Ik zal wel wat verzinnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
Ik googlde op 'NOS eredivisie' om te kijken voor wat pics in de OP en dan staat m'n Lurling-photoshop er gewoon bij.
https://www.google.nl/sea(...)_yFmT4KkJcKZOsH0nPwH
Dan zou dit de 4de wedstrijd zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Normaal gaan ze toch altijd de ranking af met de volgorde van wedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM, Je kan er nog wat aan breien als je wil
Blijft afwachtenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja... Lens was vandaag goed... dan zal ie de komende 3 wedstrijden wel weer kut zijn
Ajax-PSV is een mooi momentquote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja... Lens was vandaag goed... dan zal ie de komende 3 wedstrijden wel weer kut zijn
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Top zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM, Je kan er nog wat aan breien als je wil
Thnx.
Maar hoe kan een speler 2x expres hands makenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Bewust hands maken om de bal aan te nemen, en Bossen geeft geen geel
Volgens mij die vent voor een andere top club ofso.. en wilde hij die helpenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Bewust hands maken om de bal aan te nemen, en Bossen geeft geen geel
Hij floot ook voor hands.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gijps idee blijft het beste, mannetje bij de tv die bij discutabele momenten even kan zeggen; das hands etc
Djuricic moest 'm wel met zijn arm opvangen, maar hij kan ook 1 stap op zij doen om m nog beter aan te nemenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar hoe kan een speler 2x expres hands makenDan ben je niet goed snik lijkt mij.
Ja het is weer een wedstrijdje goed nu, maar het blijft wisselvallig.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
'Nu lijkt die vorm terug'
Wordt echt schijtziek van dat opportunistische gelul altijd van die commentatoren.
Tsja, Het is beter om er niets over te zeggen. geen peil op te trekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
'Nu lijkt die vorm terug'
Wordt echt schijtziek van dat opportunistische gelul altijd van die commentatoren.
Ah de kansen gemist zeker? Mocht wel 8-1 zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan zeggen dat psv in vorm is :'')
de nieuwe oude reisquote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Elusive het volgende:
ok, de nieuwe oude reis zonder de drama dan
ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij begint steeds meer kutkarakters over te nemen van Toivonenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef alors het volgende:
Ik vind Dries in potentie wel een schatjemaar nu die bij PSV speelt issie niet meer zo leuk
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Kan het net zo goed over naar een commerciële zender dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Elm heeft nog nooit van Clearacile gehoord?
Topwedstrijden mogen eerst wmb, maar blijkbaar wordt alleen psv - heerenveen als topwedstrijd gezien.quote:
Alsof dat werkt.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Elm heeft nog nooit van Clearacile gehoord?
Net alsof er mensen afhaken na 1 wedstrijd gezien te hebben.quote:
Nogmaals, in Den Haag is de haat voor Ajax groter dan de liefde voor kutADOquote:Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
110% anti-ajax shirtWat een sneuneus ben je dan.
Al 6 jaar niet.quote:
Eerder de supporters deze wedstrijd (zeg ik als ADO supporter)quote:
Vind ik zo asociaal, fluiten naar vrouwen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Het fluitconcert was voornamelijk voor Anita, eigenlijk.
Jij snapt sowieso helemaal niks van supporterschap. Dus hou alsjeblieft op.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ishet bodempunt. Maar ik snap sowieso niet dat je trots op je ADO kunt zijn
Stelletje bouwvakkers daar.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik zo asociaal, fluiten naar vrouwen.
Nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij snapt sowieso helemaal niks van supporterschap. Dus hou alsjeblieft op.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij snapt sowieso helemaal niks van supporterschap. Dus hou alsjeblieft op.
Je moet niet mer vuur spelen.quote:
hiahoeha dezen grap sloeg in als een bomquote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet niet mer vuur spelen.
Dacht dat ze dat in Enschede wel door hadden.
Zijn toch ook allemaal kleine kindertjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat een babykleurtje trouwens, dat lichtblauw.
Verder alles op orde?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
Fer stom jong stik lekker in je sportieve verbetering in dat strontgat
Blom helpt twente graag.. vraag maar aan Strootman.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was toch overduidelijk een penalty zeg, blom
Als je dieptepunten van eredivisie wil laten zien kun je elk weekend een uur of 6-7 uittrekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom worden de dieptepunten van Cabral niet getoond?
Wacht... het waren er teveel.
Om 19:00 beginnen en tot 1 uur snachts doorgaan?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dieptepunten van eredivisie wil laten zien kun je elk weekend een uur of 6-7 uittrekken.
Maar Toivonen doet het op een smerige streek. Guidetti is een man van emotie, buiten het voetbal gewoon een aardige jongen. Toivonen is zo'n tyfushoertje.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als Toivonen het doetdan piepen.
Zei ik ook al maar dat vergeten alle Feyenoorders en janken lekker door over Guidetti zijn makkelijke val (Wat wel een strafschop was)quote:
Staat er, naast dat het gewoon onzin is, geheel los van. Gewoon schorsen die Guidetti.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Toivonen doet het op een smerige streek. Guidetti is een man van emotie, buiten het voetbal gewoon een aardige jongen. Toivonen is zo'n tyfushoertje.
Met 2 maten meten noemen ze dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Toivonen doet het op een smerige streek. Guidetti is een man van emotie, buiten het voetbal gewoon een aardige jongen. Toivonen is zo'n tyfushoertje.
Veiligheidsjack. Je weet het nooit he, met dat dak boven je.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Ties02 het volgende:
Waarom heeft mulder zo'n verkeersjackie aan
Nee. Als Bert en co slim zijn doen ze het niet. Ajax, psv & feyenoord in de top 3 pleasequote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat er, naast dat het gewoon onzin is, geheel los van. Gewoon schorsen die Guidetti.
Hij gaat iedere week naar de kapperquote:
hihahoeha maak nog even een grap over Duitsland hebben we alles weer gehadquote:Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Veiligheidsjack. Je weet het nooit he, met dat dak boven je.
Gezien en beoordeeld door de scheids, onmogelijk dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat er, naast dat het gewoon onzin is, geheel los van. Gewoon schorsen die Guidetti.
Zou toepasselijk zijn om Sander Duits naar Twente te halen, vind je>?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hihahoeha maak nog even een grap over Duitsland hebben we alles weer gehad
Ah, dat heb ik gemist. Jammer dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien en beoordeeld door de scheids, onmogelijk dus.
Je hoort dat alarm in Utrecht toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hihahoeha maak nog even een grap over Duitsland hebben we alles weer gehad
Paul????quote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef Ties02 het volgende:
Die gozer met die sirene zit er trouwens al jaren
Lekker rullevant.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef Ties02 het volgende:
leuk hoor NOS die nonnetjes 23248× in beeld brengen
PSV staat er niet om te springen denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verhuurd.
Maar weet niet of we hem ooit nog terugwillen...
Nee, beetje domme acties soms regelmatig.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV staat er niet om te springen denk ik.
Ongeregeldheden?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:02 schreef truedestiny het volgende:
Wel raar dat ze niets van de ongeregeldheden bij Ado-Ajax lieten zien.
Ze sloegen duidelijk alles over wat ook meer enig negatief was. Ze hebben kwartier lang Nijhuis uitgescholden. Klote lucht alarm. En normaal laten ze zo iets wel zien hoor als een speler geraakt wordt door iets uit het publiek.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeregeldheden?
Werden wat aanstekertjes gegooid, dat gebeurt overal en wekelijks. Blijf je aan de gang.
Mag hij niet meer ivm openbaar gefapquote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer doet Sjek eens liveverslag van een Ajax wedstrijd?
Ohquote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag hij niet meer ivm openbaar gefap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |