twijfel over een woord en dat is dan vooral met spelling.quote:
Gewoon engels of nederlands gebruikenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Google werkt prima als ik nog wel eens twijfel over een woord en dat is dan vooral met spelling.
Kan me qua spraak en het verstaan prima redden
Duits daar in tegen
Dikke faal toen ik een technisch verhaal moest uitleggen in mauretanie aan een duitser.
Verstaan lukt dan nog wel maar ik kon niet op de technische termen komen
Of omschrijvenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon engels of nederlands gebruiken
Die zijn in het Duits vaak zo netjes en doeltreffend en mooi!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Google werkt prima als ik nog wel eens twijfel over een woord en dat is dan vooral met spelling.
Duits daar in tegen
Dikke faal toen ik een technisch verhaal moest uitleggen in mauretanie aan een duitser.
yep ben overgegaan op engels toen ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Duits is echt way easyquote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Duits daar in tegen
Ja dat dacht ik ookquote:
In Duitsland spreek ik gewoon Engels.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gewoon Limburgsquote:Op zondag 18 maart 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In Duitsland spreek ik gewoon Engels.
Dus eigenlijk ben je niet slim genoeg om op hun niveau mee te komen? Ligt dat dan aan je afwezige kennis of aan je aanpassingsvermogen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik zou inderdaad wel willen dat ik dat kon. Ik merk dat ik alleen in mijn eigen milieu goed met mensen kan praten.
Er zijn van die mensen die met iedereen een goed lopend gesprek aan kunnen gaan en samen lachen, ongeacht opleidingsniveau. Ik zou soms wel willen dat ik dat kon.
Ik gewoon Duitsquote:Op zondag 18 maart 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In Duitsland spreek ik gewoon Engels.
Dagelijkse praktijk, 't is echt easyquote:Op zondag 18 maart 2012 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Simpele dingen wel idd, maar niet meer zozeer als je technische details moet uitleggen.
Viel me vies tegen.
Alles!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Wat is er mis met Brunssum jonguh
Om nou voor elk land weer je bent de taal te leren lijkt mij ook iets te veel van het goede.quote:
Je weet dat dat brabants is he?quote:
Ik ben gewoon voor engels als je in een ander land bent en dat zou voor iedereen moeten geldenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om nou voor elk land weer je bent de taal te leren lijkt mij ook iets te veel van het goede.
Ja da weet ik, Dus weert zekersquote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet dat dat brabants is he?
Noord Limburg
Haha! Nee, ik spreek verder alleen maar Duits, Engels en Nederlands. Het Japans ben ik ondertussen alweer verleerdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om nou voor elk land weer je bent de taal te leren lijkt mij ook iets te veel van het goede.
Wat een kutkaartquote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op deze kaart:
[ afbeelding ]
Japans is dat moeilijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Nee, ik spreek verder alleen maar Duits, Engels en Nederlands. Het Japans ben ik ondertussen alweer verleerd
Vraag ik me af waarom je Japans heb geleerd?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Nee, ik spreek verder alleen maar Duits, Engels en Nederlands. Het Japans ben ik ondertussen alweer verleerd
Niet echt, zolang je maar echt geinteresseerd bent in de Japanse manier van denken. Een voordeel is dat de woorden totaal anders zijn (op enkele woorden na) dus het is vooral stampen.quote:
Snuf. land?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het leek me gewoon leuk!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag ik me af waarom je Japans heb geleerd?
Zo'n taal leren is ook interessantquote:Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, zolang je maar echt geinteresseerd bent in de Japanse manier van denken. Een voordeel is dat de woorden totaal anders zijn (op enkele woorden na) dus het is vooral stampen.
En ik vond het leren van die karakters leuk!
Ok nouja kan nooit kwaad om meerdere talen te kennen, vooral als je in een vreemd land komt en kan praten in die mensen hun eigen taalquote:Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leek me gewoon leuk!
Uiteindelijk maar 1 jaartje gedaan, daarna mee gestopt omdat ik verder weg ging wonen en de motivatie een beetje verloor
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ben ik even blij voor wat een rampenstad is dat![]()
Maar goed dan zal het wel Venlo wezen...
Klopt, heeft zo z'n voordelen. Al vind ik dat 3 talen kunnen spreken niet echt uitzonderlijk is. Iedereen kan wel Nederlands (behalve heloefquote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nouja kan nooit kwaad om meerdere talen te kennen, vooral als je in een vreemd land komt en kan praten in die mensen hun eigen taal
Zó erg vind ik het niet, maar ik hoef er niet de rest van mijn leven te wonen nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Waar ik dus niet eens dood gevonden zou willen worden
Het leuke van die cursus was ook dat je heel veel van de cultuur leerde, hun manier van denken! En ik zat daar met allemaal gemotiveerde mensenquote:
Begrijp nou vind ik Sittard ook geen zak aan en Heerlen evenmin Roermond zuigt ook net zo hard.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zó erg vind ik het niet, maar ik hoef er niet de rest van mijn leven te wonen nee.
Nou Nederlands kan ik, Duits goed verstaan en spreken zolang het simpel is.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, heeft zo z'n voordelen. Al vind ik dat 3 talen kunnen spreken niet echt uitzonderlijk is. Iedereen kan wel Nederlands (behalve heloef) en Engels en vaak nog een 3e of soms wel 4e taal.
Kerkrade. Boh.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Begrijp nou vind ik Sittard ook geen zak aan en Heerlen evenmin Roermond zuigt ook net zo hard.
Maar jij bent dan ook keigoed in Nederlands!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik kan alleen Nederlands en Engels.
Ik heb sowieso niks met zuid limburgquote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Begrijp nou vind ik Sittard ook geen zak aan en Heerlen evenmin Roermond zuigt ook net zo hard.
poor youquote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik kan alleen Nederlands en Engels.
Ook gewoon een paint van Snuf, die ik overal zie verschijnen. Die fokker kan trots zijn...quote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast Nederlands:quote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, heeft zo z'n voordelen. Al vind ik dat 3 talen kunnen spreken niet echt uitzonderlijk is. Iedereen kan wel Nederlands (behalve heloef) en Engels en vaak nog een 3e of soms wel 4e taal.
Ik kan ook wel een paar (letterlijk een paarquote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou Nederlands kan ik, Duits goed verstaan en spreken zolang het simpel is.
Engels geen probleem.
Oja 3 woorden frans
Maar heb ik ook nooit gehad op school.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook keigoed in Nederlands!
Kan je beter frans dan ik, ik kan nog net vragen waar het toilet isquote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
Nederlands, Duits, Engels, Limburgs
En in frankrijk kan ik wel eten enzo bestellen, maar ze moeten niet terug praten
Une baquette svpquote:Op zondag 18 maart 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je beter frans dan ik, ik kan nog net vragen waar het toilet is
en 'Voulez vous coucher avec moi, ce soir?' natuurlijk.quote:
quote:
Ow, slechte herinneringen toen ik een keertje op vakantie was in zuid Frankrijk. Vroeg een meisje mij of ik met haar wilde zoenen...gaf ik haar 3 kusjesquote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
en 'Voulez vous coucher avec moi, ce soir?' natuurlijk.
In Spanje moet het maar met handen en voetenwerkquote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
En in Spanje kom ik niet verder dan 'dos cerveza por favor'
Geweldig.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, slechte herinneringen toen ik een keertje op vakantie was in zuid Frankrijk. Vroeg een meisje mij of ik met haar wilde zoenen...gaf ik haar 3 kusjes
Terwijl je weet dat het in Frankrijk er 2 horen te zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, slechte herinneringen toen ik een keertje op vakantie was in zuid Frankrijk. Vroeg een meisje mij of ik met haar wilde zoenen...gaf ik haar 3 kusjes
Tom Waesquote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
En in Spanje kom ik niet verder dan 'dos cerveza por favor'
Ik had er dus gewoon 1 moeten doen...vol op de mond. Twas nog een lekkerding ook! Maar ik met m'n domme kop had niet door dat ze me leuk vondquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl je weet dat het in Frankrijk er 2 horen te zijn.
Kan gebeurenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik was net zou oud als jij nu heloef...misschien een jaartje jonger
Nja, ik ben slim zat. Het probleem is dat ik soms de kennis mis over dingen waar veel mensen in geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je niet slim genoeg om op hun niveau mee te komen? Ligt dat dan aan je afwezige kennis of aan je aanpassingsvermogen?
Nee, maar wel gewoon dom dat ik in die jaren niet door had hoeveel sjans ik wel niet had. En nu heb ik het wel door, heb ik niet meer zoveel sjans als toenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan gebeurenAchteraf toch geen vervelende ervaring toch?
Je bent gewoon een standaard zolderautist, niks bijzonders move alongquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben slim zat. Het probleem is dat ik soms de kennis mis over dingen waar veel mensen in geïnteresseerd zijn.
Ik ben heel slecht in small talk, omdat ik gewoon niet echt snap hoe het werkt
Wat ben je maagd of zo dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dat een vrouw me echt leuk vond
(Ja, sorry. Ben vandaag beetje aan het zagen)
gemiste kansquote:Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had er dus gewoon 1 moeten doen...vol op de mond. Twas nog een lekkerding ook! Maar ik met m'n domme kop had niet door dat ze me leuk vond
Man, 't was schot voor open doel en ik schiet hem de verkeerde kant op -_-quote:
Vroeger was iedereen naief en carede(:')) je veel minder. Zo gaat het leven hequote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, 't was schot voor open doel en ik schiet hem de verkeerde kant op -_-
Ik had dan echt een bord voor m'n kop vroeger
Waarom is dit zo herkenbaar?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoon dom dat ik in die jaren niet door had hoeveel sjans ik wel niet had. En nu heb ik het wel door, heb ik niet meer zoveel sjans als toen
Jij bent neukend het nieuwe jaar in gegaan. Je hebt af een toe een scharrel. Dus je bent blijkbaar best tofquote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom is dit zo herkenbaar?
Ik heb dat ook, kut hoor.
Als ik wel eens terugkijk naar het verleden dan zijn er zat meiden geweest die mij zagen zitten maar ik was er toen gewoon helemaal niet mee bezig.
"Komt later wel" dat zul je vast ook herkennen.
En nu komt het niet....
Of tenminste hoorde laatst nog van een meid dat ik een hele leuke jongen was.
Maar je raad het al.......... Getrouwd en kinderen inmiddels
Best kut eigenlijk
Ja, herken ik wel. Is gewoon een kutsmoes want alle vrouwen van mijn leeftijd zijn of getrouwd en/of hebben kinderen (of zijn pot -_-)quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom is dit zo herkenbaar?
Ik heb dat ook, kut hoor.
Als ik wel eens terugkijk naar het verleden dan zijn er zat meiden geweest die mij zagen zitten maar ik was er toen gewoon helemaal niet mee bezig.
"Komt later wel" dat zul je vast ook herkennen.
En nu komt het niet....
Of tenminste hoorde laatst nog van een meid dat ik een hele leuke jongen was.
Maar je raad het al.......... Getrouwd en kinderen inmiddels
Best kut eigenlijk
Woont in Nederland!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga je visvakantie dan maar vast boeken...
Ja en neequote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent neukend het nieuwe jaar in gegaan. Je hebt af een toe een scharrel. Dus je bent blijkbaar best tof
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, herken ik wel. Is gewoon een kutsmoes want alle vrouwen van mijn leeftijd zijn of getrouwd en/of hebben kinderen (of zijn pot -_-)
Hehe ja dat was die ene van neukend het nieuwjaar inquote:
Hoi lievelingspotje van ons!!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik las pot
nog ff over paiq eh.. nou al 2 x gehad dat ik daar "bekenden" tegenkwamdoodeng
oh en hoi
hihihiquote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi lievelingspotje van ons!!
Ik ben daar ook een bekende tegen gekomen, leuk contact mee gehad na een vage iets contact op een laag pitje gezet. Spraak haar vrijdag nog bij Epica.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik las pot
oh en hoi
Liever dood dan levend.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Waar ik dus niet eens dood gevonden zou willen worden
En als maagd het oude jaar uit tochquote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe ja dat was die ene van neukend het nieuwjaar in
Maar ik zag toen nog toekomst met haar ook.
Nou jah, je ging neukend het nieuwe jaar in... overigens gek dat er geen naakt gepost mag worden op youtube maar wel oorlogsbeelden uit Afghanistan.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe ja dat was die ene van neukend het nieuwjaar in
Maar ik zag toen nog toekomst met haar ook.
yepquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als maagd het oude jaar uit toch
lol ik ben al 2x een collega op relatieplanet tegen gekomen. Dat is best amusant de volgende werkdag.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik las pot
oh en hoi
dat is dan wel tofquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een bekende tegen gekomen, leuk contact mee gehad na een vage iets contact op een laag pitje gezet. Spraak haar vrijdag nog bij Epica.
hahaha dat lijkt me ook super weirdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
lol ik ben al 2x een collega op relatieplanet tegen gekomen. Dat is best amusant de volgende werkdag.
Moet ik een lijstje noemen waar je wel naakt kan vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah, je ging neukend het nieuwe jaar in... overigens gek dat er geen naakt gepost mag worden op youtube maar wel oorlogsbeelden uit Afghanistan.
Dat zijn hele herkenbare situaties.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik was net zou oud als jij nu heloef...misschien een jaartje jonger
Oh dat laatste is wel minder inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is dan wel tof![]()
ik herkende er eentje van foktrue story.. en de andere... iemand die ik back in the days niet zo goed behandelt heb, dus dat was wat minder tof
uhhuh, schrok me de pleurisquote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel minder inderdaad
Dat lijkt mij ook. Dat meisje ken ik dus ook uit de metalscene en die is ook niet zo groot.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh, schrok me de pleuris
maar goed, zo groot is het pottenwereldje dus niet, althans naar mijn idee.. wel vaker dergelijke dingen meegemaakt
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Moet ik een lijstje noemen waar je wel naakt kan vinden![]()
lol
En hoe denk je de kennis te kunnen vergaren waar zij geïnteresseerd in zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben slim zat. Het probleem is dat ik soms de kennis mis over dingen waar veel mensen in geïnteresseerd zijn.
Ik ben heel slecht in small talk, omdat ik gewoon niet echt snap hoe het werkt
iddquote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Dat meisje ken ik dus ook uit de metalscene en die is ook niet zo groot.
Altijd leuk een beetje raggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
idd
ik ben wel ff in een ragmuziekbui a.t.m
Ja dat is zo, toevallig op het werk met een collega effe zitten kijken naar zo'n site alla rotten.comquote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
... het ging meer om het punt dat dat toch wel gek is
dat zijn wel leuke dingen vind ik altijd.. nja nee.. meestalquote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd leuk een beetje raggen.
Nog grappiger is dat ik een meisje ben tegen gekomen bij een metalfestival dat dezelfde studie doet als mij. Wel een faal van mij wat is best wel leuk.
Oh ja nu wel. Toen vond ik het minder leuk. Is al weer 4 jaar terug. Ze is nog single volgens mij dus kan het altijd proberenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zijn wel leuke dingen vind ik altijd.. nja nee.. meestal
klein wereldje ditdat
hehehequote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja nu wel. Toen vond ik het minder leuk. Is al weer 4 jaar terug. Ze is nog single volgens mij dus kan het altijd proberen
Ja daarom, gister een paar foto's op Facebook gezien van haar diequote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehewie niet waagt wie niet wint idd
Nice en jij hem?quote:
Handigquote:Op zondag 18 maart 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet shit uploaden naar een website van de universiteit, maar ik krijg iedere keer een error. Stommerds.
?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Een beetje wel maf is al meer dan 8 jaar geleden dat ik dit moest doen
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe denk je de kennis te kunnen vergaren waar zij geïnteresseerd in zijn?
Weet je, ik vraag me steeds af waarom je eigenlijk dequote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Het is zo makkelijk om moeilijke onderwerpen te bestuderen, maar zo moeilijk om makkelijke onderwerpen te bestuderen ;o
dat komt toch gewoon vanzelfquote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Om Interesse te wekken in een jongen
Ik vond hem lulligquote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
is mijn penis te klein?
Ik vond dit een leuk topic.
Dat dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, ik vraag me steeds af waarom je eigenlijk desmiley altijd ergens tussen propt?
Ach obvious troll is obviousquote:
Asiansquote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach er zijn altijd nog van die midgets...
Hoe kun jij er nu over oordelen of het makkelijk is dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Het is zo makkelijk om moeilijke onderwerpen te bestuderen, maar zo moeilijk om makkelijke onderwerpen te bestuderen ;o
Je bent die gast uit The Big Bang Theory?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kun jij er nu over oordelen of het makkelijk is dan?
Nog nooit gezien dat programma.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent die gast uit The Big Bang Theory?
Dat is een beetje een reflex denk ik. Ik wil gewoon aardig overkomen en alle rotdingen die ik zegt verzwakken denk ik. Maar het is vooral een automatisme.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, ik vraag me steeds af waarom je eigenlijk desmiley altijd ergens tussen propt?
Nja, het zou makkelijk moeten zijn. Die vraag is niet zo relevant.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
Hoe kun jij er nu over oordelen of het makkelijk is dan?
Het is vervelend, niet doen bittequote:Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een beetje een reflex denk ik. Ik wil gewoon aardig overkomen en alle rotdingen die ik zegt verzwakken denk ik. Maar het is vooral een automatisme.
De midget die ik ken schijnt dan weer een enorme lul te hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach er zijn altijd nog van die midgets...
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De midget die ik ken schijnt dan weer een enorme lul te hebben.
Hij heeft daadwerklijk 3 poten om op te staan?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De midget die ik ken schijnt dan weer een enorme lul te hebben.
Als het makkelijk is en jij bent slim (wat je wel van jezelf vindt, zie post #132), hoe kan het dan dat jij veel moeite hebt om die kennis aan te leren? In post #41 geef je wel aan dat je het wil, dus daar ligt het ook niet aan. Ergens klopt er iets niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een beetje een reflex denk ik. Ik wil gewoon aardig overkomen en alle rotdingen die ik zegt verzwakken denk ik. Maar het is vooral een automatisme.
[..]
Nja, het zou makkelijk moeten zijn. Die vraag is niet zo relevant.
Jij bent geen midget.quote:
En ik heb ook geen monstercock.quote:
Jij..quote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
Ik vond het wel eerlijk, hij is de knapste niet, hij is heel klein.
Een beetje compensatie door een monstercock is wel zo eerlijk.
Nee, Benzin denkt (als hij aan een vriendin denkt) vooral aan z'n eigen belangen en totaal niet aan die van zijn toekomstige vriendin. Dat is wat ik opmaakte uit zijn antwoorden toen hij kwam met dat verhaal over de motor en de kleur van zijn autoquote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het makkelijk is en jij bent slim (wat je wel van jezelf vindt, zie post #132), hoe kan het dan dat jij veel moeite hebt om die kennis aan te leren? In post #41 geef je wel aan dat je het wil, dus daar ligt het ook niet aan. Ergens klopt er iets niet.
Kan ook met interesse te maken hebben hequote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het makkelijk is en jij bent slim (wat je wel van jezelf vindt, zie post #132), hoe kan het dan dat jij veel moeite hebt om die kennis aan te leren? In post #41 geef je wel aan dat je het wil, dus daar ligt het ook niet aan. Ergens klopt er iets niet.
Dan wil hij het niet graag genoeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan ook met interesse te maken hebben he
Dat weet ik niet, ik hoor ook alleen maar de geruchten van de sletjes op school.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik heb ook geen monstercock.
Wat voor grootte praten we hier eigenlijk over loefje van me?
Dat klinkt als een interessant verhaal, wil hij een gele auto?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, Benzin denkt (als hij aan een vriendin denkt) vooral aan z'n eigen belangen en totaal niet aan die van zijn toekomstige vriendin. Dat is wat ik opmaakte uit zijn antwoorden toen hij kwam met dat verhaal over de motor en de kleur van zijn auto
Concretiseer die bende dan en kom erachter wie de échte sletjes zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoor ook alleen maar de geruchten van de sletjes op school.
Benzin heeft totaal geen interesse om dingen aan te leren die hem aantrekkelijker maken voor het andere geslacht. Dat is het probleem. De onderliggende motivatie: Wellicht moeten ze (de vrouwen) hem linksom of rechtsom accepteren voor wie hij is.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan ook met interesse te maken hebben he
Jammer dit weer. Eerst mij een beetje lekker maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoor ook alleen maar de geruchten van de sletjes op school.
Hier een tof liedjon terug.quote:
Ik heb gewoon hele andere interesses en dat maakt het moeilijk. Ik vind het moeilijk te binden met mensen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
Dat weet ik niet, ik vind alleen dat vrouwen de verkeerde belangen hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, Benzin denkt (als hij aan een vriendin denkt) vooral aan z'n eigen belangen en totaal niet aan die van zijn toekomstige vriendin. Dat is wat ik opmaakte uit zijn antwoorden toen hij kwam met dat verhaal over de motor en de kleur van zijn auto
Ik zit echt op school met enorm preutse mensen, het zijn er niet zoveel.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Concretiseer die bende dan en kom erachter wie de échte sletjes zijn.
alsof belangen geslachtsgebonden zijn.. iedereen heeft zijn/haar eigen belangen en deze zullen op bepaalde punten overeen komen, maar dat heeft vrij weinig met sekse te makenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele andere interesses en dat maakt het moeilijk. Ik vind het moeilijk te binden met mensen.
[..]
Dat weet ik niet, ik vind alleen dat vrouwen de verkeerde belangen hebben.
Daar ga je dus al de mist in. Jij vindt dat vrouwen het verkeerd doen DUS vertik jij het om je aan te passen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
HAH!! nicequote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Rokje: http://www.youtube.com/pl(...)72D5&feature=mh_lolz
Hier heeft bovenstaande user wel een goed punt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar ga je dus al de mist in. Jij vindt dat vrouwen het verkeerd doen DUS vertik jij het om je aan te passen.
Hoe wil je op zo'n basis ooit een gelijkwaardige relatie kunnen hebben?
Wat zou mij dan aantrekkelijker moeten maken en waar kan ik het leren?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Benzin heeft totaal geen interesse om dingen aan te leren die hem aantrekkelijker maken voor het andere geslacht.
Nja, ik zie gewoon dat sommige vrouwen ellendig worden behandeld door hun vriendje en aangeven dat dat niet leuk is. Als ze nou gewoon waren gegaan voor de lieve jongen en niet voor de eikel dan was dit wereld een betere plaats geweest.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar ga je dus al de mist in. Jij vindt dat vrouwen het verkeerd doen DUS vertik jij het om je aan te passen.
Hoe wil je op zo'n basis ooit een gelijkwaardige relatie kunnen hebben?
Tsja als je dat vind zou ik het maar meteen opgeven.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
[..]
hmmmm chillquote:
Sociaal doen ten opzichte van vrouwen heeft niet jouw interesse? Kan ik daaruit opmaken dat jouw wens om een vriendin te hebben voornamelijk geschoold zijn uit egoistische belangen?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
Ik heb gewoon hele andere interesses en dat maakt het moeilijk. Ik vind het moeilijk te binden met mensen.
quote:
Alles komt toch goed als ie een vriendin heeft....quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sociaal doen ten opzichte van vrouwen heeft niet jouw interesse? Kan ik daaruit opmaken dat jouw wens om een vriendin te hebben voornamelijk geschoold zijn uit egoistische belangen?
Dat doe je wel Benzin, je "vergeet" all onze tips die we aan je geven "omdat ze jouw interesse niet hebben", zoals de zelfverzekerdheid.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zou mij dan aantrekkelijker moeten maken en waar kan ik het leren?Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet wilde, ik zou alleen niet weten wat ik dan moet leren.
[..]
Nja, ik zie gewoon dat sommige vrouwen ellendig worden behandeld door hun vriendje en aangeven dat dat niet leuk is. Als ze nou gewoon waren gegaan voor de lieve jongen en niet voor de eikel dan was dit wereld een betere plaats geweest.
Maar ik vertik het niet om me aan te passen
WTF! Turks?quote:
En de tegenpartij moet geld hebben en een dikke toet-toet?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik moet een beetje aan m'n tante denken, die denkt ook alleen maar aan opleiding en geschoold zijn en de rest doet er niet toe
volgens mij had ze nu een vriend ja.. die idd aardig wat centen had en een mooie autoquote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef Chamastya het volgende:
[..]
En de tegenpartij moet geld hebben en een dikke toet-toet?
Ik had het niet over vrouwen, ik had het over vrouwen (eigenlijk zelfs alle mensen) uit een ander milieu. En ik gaf tegelijk al aan dat ik dat wel zou willen kunnen, dus het heeft WEL mijn interesse.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sociaal doen ten opzichte van vrouwen heeft niet jouw interesse? Kan ik daaruit opmaken dat jouw wens om een vriendin te hebben voornamelijk geschoold zijn uit egoistische belangen?
dan is het goed.. ik vind bijna alle muziek wel leuk, ongeacht de taalquote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Oh ik niks tegen Turkse mensen by de weg
da's ook heerlijkquote:
Ik wil dus iemand die arm of bijna arm isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij had ze nu een vriend ja.. die idd aardig wat centen had en een mooie auto
of er verder nog wat speelt tussen ze...........
nja ik wil gewoon iemand die het niet van mijn centen hoeft te hebben en waarbij ik het ook niet van haar centen hoef te hebben.. gewoon financieel stabiel en onafhankelijk.. wat we daar dan mee doen is een 2e, dat zien we dan wel.. eerst maar eens zien of de relatie dan uberhaupt klikt natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2012 22:17 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik wil dus iemand die arm of bijna arm is![]()
Moet geen rijke kak
Echt ik meen het als het geen straatratje is haal ik er mijn neus voor op, Samen thuis samen arm zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik wil gewoon iemand die het niet van mijn centen hoeft te hebben en waarbij ik het ook niet van haar centen hoef te hebben.. gewoon financieel stabiel en onafhankelijk.. wat we daar dan mee doen is een 2e, dat zien we dan wel.. eerst maar eens zien of de relatie dan uberhaupt klikt natuurlijk
Maar ben je wel eens verliefd geweest dan (op een menspersoon, dat is).quote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het niet over vrouwen, ik had het over vrouwen (eigenlijk zelfs alle mensen) uit een ander milieu. En ik gaf tegelijk al aan dat ik dat wel zou willen kunnen, dus het heeft WEL mijn interesse.
Maar eerlijk is eerlijk, natuurlijk is die wens uit eigen belang. Ik denk dat ik een meisje blijer kan maken, maar uiteindelijk wil ik vooral een vriendin omdat ik verwacht dat het mij blij gaat maken. Maar andersom zal dat meisje het net zo zien denk ik.
Als relaties volledig voor het belang van de andere partij zouden zijn, dan zou bijna niemand de motivatie meer kunnen opbrengen om de moeite te doen om relaties aan te gaan.
Ik betwijfel of je een meisje blijer kunt maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het niet over vrouwen, ik had het over vrouwen (eigenlijk zelfs alle mensen) uit een ander milieu. En ik gaf tegelijk al aan dat ik dat wel zou willen kunnen, dus het heeft WEL mijn interesse.
Maar eerlijk is eerlijk, natuurlijk is die wens uit eigen belang. Ik denk dat ik een meisje blijer kan maken, maar uiteindelijk wil ik vooral een vriendin omdat ik verwacht dat het mij blij gaat maken. Maar andersom zal dat meisje het net zo zien denk ik.
Als relaties volledig voor het belang van de andere partij zouden zijn, dan zou bijna niemand de motivatie meer kunnen opbrengen om de moeite te doen om relaties aan te gaan.
ik bedoel dus eigenlijk ook: zolang we (tegen die tijd iig) maar samen kunnen wonen en de huur kunnen betalen en shit.. verder maakt t mij ook weinig uit, als het maar te doen is.. op de 1e plaats komen de gevoelens voor elkaar in mijn boekjequote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Echt ik meen het als het geen straatratje is haal ik er mijn neus voor op, Samen thuis samen arm zijn
Jaren geleden mijn beste vriendin afgewezen en die was echt bizar vermogend voor haar leeftijdquote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me niet in een positie om iemand af te wijzen om haar geld.
Heb hetzelfde...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bedoel dus eigenlijk ook: zolang we (tegen die tijd iig) maar samen kunnen wonen en de huur kunnen betalen en shit.. verder maakt t mij ook weinig uit, als het maar te doen is.. op de 1e plaats komen de gevoelens voor elkaar in mijn boekje
Dat hoop ik ja. Maakt mij dat een slecht mens? Ik weet dat ik een goed vriendje zou zijn, zelfs al is het deels uit eigenbelang.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alles komt toch goed als ie een vriendin heeft....
Ik wil gewoon graag een vriendinnetje vinden zonder nog jaren te moeten stoppen in dingen als "zelfverzekerd worden".quote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doe je wel Benzin, je "vergeet" all onze tips die we aan je geven "omdat ze jouw interesse niet hebben", zoals de zelfverzekerdheid.
Jij vindt blijkbaar dat vrouwen je moeten accepteren zoals je nu bent en dat gaat niet gebeuren en dus is er wat mis met de vrouwen...of ze zijn gewoon dom en verdienen geen respect
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik las broekje.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bedoel dus eigenlijk ook: zolang we (tegen die tijd iig) maar samen kunnen wonen en de huur kunnen betalen en shit.. verder maakt t mij ook weinig uit, als het maar te doen is.. op de 1e plaats komen de gevoelens voor elkaar in mijn boekje
Nee, geld maakt niet gelukkig. Maar het stelt je wel in staat meer dingen te doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Jaren geleden mijn beste vriendin afgewezen en die was echt bizar vermogend voor haar leeftijd![]()
Alleen geld maakt niet gelukkig als ik zo naar haar keek, Tja nee dank je.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Ik ben je broer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar zitten ook een hoop gevoelens ja...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las broekje.
[..]
Nee, geld maakt niet gelukkig. Maar het stelt je wel in staat meer dingen te doen.
29 jaar einde oefening voor haarquote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las broekje.
[..]
Nee, geld maakt niet gelukkig. Maar het stelt je wel in staat meer dingen te doen.
Een paar keer, maar wel bijna allemaal in mijn middelbare schooltijd, sindsdien nog maar één keer eigenlijk. Het heeft alleen nooit wederzijds mogen zijn. De laatste jaren geef ik ook niet echt meer om verliefdheid, ik wil gewoon graag een vriendinnetje. Zo lang ze leuk genoeg is hoef ik helemaal niet verliefd te zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ben je wel eens verliefd geweest dan (op een menspersoon, dat is).
En hoe rationeel was je toen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Een paar keer, maar wel bijna allemaal in mijn middelbare schooltijd, sindsdien nog maar één keer eigenlijk.
Hihi. Sorry. We waren zo serieus bezig.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zitten ook een hoop gevoelens ja...
Bah. Altijd naar dit soort dingen.quote:
Is ook niet slecht. Vind je de 7de mooier dan de 5de en de 9de?quote:
Sorry hoor, maar:quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Een paar keer, maar wel bijna allemaal in mijn middelbare schooltijd, sindsdien nog maar één keer eigenlijk. Het heeft alleen nooit wederzijds mogen zijn. De laatste jaren geef ik ook niet echt meer om verliefdheid, ik wil gewoon graag een vriendinnetje. Zo lang ze leuk genoeg is hoef ik helemaal niet verliefd te zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Sorry. We waren zo serieus bezig.
[..]
Bah. Altijd naar dit soort dingen.
Niet echt. Ik verwacht gewoon dat zij er is om me af en toe een knuffel te geven en samen dingen te doen. In ruil daarvoor ben ik lief, maak ik haar aan het lachen en doe ik ook die dingen die zij voor me doet. Dat lijkt me eerlijk toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Relaties zijn ook een kwestie van geven en nemen. Zo te horen verwacht je dat er vooral gegeven wordt door haar zonder er zelf wat voor terug te hoeven doen.
Ik zoek iemand die ik wat kan geven...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon een meisje als accessoire.. waarom ook niet...........
Zelfverzekerd worden is onderdeel van ouder worden Benzin, het hoort er gewoon bij. Dat overslaan is hetzelfde als een beetje van je leven overslaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef benzin het volgende:
Ik wil gewoon graag een vriendinnetje vinden zonder nog jaren te moeten stoppen in dingen als "zelfverzekerd worden".
Ik vind dat vrouwen blij moeten zijn met een lief vriendje en dat vrouwen die met minder genoegen nemen niet rationeel bezig zijn. Dat betekent absoluut niet dat ze dom zijn en iedereen verdient respect, maar het betekent wel dat ze een denkfout maken.
9de moet ik dan wel even luisteren hoor, om dat te herkennen. Zo'n kenner ben ik niet, maar 9e vind ik inderdaad mooier dan de 5e. Maar de 7e vind ik van die 3 het mooist.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook niet slecht. Vind je de 7de mooier dan de 5de en de 9de?
Hoe ga je haar aan het lachen maken?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Ik verwacht gewoon dat zij er is om me af en toe een knuffel te geven en samen dingen te doen. In ruil daarvoor ben ik lief, maak ik haar aan het lachen en doe ik ook die dingen die zij voor me doet. Dat lijkt me eerlijk toch?
ik wil nog graag een shitload aan rokjes erbijquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die ik wat kan geven...
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil nog graag een shitload aan rokjes erbij
Zou wel praktisch zijn. Dan neem ik een keurige Engelse dame om te showen aan mijn ouders. Een lekkere raver om mee te clubben. Een lingeriemodel voor in bed. Een homely type om lekker mee film te kijken. Een lekkere chubby om te koken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon een meisje als accessoire.. waarom ook niet...........
Niet echt. Achteraf gezien zag ik alleen maar wat ik wilde zien en zag ik in dat ze eigenlijk helemaal niet bij me pasten.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe rationeel was je toen dan?
watquote:
jij hebt t mooi uitgedachtquote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel praktisch zijn. Dan neem ik een keurige Engelse dame om te showen aan mijn ouders. Een lekkere raver om mee te clubben. Een lingeriemodel voor in bed. Een homely type om lekker mee film te kijken. Een lekkere chubby om te koken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil nog graag een shitload aan rokjes erbij
Lachgas en hij krijgt dr in bed met chloroformquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe ga je haar aan het lachen maken?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Achteraf gezien zag ik alleen maar wat ik wilde zien en zag ik in dat ze eigenlijk helemaal niet bij me pasten.
Kan ik hieruit concluderen dat vrouwen niet verliefd op jou mogen raken of sla ik dan teveel stappen over?quote:Ik vind dat vrouwen blij moeten zijn met een lief vriendje en dat vrouwen die met minder genoegen nemen niet rationeel bezig zijn. Dat betekent absoluut niet dat ze dom zijn en iedereen verdient respect, maar het betekent wel dat ze een denkfout maken.
hmmmm toch verdenk ik je van addertjes onder je grasjequote:
quote:
Het is wel iets totaal anders natuurlijk. Maar de 5de is zo heerlijk 'doom'.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
9de moet ik dan wel even luisteren hoor, om dat te herkennen. Zo'n kenner ben ik niet, maar 9e vind ik inderdaad mooier dan de 5e. Maar de 7e vind ik van die 3 het mooist.
Ja, nu nog centjes verdienen om ze te kunnen kopen in de MaisjesStore.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat
[..]
jij hebt t mooi uitgedacht![]()
Nee maar even serieus. Ik ben benieuwd hoe iemand een ander aan het lachen krijgt als hij zo overduidelijk zelf het plezier in het leven mistquote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lachgas en hij krijgt dr in bed met chloroform
Dat is niet echt lief. Waarom zouden ze bij me uit de buurt moeten blijven? Ik weet zeker dat ik meer waardering zou tonen dan veel anderen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nee, ik denk dat ze het heel goed doen om bij jou uit de buurt te blijven, het is zekers geen denkfout, jij maakt hier de denkfout.
Ik kan best wel grappig en gezellig zijn hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe ga je haar aan het lachen maken?
Ik ben wel een beetje een perv. Maar voorlopig alleen met woorden en gedachtes hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm toch verdenk ik je van addertjes onder je grasje
no pun intended u_u
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |