Ja, je hebt een restaurant. We weten het.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef dude1960 het volgende:
Nodig hem uit voor een etentje. In mijn restaurant hangt een hele relaxte maar toch romantische sfeer.... Moet je natuurlijk wel in de buurt van Almere wonen.
Dit, laat ze naar je toe komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef mangler_fcu het volgende:
je moet geen man versieren, ze moeten jou versieren..
Dit inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef mangler_fcu het volgende:
Waarom dan wachten tot ze het zelf doen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Dit inderdaad![]()
Bovendien, zo moelilijk zijn jongens/mannen toch niet om te versieren?
Omdat bangquote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan wachten tot ze het zelf doen?
Ik wilde het eigenlijk van haar horen maar ja, inderdaad.quote:
Wat ik bedoelde was, dat als het niet lukt om een man te versieren (wat naar mijn mening niet zo moeilijk moet zijn) dat je je dan beter kunt laten versieren en ja als je onzeker bent zal het versieren niet zo makkelijk gaan inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan wachten tot ze het zelf doen?
Helemaal niks. Anders kan je soms lang wachtenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er mis om er zelf op af te stappen
Oh op die manier, als je het zelf niet durft lijkt me dat toch de meest eenvoudige oplossing ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Jenelin het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was, dat als het niet lukt om een man te versieren (wat naar mijn mening niet zo moeilijk moet zijn) dat je je dan beter kunt laten versieren en ja als je onzeker bent zal het versieren niet zo makkelijk gaan inderdaad
Daarom. Mannen hoeven niet altijd initiatief te nemenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Helemaal niks. Anders kan je soms lang wachten
Oja de kleine hintsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef drunk_on_shadows het volgende:
wat je moet doen is een beetje hints droppen, als je durft hem een beetje uitdagen. Veel lachen als je met hem praat. Dan merk je het vanzelf als hij jou ook leuk vind...en zal hij wel wat doen, mocht t te lang duren, kan je zelf wat doen...maar ik vind het wel moeilijk als meisje omdat ik een stuk kleiner ben. Misschien is dat voor jou anders. Maar zo zie ik het.
Ik zou niet zomaar op een kerel afstappen en zeggen ik vind je leuk. dat schrikt af namelijk.
Een shot voor open doel sla je natuurlijk heel wat sneller af dan iemand die vaag loopt te doen en opvallend veel lacht als je met haar praat. Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef drunk_on_shadows het volgende:
wat je moet doen is een beetje hints droppen, als je durft hem een beetje uitdagen. Veel lachen als je met hem praat. Dan merk je het vanzelf als hij jou ook leuk vind...en zal hij wel wat doen, mocht t te lang duren, kan je zelf wat doen...maar ik vind het wel moeilijk als meisje omdat ik een stuk kleiner ben. Misschien is dat voor jou anders. Maar zo zie ik het.
Ik zou niet zomaar op een kerel afstappen en zeggen ik vind je leuk. dat schrikt af namelijk.
Gotta love this chickquote:
nja misschien een verschil in stijl.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja de kleine hints. Ik zie het al helemaal voor me en dan na afloop helemaal frustie die klit kapot busten want hij zag de mega hints niet. Echt, waarom niet gewoon vragen of ie een borreltje wil doen ofzo
.
Kom zeg, die tijden zijn onderhand wel voorbij imoquote:Op zondag 18 maart 2012 23:47 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
nja misschien een verschil in stijl.
We zijn geen vijftien meer he.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:47 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
nja misschien een verschil in stijl.
Dat zeg ik sowieso wel.quote:
Want? Ik ben het daar niet mee eens eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef mangler_fcu het volgende:
ik ben ook geen 15 meer. Toch werkt dit prima voor mij.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom zeg, die tijden zijn onderhand wel voorbij imo
Dan ben je wss knapper dan TSquote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik ben ook geen 15 meer. Toch werkt dit prima voor mij.
Je hebt dus twee grote pluspunten begrijp ik?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik ben ook geen 15 meer. Toch werkt dit prima voor mij.
I se what you did there ^^quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt dus twee grote pluspunten begrijp ik?
ik heb wel 2 aardige pluspunten ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt dus twee grote pluspunten begrijp ik?
Pics.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:18 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik heb wel 2 aardige pluspunten ja.
Pics.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:18 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik heb wel 2 aardige pluspunten ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |