Ik heb grappige momenten ja. Ik weet zeker dat ik meisjes aan het lachen kan krijgen, zeker als ze ook vrij slim zijnquote:
Maar je moet ook kunnen meelachen met de vmbo-smatjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb grappige momenten ja. Ik weet zeker dat ik meisjes aan het lachen kan krijgen, zeker als ze ook vrij slim zijn
Ja, dat soberso jaquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verassing is iets dat verast is. Dus verbrand zeg maar.
Verder is het hont, kad, chanant en famfare.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Helft van de keren dat verrassing wordt bedoeld staat er verassingquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar dan weer niet op de foto raken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook homo (toch?)
Ik zou haar raken op die foto hoor
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Chamastya het volgende:
Iedere keer dit kutvraag wat voor werk doe je?
Ken er geen zinnig antwoord opgeven
Vind dan ook gewoon een baan, in plaats van werkloos zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Chamastya het volgende:
Dan nog heeft ze niet zoveel vind ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook homo (toch?)
Ik zou haar raken op die foto hoor
Soberso ja, die was ik vergeten.quote:
Wat te denken van "sowieso". Stelletje apen op internet jongeh.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Helft van de keren dat verrassing wordt bedoeld staat er verassing
Iets vaagsquote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
[ afbeelding ]
Officieel wel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Vind dan ook gewoon een baan, in plaats van werkloos zijn?
"Ik werk bij Tussen Kunst & Kitsch"quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Chamastya het volgende:
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik werk bij Tussen Kunst & Kitsch"
Dan begrijpt iedereen 't.
Ik werk voor mezelfquote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan ik niet echt, maar de vraag is ook of ik dat wel wil. Ik zou denk ik als puntje bij paaltje komt met alles genoegen nemen, maar ik vind dommere meisjes eerlijk gezegd niet echt leukquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je moet ook kunnen meelachen met de vmbo-smatjes.
Ik dacht eerder aan "Ik werk in een darkroom"quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat lijkt me nog best tof.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan "Ik werk in een darkroom"Als fluffer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan "Ik werk in een darkroom"Zeer voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zo van belang. Kijk---ik weet niet in wat voor milieus jij altijd verkeert, maar ik zit ook vaak bij mensen met een vmbo-achtergrond. En daar kan ik dan ook leuk mee lachen en een gezellige tijd mee hebben. Dat maakt je leven aangenamer.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet echt, maar de vraag is ook of ik dat wel wil. Ik zou denk ik als puntje bij paaltje komt met alles genoegen nemen, maar ik vind dommere meisjes eerlijk gezegd niet echt leuk
C_M, je gaat toch niet vertellen dat jij van Tussen Kunst & Kitsch houdt? Want dan moeten we acuut gaan trouwen, hoor.quote:
Ja, das toch het lokkertje?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ok, ik heb mij ingeschreven bij paiq. Is het normaal dat men slechts 1 match heeft ?
Ja, matches krijg je om de zo veel tijdquote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ok, ik heb mij ingeschreven bij paiq. Is het normaal dat men slechts 1 match heeft ?
Mijn linkerbil is wel nét effe wat lekkerder dan mijn rechterbil, misschien heb jij ook zoiets? Of heb jij een symmetrical ass?quote:
Bodysnatcherquote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Chamastya het volgende:
Ik zeg wel dat ik mensen opruim of zo![]()
Lijkenpikker hoe vertaal je dat in het Engels?
body pikkerquote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Chamastya het volgende:
Ik zeg wel dat ik mensen opruim of zo![]()
Lijkenpikker hoe vertaal je dat in het Engels?
Schiet niet op, want ik dacht "laat ik maar een animatie maken", maar ik heb daar te weinig inspiratie voor.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi C_M.![]()
Hoe is je artikel geworden?
very good english Kreequote:
Heel eerlijk; ik zou inderdaad wel willen dat ik dat kon. Ik merk dat ik alleen in mijn eigen milieu goed met mensen kan praten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet zo van belang. Kijk---ik weet niet in wat voor milieus jij altijd verkeert, maar ik zit ook vaak bij mensen met een vmbo-achtergrond. En daar kan ik dan ook leuk mee lachen en een gezellige tijd mee hebben. Dat maakt je leven aangenamer.
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn linkerbil is wel nét effe wat lekkerder dan mijn rechterbil, misschien heb jij ook zoiets? Of heb jij een symmetrical ass?
Dat is jammer. Maar moest het niet vorige week af zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Schiet niet op, want ik dacht "laat ik maar een animatie maken", maar ik heb daar te weinig inspiratie voor.
Picsquote:
yepquote:
Ehh heeft iets met levensverzekeringwiskunde te maken. Premies en koopsommen berekenen enzo. Het is wel een fikse studiequote:
Oh well who needs english anywaysquote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
yep
Had een leraar op LTS:
I'm feeling with my reed in a rol of prikkeldreed.
Klinkt super engels maar zo niet goed haha
Nee, het heeft gelukkig geen haast. Verder voelt het ook vrij nutteloos omdat ik het idee heb dat veel mensen het al weten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar moest het niet vorige week af zijn?
Tijd voor wodka!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik zou inderdaad wel willen dat ik dat kon. Ik merk dat ik alleen in mijn eigen milieu goed met mensen kan praten.
Er zijn van die mensen die met iedereen een goed lopend gesprek aan kunnen gaan en samen lachen, ongeacht opleidingsniveau. Ik zou soms wel willen dat ik dat kon.
Amaai, baasquote:
Google werkt prima als ik nog wel eens twijfel over een woord en dat is dan vooral met spelling.quote:
Gewoon engels of nederlands gebruikenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Google werkt prima als ik nog wel eens twijfel over een woord en dat is dan vooral met spelling.
Kan me qua spraak en het verstaan prima redden
Duits daar in tegen
Dikke faal toen ik een technisch verhaal moest uitleggen in mauretanie aan een duitser.
Verstaan lukt dan nog wel maar ik kon niet op de technische termen komen
Of omschrijvenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon engels of nederlands gebruiken
Die zijn in het Duits vaak zo netjes en doeltreffend en mooi!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Google werkt prima als ik nog wel eens twijfel over een woord en dat is dan vooral met spelling.
Duits daar in tegen
Dikke faal toen ik een technisch verhaal moest uitleggen in mauretanie aan een duitser.
yep ben overgegaan op engels toen ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Duits is echt way easyquote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Duits daar in tegen
Ja dat dacht ik ookquote:
In Duitsland spreek ik gewoon Engels.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |